Nou zeg, hoe durft ie. Na bijna 800.000 post moet je alert zijn. Flikker op met je gezeik.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:01 schreef maily het volgende:
[..]
Mensen die de LaPo hebben en niet een nieuw topic openen.
Flikker zelf op.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou zeg, hoe durft ie. Na bijna 800.000 post moet je alert zijn. Flikker op met je gezeik.
Die ruimte is er bij sommige winkels gewoon niet. En sommigen rekenen af alsof ze alleen op de wereld zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
Mensen die je niet de ruimte geven bij het afrekenen in de supermarkt. Wat dat betreft is die zelfscan kassa wel een verbetering gelukkig.
Bij dit soort kleine kutwinkels ga ik sowieso niet naar binnen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ruimte is er bij sommige winkels gewoon niet.
Uit dat artikel, "X wil klimaatneutraal zijn" Man wat heb ik daar een hekel aan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:46 schreef CarbonC het volgende:
ReclameCommerciële propaganda in alle vormen. Zo snel mogelijk verbieden, te beginnen met (licht)reclame in de openbare ruimte.
God ja, ik had er vorige week ook eentje in m'n nek hangen de hele tijd. Die legde z'n zooi al op de band terwijl ik daar nog niet klaar mee was en daarna werden m'n boodschappen gescand en frotte ik ze alvast in m'n tas, en stond meneer al bij het pinautomaat te wachten tot zijn boodschappen gescand werden, denk ik? Dus ik kon er niet meer bij om te pinnen. Hij mocht ook wel betalen, maar dat deed hij dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
Mensen die je niet de ruimte geven bij het afrekenen in de supermarkt. Wat dat betreft is die zelfscan kassa wel een verbetering gelukkig.
Ja precies dit. Geeft gewoon een onveilige situatie. Als winkel zou je er wat van moeten zeggen. Helemaal bij ouderen ivm pinafkijken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God ja, ik had er vorige week ook eentje in m'n nek hangen de hele tijd. Die legde z'n zooi al op de band terwijl ik daar nog niet klaar mee was en daarna werden m'n boodschappen gescand en frotte ik ze alvast in m'n tas, en stond meneer al bij het pinautomaat te wachten tot zijn boodschappen gescand werden, denk ik? Dus ik kon er niet meer bij om te pinnen. Hij mocht ook wel betalen, maar dat deed hij dan ook weer niet.
En dan sta ik de rest in te pakken terwijl zijn boodschappen werden gescand, staat ie weer te heuen dat hij erbij moet.
MAN WACHT TOCH EVEN
Ik ben al weg in VBL. Succes bij je vriendjes. Lekker hè zo'n veilige bubbel.quote:
Oh daar kan ik heel slecht tegen. Ik schroom dan ook niet om daar wat van te zeggenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God ja, ik had er vorige week ook eentje in m'n nek hangen de hele tijd. Die legde z'n zooi al op de band terwijl ik daar nog niet klaar mee was en daarna werden m'n boodschappen gescand en frotte ik ze alvast in m'n tas, en stond meneer al bij het pinautomaat te wachten tot zijn boodschappen gescand werden, denk ik? Dus ik kon er niet meer bij om te pinnen. Hij mocht ook wel betalen, maar dat deed hij dan ook weer niet.
En dan sta ik de rest in te pakken terwijl zijn boodschappen werden gescand, staat ie weer te heuen dat hij erbij moet.
MAN WACHT TOCH EVEN
Zie de PI Niet iedereen is tegen je hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al weg in VBL. Succes bij je vriendjes. Lekker hè zo'n veilige bubbel.
Ik ben een watje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh daar kan ik heel slecht tegen. Ik schroom dan ook niet om daar wat van te zeggen
Ja gelukkig praten we verder nooit, Herman. Je hebt de PI gemist.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al weg in VBL. Succes bij je vriendjes. Lekker hè zo'n veilige bubbel.
Vanochtend nog. Spullen op de band leggen en dan vast zijn balkje leggen om zijn eigen spullen neer te leggen terwijl ik nog bezig ben.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
MAN WACHT TOCH EVEN
Zie post #20quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja gelukkig praten we verder nooit, Herman. Je hebt de PI gemist.
WAT GOED!!!quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh daar kan ik heel slecht tegen. Ik schroom dan ook niet om daar wat van te zeggen
En diegene heeft ook weer iemand achter zich die door loopt te duwen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kijk dan wel diegene achter me even in de ogen aan. Dan voel je hun ziel het lichaam verlaten.
Caissières hebben zich te houden aan een zogenoemde 'scanpercentage'. Te langzaam en je mag op gesprek.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En diegene heeft ook weer iemand achter zich die door loopt te duwen.
De caissière moet gewoon wat rustiger scannen.
Ik kom heel af en toe bij een kleine Lidl en Aldi, deze hebben nog geen meter aan het stukje 'na de kassa', daar houden ze er wel rekening dat de boodschappen weg moeten zijn, voordat ze nieuwe spullen kunnen scannen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 16:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Caissières hebben zich te houden aan een zogenoemde 'scanpercentage'. Te langzaam en je mag op gesprek.
Los van dat ik dus wel een schurfthekel aan reclame heb gaat het mij om het inconsistente, schijnheilige beleid:quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uit dat artikel, "X wil klimaatneutraal zijn" Man wat heb ik daar een hekel aan.
Ja!quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Straatverkopers. Echt ga weg!
En dat je vraagt of je eenmalig 5 euro kunt doneren?quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:49 schreef lily het volgende:
[..]
Ja!
Van die jongeren die de hele ingang van een supermarkt versperren. Met een statafel en folders en badges omhangen.
Mag ik u wat vragen?
Nee. Sorry.
Ik ben echt niet te beroerd om aan goede doelen te schenken, en dat doe ik dan ook. Maar wel wat ik zelf uitzoek.
Wat een kutbaan is dat.
Dat had ik laatst met slachtofferhulp. Ik wil best doneren maar geen maandelijkse afschrijving.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
En dat je vraagt of je eenmalig 5 euro kunt doneren?
Nee mevrouw u kunt dit formulier invullen en dan wordt het maandelijks afgeschreven.
Dacht het niet.
Ik heb die fout met Unicef gemaakt. Het is zo lastig om het stop te zetten en ze zijn zo brutaal aan de telefoon. Tot in Sint Juttemis je maar proberen over te halen om ook maar iets te doneren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:43 schreef maily het volgende:
[..]
En dat je vraagt of je eenmalig 5 euro kunt doneren?
Nee mevrouw u kunt dit formulier invullen en dan wordt het maandelijks afgeschreven.
Dacht het niet.
je mag iemand wel lastigvallen aan de deur maar voor precies hetzelfde opbellen mag dan weer niet, blijft vreemd.quote:Op maandag 30 september 2024 10:06 schreef karr-1 het volgende:
Van die iets te te blije meisjes of jongetjes in een slecht pak die aan je deur staan met een "echt geweldig aanbod" voor energie of wat dan ook, bij voorkeur tijdens etenstijd of als ik sta te koken. En dan ook geen nee willen horen, maar gewoon door blijven drammen.....
Ik dien meestal een klacht in bij de organisatie waar ze zogenaamd voor werven of ze wel weten wat er uit hun naam gebeurtquote:Op maandag 30 september 2024 10:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je mag iemand wel lastigvallen aan de deur maar voor precies hetzelfde opbellen mag dan weer niet, blijft vreemd.
Ik krijg daar altijd zo de zenuwen van daar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kom heel af en toe bij een kleine Lidl en Aldi, deze hebben nog geen meter aan het stukje 'na de kassa', daar houden ze er wel rekening dat de boodschappen weg moeten zijn, voordat ze nieuwe spullen kunnen scannen.
Maar sommige mensen gaan op hun gemak, als een slak, alles inpakken. Ook wel een ergernis.
Lang leve de zelfscan.
Mensen die geen zin hebben om te ver naar hun voordeur te lopen en hun auto dan maar gewoon ergens neerflikkeren zodat vier mensen allerlei capriolen moeten uithalen om nog weg te kunnen met de autoquote:Op vrijdag 27 september 2024 20:43 schreef Modus het volgende:
Mensen die met hun vierkante plofreet alles met de auto doen en dan met weer zoals vandaag omdat ze 10m van auto naar ingang hebben moeten lopen, gaan klagen tegen mensen die alles met de fiets moeten doen.
Ook ooit eens gehad met een goed doel. Ik koos toen wel bewust voor maandelijkse afschrijvingen, maar wissel zo af en toe eens van doel. Maar deze bleef ondanks opzeggingen gewoon afschrijven. Toen ik ze dan maar blokkeerde belde ze me ineens verontwaardigd opquote:Op zaterdag 28 september 2024 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik heb die fout met Unicef gemaakt. Het is zo lastig om het stop te zetten en ze zijn zo brutaal aan de telefoon. Tot in Sint Juttemis je maar proberen over te halen om ook maar iets te doneren.
Mensen, begin er niet aan.
Ik heb er echt geen goed woord voor over. Je laat je van je beste kant zien, je wilt ze helpen en dan word je zo behandeld Ik denk ook dat als ze deze agressieve aanpak achterwege laten ze veel meer geld ophalen.quote:Op maandag 30 september 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook ooit eens gehad met een goed doel. Ik koos toen wel bewust voor maandelijkse afschrijvingen, maar wissel zo af en toe eens van doel. Maar deze bleef ondanks opzeggingen gewoon afschrijven. Toen ik ze dan maar blokkeerde belde ze me ineens verontwaardigd op
Ze staan ook altijd op dezelfde plekken in dezelfde steden/dorpen. Hier vrijwel iedere zaterdagmiddag. Tis een welvarend stukje NL hier, zal er wel iets mee te maken kunnen hebben wellicht (en nee geen Haerlem ). Heb ooit de vergissing gemaakt als begin twintiger bij zo'n kutbedrijf dat goede doelen abonnementen aansmeert aan de deur te gaan werken, na 1 dag gekapt. Daar ging je als team meerdere keren per maand naar Vught of andere relatief welvarende plekken, afhankelijk van het goede doel ook wel, maar niet naar het Gooi bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 27 september 2024 20:49 schreef lily het volgende:
[..]
Ja!
Van die jongeren die de hele ingang van een supermarkt versperren. Met een statafel en folders en badges omhangen.
Mag ik u wat vragen?
Nee. Sorry.
Ik ben echt niet te beroerd om aan goede doelen te schenken, en dat doe ik dan ook. Maar wel wat ik zelf uitzoek.
Wat een kutbaan is dat.
Als ik die flessen niet pak dan doet de persoon na mij dat wel. De winkel zou er ook voor kunnen kiezen niet meteen hun hele voorraad er neer te zetten maar dat verspreid over de dag te doen zodat meer mensen kans maken. Maar ja, sta je dan met je nachtdienst.quote:Op maandag 14 oktober 2024 00:13 schreef Forumtijger het volgende:
- Mensen die bij een buffet zó veel in 1x op hun bord scheppen, dat hun bord echt ramvol is, waarna ze er vervolgens de helft niet van opeten
- Mensen die bij een probleem met de drinkwatervoorziening, zoals met de poepbacterie laatst, 's ochtends vroeg gelijk naar de supermarkt rennen, om dan vervolgens hun karretje bij de supermarkt stampvol te gooien met waterflessen, zodat anderen die later in de supermarkt komen, bv omdat ze eerst moeten werken, misgrijpen. Echt ASO in hoofdletters en buitengewoon egoïstisch noem ik dat...
Je voelt je aangesproken?quote:Als ik die flessen niet pak dan doet de persoon na mij dat wel. De winkel zou er ook voor kunnen kiezen niet meteen hun hele voorraad er neer te zetten maar dat verspreid over de dag te doen zodat meer mensen kans maken. Maar ja, sta je dan met je nachtdienst.
quote:Op maandag 14 oktober 2024 14:33 schreef tong80 het volgende:
Veel te kleine kut plastic zakjes bij de Appie om de broodjes in te doen. Die je eerst al niet van dat rekje krijgt.
Als post #2 uitgevoerd wordt.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:47 schreef Telefoonvork het volgende:
TV. Wat is daar tegenwoordig een rotzooi op. En dan heb ik het nog niet gehad over de reclames.
Wanneer wordt TV nou weer eens nuttig?
Het TV-aanbod is geweldig en nog nooit zo groot geweest.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 17:47 schreef Telefoonvork het volgende:
TV. Wat is daar tegenwoordig een rotzooi op. En dan heb ik het nog niet gehad over de reclames.
Wanneer wordt TV nou weer eens nuttig?
Vaak werkeloze lui ook nog jaquote:Op maandag 14 oktober 2024 00:13 schreef Forumtijger het volgende:
- Mensen die bij een buffet zó veel in 1x op hun bord scheppen, dat hun bord echt ramvol is, waarna ze er vervolgens de helft niet van opeten
- Mensen die bij een probleem met de drinkwatervoorziening, zoals met de poepbacterie laatst, 's ochtends vroeg gelijk naar de supermarkt rennen, om dan vervolgens hun karretje bij de supermarkt stampvol te gooien met waterflessen, zodat anderen die later in de supermarkt komen, bv omdat ze eerst moeten werken, misgrijpen. Echt ASO in hoofdletters en buitengewoon egoïstisch noem ik dat...
En dan moet het schaatsen nog beginnen....quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:38 schreef Evangelion het volgende:
WK Baanwielrennen 3 dagen op primetime live op de NPO.
Nederland is weer eens goed in een ontzettende onzin"sport" dus gaan we het massaal hypen en kijken.
Je kunt toch eerst naar haar uitspreken dat je niet helemaal tevreden bent?quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ik erger me aan de jonge vervangster van hulp in de huishouding Betuwezorg. Ik ben de moeilijkste niet. Maar doe wel je werk. Ik zit niet op haar lippen. Maar wc-bril, wasbak, andere dingetjes, nog hetzelfde als ervoor. Weet niet wat ik moet doen. Naar de leiding bellen of haar attenderen. Allebei kut.
Dat ga ik ook doen. Ik heb niks tegen haar. Heb haar zelfs een cadeau-bon van de Etos gegeven voor haar verjaardag. Ze is 18. Ik had het er over met iemand anders van de Betuwezorg die ik wekelijks tref, maar dan over de medicatie en lichamelijke zorg, dat het misschien ook iets is van een andere/of huidige generatie. "Wij" gingen aan de slag, zij vraagt na 5 minuten al wat ze moet doen. Het is maar een flatje. Ik eis niet veel, maar als je twee weken na elkaar de wc eigenlijk helemaal niet schoonmaakt, net als de wasbak enzo, vraag ik me af of ze wel geschikt is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 14:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je kunt toch eerst naar haar uitspreken dat je niet helemaal tevreden bent?
Als dit niet helpt kun je altijd nog naar de leiding bellen.
Probeer er eerst samen uit te komen.
Waarschijnlijk zijn dat dezelfde mensen die tijdens de pandemie hele voorraden WC-papier aanlegden.quote:Op maandag 14 oktober 2024 00:13 schreef Forumtijger het volgende:
Ik zou het gewoon zonder angst drinken hoor. Maakt mij echt niet zo veel uit. De concentratie was dusdanig laag, wel iets boven wat toegestaan is, maar een gezond persoon wordt daar echt niet meteen ziek van. Bovendien zit die E. coli bacterie ook gewoon in jezelf.quote:Op maandag 14 oktober 2024 00:13 schreef Forumtijger het volgende:
Ik heb ook het idee dat ik het hoor als die Aldi-'vrouw' begint te praten, maar misschien komt dat doordat ik het weet.quote:Op zaterdag 16 november 2024 23:11 schreef summer2bird het volgende:
Steeds meer ai. Overal.
Op de omslag van kinderboekjes staan ai gegenereerde plaatjes. De reclame word door ai ingesproken. Net al een nieuwsartikel geluisterd waarvan de stem verdacht veel naar ai klonk.
En die ai plaatjes op de kinderboekjes en kinder spelletjes zijn ook zo overduidelijk. Diverse stijlen door elkaar, perspectieven niet in orde, diverse schalen door elkaar, alles naar de tering geairbrushed.
Bizar
Mensen die buffetten genieten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 00:13 schreef Forumtijger het volgende:
Wel graag aan haar lipjes zekerquote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:06 schreef tong80 het volgende:
Ik erger me aan de jonge vervangster van hulp in de huishouding Betuwezorg. Ik ben de moeilijkste niet. Maar doe wel je werk. Ik zit niet op haar lippen. Maar wc-bril, wasbak, andere dingetjes, nog hetzelfde als ervoor. Weet niet wat ik moet doen. Naar de leiding bellen of haar attenderen. Allebei kut.
Zelf de hoeveelheid kunnen bepalen (zie een aantal posts geleden, ik heb maar een klein maagje) en verder ook precies wat er op m'n bord ligt: prima.quote:
Verkleinwoordjes.quote:Op zondag 17 november 2024 07:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelf de hoeveelheid kunnen bepalen (zie een aantal posts geleden, ik heb maar een klein maagje) en verder ook precies wat er op m'n bord ligt: prima.
Dit zijn imo de handigste (diepvries)-zakjes. Met zipsluiting.quote:Op zondag 24 november 2024 05:49 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
...het duurt een tijdje voor ik het zakje eens geopend heb. Elke keer weer.
Geen dikke worstenvingers hier, daar ligt het niet aan.
Gek genoeg opent de 3 liter-variant van hetzelfde zakje wel makkelijk.
-------
En dit ook.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sterf ooit nog aan hartaanval vanwege het proberen te openen van een vuilniszak,quote:Op zondag 24 november 2024 05:49 schreef Eightyone het volgende:
[ link | afbeelding ]
...het duurt een tijdje voor ik het zakje eens geopend heb. Elke keer weer.
Geen dikke worstenvingers hier, daar ligt het niet aan.
Gek genoeg opent de 3 liter-variant van hetzelfde zakje wel makkelijk.
-------
En dit ook.
[..]
Hoezo? Ze doen toch niks?quote:
Dat is het hem juist, deden ze maar wat in plaats van onhaalbare plannen brengen en van crisis naar crisis te hoppenquote:
Naja die crisissen zijn niet door dit kabinet gecreëerd de oorsprong vindt zich in niet vooruit kijken sinds 2000, maar allicht eerder, maar ik ben te jong om daarover te oordelen.quote:Op zondag 24 november 2024 10:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, deden ze naar wat in plaats van onhaalbare plannen brengen en van crisis naar crisis te hoppen
Vingers beetje nat maken, heb je de zakken zo open.quote:Op zondag 24 november 2024 10:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik sterf ooit nog aan hartaanval vanwege het proberen te openen van een vuilniszak,
De vrouw des huizes heeft die zak dan in 4 tellen open +-.
Tjah.
Blijkbaar kan ik iets écht totaal niet. Normaliter heb ik daar wel vrede mee, maar die vuilniszak kom ik niet omheen.
Spit on that thanggg,quote:Op zondag 24 november 2024 11:55 schreef Cici het volgende:
[..]
Vingers beetje nat maken, heb je de zakken zo open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Lol, gewoon beetje nat maken, en dan zakje pakken bij de opening en dan beetje wrijven, gaat zakje zo open.quote:Op zondag 24 november 2024 11:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Spit on that thanggg,
Ik zal het proberen.
Zit je mij nu te womansplainen?
Vingers even natmaken en dan tussen die vingers de zak open wrijven!quote:Op zondag 24 november 2024 10:03 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik sterf ooit nog aan hartaanval vanwege het proberen te openen van een vuilniszak,
De vrouw des huizes heeft die zak dan in 4 tellen open +-.
Tjah.
Blijkbaar kan ik iets écht totaal niet. Normaliter heb ik daar wel vrede mee, maar die vuilniszak kom ik niet omheen.
Dat mensen dit überhaupt niet weten.quote:Op zondag 24 november 2024 15:51 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Vingers even natmaken en dan tussen die vingers de zak open wrijven!
Edit: te laat geroeptoeterd!
ja helaas moet dat zo vaak.quote:Op zondag 24 november 2024 16:08 schreef Seeburg54 het volgende:
Al die spotjes over enge ziektes op tv. Dat metabole ziektes spotje staat met stip bovenaan. Heel erg allemaal, daar niet van, maar moet dat nou zo vaak op tv? Je wordt depressief van al die kutspotjes.
bij mij werkt het averechts. En niet alleen bij mij weet ik.quote:Op zondag 24 november 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja helaas moet dat zo vaak.
Door er aandacht aan te geven zijn mensen geneigd om te doneren.
Met 1 keer het filmpje zien zijn mensen niet over de grens om de telefoon te pakken.
Kracht van herhaling dat mensen het erg genoeg gaan vinden.
gelukkig werkt het goed genoeg anders zouden ze dit niet zo aanpakkenquote:Op zondag 24 november 2024 18:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
bij mij werkt het averechts. En niet alleen bij mij weet ik.
Nou, dat is de bedoeling uiteindelijk.quote:Op zondag 24 november 2024 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig werkt het goed genoeg anders zouden ze dit niet zo aanpakken
'Maak ze gek daarbeneden' klinkt dan weer zo necrofiel.quote:Op zondag 1 december 2024 16:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dood aan ergeren mwah, het stoort me een beetje omdat ik het niet snap. Ik lees weleens in een tekst waar iemand overleden is, 'Maak ze gek daarboven'. Gister ook weer. Ik vind dit zo vreemd, vooral omdat het gewoon nergens op slaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |