Ik heb het zelfs live/via nieuwsmediums als Yahoo gevolgd. Jij komt zelf met Wiki en ja inflatie bestrijden door meer geld uit te geven is niet logisch.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 13:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke.
Dus je hebt geen idee wat deze regering heeft gepresteerd, wanneer je ernaar vraagt ontvang je nette, inhoudelijke reacties waarin kort uiteen wordt gezet wat er zoal is gedaan. Vervolgens maak je duidelijk dat je daar eigenlijk helemaal niet in geïnteresseerd bent en kom je aanschijten met zulke vragen.
Als het je daadwerkelijk iets boeit dan kun je natuurlijk ook een en ander opzoeken. Op internet zijn bergen info te vinden over de IRA en de gevolgen daarvan.
Oke.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:19 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik heb het zelfs live/via nieuwsmediums als Yahoo gevolgd. Jij komt zelf met Wiki en ja inflatie bestrijden door meer geld uit te geven is niet logisch.
Laten we de inflatie in Nederland bestrijden door 250 miljard te lenen bij de ECB en te laten uitgeven door de overheid en DNB
quote:PRESIDENT JOE BIDEN has conceded that the name was a mistake: the success of the Inflation Reduction Act (IRA), his flagship legislation, should not be measured by its effect on inflation. These days the IRA is most often associated with decarbonisation—that is, by the few Americans who know about it. Mr Biden hopes to be re-elected next year, and this week he and his administration marked the anniversary of the IRA’s passage by touring the country to tout the benefits it has brought. What impact has the law actually had?
Lees verder
Ik weet dat de campagne van Trump niet al te best is, maar claimen dat hij wil verliezen is wel next level complot denken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:06 schreef AnneX het volgende:
Vorige week hoorde ik Rachel Maddow: ..”quite serious…”’
[ x ]
Lmao, dus het was eigenlijk voor het klimaat bedoeld en niet om de inflatie terug te brengen tot een acceptabel niveau.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke.
Dus je hebt het 'live gevolgd' en vraagt vervolgens wat deze regering zoal heeft gedaan? Als je het allemaal zo goed weet, waarom dan die vraag?
Maar als je het allemaal zo goed in de smiezen hebt, dan zou je ook moeten weten dat de IRA uit een hele reeks maatregelen bestaat, vooral bedoeld om de effecten van klimaatverandering te beperken of tegen te gaan.
Ik had dit persoonlijk even gemist, maar blijkbaar vond Biden de naam ook ietwat ongelukkig gekozen.
[..]
Ja, als je enigszins op de hoogte was geweest van de Amerikaanse politiek, dan zou je weten dat Biden de Build Back Better Act introduceerde, maar dat Manchin toen een beetje moest marchanderen en z'n reputatie wilde bewaken, waardoor de IRA het compromis was zodat Manchin daar mooie sier mee kon maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lmao, dus het was eigenlijk voor het klimaat bedoeld en niet om de inflatie terug te brengen tot een acceptabel niveau.
We zullen inderdaad maar zeggen dat het een beetje ongelukkig benoemd is die wetgeving…….. man man man
Laat ik je een handje helpen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:36 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lmao, dus het was eigenlijk voor het klimaat bedoeld en niet om de inflatie terug te brengen tot een acceptabel niveau.
We zullen inderdaad maar zeggen dat het een beetje ongelukkig benoemd is die wetgeving…….. man man man
En wat je er verder ook van vindt, het is een overwinning voor Biden. Datzelfde geldt voor de 'infastructure bill', dat door beide partijen werd gesteund. Trump had jarenlang de mond vol over investeringen in infra, maar voegde de daad nooit bij het woord. Biden trok deze mega-investering wél over de streep.quote:The act has three broad components: it offers tax credits and funding to incentivise green-energy projects; it expands government-subsidised health care and lowers the costs of prescription drugs; and it tinkers with tax codes to raise more money from corporations. Not all of its provisions have gone into effect. The big projects it supports take time to plan and build. “Could”, “will” and “may” still pepper progress reports from the White House and from research firms.
Bron
Ben je je al aan het opwinden over de geëmotioneerde zoon van Walz? Jij lijkt mij wel zo'n type dat daar enorm spastisch over doet.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:22 schreef Chivaz het volgende:
Raar man dat Joe Biden het constant had over het reduceren van inflatie terwijl het daar blijkbaar helemaal niet voor was bedoeld. Zou hij mensen expres op het verkeerde been willen zetten of was hij toen al zo ver van het pad af dat hij geen idee meer had over wat het ging?
Toch knap.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:22 schreef Chivaz het volgende:
Raar man dat Joe Biden het constant had over het reduceren van inflatie terwijl het daar blijkbaar helemaal niet voor was bedoeld. Zou hij mensen expres op het verkeerde been willen zetten of was hij toen al zo ver van het pad af dat hij geen idee meer had over wat het ging?
Toe nou, deze zoon heeft zo’n geluk met zijn ouders, die hem laten zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je je al aan het opwinden over de geëmotioneerde zoon van Walz? Jij lijkt mij wel zo'n type dat daar enorm spastisch over doet.
Nee ik zou nooit over iemands kinderen beginnen en al helemaal niet als ze gehandicapt zijn. Wat een raar dingetje breng je trouwens omhoog. Waarom doe je dat? Wat heeft die arme jongen gedaan dat je dit moet zeggen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je je al aan het opwinden over de geëmotioneerde zoon van Walz? Jij lijkt mij wel zo'n type dat daar enorm spastisch over doet.
Ik breng het naar voren omdat het MAGA-leger - je weet wel, die engnekken met wie jij verwantschap voelt - die jongen online aanvallen en belachelijk maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee ik zou nooit over iemands kinderen beginnen en al helemaal niet als ze gehandicapt zijn. Wat een raar dingetje breng je trouwens omhoog. Waarom doe je dat? Wat heeft die arme jongen gedaan dat je dit moet zeggen?
Dat eitje en klompje cellen is binnen enkele weken een mens. Ik heb meer begrip voor mensen die criminelen doden dan een onschuldig leven. Maar goed dan moet je eerst erkennen dat het überhaupt gaat om een leven. Als je dat stukje begrip niet kan opbrengen dan is een discussie over dit bij voorbaat zinloos. Kortom zullen we er gewoon over ophouden of wil je weer een aantal pagina’s gaan roepen wat voor een verschrikkelijk mens ik wel niet ben?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:55 schreef AnneX het volgende:
🙃
Note: wel andervrouws eitjes en klompjes cellen.
Ja en? Dus omdat hun dat doen doe ik dat ook? Ik spreek jou toch ook niet aan op het feit dat de linkse aanhang de meest verschrikkelijke dingen over Barron Trump roepen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik breng het naar voren omdat het MAGA-leger - je weet wel, die engnekken met wie jij verwantschap voelt - die jongen online aanvallen en belachelijk maken.
Dezelfde figuren lopen trouwens ook de dochter van Harris af te zeiken.
Je grote held Trump doet dat blijkbaar wel waarbij hij eigenlijk het beter vindt dat gehandicapten beter dood kunnen zijn waar blijft de pro life fophef daarvan. Hypocriet tot het bot.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee ik zou nooit over iemands kinderen beginnen en al helemaal niet als ze gehandicapt zijn. Wat een raar dingetje breng je trouwens omhoog. Waarom doe je dat? Wat heeft die arme jongen gedaan dat je dit moet zeggen?
Ga je dit nu serieus als argument gebruiken terwijl je een voorstander bent van abortus? Lolquote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:03 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Je grote held Trump doet dat blijkbaar wel waarbij hij eigenlijk het beter vindt dat gehandicapten beter dood kunnen zijn waar blijft de pro life fophef daarvan. Hypocriet tot het bot.
Wat fijn om te zien dat je voor de verandering eens afstand neemt van MAGA-leger, dat overloopt van haat. Overigens is die jongen naar mijn weten niet 'gehandicapt', zoals jij beweert.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja en? Dus omdat hun dat doen doe ik dat ook? Ik spreek jou toch ook niet aan op het feit dat de linkse aanhang de meest verschrikkelijke dingen over Barron Trump roepen.
Je beseft dat er nogal een verschil zit tussen het verwijderen van het een ongeboren embryo en het euthanaseren van een gehandicapt persoon?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ga je dit nu serieus als argument gebruiken terwijl je een voorstander bent van abortus? Lol
Daar heb je vast wel een paar voorbeelden van?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja en? Dus omdat hun dat doen doe ik dat ook? Ik spreek jou toch ook niet aan op het feit dat de linkse aanhang de meest verschrikkelijke dingen over Barron Trump roepen.
Het gaat er mij eerder om dat er een objectief waarneembare erge hypocrisie is bij de Maga fuik mensen is waarbij men bewust leugens hier plaatst maar gewoon zulke walgelijke uitspraken van hun cultleider blijkbaar wel normaal vind omdat daar vanuit de Maga fuik totaal geen fophef over ontstaat.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ga je dit nu serieus als argument gebruiken terwijl je een voorstander bent van abortus? Lol
Leuk detail is dat je bij een Republikeinse rally kennelijk achter glas moet staan omdat het te gevaarlijk is vanwege de eigen achterban.quote:
Marge was in 2020, ook maar 6% uiteindelijk. 5,890,34(GOP) vs 5,259,126 (dems).quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:50 schreef TheVulture het volgende:
Zelfs in Texas lijkt Donald nog aan de bak te moeten als het zo doorgaat
https://www.270towin.com/2024-presidential-election-polls/texas
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Wisten jullie dat Trump heeft meer gedaan voor de joden dan welke persoon dan ook? En het is inderdaad vreemd dat hij de nadruk legt op het joods-zijn van Shapiro.
Texas is ook niet dieprood, maar wel heel stabiel rood.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:22 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Marge was in 2020, ook maar 6% uiteindelijk. 5,890,34(GOP) vs 5,259,126 (dems).
Waarom zou de gouverneur van een Staat meer moeten doen voor Joodse mensen dan voor alle andere burgers, dat snap ik even niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Wisten jullie dat Trump heeft meer gedaan voor de joden dan welke persoon dan ook? En het is inderdaad vreemd dat hij de nadruk legt op het joods-zijn van Shapiro.
Je hebt meer begrip voor Thomas Matthew Crooks dan een abortusarts?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:57 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat eitje en klompje cellen is binnen enkele weken een mens. Ik heb meer begrip voor mensen die criminelen doden dan een onschuldig leven.
Bedankt voor de tip!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:40 schreef robdriessen het volgende:
Side note: er is net een verse Media Bias chart uitgekomen. Versie 12.0 - misschien eens goed om de OP te verversen waar we nog met 5.1 werken.
https://adfontesmedia.com/static-mbc/
Even serieus, sta jij achter elk standpunt die je favoriete kandidaat heeft?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het gaat er mij eerder om dat er een objectief waarneembare erge hypocrisie is bij de Maga fuik mensen is waarbij men bewust leugens hier plaatst maar gewoon zulke walgelijke uitspraken van hun cultleider blijkbaar wel normaal vind omdat daar vanuit de Maga fuik totaal geen fophef over ontstaat.
Ga zo door met wierd doen.
Texas is door demographics binnen 10 een swing state, lean D.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 18:22 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Marge was in 2020, ook maar 6% uiteindelijk. 5,890,34(GOP) vs 5,259,126 (dems).
Lijkt er sterk op, er zijn niet veel mensen op wie dit kan slaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Loopt Vance hier Trump nou te trollen?
Zou wel leuk zijn wanneer Vance een koekoeksjong zou zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Lijkt er sterk op, er zijn niet veel mensen op wie dit kan slaan.
Ook weer zo'n rare frame. Niemand is voorstander van abortus. Er zijn wel voorstanders van het recht op een vrije en veilige toegang tot abortus voor wanneer men dat nodig acht. Dat is een belangrijk verschil. Met dat soort opmerkingen trivaliseer je het nogal.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En gisteren beschuldigde je mij nog valselijk van mierenneuken en nu doe je precies het geen wat je gisteren zo vreselijk vond……..quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:18 schreef JAM het volgende:
[..]
Ook weer zo'n rare frame. Niemand is voorstander van abortus. Er zijn wel voorstanders van het recht op een vrije en veilige toegang tot abortus voor wanneer men dat nodig acht. Dat is een belangrijk verschil. Met dat soort opmerkingen trivaliseer je het nogal.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat fijn om te zien dat je voor de verandering eens afstand neemt van MAGA-leger, dat overloopt van haat. Overigens is die jongen naar mijn weten niet 'gehandicapt', zoals jij beweert.
Het is meer om te voorkomen dat MAGA-idioten en ander volk, wat helaas vaak gebeurt, 'voorstander van abortus' zo willen uitleggen dat als er iets met de foetus aan de hand blijkt te zijn - bijvoorbeeld, ik roep maar wat, dat het blind of met een andere handicap ter aarde zal komen - het dan ook geaborteerd moet worden. Rick Santorum bijvoorbeeld, in deze speech:quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:39 schreef Chivaz het volgende:
[..]
En gisteren beschuldigde je mij nog valselijk van mierenneuken en nu doe je precies het geen wat je gisteren zo vreselijk vond……..
Niet dat het voor je punt veel uit maakt denk ik maar volgens dit artikel heeft hij een "non-verbal learning disorder, ADHD and an anxiety disorder"quote:
Verder natuurlijk wel eens met haar dat het wholesome en schattig is.quote:Nonverbal learning disorder (NVLD or NLD) is a proposed category of neurodevelopmental disorder characterized by core deficits in visual-spatial processing and a significant discrepancy between verbal and nonverbal intelligence (where verbal intelligence is higher).
Klopt. Groyper War 2 is hilarisch cringey om te zien van een afstandje.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:39 schreef MoreDakka het volgende:
[ x ]
Oei, AOC in de problemenAltijd mooi, die burgeroorlog bij de extremisten.
Freedom of choice. Freedom. Het grondbeginsel van de VS, zeg maar.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 20:18 schreef JAM het volgende:
[..]
Ook weer zo'n rare frame. Niemand is voorstander van abortus. Er zijn wel voorstanders van het recht op een vrije en veilige toegang tot abortus voor wanneer men dat nodig acht. Dat is een belangrijk verschil. Met dat soort opmerkingen trivaliseer je het nogal.
Ik weet dat Harris vrij onzichtbaar is geweest de afgelopen 4 jaar, maar dit stukje gaslighting is altijd wel hilarisch.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:39 schreef MoreDakka het volgende:
[ x ]
Oei, AOC in de problemenAltijd mooi, die burgeroorlog bij de extremisten.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik weet dat Harris vrij onzichtbaar is geweest de afgelopen 4 jaar, maar dit stukje gaslighting is altijd wel hilarisch.
quote:Gaslighting is a form of emotional abuse where one person’s psychological manipulation causes another person to question their reality.
Zoals verwacht, affirmative action was discriminerend tegen Aziatische Amerikanen en dat is nu verboden.quote:The comparison to the class of 2027 was also dramatic. The percentage of Black students enrolled dropped to 5 percent from 15 percent, and the percentage of Hispanic and Latino students dropped to 11 percent from 16 percent. White students made up 37 percent of the new class, compared with 38 percent last year.
On the other hand, the percentage of Asian American students in the class jumped to 47 percent from 40 percent. (The percentages do not add up to 100, according to M.I.T., because students could declare more than one race.)
Niemand beweert dat affirmative action (ook wel positive discrimination genoemd, de naam zegt het al) niet discriminerend is? Dan heb je het echt niet begrepen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:28 schreef MoreDakka het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)irmative-action.html
[..]
Zoals verwacht, affirmative action was discriminerend tegen Aziatische Amerikanen en dat is nu verboden.
Dat willen ze nog weleens vergeten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Freedom of choice. Freedom. Het grondbeginsel van de VS, zeg maar.
Oh jawel, dat was het voornaamste argument van de voorstanders tijdens de rechtszaken. Geen wonder, andere argumenten zijn er niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Niemand beweert dat affirmative action (ook wel positive discrimination genoemd, de naam zegt het al) niet discriminerend is? Dan heb je het echt niet begrepen.
Nee hoor. En andere argumenten zijn er wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Oh jawel, dat was het voornaamste argument van de voorstanders tijdens de rechtszaken. Geen wonder, andere argumenten zijn er niet.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:39 schreef Mikeytt het volgende:
Wtf was hier nou weer de bedoeling van?
"I'm running for vice president".... "okay."
"How long have you been working here? And you? And you? Nice"
"What donuts? Whatever makes sense"
[ x ]
Iedereen heeft een bias. Ik vroeg een redelijk open vraag. Wat hebben de democraten qua progressieve idealen bereikt? En de anti inflatie wet is daar in mijn opinie geen van.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke.
Dus je hebt het 'live gevolgd' en vraagt vervolgens wat deze regering zoal heeft gedaan? Als je het allemaal zo goed weet, waarom dan die vraag?
Maar als je het allemaal zo goed in de smiezen hebt, dan zou je ook moeten weten dat de IRA uit een hele reeks maatregelen bestaat, vooral bedoeld om de effecten van klimaatverandering te beperken of tegen te gaan.
Ik had dit persoonlijk even gemist, maar blijkbaar vond Biden de naam ook ietwat ongelukkig gekozen.
[..]
2028 gaat president Harris hopelijk op voor haar tweede termijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 04:09 schreef Kijkertje het volgende:
Ik geloof dat ik nu met Whitmer alle potentiele Democratische presidentskandidaten heb gezien, allemaal heel getalenteerd. Ruime keus in 2028!![]()
Buttigieg maakte op mij de meeste indruk
Als je dit zou verfilmen zou je het verwijt kunnen krijgen dat het allemaal wel iets te onrealistisch is, maar het gebeurt gewoon echtquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:20 schreef Arcee het volgende:
Zelfs een kind is nog niet zo ongelooflijk kleinzielig en kinderachtig als Trump. Wat een ontzettend sneue kerel.
Dat is niets nieuws..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:20 schreef Arcee het volgende:
Zelfs een kind is nog niet zo ongelooflijk kleinzielig en kinderachtig als Trump. Wat een ontzettend sneue kerel.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
MAD
[ afbeelding ]
Nog steeds janken om hunter Biden![]()
![]()
En een kleine helft van de natie denkt 'Ja, dit lijkt me wel de goede kandidaat om op te stemmen'.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:20 schreef Arcee het volgende:
Veel republikeinen zijn boring Donold zat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En een kleine helft van de natie denkt 'Ja, dit lijkt me wel de goede kandidaat om op te stemmen'.
Klopt, maar ik vind het bizar dat deze man nog altijd volop kans maakt om weer president te worden.quote:
Ja maar vrouwen met blauw haar die voor de lol een abortus willen!!1!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En een kleine helft van de natie denkt 'Ja, dit lijkt me wel de goede kandidaat om op te stemmen'.
De ellende van een tweepartijenstelsel. Als je geen democraat wil, dan zul je dus wel op de republikeinse kandidaat moeten stemmen. In Nederland hebben we gezien wat wel werkt: toen Baudet volledig doorgedraaid raakte konden zijn stemmers ergens anders heen. Zo voorkom je dat zo iemand aan de macht komt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het bizar dat deze man nog altijd volop kans maakt om weer president te worden.
De man is erg goed in het spelen van de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
"This is an unedited photo from Getty's", aldus de omschrijving. Wat is er met zijn gezicht aan de hand? [ afbeelding ]
Ouderdom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
"This is an unedited photo from Getty's", aldus de omschrijving. Wat is er met zijn gezicht aan de hand? [ afbeelding ]
En dan idiote bronze crème die hij op z'n smoel smeert, en dan de zijkanten achterwege laat, waardoor hij iets weg heeft van een halfbakken Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Misschien een aanslag met gifgas?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het bizar dat deze man nog altijd volop kans maakt om weer president te worden.
Saai = primaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
Een tweede Trump-termijn wordt in elk geval niet saai. Die man is nog een factor 50 meer gestoord dan vier/acht jaar geleden.
Zonder foundation zie ik een gezicht vol met zonneschade !? i.c.m. ouwe mannen huid verkleuringen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Weinig? Meeste foto's "in actie" zijn niet heel charmant. Zeker niet bij het afdrukken op een ongelukkig moment.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Dat is wél idioot inderdaadquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan idiote bronze crème die hij op z'n smoel smeert, en dan de zijkanten achterwege laat, waardoor hij iets weg heeft van een halfbakken Zwarte Piet.
Stokoud, verkeerde schoenpoetsbronzer, vlassig haar dat zijn kaalheid op een weirde manier probeert te verbergen en zijn narcisme dat veel pijn doet door stelselmatige (zelftoegebrachte) vernedering...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Ik zie hier niet echt een normale huidskleur, hoor. Enorm vlekkerig, deel roze, deels bruin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weinig? Meeste foto's "in actie" zijn niet heel charmant. Zeker niet bij het afdrukken op een ongelukkig moment.
Maar met deze foto vind ik weinig mis eigenlijk. Wat zie jij dat ik niet zie?
Ok, dat zie ik ook. Vind het echter niet echt schokkend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zie hier niet echt een normale huidskleur, hoor. Enorm vlekkerig, deel roze, deels bruin.
Is inderdaad een combi van ouderdom, te vaak verbrand zijn vroeger en troep die hij op zijn gezicht smeert, maar echt normaal is het ook weer niet. Ik ken iig niemand die er zo uit ziet.
Hangt er van af wat je onder 'progressieve idealen' schaart. Als je daarmee de zelfbenoemde progressieve vleugel van de partij bedoelt, dan is het antwoord gelukkig vrijwel niets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 02:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een bias. Ik vroeg een redelijk open vraag. Wat hebben de democraten qua progressieve idealen bereikt? En de anti inflatie wet is daar in mijn opinie geen van.
Ho , ho, you never go full retard.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:56 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Ik zag Simple Jack al genoemd worden. Makes sense.
Treffende omschrijving van de campagne van Trump en Vance.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ho , ho, you never go full retard.
Het is inderdaad opmerkelijk hoe de partij van "Family Values" tekeer gaat tegen de familie van Walz.quote:
quote:Tim Walz’s Tater Tot Hotdish
Tater Tot Hotdish is a beloved upper Midwest staple, and this version comes from Minnesota Gov. Tim Walz, Kamala Harris’s vice-presidential pick.
https://www.washingtonpos(...)s-tater-tot-hotdish/
Hoe het kan ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Trump neemt het Kamala heel erg kwalijk dat ze het noch over de moordaanslag op hem, noch over de invasie van illegalen vanuit Canada heeft gehad. Hoe kan het ondanks deze waanzin en « the great late Hannibal L. » nog steeds nek-aan-nek zijn?
Ik vind het nergens voor nodig dat publieke figuren gedwongen zouden zijn zich met de politiek te bemoeien. Daarbij zou Swift ook een flink aantal swifties kwijt kunnen raken bij een endorsement, ik denk dat ze het hooguit bij een oproep tot registreren en stemmen houdt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:36 schreef Mikeytt het volgende:
Hoop dat Taylor Swift nog wel een kandidaat endorsed. Ze is opmerkelijk stil.
Volgens onderzoek kan ze in haar eentje hele staten laten flippen door een endorsement..
'Iets mis' is een understatement. Trump en cult zitten inmiddels vol op het fascisme orgelquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe het kan ?
Er is iets mis met het waarden/normenstelsel van christelijke/conservatieve/ rechtse/ antilinkse kiezers.
Naar ik begrijp sprak Swift vier jaar geleden ook haar steun uit voor Biden en Harris.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind het nergens voor nodig dat publieke figuren gedwongen zouden zijn zich met de politiek te bemoeien. Daarbij zou Swift ook een flink aantal swifties kwijt kunnen raken bij een endorsement, ik denk dat ze het hooguit bij een oproep tot registreren en stemmen houdt.
Ah, ik zie dat ze 4 jaar geleden inderdaad een uitzondering maakte. Normaal roept ze elke verkiezing haar stemmers op om te stemmen, 4 jaar geleden steunde ze een maand voor de verkiezingen Biden. Geen idee of haar dat volgers heeft gekost.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar ik begrijp sprak Swift vier jaar geleden ook haar steun uit voor Biden en Harris.
Ben het met je eens dat het eigenlijk nergens op slaat, maar in de VS werkt het nou eenmaal zo. En als dit kan bijdragen aan de winst van Harris, dan so be it.
Mja, als toch al bekend is wat er gaat gebeuren hoef ik ook niet te kijken ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
RFK Jr. staat op het punt om uit de race te stappen en Trump te endorsen. Livestream van de personferentie staat al live maar moet nog beginnen.
Hij schijnt bij allebei gelobbied te hebben voor een plek in de regering in ruil voor zijn steun aan de kandidaat die toehapt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mja, als toch al bekend is wat er gaat gebeuren hoef ik ook niet te kijken ...
Ik vraag me af in hoeverre ze gecoordineerd hebben in het opzetten van zijn campagne en nu het stoppen van zijn campagne en als ze dat gecoordineerd hebben, wat er in zit voor RFK Jr?!
Dat zou alleen het stoppen verklaren dan, maar niet het starten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij schijnt bij allebei gelobbied te hebben voor een plek in de regering in ruil voor zijn steun aan de kandidaat die toehapt.
Really!?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre ze gecoordineerd hebben in het opzetten van zijn campagne en nu het stoppen van zijn campagne en als ze dat gecoordineerd hebben, waarom RFK Jr er zich voor leende?!
Ze is miljardair, ik denk niet dat ze zich veel zorgen zal makenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat ze 4 jaar geleden inderdaad een uitzondering maakte. Normaal roept ze elke verkiezing haar stemmers op om te stemmen, 4 jaar geleden steunde ze een maand voor de verkiezingen Biden. Geen idee of haar dat volgers heeft gekost.
Spoiler voor Biden spelen. Dat leek van meet af aan de insteek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat zou alleen het stoppen verklaren dan, maar niet het starten?
Ja, wat is zijn motivatie om spoiler te spelen en daarbij te coordineren met de Trump campagne (als hij dat gedaan heeft)? Lijkt me een hoop gezeik en gedoe.quote:
Money, power and pussy.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, wat is zijn motivatie om spoiler te spelen en daarbij te coordineren met de Trump campagne (als hij dat gedaan heeft)? Lijkt me een hoop gezeik en gedoe.
Ze leeft van de aandacht, als niks haar kon schelen kon ze ook op een tropisch eiland gaan zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze is miljardair, ik denk niet dat ze zich veel zorgen zal maken
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat een bak met conspiracy drek komt er trouwens uit die man op het moment.
Zelf geen swiftie qua songs of teksten, zie ik dat zij een wereldster is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze leeft van de aandacht, als niks haar kon schelen kon ze ook op een tropisch eiland gaan zitten.
Volledig eens dat ze op het oog een goed mens is. Maar dan nog ben je niet gedwongen misschien miljoenen fans van je te vervreemden door te kiezen voor een bepaalde politicus in een gepolariseerde samenleving.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zelf geen swiftie qua songs of teksten, zie ik dat zij een wereldster is.
Taylor Swift werkt keihard en is ook een goed mens.
Bijv. optredens in Amsterdam en ¤ 100.000 voor de voedselbank. En dat doet zij in alle steden waar zij optreedt.
Toevallig zag ik de clip weer langskomen - en dankzij het verknipte algoritme vind ik het niet terug - waarin zij zich wil uitspreken tégen trump en haar vader waarschuwt voor negatieve gevolgen voor haar persoonlijk.
Ik zat meer te denken aan wat concrete beloftes of chantage ofzo. Ik begrijp wel waarom iemand ijdel genoeg is zich te kandideren, maar vroeg me af waarom hij wil spoileren ten faveure van iemand als Trump ipv bv. Biden destijds of Harris nu.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:56 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Money, power and pussy.
Ja sorry hoor, maar meer energie ga ik echt niet steken in zoveel wereldlijke naïviteit.
Wellicht zag hij een kans omdat zowel Biden als Trump bijzonder impopulair waren. Voor zover ik me kan herinneren was zijn eerste plan om als tegenkandidaat van Biden zich in te schrijven bij de primaries van de Democraten. Ik denk dat hij die ruimte nogal overschat heeft, maar er waren tijden waar hij toch 20% van de stemmen kreeg in polls. Uiteraard verdampen zulke percentages hoe dichter je bij de verkiezingen komt, maar toch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan wat concrete beloftes of chantage ofzo. Ik begrijp wel waarom iemand ijdel genoeg is zich te kandideren, maar vroeg me af waarom hij wil spoileren ten faveure van iemand als Trump ipv bv. Biden destijds of Harris nu.
"We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness."quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Freedom of choice. Freedom. Het grondbeginsel van de VS, zeg maar.
Hij beklaagde zich in het begin wel over rigged primaries enzo, dus zoiets zal het wel zijn en ik zal er wel te veel achter zoeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wellicht zag hij een kans omdat zowel Biden als Trump bijzonder impopulair waren. Voor zover ik me kan herinneren was zijn eerste plan om als tegenkandidaat van Biden zich in te schrijven bij de primaries van de Democraten. Ik denk dat hij die ruimte nogal overschat heeft, maar er waren tijden waar hij toch 20% van de stemmen kreeg in polls. Uiteraard verdampen zulke percentages hoe dichter je bij de verkiezingen komt, maar toch.
Ik denk het niet. Veel van de achterban van RFK zal het als verraad zien dat hij met Trump in zee gaat. Trump is namelijk de man die de wereld het Covid vaccin gaf door Operation Warp Speed. En nu gaat de man die keihard tegen dit soort dingen vocht ineens de Vader van het Vaccin aanbevelen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Buiten zijn zeer vervelende manier van spreken is dit wel de juiste beslissing. Dit zou zomaar de verkiezingen in bepaalde staten kunnen beslissen in het voordeel van Trump.
Ik lees her en der dat hem ook een positie in het nieuwe kabinet is beloofd.
Volgens het model van Nate Silver was de grootste drop van RFK nog voordat Trump beschoten werd. Hij kreeg een kleine boost toen Biden er uit stapte maar daarna is het ongeveer gelijk gebleven rond die 4-5%. Met Harris heeft het niets te maken eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij beklaagde zich in het begin wel over rigged primaries enzo, dus zoiets zal het wel zijn en ik zal er wel te veel achter zoeken.
Dat instorten van zijn poll-percentages gebeurde overigens heel snel nadat Harris de (voorgenomen) kandidaat werd. Lijkt er op dat een groot deel van zijn aanhang toen is overgestapt, naar een procent of 4-5 nu.
Als dat je voornaamste punt is dan kun je beter helemaal niet meer stemmen. Bijna elke politicus was wel voor vaccinaties en een groot deel voor verregaande lockdowns.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Veel van de achterban van RFK zal het als verraad zien dat hij met Trump in zee gaat. Trump is namelijk de man die de wereld het Covid vaccin gaf door Operation Warp Speed. En nu gaat de man die keihard tegen dit soort dingen vocht ineens de Vader van het Vaccin aanbevelen?
quote:The campaign of independent presidential candidate Robert F. Kennedy Jr. is distancing itself from a court filing Friday that suggested that he will endorse former president Donald Trump.
“Mr. Kennedy has not endorsed President Trump,” Kennedy campaign spokesperson Stefanie Spear said in a statement. “The filing was made by an attorney and not reviewed by the campaign. The filing is being updated.”
The statement came as Kennedy was speaking about the future of his campaign in Phoenix.
https://www.washingtonpos(...)WHRRB7VEENJYBNMUEJHM
Ik weet niet goed waar hij die 15% ofzo op baseert. Ik zie dat niet teurg in datapunten in die grafiek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Volgens het model van Nate Silver was de grootste drop van RFK nog voordat Trump beschoten werd. Hij kreeg een kleine boost toen Biden er uit stapte maar daarna is het ongeveer gelijk gebleven rond die 4-5%. Met Harris heeft het niets te maken eigenlijk.
[ afbeelding ]
Het is vreselijk hypocriet van RFK om de man die miljoenen levens redden door het vaccin te ontwikkelen in plaats van gewoon bij het promoten van bleekwater te houden aan te bevelen. En hypocrisie is heel erg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als dat je voornaamste punt is dan kun je beter helemaal niet meer stemmen. Bijna elke politicus was wel voor vaccinaties en een groot deel voor verregaande lockdowns.
Persoonlijk vind ik Silver betrouwbaarder dan de site die hem er uit gegooid heeft, maar in ieder geval kunnen we het er over eens zijn dat Harris er niets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik weet niet goed waar hij die 15% ofzo op baseert. Ik zie dat niet teurg in datapunten in die grafiek.
Voor wat het waard is heeft hij nooit zo hoog gestaan op 538. Er waren wel wat individuele polls die hem zo hoog hadden, maar kijkend op 538 was hij de hele tijd zo rond 10.5-8.5%.
[ afbeelding ]
En eigenlijk direct daarna een stabiele 4.5-5%:
[ afbeelding ]
Je kunt zelf de datapunten van de polls zien in de grafiek van 538. Ik zou daarop gebaseerd niet op 15% uit komen op geen enkel moment in tijd, ongeacht welke site je betrouwbaarder acht. Aardige kans bovendien dat hij gewoon wat geinitialiseerd heeft en later pas polls kwamen die die ~15% wat naar beneden trokken in zijn model.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Silver betrouwbaarder dan de site die hem er uit gegooid heeft, maar in ieder geval kunnen we het er over eens zijn dat Harris er niets mee te maken heeft.
Dat komt in geen van beide modellen voor. Het model van Silver is zeer betrouwbaar en laat duidelijk zien dat voor de polls van RKF Harris een non-factor was. Ik snap dat je graag zou willen dat het anders was als Harris-fan, maar helaas.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je kunt zelf de datapunten van de polls zien in de grafiek van 538. Ik zou daarop gebaseerd niet op 15% uit komen op geen enkel moment in tijd, ongeacht welke site je betrouwbaarder acht. Aardige kans bovendien dat hij gewoon wat geinitialiseerd heeft en later pas polls kwamen die die ~15% wat naar beneden trokken in zijn model.
Ik zie niet in hoe we het er over eens kunnen zijn dat Harris er niks mee te maken heeft. De enige variabele die veranderde was Biden exit ipv Harris, wat bijna direct leidde tot zo'n 4% afname in de steun van RFK Jr.
Je ziet het duidelijk in de grafiekjes die springen van 8.7 naar 4.5. Ofwel ~4%.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat komt in geen van beide modellen voor. Het model van Silver is zeer betrouwbaar en laat duidelijk zien dat voor de polls van RKF Harris een non-factor was. Ik snap dat je graag zou willen dat het anders was als Harris-fan, maar helaas.
Nee, dat zie ik niet, want er is geknipt. Je zou dan de hele lijn moeten zien van begin juli tot nu, zoals bij Silver.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je ziet het duidelijk in de grafiekjes die springen van 8.7 naar 4.5. Ofwel ~4%.
RFK heeft ook wel hoger gepolld hoor, dus zo raar is het niet. Verder niet relevant voor het punt, Silver's model geeft duidelijk aan dat Harris geen invloed had op de steun voor RFK in de polls.quote:Voor wat betreft Silvers model vind ik het raar dat hij hem uberhaupt ooit op 15% had. Vind je dat niet raar? Ik zie duidelijk talloze polls die hem veel lager hadden gedurende die tijd waar ~15% zo'n beetje de bovengrens van al die polls was. Bovendien trekt hij steeds rechte lijnen voor hem. Misschien doet hij wat handmatige dingen ofzo?! Het is denk ik vrij duidelijk dat 15% een absurde schatting is als je kijkt naar hoeveel datapunten er zijn die dat weerspreken.
Je eigen familie even publiekelijk als een verrader bestempelen. Van je familie moet je het hebben zegt men wel eens……quote:
Exactly, de uitslag op de dag van de verkiezingen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zeg altijd maar zo wat betreft peilingen: er is maar één peiling die telt
Ja, goddank zitten daar nog wel wat verstandige mensen tussen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je eigen familie even publiekelijk als een verrader bestempelen. Van je familie moet je het hebben zegt men wel eens……
Tja, normale families doen dat als iemand totaal van het padje af is. Of een verkrachtende, frauderende crimineel is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je eigen familie even publiekelijk als een verrader bestempelen. Van je familie moet je het hebben zegt men wel eens……
'Betrayal of the values of our father and the family' vertalen met 'verrader'.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje obligaat. Even publiekelijk geschokt doen om je eigen reputatie 'vrij van smet' te houden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:42 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, goddank zitten daar nog wel wat verstandige mensen tussen.
Misschien hebben ze er wel een goede reden voor. En het is ook niet "verrader", maar "verrader ten aanzien van de familiewaarden en de waarden van onze vader".quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat dat dan nodig zou zijn om vrij van smet te blijven, dat zegt toch genoeg? Over Trump? Of niet danquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje obligaat. Even publiekelijk geschokt doen om je eigen reputatie 'vrij van smet' te houden.
Een verrader van de familie en de waarden waar ze voor staan even vrij vertaald. De vertaling naar verrader is wat dit betreft correct.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'Betrayer of the values of our father and the family' vertalen met 'verrader'.
Ik houd er gewoon niet van, je helpt er ook de Harris campaign niet mee. Het is puur om je eigen belangen te beschermen. "Ja, wij hebben daar niks mee van doen hoor, met die malle ome Robert!"quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:50 schreef wpor het volgende:
[..]
Dat dat dan nodig zou zijn om vrij van smet te blijven, dat zegt toch genoeg? Over Trump? Of niet dan
Onmogelijke keuzes maken zijn ze dan wel weer gewend in Amerika, dat krijg je met zo'n twee partijen-stelsel en winner takes all-systeem.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:53 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, de wappies hebben nu de keus tussen de man die ze vaccins gaf of de vrouw die ze vaccins gaf. Word nog lastig voor die mensen.
Als ze op Trump gaan stemmen om dat ze voor klimaatmaatregelen zijn dan zijn de kiezers vermoedelijk ook met hersen wormen besmet
Wordt wat als de man minister van volksgezondheid wordt onder Trump. Een nieuw hoofdstuk in Iodiocracy.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:53 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, de wappies hebben nu de keus tussen de man die ze vaccins gaf of de vrouw die ze vaccins gaf. Word nog lastig voor die mensen.
Als ze op Trump gaan stemmen om dat ze voor klimaatmaatregelen zijn dan zijn de kiezers vermoedelijk ook met hersen wormen besmet
Nou nee hoor. Het is net als 'betrayal of trust'. 'Verrader' is een veel te beladen woord daarvoor. Hij heeft de (morele) waarden van zijn vader en de familie beschaamd is de juiste vertaling.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een verrader van de familie en de waarden waar ze voor staan even vrij vertaald. De vertaling naar verrader is wat dit betreft correct.
Als hij echt een post krijgt onder Trump ben ik wel benieuwd hoe dat gaat aflopen. De man mag dan koekoek zijn, hij is geen echte Trumpist policy wise.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wordt wat als de man minister van volksgezondheid wordt onder Trump. Een nieuw hoofdstuk in Iodiocracy.
Dat botsen met zijn eigen mensen is gezien zijn termijn in 2016 zo'n beetje standaard echter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij echt een post krijgt onder Trump ben ik wel benieuwd hoe dat gaat aflopen. De man mag dan koekoek zijn, hij is geen echte Trumpist policy wise.
Het kan bijna niet anders dan dat tot botsingen gaat leiden vroeg of laat, en waarschijnlijk eerder vroeg dan laat.
Daaromquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat botsen met zijn eigen mensen is gezien zijn termijn in 2016 zo'n beetje standaard echter.
Dat mind your own business is alleen als het hem uitkomt uiteraard. Tijdens COVID vond hij dat ambtenaren een vaccinatie moesten nemen voor baanbehoud. En nu kakelt hij over persoonlijke vrijheid, de hypocrisie is weer eens niet te harden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:48 schreef Kijkertje het volgende:
Zoals Tim Walz het zo treffend zei in zijn toespraak:
[ x ]
'Mind your own business!'
Ambtenaren mochten zich ook regelmatig laten testen hoor?! Wat denk je daar van? En tijdens een pandemie is het denk ik wel goed als de vrijheid van de ambtenaar ophoud waar die van de burger begint.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat mind your own business is alleen als het hem uitkomt uiteraard. Tijdens COVID vond hij dat ambtenaren een vaccinatie moesten nemen voor baanbehoud. En nu kakelt hij over persoonlijke vrijheid, de hypocrisie is weer eens niet te harden.
Zoals je al zo vaak is uitgelegd: persoonlijke vrijheid (een grondrecht) houdt natuurlijk op als anderen daar schade/last van ondervinden zoals bij een pandemie. En nee embryo's zijn geen mensen met grondrechten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat mind your own business is alleen als het hem uitkomt uiteraard. Tijdens COVID vond hij dat ambtenaren een vaccinatie moesten nemen voor baanbehoud. En nu kakelt hij over persoonlijke vrijheid, de hypocrisie is weer eens niet te harden.
Ik vind het op zich wel een goed argument, een vaccinatieverplichting is natuurlijk wel een inperking van de vrijheid. Je kunt er argumenten voor hebben natuurlijk, maar dat maakt het niet anders. Achteraf was het ook totaal onnodig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ambtenaren mochten zich ook regelmatig laten testen hoor?! Wat denk je daar van? En tijdens een pandemie is het denk ik wel goed als de vrijheid van de ambtenaar ophoud waar die van de burger begint.
Dat is wat hij vroeg aan Trump maar ik betwijfel of Trump hem ook maar iets gaat gevenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wordt wat als de man minister van volksgezondheid wordt onder Trump. Een nieuw hoofdstuk in Iodiocracy.
Ik snap dat soort verwijten ook nooit. Alsof bestuurlijke leiders voor de lol zulke beschermingsmaatregelen nemen met het expliciete doel mensen hun vrijheid af te nemen. Nou ja behalve als je echt een complotdenker bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
Er was dus geen vaccinatieverplichting. Er was een redelijk alternatief waar ambtenaren zich regelmatig konden laten testen.
Het was een mooie gelegenheid om de boel op stelten te zetten onder het mom van 'onze vrijheid'.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik snap dat soort verwijten ook nooit. Alsof bestuurlijke leiders voor de lol zulke beschermingsmaatregelen nemen met het expliciete doel mensen hun vrijheid af te nemen. Nou ja behalve als je echt een complotdenker bent.
Nee natuurlijk niet. Die bestuurders volgen ook alleen maar het advies van deskundigen op om de gehele bevolking zoveel mogelijk te beschermen tegen de schade die een (toen nog) onbekend virus kan aanrichten binnen de bevolking.
En abortussen zijn al helemaal geen bedreiging voor de rest van de bevolking. Het is geen verplichting of zo ..
Maar goed @:Chivaz grijpt iedere gelegenheid aan om voor de zoveelste keer met dezelfde brakke argumenten/vergelijkingen te komen alsof iedereen ze intussen vergeten is.
Ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik snap dat soort verwijten ook nooit. Alsof bestuurlijke leiders voor de lol zulke beschermingsmaatregelen nemen met het expliciete doel mensen hun vrijheid af te nemen. Nou ja behalve als je echt een complotdenker bent.
Nee natuurlijk niet. Die bestuurders volgen ook alleen maar het advies van deskundigen op om de gehele bevolking zoveel mogelijk te beschermen tegen de schade die een (toen nog) onbekend virus kan aanrichten binnen de bevolking.
En abortussen zijn al helemaal geen bedreiging voor de rest van de bevolking. Het is geen verplichting of zo ..
Maar goed @:Chivaz grijpt iedere gelegenheid aan om voor de zoveelste keer met dezelfde brakke argumenten/vergelijkingen te komen alsof iedereen ze intussen vergeten is.
Dan zou ik het kunnen omdraaien hè, de persoonlijke vrijheid om naar het werk te gaan word ernstig in gevaar gebracht met dat soort verplichtingen. Dat weet Walz ook wel maar nu kiest hij ervoor om het toch over diezelfde persoonlijke vrijheid te hebben omdat hij hier vierkant achter staat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoals je al zo vaak is uitgelegd: persoonlijke vrijheid (een grondrecht) houdt natuurlijk op als anderen daar schade/last van ondervinden zoals bij een pandemie. En nee embryo's zijn geen mensen met grondrechten.
Het is een alternatief maar redelijk is het absoluut niet. Erg onlogisch ook want vaccineren doe je toch echt voor jezelf. Als je bang bent om ziek te worden dan vaccineer je jezelf, heb je zoiets van ik neem het risico dan is de gevaccineerde beschermd tegen COVID. De logica van testen voor toegang ontgaat mij dan volledig, alleen de ongevaccineerde loopt risico op dat moment.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
Er was dus geen vaccinatieverplichting. Er was een redelijk alternatief waar ambtenaren zich regelmatig konden laten testen.
Ja jammer dan maar de volksgezondheid van de gehele bevolking is belangrijker dan jouw persoonlijke vrijheid. Je hebt bovendien nog steeds de vrijheid om werk elders te zoeken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 03:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan zou ik het kunnen omdraaien hè, de persoonlijke vrijheid om naar het werk te gaan word ernstig in gevaar gebracht met dat soort verplichtingen. Dat weet Walz ook wel maar nu kiest hij ervoor om het toch over diezelfde persoonlijke vrijheid te hebben omdat hij hier vierkant achter staat.
Maar als je gevaccineerd bent dan ben je toch beschermd? Hoe kan het zijn dat iemand anders verantwoordelijk word gesteld voor je eigen gezondheid? En met die verantwoordelijkheid komt bij Walz en Harris overigens ook de “verplichting” om jezelf te laten vaccineren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 03:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja jammer dan maar de volksgezondheid van de gehele bevolking is belangrijker dan jouw persoonlijke vrijheid. Je hebt bovendien nog steeds de vrijheid om werk elders te zoeken.
Geen idee in welke tijd dit allemaal gespeeld heeft en bovendien wees ik je er alleen maar op dat je vergelijking met abortussen nergens op slaat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar als je gevaccineerd bent dan ben je toch beschermd? Hoe kan het zijn dat iemand anders verantwoordelijk word gesteld voor je eigen gezondheid? En met die verantwoordelijkheid komt bij Walz en Harris overigens ook de “verplichting” om jezelf te laten vaccineren.
Het is dwang en Walz weet dit maar er is geen journalist die dit opschrijft omdat ze het er toevallig net als jij wel prima vinden.
Beetje hetzelfde als Harris die geld inzamelde voor relschoppers. Gelukkig wacht Trump wel tot het weer rustig is in tegenstelling tot Harris waar een van de relschoppers die dankzij dat fonds op vrije voeten was gesteld een moord had gepleegd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:02 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Uiteraard profiteert Trump daar zelf ook van ....
Alweer zo'n slechte vergelijking. Nee daar profiteerde Harris zelf niet van.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als Harris die geld inzamelde voor relschoppers. Gelukkig wacht Trump wel tot het weer rustig is in tegenstelling tot Harris waar een van de relschoppers die dankzij dat fonds op vrije voeten was gesteld een moord had gepleegd.
Ze heeft er niet van geprofiteerd maar het was wel de bedoeling dat ze er electoraal van zou profiteren. BLM was helemaal hot toen en in sommige staten zoals de staat van Walz was het letterlijk hot vanwege al die gebouwen die in de fik stonden. Ze heeft er niet echt van geprofiteerd want ze was volstrekt kansloos in de primaries ondanks dat ze het voor de BLM relschoppers opnam.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:15 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alweer zo'n slechte vergelijking. Nee daar profiteerde Harris zelf niet van.
Afgezien van het feit dat Harris niets te maken heeft met het op vrije voeten laten van een gevangene. Daar gaat de rechter over![]()
Waarom maak je die vergelijking danquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ze heeft er niet van geprofiteerd.
Omdat ze er wel van wou profiteren, nogmaals BLM was het toen helemaal mensen doneerden naar van alles en nog wat en zijn dacht dat ze een mooie sier van kon maken als ze de relschoppers actief deed steunen. Helaas voor haar heeft het weinig effect gehad en heb je voor altijd dat smetje op je carrière dat je relschoppers op vrije voeten hebt gekregen. Nogmaals eentje heeft uiteindelijk een moord gepleegd, had hij dat geld niet gekregen uit dat fonds dan was het mogelijk geweest dat de moord helemaal niet gepleegd zou zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:23 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Waarom maak je die vergelijking dan
Nogmaals: het is de rechter die dat bepaalt, niet Harris. Haar opvattingen over de ongelijkheid die er bestaat bij het betalen van borg heeft daar niets mee te maken. Het is ook wel heel simpel om te denken dat er nooit een kans is dat iemand die de borg wel kan betalen nooit een moord kan plegen en dat als Harris die oproep niet gedaan had deze man niet vrijgelaten was. Dat fonds bestond al en was er niet speciaal voor de relschoppers.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:30 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omdat ze er wel van wou profiteren, nogmaals BLM was het toen helemaal mensen doneerden naar van alles en nog wat en zijn dacht dat ze een mooie sier van kon maken als ze de relschoppers actief deed steunen. Helaas voor haar heeft het weinig effect gehad en heb je voor altijd dat smetje op je carrière dat je relschoppers op vrije voeten hebt gekregen. Nogmaals eentje heeft uiteindelijk een moord gepleegd, had hij dat geld niet gekregen uit dat fonds dan was het mogelijk geweest dat de moord helemaal niet gepleegd zou zijn.
Niet alleen een moordenaar maar ook nog een verkrachter en nog veel meer die mede dankzij Kamala Harris op vrije voeten gesteld zijn.quote:Kamala Harris’ public support for a controversial bail fund continues to haunt her as more examples of crimes committed by those whose release was secured in the name of “social justice” emerge.
The Minnesota Freedom Fund (MFF) paid bail for an assailant who turned killer a week later, a habitual DUI driver who crashed and killed a passenger after the fund freed him and a serial arsonist who attempted to burn down a mosque.
The Vice President had thrown her weight behind the fund in June 2020 during the height of riots over the death of George Floyd, asking followers to “chip in” if they could.
The MFF, which was also endorsed by other celebrities, raised more than $41 million that year, but questions have been raised about how it make decisions about who to bail out.
The Post revealed yesterday a two-time convicted rapist was bailed and went on to rape another woman landing him back in prison on rape and assault with a dangerous weapon charges.
Another man was bailed after a violent assault but went on to commit an even worse attack on another victim, leaving him with a traumatic brain injury. He is also back in custody.
Numerous sources have pointed to Harris’ long career as a prosecutor, District Attorney and then Attorney General in California and said she should have known better.
David Zimmer, a Public Safety Policy Fellow at the Center for the American Experiment, a Minnesota-based think tank, condemned her support of the fund.
“As a former AG, Harris’ support for the MFF to this day, despite the many examples of violent criminals being put back on the street only to reoffend, demonstrates a complete lack of judgment on her part,” he told The Post.
Other controversial choices for bail made by the MFF include:
Shawn Michael Tillman
Shawn Michael Tillman went on to kill a man he had a “beef” with just three weeks after his release in 2022, on bail paid for by MFF.
Tillman was known to authorities through repeated arrests for indecent exposure.
While in jail he was observed “repeatedly … exposing his penis and masturbating publicly” and muttering “you know you like it” to female jail staff.
“He masturbated all day, every day. Locked in his cell, people [walked] by every half-hour and … [saw] him,” a prison source told website Alpha News in 2022.
Another complaint reveals that Tillman threw a Styrofoam cup containing urine and feces at a corrections officer at the Lino Lakes prison, according to a prison report obtained by Alpha News.
Nee. Dat is een besluit van de rechter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:54 schreef Chivaz het volgende:
https://nypost.com/2024/0(...)unds-fails-continue/
[..]
Niet alleen een moordenaar maar ook nog een verkrachter en nog veel meer die mede dankzij Kamala Harris op vrije voeten gesteld zijn.
De campagne van Trump vind ik momenteel waardeloos, het is wat Harris en Walz betreft prijsschieten maar hij blijft opvallend rustig. Misschien is dat ook een strategie die tot nu toe wel redelijk werkt. Eerlijk is eerlijk, de kritiekloze media met betrekking tot Harris en het feit dat ze echt uit de wind word gehouden heeft haar geen windeieren gelegd.
Het geld komt van het fonds, en Harris heeft tijdens de rellen actief dat fonds zitten promoten om relschoppers op vrije voeten te krijgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:57 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee. Dat is een besluit van de rechter.
Alsof je tegen een muur praat
Het blijft maar moeilijk te vatten voor je he?!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het geld komt van het fonds, en Harris heeft tijdens de rellen actief dat fonds zitten promoten om relschoppers op vrije voeten te krijgen.
Je vertrouwen in vaccinaties is ontroerend. Maar vaccinaties beschermen nooit 100%. Tijdens het invoeren van de vaccinaties tegen COVID waren er hele discussies over de beschermingspercentages van de verschillende vaccins. De jaarlijkse griepprik beschermt niet 100% tegen griep. Virussen die rondgaan muteren. Dus was het in de beginfase ook noodzakelijk dat rondgaan te begrenzen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 04:01 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar als je gevaccineerd bent dan ben je toch beschermd? Hoe kan het zijn dat iemand anders verantwoordelijk word gesteld voor je eigen gezondheid? En met die verantwoordelijkheid komt bij Walz en Harris overigens ook de “verplichting” om jezelf te laten vaccineren.
Het is dwang en Walz weet dit maar er is geen journalist die dit opschrijft omdat ze het er toevallig net als jij wel prima vinden.
...like a 2 dollar whore at a rest area.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij schijnt bij allebei gelobbied te hebben voor een plek in de regering in ruil voor zijn steun aan de kandidaat die toehapt.
Feit blijft Kamala Harris haalde geld op voor de relschoppers tijdens de hoogtijdagen van de rellen in Minnesota. In haar eigen tweet staat dat ze dat deed en dat heeft blijkbaar nogal veel vervelende gevolgen gehad waaronder moord, verkrachting en dood door schuld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 05:05 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Het blijft maar moeilijk te vatten voor je he?!
Als je tegen het op borgtocht vrijlaten bent prima hoor maar dan moet je de wet aanpassen en niet een systeem in stand houden waarbij er ongelijkheid bestaat wie er wel wie niet zijn borg kan betalen.
Of je spreekt de rechter erop aan dat hij/zij het verkeerde besluit nam.
Wat je niet kan doen is mensen die doneren of die daartoe oproepen verantwoordelijk houden voor vrijlatingen op borg die verkeerd aflopen.
Mijn hemel zo moeilijk is het toch niet?
Trouwens die borg van Tillman is blijkbaar ook nog eens twee jaar na de dood van George Floyd opgelegd voor een 'gross misdemeaner' en had dus sws al niets met de relschoppers te maken.
[ x ]
Je geeft in deze post feilloos aan waarom een vaccinatiemandaat voor covid te belachelijk voor woorden is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je vertrouwen in vaccinaties is ontroerend. Maar vaccinaties beschermen nooit 100%. Tijdens het invoeren van de vaccinaties tegen COVID waren er hele discussies over de beschermingspercentages van de verschillende vaccins. De jaarlijkse griepprik beschermt niet 100% tegen griep. Virussen die rondgaan muteren. Dus was het in de beginfase ook noodzakelijk dat rondgaan te begrenzen.
Ik heb me op eigen kosten tegen gordelroos laten vaccineren, maar de dokter vertelde meteen dat het 90 % kans bood geen gordelroos te krijgen.
Bepaalde vaccinaties, gordelroos, neem je voor jezelf, andere, kinderzlekten, pokken, rodehond, neem je voor je vrienden, kennissen en collega’s. Zonder rodehondvaccinatie zou ik het kunnen krijgen zonder er veel van te merken. Maar als ik dan met een zwangere vrouw in de trein zit, kan haar kind blind of anderzins gehandicapt geboren worden, denk Christina.
Vaccineren is risico-beperking, geen risico-uitsluiting. Vergelijk het met valhelmen en veiligheidsgordels.
https://nypost.com/2024/0(...)00-migrant-children/quote:
Dus was dat er ook nooit. Vaccineren was en is vrijwillig. Deze opmerking is van het niveau « de maan gemaakt van groene kaas is te belachelijk voor woorden ». En zo kan ik nog een heel rijtje niet en nooit bestaande zaken opsommen die belachelijk en onzinnig zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je geeft in deze post feilloos aan waarom een vaccinatiemandaat voor covid te belachelijk voor woorden is.
Die border tsjaar is een verzinsel van Trump. De woorden en de functie. Onder Trump zijn kinderen gescheiden van hun begeleiders, dat was Trumps schrikbewind. Onder Biden (die is namelijk president, en niet Harris) is met man en macht geprobeerd die kinderen weer met hun ouders te herenigen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 08:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://nypost.com/2024/0(...)00-migrant-children/
Hij doelt hierop, die kinderen kunnen ze niet meer traceren en het is inderdaad goed mogelijk dat veel terecht zijn gekomen in allerlei duistere plekken waar kinderen niet thuishoren.
Het is een enorm drama daar aan de grens en het leed is niet te overzien. Kamala Harris was daar verantwoordelijk voor als border czar en heeft jammerlijk gefaald in haar beleid.
Overigens zal zij het niet zien als een faal want Kamala Harris hoort bij de “geen mens is illegaal” brigade die in de fantasiewereld leven dat je een verzorgingsstaat kan hebben met onbeperkte immigratie.
Er is nogal een verschil tussen volksgezondheid en zelf bepalen of en hoe je kinderen krijgt...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat was nog voordat er een aanslag was op Trump.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Goed verhaal van Kennedy.
Het is een bijzonder stelletje bij elkaar. Vance noemde Trump niet zo heel lang geleden de 'Amerikaanse Hitler', en Kennedy liet eerder ook niets van hem heel.
Gezellige boel daar bij de GOP.
Dat was een kogel van rechts maestro. De man was een conservatieve Republikein.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:04 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat was nog voordat er een aanslag was op Trump.
Opeens zijn de overeenkomsten groter dan de verschillen.
Trump is getracht te vermoorden, een kogel van links.
Ook heeft Trump beloofd dat de documenten over de aanslag naar zijn oom, geopenbaard zullen worden.
[ x ]
Dan moet je je nieuwsbronnen eens updatenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat was een kogel van rechts maestro. De man was een conservatieve Republikein.
Nee hoor, hij stond ingeschreven als Republikein en stond bij zijn schoolgenoten bekend als conservatief.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dan moet je je nieuwsbronnen een updaten
Hij heeft geld gestort aan het Progressive Turnout Project, een liberale kiezersopkomstgroep , via het donatieplatform ActBlue van de Democratische Parti.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee hoor, hij stond ingeschreven als Republikein en stond bij zijn schoolgenoten bekend als conservatief.
Het is overigens niet bekend wat zijn motief was. Kan 'gewoon' aandacht zijn geweest aangezien hij gezocht heeft naar campagne events van beide partijen.
Ik weet het. Dat was 15 dollar, waarna hij zich uitschreef van de nieuwsbrief via welke hij die donatie deed. Een tijd later registreerde hij zich als Republikein en een klasmaat beschreef hem als "definitely conservative".quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:15 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hij heeft geld gestort aan het Progressive Turnout Project, een liberale kiezersopkomstgroep , via het donatieplatform ActBlue van de Democratische Parti.
Een verre connectie is blijkbaar meer als zat, dan hebben de usual suspect hier genoeg links met links om als zwart witte liegende recalcitrante mensen hier het te blijven frame als een kogel van links.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat was 15 dollar, waarna hij zich uitschreef van de nieuwsbrief via welke hij die donatie deed. Een tijd later registreerde hij zich als Republikein en een klasmaat beschreef hem als "definitely conservative".
Ja, ik snap dat zich nu achter Trump schaart.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:04 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat was nog voordat er een aanslag was op Trump.
Opeens zijn de overeenkomsten groter dan de verschillen.
Trump is getracht te vermoorden, een kogel van links.
Ook heeft Trump beloofd dat de documenten over de aanslag op zijn oom, geopenbaard zullen worden.
[ x ]
Dat heb ik vooral bij RFK jr. die zich bij Trump aansluit. Dat is van beide kanten echt niet te geloven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:22 schreef Chivaz het volgende:
de hypocrisie is weer eens niet te harden.
Nou even los van het feit dat kogels verhoudingsgewijs vaker van links komen dan van rechts en links ook geen geweld schuld om hun doelen te bereiken, is een voorlopige aanname dat de schutter zich niet kon identificeren met het gedachtengoed van conservatief Amerika natuurlijk evident.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een verre connectie is blijkbaar meer als zat, dan hebben de usual suspect hier genoeg links met links om als zwart witte liegende recalcitrante mensen hier het te blijven frame als een kogel van links.
Dat heeft niks met bubbels te maken, Viesdik. Jij weet net zo min als ieder ander wat daar gebeurd is. Als je de mensen om hem heen moet geloven, was het een Republikein. Het kan natuurlijk best zo zijn dat hij kortsluiting in z'n hersenen kreeg. We kunnen het hem in ieder geval niet meer vragen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Maar prima, blijf maar lekker in je veilige bubbel roepen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat was een kogel van rechts maestro. De man was een conservatieve Republikein.
https://www.livemint.com/(...)-11722355328886.htmlquote:The man who tried to assassinate Republican presidential candidate Donald Trump appears to have posted violent antisemitic and anti-immigration content online as a teenager, a senior FBI official told a US Senate hearing on Tuesday.
Het heeft juist alles met een rechtse bubbel van viesdik te maken waarin hij opgejut is geworden om links als master of al evil te zien en hierdoor dus totaal niet open staat om objectief naar de dader analyse te kijken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heeft niks met bubbels te maken, Viesdik. Jij weet net zo min als ieder ander wat daar gebeurd is. Als je de mensen om hem heen moet geloven, was het een Republikein. Het kan natuurlijk best zo zijn dat hij kortsluiting in z'n hersenen kreeg. We kunnen het hem in ieder geval niet meer vragen.
Ja, eens hiermee. Ik vermoed eerlijk gezegd dat het kortsluiting was, hoewel dat inderdaad ook niet te weten is op dit moment, maar als iemand binnenkomt met "de kogel kwam van links" kan hij de wind van voren krijgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heeft niks met bubbels te maken, Viesdik. Jij weet net zo min als ieder ander wat daar gebeurd is. Als je de mensen om hem heen moet geloven, was het een Republikein. Het kan natuurlijk best zo zijn dat hij kortsluiting in z'n hersenen kreeg. We kunnen het hem in ieder geval niet meer vragen.
Goh……quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nou even los van het feit dat kogels verhoudingsgewijs vaker van links komen dan van rechts en links ook geen geweld schuld om hun doelen te bereiken, is een voorlopige aanname dat de schutter zich niet kon identificeren met het gedachtengoed van conservatief Amerika natuurlijk evident.
En dan Left wing en islamitisch ook gewoon op één bult gegooid in die eerstequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:36 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Goh……
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik vraag me af hoe je op een bepaald moment in het leven moet staan als je van zoiets naar “full support for Trump” draait.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Het is een bijzonder stelletje bij elkaar. Vance noemde Trump niet zo heel lang geleden de 'Amerikaanse Hitler', en Kennedy liet eerder ook niets van hem heel.
De rijke groep wie Kennedy sponsorde, was een conservatieve wappie club. Waarom denkje alleen uit battlestates stappen? RKJ was een poging tot 2 snijdend zwaard voor de dems.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vraag me af hoe je op een bepaald moment in het leven moet staan als je van zoiets naar “full support for Trump” draait.
Is het dan toch zoiets in die laatste strohalm van de Robin Hood voor je eigen kapitaal en zakelijke connecties binnen de Republikeinse partij willen zijn omdat je weet dat de democraten je niet serieus nemen.
Wtfquote:
Holy fucking eggnog, Batman! .....quote:
Schaamteloos ...quote:
Zo werkt het in de politiek, neem Kamala Harris die in de primaries insinueerde dat Biden een smerige racist was. Een half jaar later werd ze de vice president.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Alweer zo'n belabberde vergelijking. Ze zei er nog specifiek bij dat Biden geen racist is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo werkt het in de politiek, neem Kamala Harris die in de primaries insinueerde dat Biden een smerige racist was. Een half jaar later werd ze de vice president.
quote:False. Harris criticized Biden on certain topics related to race during a debate in June 2019, but she prefaced those remarks with “I do not believe you are a racist.”
Bron
Je bent geen racist hoor VP Biden maarrrrrrrr….quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alweer zo'n belabberde vergelijking. Ze zei er nog specifiek bij dat Biden geen racist is.
[..]
De rapist felon Prez. en de Police Ass. Prez.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Schaamteloos ...
Ook genant:
[ x ]
Ja maarrrr .... je kan verschillen van mening over hoe je dezelfde standpunten (integratie in scholen) omzet in daadwerkelijk beleid (busing wel of niet opgelegd door de overheid). In geen verhouding dus met Kennedy en Trump die sws al totaal verschillen van standpunten, laat staan hoe het beleid wordt vormgegeven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bent geen racist hoor VP Biden maarrrrrrrr….
Nee maar dat is ook niet zo relevant, je kan je eerder afvragen hoe het komt dat uitgerekend een Kennedy zich niet meer welkom voelt bij de partij waar zijn familie zich al jaren voor inzet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In geen verhouding met het verschil in standpunten tussen Kennedy en Trump dus ....
Eenvoudig: omdat hij een complotwappie is en de Democraten (en de rest van de familie Kennedy) niet van de complottheorieen zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook niet zo relevant, je kan je eerder afvragen hoe het komt dat uitgerekend een Kennedy zich niet meer welkom voelt bij de partij waar zijn familie zich al jaren voor inzet.
Nou ja, iemand de 'Amerikaanse Hitler' noemen is toch wel even next level.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo werkt het in de politiek, neem Kamala Harris die in de primaries insinueerde dat Biden een smerige racist was. Een half jaar later werd ze de vice president.
quote:A number of high-profile Jewish groups are denouncing Democratic presidential contender Robert F. Kennedy Jr.’s false remarks that “Ashkenazi Jews and Chinese” people are “most immune” to Covid-19.
Speaking at a dinner in New York City earlier this week, Kennedy said “there’s an argument that it is ethnically targeted,” according to video shared by the New York Post on Saturday.
“Covid-19 is targeted to attack Caucasians and Black people. The people who are most immune are Ashkenazi Jews and Chinese,” Kennedy said, adding that “we don’t know whether it’s deliberately targeted that or not.”
Ashkenazi Jews trace their roots to Central and Eastern Europe and represent a majority of the US Jewish population.
Statement van zijn familie gezien?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook niet zo relevant, je kan je eerder afvragen hoe het komt dat uitgerekend een Kennedy zich niet meer welkom voelt bij de partij waar zijn familie zich al jaren voor inzet.
Wat zegt het dat uitgerekend George W. Bush Trump niet steunt? Of Pence? Of Cheney? Of hun families? Ik denk dat alle andere Republikeinse (vice-)presidenten dood zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen Newt Gingrich kwam nog (van de oude garde) opdagen bij de RNC maar hij is dan ook zo ongeveer de uitvinder van het belazeren van het goedgelovige volgvolk met misinformatie via moderne media.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:52 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Wat zegt het dat uitgerekend George W. Bush Trump niet steunt? Of Pence? Of Cheney? Of hun families? Ik denk dat alle andere Republikeinse (vice-)presidenten dood zijn.
Dan had Obama ook geen president mogen worden, zijn Keniaanse vader is nooit Amerikaans burger geweest, toch?quote:
Vermoedelijk door de hersenwormen en zijn wappie theorieen over vaccinaties. Dan hoor je tegenwoordig bij de wappie partij thuis, je weet wel, die van de bleach en niet-werkende paardenmiddelen die mensen schade toebrengen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja ik heb dat statement gezien, de schapen voelen zich altijd het prettigst bij de kudde. Ik vind het alleen jammer dat politiek blijkbaar belangrijker is dan familiebanden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Statement van zijn familie gezien?
RFJ Jr is de vreemde eend in de bijt, de andere Kennedy's voelen zich nog altijd prima thuis bij de Dems.
Ooit gehoord van "zwarte schapen"? Dus blijkbaar is het bij schapen helemaal geen usance om alles maar te accepteren omdat het familie is. Lijkt mij nogal ongezond, eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja ik heb dat statement gezien, de schapen voelen zich altijd het prettigst bij de kudde. Ik vind het alleen jammer dat politiek blijkbaar belangrijker is dan familiebanden.
Ik zou nooit mijn familiebanden beschadigen vanwege verschillen in politieke opvattingen.
Wat dat betreft ben je veel beter af met experimentele gentherapie waar de gevolgen op de lange termijn niet te over zien zijn en dat allemaal voor een zwaar griepje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vermoedelijk door de hersenwormen en zijn wappie theorieen over vaccinaties. Dan hoor je tegenwoordig bij de wappie partij thuis, je weet wel, die van de bleach en niet-werkende paardenmiddelen die mensen schade toebrengen.
Dit was dus toch ook Trumps stokpaardje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dan had Obama ook geen president mogen worden, zijn Keniaanse vader is nooit Amerikaans burger geweest, toch?
Aldus de man die heel graag met het woordje wappie strooit, vind je het heel gek dat ik je niet al te serieus neem?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ooit gehoord van "zwarte schapen"? Dus blijkbaar is het bij schapen helemaal geen usance om alles maar te accepteren omdat het familie is. Lijkt mij nogal ongezond, eigenlijk.
Wel opvallend hoe snel en vanuit welke hoek mensen weer worden aangemerkt als schapen...door iemand die eerder deze week dehumaniseren als stopwoordje had. Kijk eens in de spiegel?
Trumps moeder was Schots, het geldt dan net zo goed voor hem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit was dus toch ook Trumps stokpaardje?
Geboorte certificaat???
Trump is niet zwart hė.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:27 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Trumps moeder was Schots, het geldt dan net zo goed voor hem.
Ja, leuk man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja ik heb dat statement gezien, de schapen voelen zich altijd het prettigst bij de kudde. Ik vind het alleen jammer dat politiek blijkbaar belangrijker is dan familiebanden.
Ik zou nooit mijn familiebanden beschadigen vanwege verschillen in politieke opvattingen.
Niet om het een of ander, maar de Daily Mail is nou niet bepaald een links blaadje. Deze uitgave steunt standaard de Tories.quote:
Blablabla. Vaccins zoals voor covid en de griep moeten jaarlijks herhaald worden omdat de virussen zeer snel muteren. Iedereen met 2 breincellen weet en snapt dat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je veel beter af met experimentele gentherapie waar de gevolgen op de lange termijn niet te over zien zijn en dat allemaal voor een zwaar griepje.
Het vaccin was zo goed en betrouwbaar dat de Harris campagne eist dat je alle herhaal prikken hebt gehad ondanks je ooit besmet bent geweest of niet.
Dus ouders mogen niet beslissen over de toekomst van hun ongeboren foetus, maar wel over de keuzes van hun adolescent die oud en wijs genoeg wordt geacht om de snelweg op te gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:38 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het Amerika dat de democraten graag voor ogen hebben. Je autistische kind wilt graag een meisje worden en zeer begrijpelijk keuren de ouders dat niet goed. Vervolgens word het kind van de ouders afgepakt en staan ze nu compleet machteloos.
Kun je dit soort troep bewaren voor het BNW topic? Dank je.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:38 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het Amerika dat de democraten graag voor ogen hebben. Je autistische kind wilt graag een meisje worden en zeer begrijpelijk keuren de ouders dat niet goed. Vervolgens word het kind van de ouders afgepakt en staan ze nu compleet machteloos.
Hij is toch ook het slachtoffer, als je politiek belangrijker vind dan je familiebanden dan is er serieus iets mis met je. Ik zou het wel uit mijn hoofd laten om met een publiek statement te komen waar ik mijn eigen familielid aan de schandpaal nagel vanwege een politieke keuze.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, leuk man.
Maar het is natuurlijk enorm flauw wat je doet. Eerst scherm je met het argument dat de Dems bij zichzelf te rade moeten gaan als een Kennedy zich er niet meer thuisvoelt. En wanneer je vervolgens wordt gewezen op het feit dat hij de enige Kennedy is voor wie dat geldt, richt je je plots op de familiebanden die sneuvelen (en RFJ jr is volgens jou uiteraard het slachtoffer).
Waarom? Dit is toch het platform van inclusivity? Kamala Harris wilt graag opkomen voor trans rights en daar horen dit soort excessen gewoon bij. Dit zijn de consequenties van de doorgeslagen transgender gekte. Als het hier niet besproken mag worden maar de gevolgen van een abortus ban wel dan meet je wederom met twee maten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kun je dit soort troep bewaren voor het BNW topic? Dank je.
Misschien omdat de man een gestoorde complotwappert is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij is toch ook het slachtoffer, als je politiek belangrijker vind dan je familiebanden dan is er serieus iets mis met je. Ik zou het wel uit mijn hoofd laten om met een publiek statement te komen waar ik mijn eigen familielid aan de schandpaal nagel vanwege een politieke keuze.
Ik sta overigens nog steeds bij mijn punt dat de dems bij zichzelf ten rade moeten gaan waarom hij nu naar Trump over stapt. Hij wou zelf het liefst als democraat de verkiezingen in gaan hè.
Nee niet gelezen, welke post was dat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien omdat de man een gestoorde complotwappert is?
Heb je hierboven gelezen wat hij zei over corona? Dat het virus joden en Chinezen bewust zou ontzien.
Knetter fucking gek.
https://x.com/steveguest/(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Owquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kun je dit soort troep bewaren voor het BNW topic? Dank je.
Verder kan ik dit artikel nergens bij de Daily Mail terugvinden, leg eens uit waarom je een plaatje post en geen link naar het artikel? Met andere woorden, doe dit gewoon niet meer.
Ik snap dit niet.... Kamala Harris is geboren in Amerika.quote:
Heb je het gelezen? Ik zie alleen maar beschuldigingen en geen enkel bewijs, ik zie geen enkele Democraat die erbij betrokkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://x.com/steveguest/(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Ow
Ja, maar ze is zwart.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik snap dit niet.... Kamala Harris is geboren in Amerika.
Ik dacht dat ze daardoor automatisch de Amerikaanse nationaliteit en heeft en geboren in Amerika kan ze president worden. Dat was toch een algemene opvatting en onderbouwd met wetten ?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee niet gelezen, welke post was dat?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, iemand de 'Amerikaanse Hitler' noemen is toch wel even next level.
En RFK Jr had ook geen van beide kunnen steunen, dat doen de andere onafhankelijke kandidaten ook niet. Deze steunbetuiging lijkt vooral voort te komen uit opportunistische overwegingen.
Maar ik wens Trump veel succes met RFK Jr en zijn krankzinnige, antisemitische complottheorieën:
Jewish groups denounce RFK Jr.’s false remarks that Covid-19 was ‘ethnically targeted’ to spare Jews and Chinese people
[..]
Oppertunist doet oppertunistischquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:55 schreef Mike het volgende:
Een van de vreemdste kanten aan de move van RFK jr vind ik dat hij een groot deel van zijn leven zich heeft ingezet voor het milieu en tegen klimaatverandering en dat Trump in dat opzicht bijna de anti-RFK is.
Ook op het gebied van armoedebestrijding en sociale wetgeving kunnen ze haast niet verder uit elkaar liggen.
Blijkbaar is het RFK jr dat allemaal waard om op te geven voor een positie in Trump z'n kabinet.
Dus er moet zoals het de activistische media betaamt meteen een naam genoemd worden van een politicus al is de invloed indirect?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? Ik zie alleen maar beschuldigingen en geen enkel bewijs, ik zie geen enkele Democraat die erbij betrokken
Maar voor jou is het waar en pretendeer je dat het een verlengstuk is van Kamala Harris. Zum kotzen.
RFK zegt in dat artikel ook dat hij niet weet of het express is gedaan of niet. Ik kan hier overigens niet over oordelen want ik weet niet hoe het zit met de cijfers in China die sowieso niet betrouwbaar zijn en de cijfers onder de Ashkenazi Joden. Ik ben wel benieuwd waar dit vandaan komt want het lijkt weer op een uitspraak die de nodige context mist.quote:
Goh, nu het je niet uitkomt kun je er opeens niet over oordelen, terwijl bij alles wat wel in je straatje past je gebrek aan informatie je niet weerhoudt om te vooroordelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
hier overigens niet over oordelen
Omdat het een waardeloos artikel is zonder enige bronvermelding of context.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom? Dit is toch het platform van inclusivity? Kamala Harris wilt graag opkomen voor trans rights en daar horen dit soort excessen gewoon bij. Dit zijn de consequenties van de doorgeslagen transgender gekte. Als het hier niet besproken mag worden maar de gevolgen van een abortus ban wel dan meet je wederom met twee maten.
Context doet er niet meer toe? Geef je mij nu een vrijbrief om random uitspraken van democraten te posten zonder context?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Goh, nu het je niet uitkomt kun je er opeens niet over oordelen, terwijl bij alles wat wel in je straatje past je gebrek aan informatie je niet weerhoudt om te vooroordelen.
En dan gelooft ie ook nog dat ie echt een goed baantje van Trump krijgtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:58 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Oppertunist doet oppertunistisch
Nee, maar ook zonder die vrijbrief heb je dit topic volgespamd met contextloos getrol richting democraten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:23 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Context doet er niet meer toe? Geef je mij nu een vrijbrief om random uitspraken van democraten te posten zonder context?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |