ja helaas moet dat zo vaak.quote:Op zondag 24 november 2024 16:08 schreef Seeburg54 het volgende:
Al die spotjes over enge ziektes op tv. Dat metabole ziektes spotje staat met stip bovenaan. Heel erg allemaal, daar niet van, maar moet dat nou zo vaak op tv? Je wordt depressief van al die kutspotjes.
quote:Op zondag 24 november 2024 18:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja helaas moet dat zo vaak.
Door er aandacht aan te geven zijn mensen geneigd om te doneren.
Met 1 keer het filmpje zien zijn mensen niet over de grens om de telefoon te pakken.
Kracht van herhaling dat mensen het erg genoeg gaan vinden.
gelukkig werkt het goed genoeg anders zouden ze dit niet zo aanpakkenquote:Op zondag 24 november 2024 18:40 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]bij mij werkt het averechts. En niet alleen bij mij weet ik.
Nou, dat is de bedoeling uiteindelijk.quote:Op zondag 24 november 2024 18:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig werkt het goed genoeg anders zouden ze dit niet zo aanpakken
'Maak ze gek daarbeneden' klinkt dan weer zo necrofiel.quote:Op zondag 1 december 2024 16:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
Dood aan ergeren mwah, het stoort me een beetje omdat ik het niet snap. Ik lees weleens in een tekst waar iemand overleden is, 'Maak ze gek daarboven'. Gister ook weer. Ik vind dit zo vreemd, vooral omdat het gewoon nergens op slaat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
Het is hun keus om je te vertellen hoe het met ze gaat.quote:Op zondag 8 december 2024 09:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Mensen die zeggen dat het goed gaat maar dat je kan zien dat het niet goed gaat.
Ik beuk dwars door die mensen heen als ze geen twee turven hoog zijn. Maar juist, mensen zonder fatsoen die geen rekening houden met anderen, kunnen de tering krijgen.quote:Op zondag 8 december 2024 12:21 schreef Blues het volgende:
Op het treinstation je bijna omver duwen als je niet snel genoeg gaat / kan. En dan ook nog zo weinig begrip opbrengen door scheldend nog eens naar je om te kijken.
Ja en derhalve is het kindertal in dit land 1.7 per vrouw.quote:Op zondag 1 december 2024 17:06 schreef Scriptascripta het volgende:
Mensen die in een klein huis wonen, meer kinderen maken dan dat er geschikte kamers zijn en dan janken dat ze in deze tijd niet snel genoeg een huis kunnen vinden. Heb gewoon eerst je zaakjes op orde voordat je aan gezinsuitbreiding gaat doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Buiten de supermarkt geen last van dan?quote:
Ik stem ervoor om Rob als bemiddelaar te sturen.quote:Op zondag 8 december 2024 12:55 schreef ludovico het volgende:
[ x ]
D66, heb ik wel een hekel aan.
"Het is de hoop voor Syriërs dat er ook echt rust, vrede en democratie komt, voor álle groepen in Syrië"
Vanuit een verwaande positie doen alsof je alles beter weet en je ook de qua moraal de superieure partij bent.
Maar tegelijkertijd dan totaal je kop in het zand voor isis 2.0 wat nu het gebied regeert.
Of stikstof vergelijken met een verstikkende deken voor de natuur.
Of vragen stellen hoe je met kernenergie huizen verwarmt, dat soort shit, die man is wel minister geweest hè?..
Dat kan op steun rekenen.quote:Op zondag 8 december 2024 12:58 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik stem ervoor om Rob als bemiddelaar te sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |