abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215108822
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 14:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ja gelukkig praten we verder nooit, Herman. ;) Je hebt de PI gemist.
Zie post #20
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker vrijdag 27 september 2024 @ 15:53:59 #27
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215108885
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Oh daar kan ik heel slecht tegen. Ik schroom dan ook niet om daar wat van te zeggen :P
WAT GOED!!! ^O^
pi_215108964
Ik kijk dan wel diegene achter me even in de ogen aan. Dan voel je hun ziel het lichaam verlaten.
pi_215109444
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 16:02 schreef StevenHyde het volgende:
Ik kijk dan wel diegene achter me even in de ogen aan. Dan voel je hun ziel het lichaam verlaten.
En diegene heeft ook weer iemand achter zich die door loopt te duwen.

De caissière moet gewoon wat rustiger scannen. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_215109458
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 16:54 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En diegene heeft ook weer iemand achter zich die door loopt te duwen.

De caissière moet gewoon wat rustiger scannen. :)
Caissières hebben zich te houden aan een zogenoemde 'scanpercentage'. Te langzaam en je mag op gesprek.
pi_215109504
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 16:56 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Caissières hebben zich te houden aan een zogenoemde 'scanpercentage'. Te langzaam en je mag op gesprek.
Ik kom heel af en toe bij een kleine Lidl en Aldi, deze hebben nog geen meter aan het stukje 'na de kassa', daar houden ze er wel rekening dat de boodschappen weg moeten zijn, voordat ze nieuwe spullen kunnen scannen. :)

Maar sommige mensen gaan op hun gemak, als een slak, alles inpakken. Ook wel een ergernis.
Lang leve de zelfscan. _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_215110978
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Uit dat artikel, "X wil klimaatneutraal zijn" :r Man wat heb ik daar een hekel aan.
Los van dat ik dus wel een schurfthekel aan reclame heb gaat het mij om het inconsistente, schijnheilige beleid:
Als stad klimaat neutraal willen zijn en zeggen energie te willen besparen, maar dan wel de hele stad volzetten met die lichtreclamezuilen (waar dan ook nog eens reclame voor een andere stad in de buurt op vertoond wordt: echt stop die onzin). Hetzelfde met een gemeente die zegt dat gezondheid van hun inwoners de hoogste prioriteit heeft maar vervolgens wel een foodcourtvreetplein aan laat leggen want werkgelegenheid :')
pi_215111257
Vrouwen die nagels lakken in de trein :r of nog erger: vijlen. :r :r
Protège moi de mes désirs.
pi_215111300
Mensen die met hun vierkante plofreet alles met de auto doen en dan met weer zoals vandaag omdat ze 10m van auto naar ingang hebben moeten lopen, gaan klagen tegen mensen die alles met de fiets moeten doen.
pi_215111364
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 15:27 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Straatverkopers. Echt ga weg! :r
Ja!
Van die jongeren die de hele ingang van een supermarkt versperren. Met een statafel en folders en badges omhangen.

Mag ik u wat vragen?
Nee. Sorry.

Ik ben echt niet te beroerd om aan goede doelen te schenken, en dat doe ik dan ook. Maar wel wat ik zelf uitzoek.

Wat een kutbaan is dat.
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 september 2024 @ 17:20:55 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_215118513
'Zei er iemand Duivys?' :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 september 2024 @ 17:22:03 #37
7889 tong80
Spleenheup
pi_215118532
'Lekker onhandige lieslaarzen.' :{

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Spellchecker zaterdag 28 september 2024 @ 17:43:54 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215118713
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 20:49 schreef lily het volgende:

[..]
Ja!
Van die jongeren die de hele ingang van een supermarkt versperren. Met een statafel en folders en badges omhangen.

Mag ik u wat vragen?
Nee. Sorry.

Ik ben echt niet te beroerd om aan goede doelen te schenken, en dat doe ik dan ook. Maar wel wat ik zelf uitzoek.

Wat een kutbaan is dat.
En dat je vraagt of je eenmalig 5 euro kunt doneren?
Nee mevrouw u kunt dit formulier invullen en dan wordt het maandelijks afgeschreven.

Dacht het niet.

:W
pi_215118778
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:43 schreef maily het volgende:

[..]
Nee mevrouw u kunt dit formulier invullen en dan wordt het maandelijks afgeschreven.

Dacht het niet.

Dat had ik laatst met slachtofferhulp. Ik wil best doneren maar geen maandelijkse afschrijving.

Maar dat kan dus blijkbaar niet.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_215118818
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:43 schreef maily het volgende:

[..]

Dacht het niet.

Ik heb die fout met Unicef gemaakt. Het is zo lastig om het stop te zetten en ze zijn zo brutaal aan de telefoon. Tot in Sint Juttemis je maar proberen over te halen om ook maar iets te doneren.

Mensen, begin er niet aan.
  maandag 30 september 2024 @ 10:06:07 #41
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_215134436
Van die iets te te blije meisjes of jongetjes in een slecht pak die aan je deur staan met een "echt geweldig aanbod" voor energie of wat dan ook, bij voorkeur tijdens etenstijd of als ik sta te koken. En dan ook geen nee willen horen, maar gewoon door blijven drammen.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 30 september 2024 @ 10:08:41 #42
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_215134471
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 10:06 schreef karr-1 het volgende:
Van die iets te te blije meisjes of jongetjes in een slecht pak die aan je deur staan met een "echt geweldig aanbod" voor energie of wat dan ook, bij voorkeur tijdens etenstijd of als ik sta te koken. En dan ook geen nee willen horen, maar gewoon door blijven drammen.....
je mag iemand wel lastigvallen aan de deur maar voor precies hetzelfde opbellen mag dan weer niet, blijft vreemd.
  maandag 30 september 2024 @ 10:12:11 #43
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_215134502
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 10:08 schreef Bofjijff het volgende:

[..]
je mag iemand wel lastigvallen aan de deur maar voor precies hetzelfde opbellen mag dan weer niet, blijft vreemd.
Ik dien meestal een klacht in bij de organisatie waar ze zogenaamd voor werven of ze wel weten wat er uit hun naam gebeurt
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_215134555
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 17:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik kom heel af en toe bij een kleine Lidl en Aldi, deze hebben nog geen meter aan het stukje 'na de kassa', daar houden ze er wel rekening dat de boodschappen weg moeten zijn, voordat ze nieuwe spullen kunnen scannen. :)

Maar sommige mensen gaan op hun gemak, als een slak, alles inpakken. Ook wel een ergernis.
Lang leve de zelfscan. _O_
Ik krijg daar altijd zo de zenuwen van daar.
Tap tap tap
pi_215134565
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 20:43 schreef Modus het volgende:
Mensen die met hun vierkante plofreet alles met de auto doen en dan met weer zoals vandaag omdat ze 10m van auto naar ingang hebben moeten lopen, gaan klagen tegen mensen die alles met de fiets moeten doen.
Mensen die geen zin hebben om te ver naar hun voordeur te lopen en hun auto dan maar gewoon ergens neerflikkeren zodat vier mensen allerlei capriolen moeten uithalen om nog weg te kunnen met de auto O+
En als je er wat van zegt, krijg je een grote muil terug O+
Tap tap tap
pi_215134581
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik heb die fout met Unicef gemaakt. Het is zo lastig om het stop te zetten en ze zijn zo brutaal aan de telefoon. Tot in Sint Juttemis je maar proberen over te halen om ook maar iets te doneren.

Mensen, begin er niet aan.
Ook ooit eens gehad met een goed doel. Ik koos toen wel bewust voor maandelijkse afschrijvingen, maar wissel zo af en toe eens van doel. Maar deze bleef ondanks opzeggingen gewoon afschrijven. Toen ik ze dan maar blokkeerde belde ze me ineens verontwaardigd op :')
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  Trouwste user 2022 maandag 30 september 2024 @ 10:47:38 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_215134741
Rechtsen en extreem rechtsen die schijt hebben aan bewezen feiten. Een "discussie" doodslaan met onderbuik gevoel. Er in een artikel een zinnetje uit halen om iets te bewijzen. Zeg maar het overschot aan rechts extremisten op FOK! Die normale users met niet eens absurde mening als extreem links weg zetten. Niet voor rede vatbaar. En ja, ik kom wel degelijk soms terug op een mening.

pi_215135012
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 10:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ook ooit eens gehad met een goed doel. Ik koos toen wel bewust voor maandelijkse afschrijvingen, maar wissel zo af en toe eens van doel. Maar deze bleef ondanks opzeggingen gewoon afschrijven. Toen ik ze dan maar blokkeerde belde ze me ineens verontwaardigd op :')
Ik heb er echt geen goed woord voor over. Je laat je van je beste kant zien, je wilt ze helpen en dan word je zo behandeld :N Ik denk ook dat als ze deze agressieve aanpak achterwege laten ze veel meer geld ophalen.
pi_215135307
Waar ik me echt dood aan erger is aan het tussentijds veranderen van voorwaarden in (vooral en meestal) jouw nadeel, zoals arbeidsvoorwaarden die in je contract staan als werkuren, andere standplaats, of plots omschakelen naar ploegendienst, ineens hoger uitvallende kosten bij een reparatie die niet was afgesproken, voorwaarden van bv. Google, Paypal of X die ineens veranderen (waarbij ik me trouwens afvraag hoeveel mensen die dan daadwerkelijk doorlezen, en hoeveel mensen er klakkeloos op 'accepteren' klikken zonder deze eerst goed door te lezen) die je dan weer helemaal moet gaan nalezen, enz. Grrrr😡

[ Bericht 2% gewijzigd door Forumtijger op 30-09-2024 16:30:04 ]
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen, maar in kansen, oplossingen en uitdagingen.
pi_215159231
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 20:49 schreef lily het volgende:

[..]
Ja!

Mag ik u wat vragen?
Nee. Sorry.

Wat een kutbaan is dat.
Ze staan ook altijd op dezelfde plekken in dezelfde steden/dorpen. Hier vrijwel iedere zaterdagmiddag. Tis een welvarend stukje NL hier, zal er wel iets mee te maken kunnen hebben wellicht (en nee geen Haerlem :7 8-) B-) *) ). Heb ooit de vergissing gemaakt als begin twintiger bij zo'n kutbedrijf dat goede doelen abonnementen aansmeert aan de deur te gaan werken, na 1 dag gekapt. Daar ging je als team meerdere keren per maand naar Vught of andere relatief welvarende plekken, afhankelijk van het goede doel ook wel, maar niet naar het Gooi bijvoorbeeld.

Nu mijd ik de supermarkt op zaterdag sowieso zoveel mogelijk, maar soms kun je niet anders.
Ik zeg altijd iets in de trant dat ik al abonnee ben of "die heb ik al" (als ze gratis een krant willen meegeven) terwijl je door blijft lopen. Werkt meestal wel.

Eén keer werkte het niet, omdat die gast twee verschillende krantenabonnementen verkocht en direct die andere krant retesnel tevoorschijn toverde :') _O-. Wel gelachen hoor.

[ Bericht 1% gewijzigd door Regilio_ op 02-10-2024 17:43:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')