Nou zeg, hoe durft ie. Na bijna 800.000 post moet je alert zijn. Flikker op met je gezeik.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:01 schreef maily het volgende:
[..]
Mensen die de LaPo hebben en niet een nieuw topic openen.
Flikker zelf op.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou zeg, hoe durft ie. Na bijna 800.000 post moet je alert zijn. Flikker op met je gezeik.
Die ruimte is er bij sommige winkels gewoon niet. En sommigen rekenen af alsof ze alleen op de wereld zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
Mensen die je niet de ruimte geven bij het afrekenen in de supermarkt. Wat dat betreft is die zelfscan kassa wel een verbetering gelukkig.
Bij dit soort kleine kutwinkels ga ik sowieso niet naar binnen.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ruimte is er bij sommige winkels gewoon niet.
Uit dat artikel, "X wil klimaatneutraal zijn" Man wat heb ik daar een hekel aan.quote:Op vrijdag 27 september 2024 11:46 schreef CarbonC het volgende:
ReclameCommerciële propaganda in alle vormen. Zo snel mogelijk verbieden, te beginnen met (licht)reclame in de openbare ruimte.
God ja, ik had er vorige week ook eentje in m'n nek hangen de hele tijd. Die legde z'n zooi al op de band terwijl ik daar nog niet klaar mee was en daarna werden m'n boodschappen gescand en frotte ik ze alvast in m'n tas, en stond meneer al bij het pinautomaat te wachten tot zijn boodschappen gescand werden, denk ik? Dus ik kon er niet meer bij om te pinnen. Hij mocht ook wel betalen, maar dat deed hij dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:05 schreef StevenHyde het volgende:
Mensen die je niet de ruimte geven bij het afrekenen in de supermarkt. Wat dat betreft is die zelfscan kassa wel een verbetering gelukkig.
Ja precies dit. Geeft gewoon een onveilige situatie. Als winkel zou je er wat van moeten zeggen. Helemaal bij ouderen ivm pinafkijken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God ja, ik had er vorige week ook eentje in m'n nek hangen de hele tijd. Die legde z'n zooi al op de band terwijl ik daar nog niet klaar mee was en daarna werden m'n boodschappen gescand en frotte ik ze alvast in m'n tas, en stond meneer al bij het pinautomaat te wachten tot zijn boodschappen gescand werden, denk ik? Dus ik kon er niet meer bij om te pinnen. Hij mocht ook wel betalen, maar dat deed hij dan ook weer niet.
En dan sta ik de rest in te pakken terwijl zijn boodschappen werden gescand, staat ie weer te heuen dat hij erbij moet.
MAN WACHT TOCH EVEN
Ik ben al weg in VBL. Succes bij je vriendjes. Lekker hè zo'n veilige bubbel.quote:
Oh daar kan ik heel slecht tegen. Ik schroom dan ook niet om daar wat van te zeggenquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
God ja, ik had er vorige week ook eentje in m'n nek hangen de hele tijd. Die legde z'n zooi al op de band terwijl ik daar nog niet klaar mee was en daarna werden m'n boodschappen gescand en frotte ik ze alvast in m'n tas, en stond meneer al bij het pinautomaat te wachten tot zijn boodschappen gescand werden, denk ik? Dus ik kon er niet meer bij om te pinnen. Hij mocht ook wel betalen, maar dat deed hij dan ook weer niet.
En dan sta ik de rest in te pakken terwijl zijn boodschappen werden gescand, staat ie weer te heuen dat hij erbij moet.
MAN WACHT TOCH EVEN
Zie de PI Niet iedereen is tegen je hoor.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al weg in VBL. Succes bij je vriendjes. Lekker hè zo'n veilige bubbel.
Ik ben een watje.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh daar kan ik heel slecht tegen. Ik schroom dan ook niet om daar wat van te zeggen
Ja gelukkig praten we verder nooit, Herman. Je hebt de PI gemist.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al weg in VBL. Succes bij je vriendjes. Lekker hè zo'n veilige bubbel.
Vanochtend nog. Spullen op de band leggen en dan vast zijn balkje leggen om zijn eigen spullen neer te leggen terwijl ik nog bezig ben.quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
MAN WACHT TOCH EVEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |