Iedereen heeft een bias. Ik vroeg een redelijk open vraag. Wat hebben de democraten qua progressieve idealen bereikt? En de anti inflatie wet is daar in mijn opinie geen van.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 15:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke.
Dus je hebt het 'live gevolgd' en vraagt vervolgens wat deze regering zoal heeft gedaan? Als je het allemaal zo goed weet, waarom dan die vraag?
Maar als je het allemaal zo goed in de smiezen hebt, dan zou je ook moeten weten dat de IRA uit een hele reeks maatregelen bestaat, vooral bedoeld om de effecten van klimaatverandering te beperken of tegen te gaan.
Ik had dit persoonlijk even gemist, maar blijkbaar vond Biden de naam ook ietwat ongelukkig gekozen.
[..]
2028 gaat president Harris hopelijk op voor haar tweede termijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 04:09 schreef Kijkertje het volgende:
Ik geloof dat ik nu met Whitmer alle potentiele Democratische presidentskandidaten heb gezien, allemaal heel getalenteerd. Ruime keus in 2028!![]()
Buttigieg maakte op mij de meeste indruk
Als je dit zou verfilmen zou je het verwijt kunnen krijgen dat het allemaal wel iets te onrealistisch is, maar het gebeurt gewoon echtquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:20 schreef Arcee het volgende:
Zelfs een kind is nog niet zo ongelooflijk kleinzielig en kinderachtig als Trump. Wat een ontzettend sneue kerel.
Dat is niets nieuws..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:20 schreef Arcee het volgende:
Zelfs een kind is nog niet zo ongelooflijk kleinzielig en kinderachtig als Trump. Wat een ontzettend sneue kerel.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
MAD
[ afbeelding ]
Nog steeds janken om hunter Biden![]()
![]()
En een kleine helft van de natie denkt 'Ja, dit lijkt me wel de goede kandidaat om op te stemmen'.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:20 schreef Arcee het volgende:
Veel republikeinen zijn boring Donold zat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En een kleine helft van de natie denkt 'Ja, dit lijkt me wel de goede kandidaat om op te stemmen'.
Klopt, maar ik vind het bizar dat deze man nog altijd volop kans maakt om weer president te worden.quote:
Ja maar vrouwen met blauw haar die voor de lol een abortus willen!!1!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En een kleine helft van de natie denkt 'Ja, dit lijkt me wel de goede kandidaat om op te stemmen'.
De ellende van een tweepartijenstelsel. Als je geen democraat wil, dan zul je dus wel op de republikeinse kandidaat moeten stemmen. In Nederland hebben we gezien wat wel werkt: toen Baudet volledig doorgedraaid raakte konden zijn stemmers ergens anders heen. Zo voorkom je dat zo iemand aan de macht komt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het bizar dat deze man nog altijd volop kans maakt om weer president te worden.
De man is erg goed in het spelen van de slachtofferrol.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
"This is an unedited photo from Getty's", aldus de omschrijving. Wat is er met zijn gezicht aan de hand? [ afbeelding ]
Ouderdom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
"This is an unedited photo from Getty's", aldus de omschrijving. Wat is er met zijn gezicht aan de hand? [ afbeelding ]
En dan idiote bronze cr่me die hij op z'n smoel smeert, en dan de zijkanten achterwege laat, waardoor hij iets weg heeft van een halfbakken Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Misschien een aanslag met gifgas?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het bizar dat deze man nog altijd volop kans maakt om weer president te worden.
Saai = primaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
Een tweede Trump-termijn wordt in elk geval niet saai. Die man is nog een factor 50 meer gestoord dan vier/acht jaar geleden.
Zonder foundation zie ik een gezicht vol met zonneschade !? i.c.m. ouwe mannen huid verkleuringen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Weinig? Meeste foto's "in actie" zijn niet heel charmant. Zeker niet bij het afdrukken op een ongelukkig moment.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Dat is w้l idioot inderdaadquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan idiote bronze cr่me die hij op z'n smoel smeert, en dan de zijkanten achterwege laat, waardoor hij iets weg heeft van een halfbakken Zwarte Piet.
Stokoud, verkeerde schoenpoetsbronzer, vlassig haar dat zijn kaalheid op een weirde manier probeert te verbergen en zijn narcisme dat veel pijn doet door stelselmatige (zelftoegebrachte) vernedering...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Ik zie hier niet echt een normale huidskleur, hoor. Enorm vlekkerig, deel roze, deels bruin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weinig? Meeste foto's "in actie" zijn niet heel charmant. Zeker niet bij het afdrukken op een ongelukkig moment.
Maar met deze foto vind ik weinig mis eigenlijk. Wat zie jij dat ik niet zie?
Ok, dat zie ik ook. Vind het echter niet echt schokkend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zie hier niet echt een normale huidskleur, hoor. Enorm vlekkerig, deel roze, deels bruin.
Is inderdaad een combi van ouderdom, te vaak verbrand zijn vroeger en troep die hij op zijn gezicht smeert, maar echt normaal is het ook weer niet. Ik ken iig niemand die er zo uit ziet.
Hangt er van af wat je onder 'progressieve idealen' schaart. Als je daarmee de zelfbenoemde progressieve vleugel van de partij bedoelt, dan is het antwoord gelukkig vrijwel niets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 02:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een bias. Ik vroeg een redelijk open vraag. Wat hebben de democraten qua progressieve idealen bereikt? En de anti inflatie wet is daar in mijn opinie geen van.
Ho , ho, you never go full retard.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:56 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Ik zag Simple Jack al genoemd worden. Makes sense.
Treffende omschrijving van de campagne van Trump en Vance.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ho , ho, you never go full retard.
Het is inderdaad opmerkelijk hoe de partij van "Family Values" tekeer gaat tegen de familie van Walz.quote:
quote:Tim Walz’s Tater Tot Hotdish
Tater Tot Hotdish is a beloved upper Midwest staple, and this version comes from Minnesota Gov. Tim Walz, Kamala Harris’s vice-presidential pick.
https://www.washingtonpos(...)s-tater-tot-hotdish/
Hoe het kan ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Trump neemt het Kamala heel erg kwalijk dat ze het noch over de moordaanslag op hem, noch over de invasie van illegalen vanuit Canada heeft gehad. Hoe kan het ondanks deze waanzin en ซ the great late Hannibal L. ป nog steeds nek-aan-nek zijn?
Ik vind het nergens voor nodig dat publieke figuren gedwongen zouden zijn zich met de politiek te bemoeien. Daarbij zou Swift ook een flink aantal swifties kwijt kunnen raken bij een endorsement, ik denk dat ze het hooguit bij een oproep tot registreren en stemmen houdt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:36 schreef Mikeytt het volgende:
Hoop dat Taylor Swift nog wel een kandidaat endorsed. Ze is opmerkelijk stil.
Volgens onderzoek kan ze in haar eentje hele staten laten flippen door een endorsement..
'Iets mis' is een understatement. Trump en cult zitten inmiddels vol op het fascisme orgelquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe het kan ?
Er is iets mis met het waarden/normenstelsel van christelijke/conservatieve/ rechtse/ antilinkse kiezers.
Naar ik begrijp sprak Swift vier jaar geleden ook haar steun uit voor Biden en Harris.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind het nergens voor nodig dat publieke figuren gedwongen zouden zijn zich met de politiek te bemoeien. Daarbij zou Swift ook een flink aantal swifties kwijt kunnen raken bij een endorsement, ik denk dat ze het hooguit bij een oproep tot registreren en stemmen houdt.
Ah, ik zie dat ze 4 jaar geleden inderdaad een uitzondering maakte. Normaal roept ze elke verkiezing haar stemmers op om te stemmen, 4 jaar geleden steunde ze een maand voor de verkiezingen Biden. Geen idee of haar dat volgers heeft gekost.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar ik begrijp sprak Swift vier jaar geleden ook haar steun uit voor Biden en Harris.
Ben het met je eens dat het eigenlijk nergens op slaat, maar in de VS werkt het nou eenmaal zo. En als dit kan bijdragen aan de winst van Harris, dan so be it.
Mja, als toch al bekend is wat er gaat gebeuren hoef ik ook niet te kijken ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
RFK Jr. staat op het punt om uit de race te stappen en Trump te endorsen. Livestream van de personferentie staat al live maar moet nog beginnen.
Hij schijnt bij allebei gelobbied te hebben voor een plek in de regering in ruil voor zijn steun aan de kandidaat die toehapt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mja, als toch al bekend is wat er gaat gebeuren hoef ik ook niet te kijken ...
Ik vraag me af in hoeverre ze gecoordineerd hebben in het opzetten van zijn campagne en nu het stoppen van zijn campagne en als ze dat gecoordineerd hebben, wat er in zit voor RFK Jr?!
Dat zou alleen het stoppen verklaren dan, maar niet het starten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij schijnt bij allebei gelobbied te hebben voor een plek in de regering in ruil voor zijn steun aan de kandidaat die toehapt.
Really!?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre ze gecoordineerd hebben in het opzetten van zijn campagne en nu het stoppen van zijn campagne en als ze dat gecoordineerd hebben, waarom RFK Jr er zich voor leende?!
Ze is miljardair, ik denk niet dat ze zich veel zorgen zal makenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat ze 4 jaar geleden inderdaad een uitzondering maakte. Normaal roept ze elke verkiezing haar stemmers op om te stemmen, 4 jaar geleden steunde ze een maand voor de verkiezingen Biden. Geen idee of haar dat volgers heeft gekost.
Spoiler voor Biden spelen. Dat leek van meet af aan de insteek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat zou alleen het stoppen verklaren dan, maar niet het starten?
Ja, wat is zijn motivatie om spoiler te spelen en daarbij te coordineren met de Trump campagne (als hij dat gedaan heeft)? Lijkt me een hoop gezeik en gedoe.quote:
Money, power and pussy.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, wat is zijn motivatie om spoiler te spelen en daarbij te coordineren met de Trump campagne (als hij dat gedaan heeft)? Lijkt me een hoop gezeik en gedoe.
Ze leeft van de aandacht, als niks haar kon schelen kon ze ook op een tropisch eiland gaan zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze is miljardair, ik denk niet dat ze zich veel zorgen zal maken
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat een bak met conspiracy drek komt er trouwens uit die man op het moment.
Zelf geen swiftie qua songs of teksten, zie ik dat zij een wereldster is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze leeft van de aandacht, als niks haar kon schelen kon ze ook op een tropisch eiland gaan zitten.
Volledig eens dat ze op het oog een goed mens is. Maar dan nog ben je niet gedwongen misschien miljoenen fans van je te vervreemden door te kiezen voor een bepaalde politicus in een gepolariseerde samenleving.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zelf geen swiftie qua songs of teksten, zie ik dat zij een wereldster is.
Taylor Swift werkt keihard en is ook een goed mens.
Bijv. optredens in Amsterdam en ค 100.000 voor de voedselbank. En dat doet zij in alle steden waar zij optreedt.
Toevallig zag ik de clip weer langskomen - en dankzij het verknipte algoritme vind ik het niet terug - waarin zij zich wil uitspreken t้gen trump en haar vader waarschuwt voor negatieve gevolgen voor haar persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |