Die zijn wel blijven hangen in 2016 hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen die te pas en te onpas 'snowflakes' gebruiken om anderen te diskwalificeren
Van welk filter haal je de pluizen eraf? Die bij de trommel? Een Miele heeft namelijk ook nog een sokkelfilter. Die zit links onder achter een klepje. Moet je 1x in de zoveel tijd eruit halen, afzuigen, afspoelen en laten drogen. Ik heb daar 2 van zodat ik er altijd een schone in kan doen als hij begint te piepen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:20 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik ga mijn garantie maar even gebruiken.
Het gebeurt relatief vaak in de Action.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:55 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen die tijdens 't winkelen "gezellig" in het gangpad blijven staan om te kletsen![]()
Hoe cognitief debiel ben je om niet door te hebben dat je andere mensen hindert?
Ja, vaak met 2 karretjes, een kinderwagen, opa en oma en de buren erbij.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:55 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen die tijdens 't winkelen "gezellig" in het gangpad blijven staan om te kletsen![]()
Hoe cognitief debiel ben je om niet door te hebben dat je andere mensen hindert?
Struggles in de kweekkas.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:51 schreef mschol het volgende:
collega's die perse HUN spotify playlist op de algemene werkradio willen hebben
gelukkig werk ik gewoon op kantoorquote:
Het klinkt sowieso alsof zij maar één nummer hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:48 schreef Urquhart het volgende:
Het zeikerige toontje in Susan & Freek nummers
Zo was ik ooit met iemand samen die al-tijd als we ergens heen gingen perse haar playlist op wilde hebben. Ik vind dat helemaal niet zo erg als het een gevarieerde playlist is met veel liedjes en je niet vaak 't zelfde hoort (mijn playlist heeft 5000 nummers dus voor ieder wat wils en je hoort weinig hetzelfde)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:51 schreef mschol het volgende:
collega's die perse HUN spotify playlist op de algemene werkradio willen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Hey je hebt je bericht in de tussentijd aangepast. Was je er niet tevreden over?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig werk ik gewoon op kantoor
maar jij ervaart hetzelfde dus in de kassen?
kan je niks anders dan zaniken?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hey je hebt je bericht in de tussentijd aangepast. Was je er niet tevreden over?
Het zeikerige toontje van de ex-zanger van Kensingtonquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:48 schreef Urquhart het volgende:
Het zeikerige toontje in Susan & Freek nummers
Precies dat. En het doet ze niks, want ze kunnen tenminste even bijpraten over dat het 12 graden is i.p.v 11.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:12 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, vaak met 2 karretjes, een kinderwagen, opa en oma en de buren erbij.
Geen hond komt er meer langs.
Maar dat is een goeie tip! Ja, het is die onder achter de klep. Ik ga een gewoon een paar van die dingen bestellen. Ik er tegenwoordig de stofzuiger erop.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van welk filter haal je de pluizen eraf? Die bij de trommel? Een Miele heeft namelijk ook nog een sokkelfilter. Die zit links onder achter een klepje. Moet je 1x in de zoveel tijd eruit halen, afzuigen, afspoelen en laten drogen. Ik heb daar 2 van zodat ik er altijd een schone in kan doen als hij begint te piepen.
YWquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:50 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Maar dat is een goeie tip! Ja, het is die onder achter de klep. Ik ga een gewoon een paar van die dingen bestellen. Ik er tegenwoordig de stofzuiger erop.
In dezelfde categorie ‘groep’: (beide) ouders die met 2 of 3 kleine kinderen boodschappen doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:12 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, vaak met 2 karretjes, een kinderwagen, opa en oma en de buren erbij.
Geen hond komt er meer langs.
Of jij bent toevallig de eerste bij kassa 4 en moet dan nog 10 minuten wachten tot de medewerker zich geïnstalleerd heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:15 schreef Zorro het volgende:
Dat er een rij bij de kassa staat en dan omgeroepen wordt dat kassa 4 nu ook open gaat en dat dan iemand die net aankomt met een volle wagen daar gauw heengaat, alle mensen in de rij met een paar producten voorbijstekend.
En dan doen ze alsof ze niet weten dat ze echt niet aan de beurt zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:15 schreef Zorro het volgende:
Dat er een rij bij de kassa staat en dan omgeroepen wordt dat kassa 4 nu ook open gaat en dat dan iemand die net aankomt met een volle wagen daar gauw heengaat, alle mensen in de rij met een paar producten voorbijstekend.
Er is iets verandert in Nederland, en dat heet individualisering. Dat mensen niet meer aan anderen denken. Dat er bijvoorbeeld twee klanten gezellig kletsend met de karren de hele gang blokkeren, en niet dat niet doorhebben en zich niet haasten en je verveeld aankijken als je vraagt om er langs te mogen, is al een signaal dat ze niet meer aan anderen denken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In dezelfde categorie ‘groep’: (beide) ouders die met 2 of 3 kleine kinderen boodschappen doen.
Ik snap niet waarom je een half uur met 4 of 5 man naast een kar door de winkel zeult. Ze lopen continu in de weg.
En dan met 5 man naar een product gaan kijken. Why? Verveel je je dan echt zo erg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |