quote:Tim Walz’s Tater Tot Hotdish
Tater Tot Hotdish is a beloved upper Midwest staple, and this version comes from Minnesota Gov. Tim Walz, Kamala Harris’s vice-presidential pick.
https://www.washingtonpos(...)s-tater-tot-hotdish/
Hoe het kan ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Trump neemt het Kamala heel erg kwalijk dat ze het noch over de moordaanslag op hem, noch over de invasie van illegalen vanuit Canada heeft gehad. Hoe kan het ondanks deze waanzin en « the great late Hannibal L. » nog steeds nek-aan-nek zijn?
Ik vind het nergens voor nodig dat publieke figuren gedwongen zouden zijn zich met de politiek te bemoeien. Daarbij zou Swift ook een flink aantal swifties kwijt kunnen raken bij een endorsement, ik denk dat ze het hooguit bij een oproep tot registreren en stemmen houdt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:36 schreef Mikeytt het volgende:
Hoop dat Taylor Swift nog wel een kandidaat endorsed. Ze is opmerkelijk stil.
Volgens onderzoek kan ze in haar eentje hele staten laten flippen door een endorsement..
'Iets mis' is een understatement. Trump en cult zitten inmiddels vol op het fascisme orgelquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe het kan ?
Er is iets mis met het waarden/normenstelsel van christelijke/conservatieve/ rechtse/ antilinkse kiezers.
Naar ik begrijp sprak Swift vier jaar geleden ook haar steun uit voor Biden en Harris.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind het nergens voor nodig dat publieke figuren gedwongen zouden zijn zich met de politiek te bemoeien. Daarbij zou Swift ook een flink aantal swifties kwijt kunnen raken bij een endorsement, ik denk dat ze het hooguit bij een oproep tot registreren en stemmen houdt.
Ah, ik zie dat ze 4 jaar geleden inderdaad een uitzondering maakte. Normaal roept ze elke verkiezing haar stemmers op om te stemmen, 4 jaar geleden steunde ze een maand voor de verkiezingen Biden. Geen idee of haar dat volgers heeft gekost.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar ik begrijp sprak Swift vier jaar geleden ook haar steun uit voor Biden en Harris.
Ben het met je eens dat het eigenlijk nergens op slaat, maar in de VS werkt het nou eenmaal zo. En als dit kan bijdragen aan de winst van Harris, dan so be it.
Mja, als toch al bekend is wat er gaat gebeuren hoef ik ook niet te kijken ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
RFK Jr. staat op het punt om uit de race te stappen en Trump te endorsen. Livestream van de personferentie staat al live maar moet nog beginnen.
Hij schijnt bij allebei gelobbied te hebben voor een plek in de regering in ruil voor zijn steun aan de kandidaat die toehapt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mja, als toch al bekend is wat er gaat gebeuren hoef ik ook niet te kijken ...
Ik vraag me af in hoeverre ze gecoordineerd hebben in het opzetten van zijn campagne en nu het stoppen van zijn campagne en als ze dat gecoordineerd hebben, wat er in zit voor RFK Jr?!
Dat zou alleen het stoppen verklaren dan, maar niet het starten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij schijnt bij allebei gelobbied te hebben voor een plek in de regering in ruil voor zijn steun aan de kandidaat die toehapt.
Really!?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre ze gecoordineerd hebben in het opzetten van zijn campagne en nu het stoppen van zijn campagne en als ze dat gecoordineerd hebben, waarom RFK Jr er zich voor leende?!
Ze is miljardair, ik denk niet dat ze zich veel zorgen zal makenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat ze 4 jaar geleden inderdaad een uitzondering maakte. Normaal roept ze elke verkiezing haar stemmers op om te stemmen, 4 jaar geleden steunde ze een maand voor de verkiezingen Biden. Geen idee of haar dat volgers heeft gekost.
Spoiler voor Biden spelen. Dat leek van meet af aan de insteek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat zou alleen het stoppen verklaren dan, maar niet het starten?
Ja, wat is zijn motivatie om spoiler te spelen en daarbij te coordineren met de Trump campagne (als hij dat gedaan heeft)? Lijkt me een hoop gezeik en gedoe.quote:
Money, power and pussy.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, wat is zijn motivatie om spoiler te spelen en daarbij te coordineren met de Trump campagne (als hij dat gedaan heeft)? Lijkt me een hoop gezeik en gedoe.
Ze leeft van de aandacht, als niks haar kon schelen kon ze ook op een tropisch eiland gaan zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze is miljardair, ik denk niet dat ze zich veel zorgen zal maken
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat een bak met conspiracy drek komt er trouwens uit die man op het moment.
Zelf geen swiftie qua songs of teksten, zie ik dat zij een wereldster is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze leeft van de aandacht, als niks haar kon schelen kon ze ook op een tropisch eiland gaan zitten.
Volledig eens dat ze op het oog een goed mens is. Maar dan nog ben je niet gedwongen misschien miljoenen fans van je te vervreemden door te kiezen voor een bepaalde politicus in een gepolariseerde samenleving.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zelf geen swiftie qua songs of teksten, zie ik dat zij een wereldster is.
Taylor Swift werkt keihard en is ook een goed mens.
Bijv. optredens in Amsterdam en ¤ 100.000 voor de voedselbank. En dat doet zij in alle steden waar zij optreedt.
Toevallig zag ik de clip weer langskomen - en dankzij het verknipte algoritme vind ik het niet terug - waarin zij zich wil uitspreken tégen trump en haar vader waarschuwt voor negatieve gevolgen voor haar persoonlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |