abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214786139
Voor een luchtige noot in deze bewogen tijden:

quote:
Tim Walz’s Tater Tot Hotdish

Tater Tot Hotdish is a beloved upper Midwest staple, and this version comes from Minnesota Gov. Tim Walz, Kamala Harris’s vice-presidential pick.

https://www.washingtonpos(...)s-tater-tot-hotdish/
:D
pi_214786267
twitter
Trump neemt het Kamala heel erg kwalijk dat ze het noch over de moordaanslag op hem, noch over de invasie van illegalen vanuit Canada heeft gehad. Hoe kan het ondanks deze waanzin en « the great late Hannibal L. » nog steeds nek-aan-nek zijn?
pi_214786567
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 18:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Trump neemt het Kamala heel erg kwalijk dat ze het noch over de moordaanslag op hem, noch over de invasie van illegalen vanuit Canada heeft gehad. Hoe kan het ondanks deze waanzin en « the great late Hannibal L. » nog steeds nek-aan-nek zijn?
Hoe het kan ?
Er is iets mis met het waarden/normenstelsel van christelijke/conservatieve/ rechtse/ antilinkse kiezers.
pi_214786745
Oh…dinsdagnacht 10 sept ga ik zó wakker blijven voor hét debat.
Zou Harris onderstaand ook benoemen? Misbruik campaign finance.
twitter
pi_214786773
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 17:36 schreef Mikeytt het volgende:
Hoop dat Taylor Swift nog wel een kandidaat endorsed. Ze is opmerkelijk stil.

Volgens onderzoek kan ze in haar eentje hele staten laten flippen door een endorsement..
Ik vind het nergens voor nodig dat publieke figuren gedwongen zouden zijn zich met de politiek te bemoeien. Daarbij zou Swift ook een flink aantal swifties kwijt kunnen raken bij een endorsement, ik denk dat ze het hooguit bij een oproep tot registreren en stemmen houdt.
pi_214786815
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 19:23 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Hoe het kan ?
Er is iets mis met het waarden/normenstelsel van christelijke/conservatieve/ rechtse/ antilinkse kiezers.
'Iets mis' is een understatement. Trump en cult zitten inmiddels vol op het fascisme orgel :{
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214786840
Slim joch. Mike pillow Lindell werd in een hoek gepraat!
Ook over bekende sterren, acteurs, die zich uitspreken…
“If Kamala uses a word in social media the genZ uses frequently, they eat it all up….”
twitter
pi_214786856
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 19:57 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ik vind het nergens voor nodig dat publieke figuren gedwongen zouden zijn zich met de politiek te bemoeien. Daarbij zou Swift ook een flink aantal swifties kwijt kunnen raken bij een endorsement, ik denk dat ze het hooguit bij een oproep tot registreren en stemmen houdt.
Naar ik begrijp sprak Swift vier jaar geleden ook haar steun uit voor Biden en Harris.

Ben het met je eens dat het eigenlijk nergens op slaat, maar in de VS werkt het nou eenmaal zo. En als dit kan bijdragen aan de winst van Harris, dan so be it.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214786863
Inmiddels niet meer verrassend, wel opvallend en hoopgevend:

White House lawyers who advised Reagan, Bush endorse Harris over Trump in 2024 showdown
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214786893
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Naar ik begrijp sprak Swift vier jaar geleden ook haar steun uit voor Biden en Harris.

Ben het met je eens dat het eigenlijk nergens op slaat, maar in de VS werkt het nou eenmaal zo. En als dit kan bijdragen aan de winst van Harris, dan so be it.
Ah, ik zie dat ze 4 jaar geleden inderdaad een uitzondering maakte. Normaal roept ze elke verkiezing haar stemmers op om te stemmen, 4 jaar geleden steunde ze een maand voor de verkiezingen Biden. Geen idee of haar dat volgers heeft gekost.
pi_214786905
twitter

Politiseren de Democraten een schietpartijtje een keer niet omdat het te vroeg is na het drama is het wéér niet goed.
pi_214786961
RFK Jr. staat op het punt om uit de race te stappen en Trump te endorsen. Livestream van de personferentie staat al live maar moet nog beginnen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_214787000
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
RFK Jr. staat op het punt om uit de race te stappen en Trump te endorsen. Livestream van de personferentie staat al live maar moet nog beginnen.
Mja, als toch al bekend is wat er gaat gebeuren hoef ik ook niet te kijken ...

Ik vraag me af in hoeverre ze gecoordineerd hebben in het opzetten van zijn campagne en nu het stoppen van zijn campagne en als ze dat gecoordineerd hebben, waarom RFK Jr er zich voor leende?!
pi_214787022
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Mja, als toch al bekend is wat er gaat gebeuren hoef ik ook niet te kijken ...

Ik vraag me af in hoeverre ze gecoordineerd hebben in het opzetten van zijn campagne en nu het stoppen van zijn campagne en als ze dat gecoordineerd hebben, wat er in zit voor RFK Jr?!
Hij schijnt bij allebei gelobbied te hebben voor een plek in de regering in ruil voor zijn steun aan de kandidaat die toehapt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_214787035
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Hij schijnt bij allebei gelobbied te hebben voor een plek in de regering in ruil voor zijn steun aan de kandidaat die toehapt.
Dat zou alleen het stoppen verklaren dan, maar niet het starten?
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:42:23 #138
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214787039
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:

Ik vraag me af in hoeverre ze gecoordineerd hebben in het opzetten van zijn campagne en nu het stoppen van zijn campagne en als ze dat gecoordineerd hebben, waarom RFK Jr er zich voor leende?!
Really!? :D _O- :D
pi_214787054
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:24 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ah, ik zie dat ze 4 jaar geleden inderdaad een uitzondering maakte. Normaal roept ze elke verkiezing haar stemmers op om te stemmen, 4 jaar geleden steunde ze een maand voor de verkiezingen Biden. Geen idee of haar dat volgers heeft gekost.
Ze is miljardair, ik denk niet dat ze zich veel zorgen zal maken :)
pi_214787061
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat zou alleen het stoppen verklaren dan, maar niet het starten?
Spoiler voor Biden spelen. Dat leek van meet af aan de insteek.
pi_214787082
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:42 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Really!? :D _O- :D
Ja, wat is zijn motivatie om spoiler te spelen en daarbij te coordineren met de Trump campagne (als hij dat gedaan heeft)? Lijkt me een hoop gezeik en gedoe.
pi_214787102
De leukste memes staan ook hier: AnneX in NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #4
pi_214787135
Wat een bak met conspiracy drek komt er trouwens uit die man op het moment.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:56:44 #144
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214787145
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:49 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, wat is zijn motivatie om spoiler te spelen en daarbij te coordineren met de Trump campagne (als hij dat gedaan heeft)? Lijkt me een hoop gezeik en gedoe.
Money, power and pussy.

Ja sorry hoor, maar meer energie ga ik echt niet steken in zoveel wereldlijke naïviteit.
pi_214787156
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ze is miljardair, ik denk niet dat ze zich veel zorgen zal maken :)
Ze leeft van de aandacht, als niks haar kon schelen kon ze ook op een tropisch eiland gaan zitten.
pi_214787160
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat een bak met conspiracy drek komt er trouwens uit die man op het moment.
twitter
If a Nazi is sitting at the table, and ten others are sitting there chatting with him, you have eleven Nazis at the table
pi_214787169
De schijn.heilig.heid :r
twitter
pi_214787211
Hij trekt zich terug uit de swingstates, omdat hij denkt dat het Trump helpt, maar hoopt op een uitverkiezing als het een contested election wordt (269-269 bv.)
pi_214787273
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 20:57 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ze leeft van de aandacht, als niks haar kon schelen kon ze ook op een tropisch eiland gaan zitten.
Zelf geen swiftie qua songs of teksten, zie ik dat zij een wereldster is.
Taylor Swift werkt keihard en is ook een goed mens.
Bijv. optredens in Amsterdam en ¤ 100.000 voor de voedselbank. En dat doet zij in alle steden waar zij optreedt.
Toevallig zag ik de clip weer langskomen - en dankzij het verknipte algoritme vind ik het niet terug - waarin zij zich wil uitspreken tégen trump en haar vader waarschuwt voor negatieve gevolgen voor haar persoonlijk.
pi_214787342
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 21:08 schreef AnneX het volgende:

[..]
Zelf geen swiftie qua songs of teksten, zie ik dat zij een wereldster is.
Taylor Swift werkt keihard en is ook een goed mens.
Bijv. optredens in Amsterdam en ¤ 100.000 voor de voedselbank. En dat doet zij in alle steden waar zij optreedt.
Toevallig zag ik de clip weer langskomen - en dankzij het verknipte algoritme vind ik het niet terug - waarin zij zich wil uitspreken tégen trump en haar vader waarschuwt voor negatieve gevolgen voor haar persoonlijk.
Volledig eens dat ze op het oog een goed mens is. Maar dan nog ben je niet gedwongen misschien miljoenen fans van je te vervreemden door te kiezen voor een bepaalde politicus in een gepolariseerde samenleving.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')