De debilisering ten top.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
"De verliezer gaat over straat!"
En dan met de toevoeging "NAAKT!" alsof ie het NOG erger maakt.
Maar wat is er in hemelsnaam erg aan over straat gaan?
Of het zijn FOK!kers natuurlijk.
Dat zijn GVD geen echte kerelsquote:Op donderdag 23 januari 2025 19:47 schreef tong80 het volgende:
Twee kerels aan de vaat. Discussiëren over Sun wastabletten.
Gelukkig geen neger gekleurde Nederlander.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 17:13 schreef kibo het volgende:
[..]
Dat zijn GVD geen echte kerels. Woke overal in de reclames
![]()
Laat dat geneuzel aan die wijven over![]()
Tong80
Is dit niet zo'n matige Duitse reclame, met bijbehorende Duitse "humor"?quote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Eehhh....quote:Op donderdag 23 januari 2025 15:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Iedereen die mij aangevallen heeft omdat ik ooit contact had waarvan ik de naam niet mag zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag dan gewoon altijd even of ze het weg kunnen halen zodat ik kan zittenquote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mensen die in een overvolle trein/bus hun plek naast zich bezet houden met een tas
Oh was jij dat.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 11:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik vraag dan gewoon altijd even of ze het weg kunnen halen zodat ik kan zitten
Niet begrijpen wat degrowth precies inhoudt: Meer duurzaamheid heeft niet direct met minder welvaard te maken, maar meer met efficientie en keuzes van hulpbronnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2025 20:30 schreef core2duo het volgende:
De degrowth-beweging, die duurzaamheid als religie ziet en totaal niet geeft om welvaart dat boven het broodnodige uitstijgt.
Dan kun je die ovenschaal tienduizend keer wassen dan nog zou ik er niet mee van etenquote:Op vrijdag 24 januari 2025 16:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op maandag 20 januari 2025 19:34 schreef Vincent_student het volgende:
Elektronische bemoeiallerij:
De koelkast die gaat piepen als je hem een seconde te lang open hebt.
De tv die met de melding komt dat hij zichzelf binnen 30 seconden uitschakelt omdat je te lang kijkt.
De gasvlam die na het aanklikken pas aanblijft als je meerdere minuten op de knop blijft drukken.
De wasdroger die altijd na één droogbeurt al begint te piepen dat je de filter moet vervangen.
De computer die klaagt dat na het installeren van software met een foutmelding dat er een dll ontbreekt.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 13:10 schreef Sorella het volgende:
Brieven van de energieleverancier en aanverwanten dat ik zo blij moet zijn omdat ik nu zoveel geld bespaar met mijn nieuwe slimme meter.
Flikker op met mijn oude ferris meter bespaarde ik juist veel geld, maarja die mocht niet meer
Dat van die droger is echt bizar. Ik heb een set gekocht, wasmachine en droger, van Miele. Dan denk je dat je iets goeds hebt. Van de droger heb ik enorm veel spijt. Was echt duur en hij blijft gewoon piepen. Vorige droger was een derde van de prijs, maar was stukken beter. Hij droogt wel uitstekend, daar niet van. Maar waar ik me druk om maak is dat ik geld stop in mijn aankopen en dan eronder moet lijden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 00:11 schreef ditiswatikvind het volgende:
[..]
Het is maar waar je je druk om maakt
Dat lijkt me mogelijk een sensor probleem, ik neem aan dat dit onder garantie valt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:32 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat van die droger is echt bizar. Ik heb een set gekocht, wasmachine en droger, van Miele. Dan denk je dat je iets goeds hebt. Van de droger heb ik enorm veel spijt. Was echt duur en hij blijft gewoon piepen. Vorige droger was een derde van de prijs, maar was stukken beter. Hij droogt wel uitstekend, daar niet van. Maar waar ik me druk om maak is dat ik geld stop in mijn aankopen en dan eronder moet lijden.
Ís het filter ook echt vol? Want zo ja, dan is het op zich prima dat ie piept natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:32 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dat van die droger is echt bizar. Ik heb een set gekocht, wasmachine en droger, van Miele. Dan denk je dat je iets goeds hebt. Van de droger heb ik enorm veel spijt. Was echt duur en hij blijft gewoon piepen. Vorige droger was een derde van de prijs, maar was stukken beter. Hij droogt wel uitstekend, daar niet van. Maar waar ik me druk om maak is dat ik geld stop in mijn aankopen en dan eronder moet lijden.
Nee, alleen wat stof en wat pluizen. Het gebeurt bij elke droogbeurt halverwege. Dan maak ik hem schoon en dan kan hij verder tot het einde.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ís het filter ook echt vol? Want zo ja, dan is het op zich prima dat ie piept natuurlijk.
Dat lijkt me niet helemaal goed. Want mijn droger is ook regelmatig aan het melden dat het filter schoon gemaakt moet worden, maar dat klopt dan ook, want dan is het filter inderdaad vol.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:18 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Nee, alleen wat stof en wat pluizen. Het gebeurt bij elke droogbeurt halverwege. Dan maak ik hem schoon en dan kan hij verder tot het einde.
Ik ga mijn garantie maar even gebruiken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet helemaal goed. Want mijn droger is ook regelmatig aan het melden dat het filter schoon gemaakt moet worden, maar dat klopt dan ook, want dan is het filter inderdaad vol.
Dat komt door Trump die Spotify geordineerd heeft niet-Amerikanen op deze manier te treiteren.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 15:24 schreef Eightyone het volgende:
Worden op Spotify de laatste tijd btw meer nummers net té strak afgekapt, of heb ik gewoon pech met de nummers die ik mooi vind?
Nummers waarbij net de laatste halve seconde mist, of die al direct na de laatste milliseconde afgekapt worden. Twee seconden stilte mag van mij best.
Niet snappen hoe een Ferrarismeter werktquote:Op zaterdag 8 februari 2025 14:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe dan?Hing je hem op zijn zij?
Ik ben een vrouwquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Niet snappen hoe een Ferrarismeter werkt
Dat kan, maar dat heeft niets met het al dan niet vrouw-zijn te maken.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat de bovenkant van zo’n apparaat is…
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:35 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat heeft niets met het al dan niet vrouw-zijn te maken.
Efficiëntie en slimme keuzes van hulpbronnen is alleen maar goed. Degrowth gaat echter over sterk consuminderen: veel minder kopen, niet meer vliegen. Dat is precies waar Azië, het continent van de 21e eeuw, niet op inzet maar waar in Nederland bijvoorbeeld wel stemmen voor opgaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:47 schreef edcetera het volgende:
[..]
Niet begrijpen wat degrowth precies inhoudt: Meer duurzaamheid heeft niet direct met minder welvaard te maken, maar meer met efficientie en keuzes van hulpbronnen.
Ik heb een schurfthekel, dat tegenwoordig producten (soms met opzet) worden gefabriceerd, die niet eenvoudig te repareren zijn: Beste voorbeeld: Mobiele telefoons, waar batterijen niet van zijn te vervangen, laptops met RAM en SSD Storage vastgesoldeerd op het moederbord
Die zijn wel blijven hangen in 2016 hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mensen die te pas en te onpas 'snowflakes' gebruiken om anderen te diskwalificeren
Van welk filter haal je de pluizen eraf? Die bij de trommel? Een Miele heeft namelijk ook nog een sokkelfilter. Die zit links onder achter een klepje. Moet je 1x in de zoveel tijd eruit halen, afzuigen, afspoelen en laten drogen. Ik heb daar 2 van zodat ik er altijd een schone in kan doen als hij begint te piepen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:20 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik ga mijn garantie maar even gebruiken.
Het gebeurt relatief vaak in de Action.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:55 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen die tijdens 't winkelen "gezellig" in het gangpad blijven staan om te kletsen![]()
Hoe cognitief debiel ben je om niet door te hebben dat je andere mensen hindert?
Ja, vaak met 2 karretjes, een kinderwagen, opa en oma en de buren erbij.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:55 schreef Grotetijd het volgende:
Mensen die tijdens 't winkelen "gezellig" in het gangpad blijven staan om te kletsen![]()
Hoe cognitief debiel ben je om niet door te hebben dat je andere mensen hindert?
Struggles in de kweekkas.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:51 schreef mschol het volgende:
collega's die perse HUN spotify playlist op de algemene werkradio willen hebben
gelukkig werk ik gewoon op kantoorquote:
Het klinkt sowieso alsof zij maar één nummer hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:48 schreef Urquhart het volgende:
Het zeikerige toontje in Susan & Freek nummers
Zo was ik ooit met iemand samen die al-tijd als we ergens heen gingen perse haar playlist op wilde hebben. Ik vind dat helemaal niet zo erg als het een gevarieerde playlist is met veel liedjes en je niet vaak 't zelfde hoort (mijn playlist heeft 5000 nummers dus voor ieder wat wils en je hoort weinig hetzelfde)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:51 schreef mschol het volgende:
collega's die perse HUN spotify playlist op de algemene werkradio willen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Hey je hebt je bericht in de tussentijd aangepast. Was je er niet tevreden over?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig werk ik gewoon op kantoor
maar jij ervaart hetzelfde dus in de kassen?
kan je niks anders dan zaniken?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hey je hebt je bericht in de tussentijd aangepast. Was je er niet tevreden over?
Het zeikerige toontje van de ex-zanger van Kensingtonquote:Op vrijdag 14 februari 2025 08:48 schreef Urquhart het volgende:
Het zeikerige toontje in Susan & Freek nummers
Precies dat. En het doet ze niks, want ze kunnen tenminste even bijpraten over dat het 12 graden is i.p.v 11.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:12 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, vaak met 2 karretjes, een kinderwagen, opa en oma en de buren erbij.
Geen hond komt er meer langs.
Maar dat is een goeie tip! Ja, het is die onder achter de klep. Ik ga een gewoon een paar van die dingen bestellen. Ik er tegenwoordig de stofzuiger erop.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van welk filter haal je de pluizen eraf? Die bij de trommel? Een Miele heeft namelijk ook nog een sokkelfilter. Die zit links onder achter een klepje. Moet je 1x in de zoveel tijd eruit halen, afzuigen, afspoelen en laten drogen. Ik heb daar 2 van zodat ik er altijd een schone in kan doen als hij begint te piepen.
YWquote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:50 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Maar dat is een goeie tip! Ja, het is die onder achter de klep. Ik ga een gewoon een paar van die dingen bestellen. Ik er tegenwoordig de stofzuiger erop.
In dezelfde categorie ‘groep’: (beide) ouders die met 2 of 3 kleine kinderen boodschappen doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:12 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, vaak met 2 karretjes, een kinderwagen, opa en oma en de buren erbij.
Geen hond komt er meer langs.
Of jij bent toevallig de eerste bij kassa 4 en moet dan nog 10 minuten wachten tot de medewerker zich geïnstalleerd heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:15 schreef Zorro het volgende:
Dat er een rij bij de kassa staat en dan omgeroepen wordt dat kassa 4 nu ook open gaat en dat dan iemand die net aankomt met een volle wagen daar gauw heengaat, alle mensen in de rij met een paar producten voorbijstekend.
En dan doen ze alsof ze niet weten dat ze echt niet aan de beurt zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:15 schreef Zorro het volgende:
Dat er een rij bij de kassa staat en dan omgeroepen wordt dat kassa 4 nu ook open gaat en dat dan iemand die net aankomt met een volle wagen daar gauw heengaat, alle mensen in de rij met een paar producten voorbijstekend.
Er is iets verandert in Nederland, en dat heet individualisering. Dat mensen niet meer aan anderen denken. Dat er bijvoorbeeld twee klanten gezellig kletsend met de karren de hele gang blokkeren, en niet dat niet doorhebben en zich niet haasten en je verveeld aankijken als je vraagt om er langs te mogen, is al een signaal dat ze niet meer aan anderen denken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In dezelfde categorie ‘groep’: (beide) ouders die met 2 of 3 kleine kinderen boodschappen doen.
Ik snap niet waarom je een half uur met 4 of 5 man naast een kar door de winkel zeult. Ze lopen continu in de weg.
En dan met 5 man naar een product gaan kijken. Why? Verveel je je dan echt zo erg?
Not sure if srs.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:15 schreef Bart2002 het volgende:
Phil Collins
...
Het drummen is ook al niet al te best
Wat zeg jij nouquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:15 schreef Bart2002 het volgende:
De zang van Phil Collins. Gruwzaam! Het drummen is ook al niet al te best maar veel beter dan de zang.
Ik vind een piepend krijtje op schoolbord beter uit te houden dan dat.![]()
Voor de rest maak ik me nergens druk over in het kader van de onthaasting.
I've been a big Genesis fan ever since the release of their 1980 album, Duke. Before that, I really didn't understand any of their work. Too artsy, too intellectual. It was on Duke where Phil Collins' presence became more apparent. I think Invisible Touch was the group's undisputed masterpiece. It's an epic meditation on intangibility. At the same time, it deepens and enriches the meaning of the preceding three albums. Christy, take off your robe. Listen to the brilliant ensemble playing of Banks, Collins and Rutherford. You can practically hear every nuance of every instrument. Sabrina, remove your dress. In terms of lyrical craftsmanship, the sheer songwriting, this album hits a new peak of professionalism. Sabrina, why don't you, uh, dance a little. Take the lyrics to Land of Confusion. In this song, Phil Collins addresses the problems of abusive political authority. In Too Deep is the most moving pop song of the 1980s, about monogamy and commitment. The song is extremely uplifting. Their lyrics are as positive and affirmative as anything I've heard in rock. Christy, get down on your knees so Sabrina can see your a**hole. Phil Collins' solo career seems to be more commercial and therefore more satisfying, in a narrower way. Especially songs like In the Air Tonight and Against All Odds. Sabrina, don't just stare at it, eat it. But I also think Phil Collins works best within the confines of the group, than as a solo artist, and I stress the word artist. This is Sussudio, a great, great song, a personal favorite.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 00:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou
Ga eens heel gauw naar de eerste paar 70s albums van Genesis en Brand X luisteren....
Presentquote:Op vrijdag 14 februari 2025 01:33 schreef StevenHyde het volgende:
Mensen die op alle social media om jumbo zegels vragen
Ja, nu weten we het wel. En het is niet eens nieuw, maar al een paar jaar zo.quote:NIEUW: Onbeperkt artikelen lezen op volkskrant.nl
Als abonnee van BD.nl heeft u vanaf nu toegang tot alle online artikelen van de 11 beste kranten van Nederland.
Ja dat 2e siert je dan wel weer 😊quote:Op zaterdag 15 februari 2025 05:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Present
Nouja, deze keer alleen op FOK! en ik geef ze nog weg ook om andere mensen blij te maken
Misschien had deze persoon een vorm van autisme. Het is wel gedrag dat daarbij past.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:47 schreef Evangelion het volgende:
Ik zei ooit tegen iemand op werk: als je vragen hebt kun je altijd bellen. Waarmee ik natuurlijk bedoelde: Over dit specifieke onderwerp, in de eerste paar weken dat je ermee bezig bent, ofzoiets.
3 jaar later belt ie me nog voor de meest ongerelateerde dingen of dingen waar ik niks meer van weet.
Ik heb nooit schoenen aan in huis en gezien we vloerverwarming/vloerkoeling hebben heb ik ook geen pantoffels of slippers nodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:43 schreef Scriptascripta het volgende:
Waarom zijn er tegenwoordig zoveel reclames waarin mensen op hun (lelijke!) sokken te zien zijn. Ik hoef een vreemde niet op zijn sokken te zien! Echt een verschrikking! En voor het ergernissen topic; in van die woonprogramma’s geven mensen vaak een rondleiding in hun huis..Op hun sokken! Trek gewoon pantoffels of slippers aan als je liever niet met je schoenen binnen wil! Gewoon opzouten met je vieze sokken op TV!
Ja dat 100%. Hij schiet dan helemaal in de stress als iets niet werkt en durft niemand anders te vragen. Dus ik vind het ook wel zielig en durf niet te hard te zijn. Maar het is wel een terugkerende ergernis.quote:Op woensdag 19 februari 2025 04:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien had deze persoon een vorm van autisme. Het is wel gedrag dat daarbij past.
Bedankt voor je uitleg! Misschien is in mijn hoofd op TV komen (of het nu in een programma is of in de reclame) iets representatiefs en als ik me representatief kleed, dan netjes met schoenen aan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit schoenen aan in huis en gezien we vloerverwarming/vloerkoeling hebben heb ik ook geen pantoffels of slippers nodig.
Overigens draag ik ook vrijwel nooit sokken, maar de rest van het huishouden wel, dus als we ineens wel iets aan onze voeten zouden moeten doen zou dat raar zijn en niet eens in ons opkomen.
En ja, in de reclames op TV lopen mensen dus op sokken omdat mensen dat in werkelijkheid in huis ook doen.
elk nummer sowieso.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zeikerige toontje van de ex-zanger van KensingtonAlles klinkt hetzelfde.
Niet in mijn eigen huis, al komt de koning op de koffie, dan nog zal ik geen schoenen aandoen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:58 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg! Misschien is in mijn hoofd op TV komen (of het nu in een programma is of in de reclame) iets representatiefs en als ik me representatief kleed, dan netjes met schoenen aan.
En met infantiele deuntjes op de melodie van de Macarena, Vengaboys, enzovoort.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:14 schreef _Arual_ het volgende:
Spaaracties bij supermarkten. Over drie maanden liggen de inferieure plastic bakjes, bosmini’s en andere troep op de bodem van de oceaan. Stop daar gewoon eens mee.
Heel opvallend dat de eerste vijf reacties ongeveer altijd van precies dezelfde 'mensen' komt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:01 schreef tong80 het volgende:
De massa FOK!ers die het opnemen voor Trum en rechts-extremisten in bv Nederland. Vooral de FP lijkt wel ingehuurd door de fascistische regiems in Amerika en Rusland.
"Ze" verleggen ook steeds de discussie naar links/rechts. Het is buiten verwerpelijk, vreselijk irritant. Ik post vaak niet eens meer. Het is nutteloos en je speelt ze in de kaart. Moedeloos.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:14 schreef Managarm het volgende:
[..]
Heel opvallend dat de eerste vijf reacties ongeveer altijd van precies dezelfde 'mensen' komt.
Ja, maar dat is ook gewoon eng. Die mensen hebben namelijk ook stemrecht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
Grootste ergernis: mensen op social media die diep de fabeltjesfuik of propagandapoel ingedoken zijn en die zich daardoor mega intelligent voelen (Dunning Kruger effect).
Het is allemaal hetzelfde. Verschrikkelijk jaquote:
Dat valt gewoon in deze categorie:quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:01 schreef tong80 het volgende:
De massa FOK!ers die het opnemen voor Trum en rechts-extremisten in bv Nederland. Vooral de FP lijkt wel ingehuurd door de fascistische regiems in Amerika en Rusland.
Mensen zien één waarheid en worden daar in hun eigen bubbel telkens in bevestigd. Alles wat van buiten die bubbel komt is niet waar/slecht/dom, etc.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
Grootste ergernis: mensen op social media die diep de fabeltjesfuik of propagandapoel ingedoken zijn en die zich daardoor mega intelligent voelen (Dunning Kruger effect).
Daarom lees ik naast de Volkskrant ook iedere dag het AD en de Telegraaf.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat valt gewoon in deze categorie:
[..]
Mensen zien één waarheid en worden daar in hun eigen bubbel telkens in bevestigd. Alles wat van buiten die bubbel komt is niet waar/slecht/dom, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |