SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Hier precies 3 graden en regen. Typisch Nederlandse herfst treurnis. Kansloosquote:
Was hier gister ook hele dag bewolkt, precies op mijn laatste vrije dagquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier precies 3 graden en regen. Typisch Nederlandse herfst treurnis. Kansloos
Winterquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier precies 3 graden en regen. Typisch Nederlandse herfst treurnis. Kansloos
Ja, echt diep winter ditquote:
De kou inval en de sneeuw in de vs, dat is winter.quote:
Nederlandse winter is het zekerquote:
Tis januari. Daar hoort winter bij, net als in februari. Nu klagen we over 10 maanden herfst en boehooe klimaatverandering.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Opbokken met die winter, ik wil warm weer en onweer.
Dubbele cijfers willen we, geen kwakkel weerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis januari. Daar hoort winter bij, net als in februari. Nu klagen we over 10 maanden herfst en boehooe klimaatverandering.
Bij 10 maand lente is er geen klimaatverandering zeker?
Ja, stukken beter als het hier dan toch nooit echt winter wordt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dubbele cijfers willen we, geen kwakkel weer
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nederlandse winter is het zeker
Volgende week lijkt het ook wel ok te worden. Meer zon en 4-6 gradenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:23 schreef dick_laurent het volgende:
Ah ik zie momenteel toch vrij veel zon bij jullie als ik de radar zo check. It could be worse indeed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |