SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Hier precies 3 graden en regen. Typisch Nederlandse herfst treurnis. Kansloosquote:
Was hier gister ook hele dag bewolkt, precies op mijn laatste vrije dagquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier precies 3 graden en regen. Typisch Nederlandse herfst treurnis. Kansloos
Winterquote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier precies 3 graden en regen. Typisch Nederlandse herfst treurnis. Kansloos
Ja, echt diep winter ditquote:
De kou inval en de sneeuw in de vs, dat is winter.quote:
Nederlandse winter is het zekerquote:
Tis januari. Daar hoort winter bij, net als in februari. Nu klagen we over 10 maanden herfst en boehooe klimaatverandering.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 10:20 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Opbokken met die winter, ik wil warm weer en onweer.
Dubbele cijfers willen we, geen kwakkel weerquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:40 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis januari. Daar hoort winter bij, net als in februari. Nu klagen we over 10 maanden herfst en boehooe klimaatverandering.
Bij 10 maand lente is er geen klimaatverandering zeker?
Ja, stukken beter als het hier dan toch nooit echt winter wordt.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dubbele cijfers willen we, geen kwakkel weer
Dat dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:11 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nederlandse winter is het zeker
Volgende week lijkt het ook wel ok te worden. Meer zon en 4-6 gradenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 12:23 schreef dick_laurent het volgende:
Ah ik zie momenteel toch vrij veel zon bij jullie als ik de radar zo check. It could be worse indeed
ok op naar de -10quote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Dubbele cijfers willen we, geen kwakkel weer
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef MissHobje het volgende:
Het trekt nu open hier, beetje zonnig inmiddels zo zalig. Ziet de wereld er meteen weer een beetje leuker uit
Hier op de Veluwe nu ook. Stukken beter en vriendelijker met zonquote:Op dinsdag 7 januari 2025 11:39 schreef MissHobje het volgende:
Het trekt nu open hier, beetje zonnig inmiddels zo zalig. Ziet de wereld er meteen weer een beetje leuker uit
Ja dat ook maar lekker vriezen en zonnetje dan kunnen we hopelijk schaatsenquote:
Ja beter voor iedereen zijn humeur, want de meeste mensen hier in mijn omgeving zijn me een partij sacherijnigquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier op de Veluwe nu ook. Stukken beter en vriendelijker met zon
Ja ik hoop het echtquote:
Ik kan het helaas niet. Net als skieen. Maar ik kan wel sneeuwballen gooien naar schaatsers en skiërs. Dat is ook leukquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja ik hoop het echtschaatsplezier lijkt me zo leuk, alhoewel het zal wel bij ijswandelen blijven in mijn geval maar het idee he
Schaatsen niet? Ben jij nou voor een hollanderquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan het helaas niet. Net als skieen. Maar ik kan wel sneeuwballen gooien naar schaatsers en skiërs. Dat is ook leuk
Ik heb geen idee... heb het als kind talloze keren geprobeerd... schaatsen, rolschaatsen, skiëen...quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:26 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Schaatsen niet? Ben jij nou voor een hollander![]()
Maar het is jezelf makkelijk aan te leren
Ik zie het probleem al. Je bent een opgever.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... heb het als kind talloze keren geprobeerd... schaatsen, rolschaatsen, skiëen...
zwakke enkels, misschien angst om te vallen, slecht evenwicht...
zeg het maar
quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie het probleem al. Je bent een opgever.
Hahaha pret is pret tochquote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kan het helaas niet. Net als skieen. Maar ik kan wel sneeuwballen gooien naar schaatsers en skiërs. Dat is ook leuk
Ik hoop De Bilt ook maar dat zal dan nietquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Morgenavond richting donderdag 10-15 cm sneeuw in zuidelijk Limburg?
Ga voor dubbele ijzers om eens te proberen of Friese doorlopend, echt te doen hoor!quote:Op dinsdag 7 januari 2025 14:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee... heb het als kind talloze keren geprobeerd... schaatsen, rolschaatsen, skiëen...
zwakke enkels, misschien angst om te vallen, slecht evenwicht...
zeg het maar
Ben er nu te oud voorquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ga voor dubbele ijzers om eens te proberen of Friese doorlopend, echt te doen hoor!
Kans is vrij klein dat het überhaupt veel noordelijker komt dan Eindhoven.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoop De Bilt ook maar dat zal dan niet
Echt vooral zuid Limburgquote:Op dinsdag 7 januari 2025 15:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik hoop De Bilt ook maar dat zal dan niet
Ja, in mei. 2 wekenquote:Op dinsdag 7 januari 2025 17:53 schreef Paul het volgende:
komt er echt lente @:misshobje ze liegen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |