Open-source >>> commerciële meuk.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:07 schreef Eightyone het volgende:
Bezit je een op MediaU-gebaseerde radio?
Ga dan naar hun, tot gisteren, portaal: https://www.mediayou.net/web/
Daar gaan we weer.
Ze hebben er ook echt een hele wetenschap van gemaakt om je zo strategisch mogelijk te overvallen met hun guerilla-tactieken. Ik moet een hoekje om voordat ik bij de appie naar binnen loop... drie keer raden waar ze verdekt staan opgesteld om je, liefst met twee man/vrouw/onzijdig sterk, uit het niets met formulieren om de oren te slaanquote:Op maandag 13 januari 2025 22:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
En die eeuwige verkopers of goededoelenaansmeerders of wat ze ook zijn die tegenwoordig niet weg te slaan zijn van de route die ik naar de winkel loop. Ze moeten vaak ook specifiek mij hebben. Als ik zo'n twintiger met vlot kapsel met ingestudeerde open houding naar me toe zie lopen weet ik al hoe laat het is. Flikker op man, laat me gewoon in vrede boodschappen doen. Je zou toch denken dat je in deze tijden van personeelstekorten wel wat beters kan vinden dan een bijbaan waarbij mensen vooral hun best doen om je te vermijden.
Die Github-(achtige) dingen die je waarschijnlijk bedoelt zijn voor mensen die technisch wat (veel) stappen verder zijn.quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:37 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Open-source >>> commerciële meuk.
Wat internetradio betreft: directe URL's van de zenders gebruiken, dan krijg je geen preroll reclame (commerciële propaganda) van dataverzamelaars als TuneIn en vTuners geïnjecteerd.
En dan positioneren ze zich gelijk vóór je in je looproute met hun "Mag ik jou wat vragen?" zodat je niet alleen "Nee" moet zeggen maar er actief omheen moet lopen. En doe je dat, lopen ze nog met je mee "Maar ik hou het kort!"quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze hebben er ook echt een hele wetenschap van gemaakt om je zo strategisch mogelijk te overvallen met hun guerilla-tactieken. Ik moet een hoekje om voordat ik bij de appie naar binnen loop... drie keer raden waar ze verdekt staan opgesteld om je, liefst met twee man/vrouw/onzijdig sterk, uit het niets met formulieren om de oren te slaan.
Het is elke week wel raak. Je zou ze maar voor je winkel hebben.
Zoietsquote:Op zondag 19 januari 2025 13:31 schreef Forumtijger het volgende:
- Clickbait thumbnails op YouTube, die er dus alleen maar op staan om mensen te lokken naar hun YouTube filmpje, maar in dat filmpje zelf totaal niet voorkomen.
Met 3d spider-wimpers erbij die je ogen extra groot laten lijken.quote:Op zondag 19 januari 2025 19:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Make-upreclames. Vooral die van foundation. Er wordt kwistig gesmeerd en het resultaat is een volkomen onnatuurlijke, effen huidskleur, ergens tussen beige en créme in. Ik krijg daar de kriebels van. Dat sluit je huid toch af?
En een randje om je lippen.quote:Op zondag 19 januari 2025 21:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Met 3d spider-wimpers erbij die je ogen extra groot laten lijken.
Die hele verkleedzingshow is zo ontzettend nep.quote:Op zondag 19 januari 2025 13:34 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zoiets
[ link | afbeelding ]
+ een schreeuwerige "geschokt!"-tekst eroverheen.
Het is onderhand saai.
-------------
Wat betreft die foto: bn'ers die zich aanstellen in panels van tv-programma's zijn ook een irritatie. En met name in shows van Talpa lijken veel níet-bn'ers (vaak familie/vrienden van kandidaten) emotionele wrakken, door de bombastische beeldvoering en doordat die shows sowieso stukgemonteerd worden. Dit maakt veel programma's lastiger om naar te kijken dan nodig was geweest.
Terwijl we gewoon in Nederland zijn he!quote:Op maandag 20 januari 2025 15:15 schreef Evangelion het volgende:
Iedere marketingkneus die vandaag blue monday spamt
quote:Op donderdag 19 december 2024 05:03 schreef MisterFox het volgende:
- (Oude) Mensen die zelf een kansloos kut-leven hebben en dan alles in werking stellen daarom jouw dag te verzieken. --> Respect voor je Ouders, die je in deze welvaardstaat ter wereld hebben gebracht!
- Moslims (why, terroristise mafkezen ok, maar gewoon iemands geloof verbieden)
- Andere gelovigen (waarom?)
- Stoken in grootstedelijk gebied
- Honden: Mensen die Oudjaarsavond klagen over vuurwerk, terwijl die andere dagen dat geblaf moeten accepteren
- Mensen die te hard rijden
Zwart/ Wit: Maar Iedere kleur van je hart (Frank Boeijen). Ja Boeije: Mijn vrouw is Africaans en we hebbenquote:Op dinsdag 24 december 2024 18:33 schreef vosss het volgende:
Woke bullshit
Dat je een neger klaarblijkelijk geen neger meer mag noemen.
Dat ik ineens wit ben in plaats van blank.
Donderstraal goddomme allemaal op.![]()
![]()
!!
...na een lange mailwisseling met de helpdesk van Airable, de organisatie die MediaU heeft overgenomen, komt er niets meer terug. Er was wat progressie wat betreft de doorgifte van de zendermappen op m'n Imperial-radio; Het begon wat dagen terug met de volledige rij mappen waar helemaal niets meer in bleek te staan. Maar het lijkt erop dat ze het, na een hoop gepruts op de technische afdeling, halverwege op hebben gegeven.quote:Op donderdag 16 januari 2025 20:07 schreef Eightyone het volgende:
Bezit je een op MediaU-gebaseerde radio?
Ga dan naar hun, tot gisteren, portaal: https://www.mediayou.net/web/
Daar gaan we weer.
Dit is echt slecht.quote:Op woensdag 22 januari 2025 05:24 schreef Eightyone het volgende:
[..]
...na een lange mailwisseling met de helpdesk van Airable, de organisatie die MediaU heeft overgenomen, komt er niets meer terug. Er was wat progressie wat betreft de doorgifte van de zendermappen op m'n Imperial-radio; Het begon wat dagen terug met de volledige rij mappen waar helemaal niets meer in bleek te staan. Maar het lijkt erop dat ze het, na een hoop gepruts op de technische afdeling, halverwege op hebben gegeven.![]()
Vier van m'n elf mappen worden nu weergegeven op m'n apparaat, en met slechts een deel van de zenders erin.
Elders is er eentje die wel netjes alles doorgeeft (een Hama), maar die heeft software van de nu 'bovenliggende' partij.
Die MediaU-apparaten schijnen wereldwijd zo'n 30 % uit te maken van de verkochte 'hybride radio's'. En vaak zijn ze van Imperial.
Op dit moment is bediening nog wel mogelijk via de bij MediaU horende app Airmusic, maar hoe lang dit nog kan is de vraag. En voor mensen die niet heel vlot met smartphones omgaan (ik ken ze) is deze route sowieso lastig. Die moeten gewoon op het apparaat zelf een paar knopjes in kunnen drukken.
Behoorlijk.quote:
De elektrische tandenborstel die je lastigvalt met piepjes tijdens het poetsen.quote:Op maandag 20 januari 2025 19:34 schreef Vincent_student het volgende:
Elektronische bemoeiallerij:
De koelkast die gaat piepen als je hem een seconde te lang open hebt.
De tv die met de melding komt dat hij zichzelf binnen 30 seconden uitschakelt omdat je te lang kijkt.
De gasvlam die na het aanklikken pas aanblijft als je meerdere minuten op de knop blijft drukken.
De wasdroger die altijd na één droogbeurt al begint te piepen dat je de filter moet vervangen.
De computer die klaagt dat na het installeren van software met een foutmelding dat er een dll ontbreekt.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Morgen komt er weer zoiets op tv: 'The Headliner'. Een nieuwe talentenjacht van Talpa, en afgaande op de vooruitblikken gaat het er weer precies zo uit zien (de bn'ers met aanstelleritis zijn in dit geval o.a. Kraantje Pappie en Jacqueline van Krezip).quote:Op zondag 19 januari 2025 13:34 schreef Eightyone het volgende:
...bn'ers die zich aanstellen in panels van tv-programma's zijn ook een irritatie. En met name in shows van Talpa lijken veel níet-bn'ers (vaak familie/vrienden van kandidaten) emotionele wrakken, door de bombastische beeldvoering en doordat die shows sowieso stukgemonteerd worden. Dit maakt veel programma's lastiger om naar te kijken dan nodig was geweest.
Precies, ik weet nog steeds niet waar die piepjes overgaan.quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De elektrische tandenborstel die je lastigvalt met piepjes tijdens het poetsen.
"Ik weet het niet zeker" is mijn grootste ergernis hierinquote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:41 schreef CarbonC het volgende:
Slecht vertaalde ondertitels, bijvoorbeeld: "Laat me alleen" i.p.v. "Laat me met rust".
Ik snap werkelijk niet dat er nog mensen naar die nepshows op die commerciële zenders kijken. Ze worden ook nog onderbroken door reclameblokken van een half uur of zo.quote:Op donderdag 23 januari 2025 12:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Morgen komt er weer zoiets op tv: 'The Headliner'. Een nieuwe talentenjacht van Talpa, en afgaande op de vooruitblikken gaat het er weer precies zo uit zien (de bn'ers met aanstelleritis zijn in dit geval o.a. Kraantje Pappie en Jacqueline van Krezip).
(Opnieuw) zonde van een best aardig basisidee.
Extra zonde is dat Marieke Elsinga het nog verder mag gaan verpesten.
Nog één. Wagamama had in het begin nog interessante gekruide gerechten. Later was het net of je bami uit de Coop in de jaren negentig had met van die bami-pakketten in plastic bakjes.quote:Op zondag 17 november 2024 07:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Zelf de hoeveelheid kunnen bepalen (zie een aantal posts geleden, ik heb maar een klein maagje) en verder ook precies wat er op m'n bord ligt: prima.
Dan bedoel ik van die La Place-achtige buffetten, zoals je daar die salade-bakken hebt (daar helaas wel met minder lekkers gevuld dan twintig jaar terug), waarmee je één keer een bord vult. Geen all-you-can-eat-gebeuren waarbij je constant op blijft scheppen.
Waar in Nederland vind je het eigenlijk buiten La Place om? Ik kom het maar zelden tegen. In Aquis Plaza in Aken zit er wel eentje bovenin.
Wat is er mis met de zin "Laat me alleen" ?quote:Op vrijdag 17 januari 2025 10:41 schreef CarbonC het volgende:
Slecht vertaalde ondertitels, bijvoorbeeld: "Laat me alleen" i.p.v. "Laat me met rust".
"Leave me alone!" betekent "Laat me met rust!", niet "Laat me alleen!".quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Wat is er mis met de zin "Laat me alleen" ?
Ik moet bij de zin "Laat me alleen" in de eerste plaats aan een bekend liedje denken.
Bekijk deze YouTube-video
En hoe zeg je dan "Laat me alleen" in het Engels?quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:19 schreef Horzula het volgende:
"Leave me alone!" betekent "Laat me met rust!", niet "Laat me alleen!".
Een goed gemaakte talentenjacht, zonder de typische opgeklopte Talpa-nepsfeer, wil ik best zien.quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat er nog mensen naar die nepshows op die commerciële zenders kijken. Ze worden ook nog onderbroken door reclameblokken van een half uur of zo.
"Leave me by myself" of zoiets.quote:Op donderdag 23 januari 2025 16:21 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En hoe zeg je dan "Laat me alleen" in het Engels?
Het probleem is dat dit soort gare Google-translate Nederlands het werkelijke Nederlands deels vervangt.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 10:42 schreef Horzula het volgende:
[..]
"Leave me by myself" of zoiets.
Maar wij zeggen ook normaliter "laat me met rust!" in dit soort gevallen.
Tenminste in een groot deel van Nederland.
China (als in porselein) is ook altijd weer een " leuke".quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Ik weet het niet zeker" is mijn grootste ergernis hierin
"De verliezer gaat over straat!"quote:Op donderdag 23 januari 2025 19:47 schreef tong80 het volgende:
Twee kerels aan de vaat. Discussiëren over Sun wastabletten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |