abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216258441
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2024 15:51 schreef Apotheose het volgende:

[..]
als een diepFries juich ik dit toe. Cultuur. Trots zijn op je roots (en nee, niet de Nederlandse roots in dit geval). Beter dat hier zoveel geld aan wordt besteed dan dat we al dat tokkievolk met hoofddoeken massaal binnenlaten en ons vervolgens moeten aanpassen aan hun. Of geld weggeven aan andere landen terwijl we het HIER nodig hebben. Daar stoor ik me mateloos aan.
Ha jo wolris hjeard fan in "glûpske dichotomy"? Groetnis fan in oare djipfrysk.
pi_216286431
Mensen die op dagen als vandaag nog in een t-shirt lopen: waarom zijn jullie zo agressief en dominant.

Bij het eerste zonnestraaltje op kantoor wordt er zonder overleg een raam open gekieperd want het is zo heet. Op de sportschool wordt ook lekker assertief de buitendeur open geflikkerd.

Als ik dan net zo assertief en zonder overleg ramen en deuren weer sluit, krijg ik de wind van voren. Want op kou kun je je kleden. Kan toch moeilijk met wanten aan gaan zitten typen of sporten, idioten

(Bij het sporten krijg ik het juist koud omdat ik zweet en in de tocht mega hard afkoel.)

:(
pi_216286471
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 20:57 schreef _Arual_ het volgende:
Mensen die op dagen als vandaag nog in een t-shirt lopen: waarom zijn jullie zo agressief en dominant.

Bij het eerste zonnestraaltje op kantoor wordt er zonder overleg een raam open gekieperd want het is zo heet. Op de sportschool wordt ook lekker assertief de buitendeur open geflikkerd.

Als ik dan net zo assertief en zonder overleg ramen en deuren weer sluit, krijg ik de wind van voren. Want op kou kun je je kleden. Kan toch moeilijk met wanten aan gaan zitten typen of sporten, idioten

(Bij het sporten krijg ik het juist koud omdat ik zweet en in de tocht mega hard afkoel.)

Vraag dit hier
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #1405 Lente duurt nog lang zat.
pi_216286637
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2025 20:57 schreef _Arual_ het volgende:

Hardop gelachen :D :D
pi_216287252
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2025 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Hardop gelachen :D :D
Ik lach pas weer als het 30+ graden is en de airco op kantoor het begeven heeft. :'(
  maandag 13 januari 2025 @ 22:15:29 #156
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_216287627
Ik spot met deze temperaturen zo nu en dan een man in een korte broek op straat. Wat wil je dan bewijzen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 13 januari 2025 @ 22:20:04 #157
pi_216287697
Is die Unox reclame met die gehandicapte broer al genoemd? Lekker een zwak iemand gebruiken om sentimenteel bij te deugen voor de reclame met je gore grafsoep. Vraag me af of die persoon daar toestemming voor heeft (kunnen) (ge)geven.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  maandag 13 januari 2025 @ 22:25:15 #158
pi_216287769
En die eeuwige verkopers of goededoelenaansmeerders of wat ze ook zijn die tegenwoordig niet weg te slaan zijn van de route die ik naar de winkel loop. Ze moeten vaak ook specifiek mij hebben. Als ik zo'n twintiger met vlot kapsel met ingestudeerde open houding naar me toe zie lopen weet ik al hoe laat het is. Flikker op man, laat me gewoon in vrede boodschappen doen. Je zou toch denken dat je in deze tijden van personeelstekorten wel wat beters kan vinden dan een bijbaan waarbij mensen vooral hun best doen om je te vermijden.
  Trouwste user 2022 dinsdag 14 januari 2025 @ 07:07:30 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_216289562
Buitenlandse coaches bij de Nederlandse topclubs.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 16 januari 2025 @ 20:07:50 #160
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216323521
Bezit je een op MediaU-gebaseerde radio?

Ga dan naar hun, tot gisteren, portaal: https://www.mediayou.net/web/

Daar gaan we weer. :{
Top 2000-suggesties: Vanaf hier ----- 2025-jaarlijst
pi_216328693
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2025 20:07 schreef Eightyone het volgende:
Bezit je een op MediaU-gebaseerde radio?

Ga dan naar hun, tot gisteren, portaal: https://www.mediayou.net/web/

Daar gaan we weer. :{
Open-source >>> commerciële meuk.
Wat internetradio betreft: directe URL's van de zenders gebruiken, dan krijg je geen preroll reclame (commerciële propaganda) van dataverzamelaars als TuneIn en vTuners geïnjecteerd.
pi_216328728
Slecht vertaalde ondertitels, bijvoorbeeld: "Laat me alleen" i.p.v. "Laat me met rust".
  vrijdag 17 januari 2025 @ 10:46:14 #163
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_216328780
quote:
85s.gif Op maandag 13 januari 2025 22:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
En die eeuwige verkopers of goededoelenaansmeerders of wat ze ook zijn die tegenwoordig niet weg te slaan zijn van de route die ik naar de winkel loop. Ze moeten vaak ook specifiek mij hebben. Als ik zo'n twintiger met vlot kapsel met ingestudeerde open houding naar me toe zie lopen weet ik al hoe laat het is. Flikker op man, laat me gewoon in vrede boodschappen doen. Je zou toch denken dat je in deze tijden van personeelstekorten wel wat beters kan vinden dan een bijbaan waarbij mensen vooral hun best doen om je te vermijden.
Ze hebben er ook echt een hele wetenschap van gemaakt om je zo strategisch mogelijk te overvallen met hun guerilla-tactieken. Ik moet een hoekje om voordat ik bij de appie naar binnen loop... drie keer raden waar ze verdekt staan opgesteld om je, liefst met twee man/vrouw/onzijdig sterk, uit het niets met formulieren om de oren te slaan :') .

Het is elke week wel raak. Je zou ze maar voor je winkel hebben.
Huilen dan.
pi_216328849
De afname van de diversiteit omdat de wereld zonodig een grote geglobaliseerde eenheidsdiarree aan het worden is.
  vrijdag 17 januari 2025 @ 11:17:44 #165
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216329026
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:37 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Open-source >>> commerciële meuk.
Wat internetradio betreft: directe URL's van de zenders gebruiken, dan krijg je geen preroll reclame (commerciële propaganda) van dataverzamelaars als TuneIn en vTuners geïnjecteerd.
Die Github-(achtige) dingen die je waarschijnlijk bedoelt zijn voor mensen die technisch wat (veel) stappen verder zijn.

En vTuner heb ik al jaren niet gebruikt. Het zat in m'n eerste internetradio van pakweg anderhalf decennium geleden. Als ik hun site bezoek lijkt die site nog onveranderd. Of het veilig is om dat nog te gebruiken, kan je je afvragen. :')
  vrijdag 17 januari 2025 @ 11:36:41 #166
pi_216329163
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2025 10:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ze hebben er ook echt een hele wetenschap van gemaakt om je zo strategisch mogelijk te overvallen met hun guerilla-tactieken. Ik moet een hoekje om voordat ik bij de appie naar binnen loop... drie keer raden waar ze verdekt staan opgesteld om je, liefst met twee man/vrouw/onzijdig sterk, uit het niets met formulieren om de oren te slaan :') .

Het is elke week wel raak. Je zou ze maar voor je winkel hebben.
En dan positioneren ze zich gelijk vóór je in je looproute met hun "Mag ik jou wat vragen?" zodat je niet alleen "Nee" moet zeggen maar er actief omheen moet lopen. En doe je dat, lopen ze nog met je mee "Maar ik hou het kort!" :r Heb er van de week eentje vrij duidelijk gemaakt dat ik er nogal moe van wordt, kijkt 'ie me aan met zo'n teleurgesteld hoofd alsof ik hem wat aandoe in plaats van andersom. :')

Echt, nogmaals, waarom kies je zo'n bijbaan? Ga vakkenvullen, dat is dankbaarder werk.
pi_216350193
Mensen
  zondag 19 januari 2025 @ 13:31:01 #168
493737 Forumtijger
RROOAAARRRR!!
pi_216354637
- Paaseitjes die gebroederlijk naast de barbecue's, bladblazers, pepernoten, zonnebrandcrème en sneeuwschuivers e.d. liggen (bij wijze van spreken).
- Clickbait thumbnails op YouTube, die er dus alleen maar op staan om mensen te lokken naar hun YouTube filmpje, maar in dat filmpje zelf totaal niet voorkomen.
- Reclame die zichzelf herhaalt nadat er 1 of 2 andere commercials tussen hebben gezeten
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt. Dus denk niet in problemen maar in oplossingen en uitdagingen. Just find a way to fix it!
  zondag 19 januari 2025 @ 13:34:49 #169
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216354672
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 13:31 schreef Forumtijger het volgende:

- Clickbait thumbnails op YouTube, die er dus alleen maar op staan om mensen te lokken naar hun YouTube filmpje, maar in dat filmpje zelf totaal niet voorkomen.

Zoiets

+ een schreeuwerige "geschokt!"-tekst eroverheen.

Het is onderhand saai.

-------------

Wat betreft die foto: bn'ers die zich aanstellen in panels van tv-programma's zijn ook een irritatie. En met name in shows van Talpa lijken veel níet-bn'ers (vaak familie/vrienden van kandidaten) emotionele wrakken, door de bombastische beeldvoering en doordat die shows sowieso stukgemonteerd worden. Dit maakt veel programma's lastiger om naar te kijken dan nodig was geweest.

[ Bericht 9% gewijzigd door Eightyone op 19-01-2025 13:43:53 ]
  zondag 19 januari 2025 @ 19:11:05 #170
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216358671
Make-upreclames. Vooral die van foundation. Er wordt kwistig gesmeerd en het resultaat is een volkomen onnatuurlijke, effen huidskleur, ergens tussen beige en créme in. Ik krijg daar de kriebels van. Dat sluit je huid toch af? :{w
  zondag 19 januari 2025 @ 21:40:31 #171
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_216360224
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 19:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Make-upreclames. Vooral die van foundation. Er wordt kwistig gesmeerd en het resultaat is een volkomen onnatuurlijke, effen huidskleur, ergens tussen beige en créme in. Ik krijg daar de kriebels van. Dat sluit je huid toch af? :{w
Met 3d spider-wimpers erbij die je ogen extra groot laten lijken.
  zondag 19 januari 2025 @ 21:42:09 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_216360243
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2025 21:40 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Met 3d spider-wimpers erbij die je ogen extra groot laten lijken.
En een randje om je lippen. :{w
pi_216362796
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2025 13:34 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Zoiets
[ link | afbeelding ]

+ een schreeuwerige "geschokt!"-tekst eroverheen.

Het is onderhand saai.

-------------

Wat betreft die foto: bn'ers die zich aanstellen in panels van tv-programma's zijn ook een irritatie. En met name in shows van Talpa lijken veel níet-bn'ers (vaak familie/vrienden van kandidaten) emotionele wrakken, door de bombastische beeldvoering en doordat die shows sowieso stukgemonteerd worden. Dit maakt veel programma's lastiger om naar te kijken dan nodig was geweest.
Die hele verkleedzingshow is zo ontzettend nep.

[ Bericht 0% gewijzigd door CarbonC op 20-01-2025 09:07:10 ]
pi_216366930
Iedere marketingkneus die vandaag blue monday spamt
  Spellchecker maandag 20 januari 2025 @ 15:22:20 #175
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_216366993
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2025 15:15 schreef Evangelion het volgende:
Iedere marketingkneus die vandaag blue monday spamt
Terwijl we gewoon in Nederland zijn he!

Bekijk deze YouTube-video