Ja, nu weten we het wel. En het is niet eens nieuw, maar al een paar jaar zo.quote:NIEUW: Onbeperkt artikelen lezen op volkskrant.nl
Als abonnee van BD.nl heeft u vanaf nu toegang tot alle online artikelen van de 11 beste kranten van Nederland.
Ja dat 2e siert je dan wel weer 😊quote:Op zaterdag 15 februari 2025 05:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Present
Nouja, deze keer alleen op FOK! en ik geef ze nog weg ook om andere mensen blij te maken
Misschien had deze persoon een vorm van autisme. Het is wel gedrag dat daarbij past.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 21:47 schreef Evangelion het volgende:
Ik zei ooit tegen iemand op werk: als je vragen hebt kun je altijd bellen. Waarmee ik natuurlijk bedoelde: Over dit specifieke onderwerp, in de eerste paar weken dat je ermee bezig bent, ofzoiets.
3 jaar later belt ie me nog voor de meest ongerelateerde dingen of dingen waar ik niks meer van weet.
Ik heb nooit schoenen aan in huis en gezien we vloerverwarming/vloerkoeling hebben heb ik ook geen pantoffels of slippers nodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 15:43 schreef Scriptascripta het volgende:
Waarom zijn er tegenwoordig zoveel reclames waarin mensen op hun (lelijke!) sokken te zien zijn. Ik hoef een vreemde niet op zijn sokken te zien! Echt een verschrikking! En voor het ergernissen topic; in van die woonprogramma’s geven mensen vaak een rondleiding in hun huis..Op hun sokken! Trek gewoon pantoffels of slippers aan als je liever niet met je schoenen binnen wil! Gewoon opzouten met je vieze sokken op TV!
Ja dat 100%. Hij schiet dan helemaal in de stress als iets niet werkt en durft niemand anders te vragen. Dus ik vind het ook wel zielig en durf niet te hard te zijn. Maar het is wel een terugkerende ergernis.quote:Op woensdag 19 februari 2025 04:13 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Misschien had deze persoon een vorm van autisme. Het is wel gedrag dat daarbij past.
Bedankt voor je uitleg! Misschien is in mijn hoofd op TV komen (of het nu in een programma is of in de reclame) iets representatiefs en als ik me representatief kleed, dan netjes met schoenen aan.quote:Op woensdag 19 februari 2025 08:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nooit schoenen aan in huis en gezien we vloerverwarming/vloerkoeling hebben heb ik ook geen pantoffels of slippers nodig.
Overigens draag ik ook vrijwel nooit sokken, maar de rest van het huishouden wel, dus als we ineens wel iets aan onze voeten zouden moeten doen zou dat raar zijn en niet eens in ons opkomen.
En ja, in de reclames op TV lopen mensen dus op sokken omdat mensen dat in werkelijkheid in huis ook doen.
elk nummer sowieso.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 15:09 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zeikerige toontje van de ex-zanger van KensingtonAlles klinkt hetzelfde.
Niet in mijn eigen huis, al komt de koning op de koffie, dan nog zal ik geen schoenen aandoen.quote:Op woensdag 19 februari 2025 11:58 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg! Misschien is in mijn hoofd op TV komen (of het nu in een programma is of in de reclame) iets representatiefs en als ik me representatief kleed, dan netjes met schoenen aan.
En met infantiele deuntjes op de melodie van de Macarena, Vengaboys, enzovoort.quote:Op woensdag 19 februari 2025 13:14 schreef _Arual_ het volgende:
Spaaracties bij supermarkten. Over drie maanden liggen de inferieure plastic bakjes, bosmini’s en andere troep op de bodem van de oceaan. Stop daar gewoon eens mee.
Heel opvallend dat de eerste vijf reacties ongeveer altijd van precies dezelfde 'mensen' komt.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:01 schreef tong80 het volgende:
De massa FOK!ers die het opnemen voor Trum en rechts-extremisten in bv Nederland. Vooral de FP lijkt wel ingehuurd door de fascistische regiems in Amerika en Rusland.
"Ze" verleggen ook steeds de discussie naar links/rechts. Het is buiten verwerpelijk, vreselijk irritant. Ik post vaak niet eens meer. Het is nutteloos en je speelt ze in de kaart. Moedeloos.quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:14 schreef Managarm het volgende:
[..]
Heel opvallend dat de eerste vijf reacties ongeveer altijd van precies dezelfde 'mensen' komt.
Ja, maar dat is ook gewoon eng. Die mensen hebben namelijk ook stemrecht.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
Grootste ergernis: mensen op social media die diep de fabeltjesfuik of propagandapoel ingedoken zijn en die zich daardoor mega intelligent voelen (Dunning Kruger effect).
Het is allemaal hetzelfde. Verschrikkelijk jaquote:
Dat valt gewoon in deze categorie:quote:Op woensdag 19 februari 2025 15:01 schreef tong80 het volgende:
De massa FOK!ers die het opnemen voor Trum en rechts-extremisten in bv Nederland. Vooral de FP lijkt wel ingehuurd door de fascistische regiems in Amerika en Rusland.
Mensen zien één waarheid en worden daar in hun eigen bubbel telkens in bevestigd. Alles wat van buiten die bubbel komt is niet waar/slecht/dom, etc.quote:Op woensdag 19 februari 2025 12:56 schreef SEMTEX het volgende:
Grootste ergernis: mensen op social media die diep de fabeltjesfuik of propagandapoel ingedoken zijn en die zich daardoor mega intelligent voelen (Dunning Kruger effect).
Daarom lees ik naast de Volkskrant ook iedere dag het AD en de Telegraaf.quote:Op donderdag 20 februari 2025 11:47 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Dat valt gewoon in deze categorie:
[..]
Mensen zien één waarheid en worden daar in hun eigen bubbel telkens in bevestigd. Alles wat van buiten die bubbel komt is niet waar/slecht/dom, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |