Kan niet, geboren in Zuid-Afrika.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zou mij niet eens verbazen als Musk zich kandidaat gaat stellen voor de presidentsverkiezingen in 2028.
Kan niet, die is in Zuid Afrika geboren.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zou mij niet eens verbazen als Musk zich kandidaat gaat stellen voor de presidentsverkiezingen in 2028.
Ik wil Ye in 2028 @Anonymouszquote:Op woensdag 6 november 2024 07:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Zal wel JD Vance worden dan.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geboren in Z-Afrika, dus dat scenario blijft ons gelukkig bespaard
Dat geloof ik gelijk, hij was onderwerp bij Last week tonight.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Was een grote vriend van Robert Jensen volgens mij
LOL. Zeg het hier niet te hard, die poll was heilig bij heel veel fokkers hier de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:04 schreef asco het volgende:
Hoe zat dat ook weer met die mop van Selzer?
Iowa:
94% of votes in
Donald J. Trump
Republican 882,344 +56.2%
Kamala Harris
Democrat 666,035 +42.4%
Lastig te zeggen, maar zelfs als je de grootste idioot neer zet win je nog. Dat is ook een beetje het vervelende aan de splinterpartijen in de VS je doet er de bestaande partij ontzettend veel kwaad mee.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat gebeurd er dan met de Republikeinen na Trump? Is toch ook een groot vraagteken?
Ye is ook goedquote:Op woensdag 6 november 2024 07:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik wil Ye in 2028 @:anonymousz
Dat zal blijken, maar als de VS de steun staakt is het feitelijk einde oefening voor Oekraïne.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat eigenlijk binnen 24 uur na vandaag of na de beëdiging op 21 januari?
Marjorie Taylor Greene. Of die andere stoethaspel, Laura Loomer.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:05 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zal wel JD Vance worden dan.
Kan alleen niet.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ik zie drie hele grote meneren in één foto. Die bespot zijn door mensen die heel veel minder hebben gepresteerd. Dit zijn winnaars.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 07:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk, hij was onderwerp bij Last week tonight.
Wat een gek.
Nu weten we het wel hè.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:07 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Ik zie drie hele grote meneren in één foto. Die bespot zijn door mensen die heel veel minder hebben gepresteerd. Dit zijn winnaars.
Voor welke partij?quote:
Nee hoor, het is vervelend maar niet desastreus, daarnaast betekent het opzeggen van steun niet dat de Amerikaanse wapenfabrikanten geen spulletjes meer mogen verkopen met geld van Europa.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat zal blijken, maar als de VS de steun staakt is het feitelijk einde oefening voor Oekraïne.
Wat in zijn tweet klopt precies niet?quote:
Ik kan het me goed voorstellen dat als politici praten alsof je een kind bent waar het beter mee moet gaan, je het ook een beetje zat word.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:07 schreef asco het volgende:
Mooi dat vooral veel zwarte mannen op Trump hebben gestemd.
Die zijn volgens D66-ers natuurlijk dom. Of nee, wacht, hoe werkt dat nu precies?
Wie zijn die mensen toch die daar op stemmen?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:09 schreef soeverein het volgende:
Ongelooflijk wat de Amerikanen zichzelf aan lijken te doen.
En dat je hier dan een handvol contraire kneusjes hebt die lopen te juichen...
De democratie is wereldwijd op zn retour. Krijgen we allemaal gezellige bondjes van big Corp met autoritaire mannetjes.
Waarom denk je dat het beter is voor Nederland?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:11 schreef Korenfok het volgende:
Bijzonder dat mensen wie protrump zijn vooral bezig zijn met hoe pro harris mensen omgaan met verlies....
Maar goed niet, wer gaan het zien. Als nederlander is het beter als harris wint.
Bijzonder?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:11 schreef Korenfok het volgende:
Bijzonder dat mensen wie protrump zijn vooral bezig zijn met hoe pro harris mensen omgaan met verlies....
Maar goed niet, wer gaan het zien. Als nederlander is het beter als harris wint.
Ik verwacht meer iets met een poes en een rode pet.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:12 schreef -XOR- het volgende:
Benieuwd of Geertje als hij wakker wordt een foto van zijn ochtenderectie gaat posten op X.
Voor mij is het beter als Trump wint.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:11 schreef Korenfok het volgende:
Als nederlander is het beter als harris wint.
Jeetje, CNN, geeneens FOX.quote:
Mensen die te veel op social media zitten?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wie zijn die mensen toch die daar op stemmen?
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:12 schreef -XOR- het volgende:
Benieuwd of Geertje als hij wakker wordt een foto van zijn ochtenderectie gaat posten op X.
Na Miami-Dade county was het eigenlijk wel duidelijkquote:Op woensdag 6 november 2024 07:13 schreef Arcee het volgende:
Deze verkiezingen zijn geen moment spannend geweest. Bizar wel.
Mensen die flagrante onwaarheden en leugens niet zo erg vinden.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wie zijn die mensen toch die daar op stemmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |