Jup, weer een Lambo.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:22 schreef soeverein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, lekker cashen voordat het weer dipt
Sorry, ik heb nog een hele stapel boeken om te lezen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Wellicht voor onder de kerstboom? @:mexicanobakker @:aloa @:dagoduck
In het kampvuur.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Oh niet nodig, ik ben niet verbaas.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Wie was de eerste?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wordt Trump nu pas de tweede president die met tussenpauze nog een keer president wordt?
De linkse media willen ook graag doen geloven dat alle Amerikaanse vrouwen voor abortus zijn, ze vergeten dat Amerika gewoon een diepgelovig land is met veel traditionele waarden, ik zeg niet dat dat iets goeds is, maar dat is wel hoe het werkt.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:23 schreef Droopie het volgende:
Je kan in Europa wel zeggen, ja abortus is een ding in Amerika.
Maar blijkbaar zijn er daar vrouwen die 2 banen hebben en zien dat eieren 12 euro kosten.
Die zien liever de economie verbeteren.
Opmerkingen als, Amerika heeft de vrouwen in de steek gelaten, bullshit.
Dat is democratie en alle vrouwen in Amerika hadden de kans om massaal op Harris te stemmen.
Hebben ze niet gedaan en naar de reden kunnen we alleen maar gissen.
Makkelijk praten door sommigen, maar wij wonen daar niet.
Super kut voor die vrouwen natuurlijk maar Trumps trickle down economics en deregulatie gaan dat op geen enkele manier beter maken.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:23 schreef Droopie het volgende:
Maar blijkbaar zijn er daar vrouwen die 2 banen hebben en zien dat eieren 12 euro kosten.
Opmerkingen als, Amerika heeft de vrouwen in de steek gelaten, bullshit.
Dat is democratie en alle vrouwen in Amerika hadden de kans om massaal op Harris te stemmen.
Hebben ze niet gedaan en naar de reden kunnen we alleen maar gissen.
Makkelijk praten door sommigen, maar wij wonen daar niet.
Dat had ik inderdaad ook niet zien aankomen, maar blijkbaar heeft men meer zin in nog 4 jaar chaos.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Bizar hoe slecht Harris presteert in democratische bolwerken.
Grover Cleveland.quote:
Cleveland, maar daar zat wel wat meer tijd tussenquote:
Eieren 12 euro is een conservatief talking point, waarbij men naar de biowinkel gegaan is en de duurste vrije uitloop eieren als voorbeeld nam.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:23 schreef Droopie het volgende:
1885-1889 & 1893-1897?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cleveland, maar daar zat wel wat meer tijd tussen
Juist het bedrijfsleven weet dat importheffingen niet gunstig voor hen zijn, immers de inkomsten van die heffingen gaan naar de staatskas en de lasten vallen bij het bedrijfsleven en de consumenten, het gaat echt niet gebeuren, hooguit wat symbolische dingetjes op zaken waar niet zo een machtige lobby zit.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:24 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ja, maar ga er wel vanuit dat het enige concrete punt trump heeft qua economie, hij wel gaat uitvoeren.
En achter de mensen aan die hij niet leuk vind
Je hebt gelijk, excuus.quote:
Bij Erewhon waarschijnlijk 30 euro voor een doosje van 6.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eieren 12 euro is een conservatief talking point, waarbij men naar de biowinkel gegaan is en de duurste vrije uitloop eieren als voorbeeld nam.![]()
Dat mensen in zulke bewijsbare onzin blijven trappen.
Lekker jankenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat zijn Amerikanen toch een stel mongolen. Net zoals wrassling zo groot kan worden kan een clown president worden. Een demagoog. Een veroordeelde crimineel en een walgelijk persoon all around. En het is nog logisch ook want de tegenkandidaat is eerst een opa en vervolgens een Kaag-achtig figuur.
Ik hoop vooral dat de shithole zich blijft beperken tot de US maar maak mij zorgen om Oekraïne en daarbij dus ook de stabiliteit van heel Europa.
quote:
Dat is wat ik veel mensen hoorde zeggen in de interviews.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:
De uitslag lijkt me vooral een referendum over de economie/inflatie.
De druiven zijn zo zuur dat ze citroenen zijn geworden. Ik heb een van de mooiste dagen in 8 jaar, en wat zal ik later vandaag lekker wakker worden. Maar ik blijf wakker tot ik Musk heb zien springen op dat podium, en Trump heb horen roepen: FIGHT FIGHT FIGHT EN WIN WIN WIN.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |