Ouderdom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
"This is an unedited photo from Getty's", aldus de omschrijving. Wat is er met zijn gezicht aan de hand? [ afbeelding ]
En dan idiote bronze crème die hij op z'n smoel smeert, en dan de zijkanten achterwege laat, waardoor hij iets weg heeft van een halfbakken Zwarte Piet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
"This is an unedited photo from Getty's", aldus de omschrijving. Wat is er met zijn gezicht aan de hand? [ afbeelding ]
Misschien een aanslag met gifgas?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:17 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het bizar dat deze man nog altijd volop kans maakt om weer president te worden.
Saai = primaquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
Een tweede Trump-termijn wordt in elk geval niet saai. Die man is nog een factor 50 meer gestoord dan vier/acht jaar geleden.
Zonder foundation zie ik een gezicht vol met zonneschade !? i.c.m. ouwe mannen huid verkleuringen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Weinig? Meeste foto's "in actie" zijn niet heel charmant. Zeker niet bij het afdrukken op een ongelukkig moment.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Dat is wél idioot inderdaadquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dan idiote bronze crème die hij op z'n smoel smeert, en dan de zijkanten achterwege laat, waardoor hij iets weg heeft van een halfbakken Zwarte Piet.
Stokoud, verkeerde schoenpoetsbronzer, vlassig haar dat zijn kaalheid op een weirde manier probeert te verbergen en zijn narcisme dat veel pijn doet door stelselmatige (zelftoegebrachte) vernedering...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:32 schreef robdriessen het volgende:
Ik zie hier niet echt een normale huidskleur, hoor. Enorm vlekkerig, deel roze, deels bruin.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weinig? Meeste foto's "in actie" zijn niet heel charmant. Zeker niet bij het afdrukken op een ongelukkig moment.
Maar met deze foto vind ik weinig mis eigenlijk. Wat zie jij dat ik niet zie?
Ok, dat zie ik ook. Vind het echter niet echt schokkend.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:36 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik zie hier niet echt een normale huidskleur, hoor. Enorm vlekkerig, deel roze, deels bruin.
Is inderdaad een combi van ouderdom, te vaak verbrand zijn vroeger en troep die hij op zijn gezicht smeert, maar echt normaal is het ook weer niet. Ik ken iig niemand die er zo uit ziet.
Hangt er van af wat je onder 'progressieve idealen' schaart. Als je daarmee de zelfbenoemde progressieve vleugel van de partij bedoelt, dan is het antwoord gelukkig vrijwel niets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 02:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Iedereen heeft een bias. Ik vroeg een redelijk open vraag. Wat hebben de democraten qua progressieve idealen bereikt? En de anti inflatie wet is daar in mijn opinie geen van.
Ho , ho, you never go full retard.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:56 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Ik zag Simple Jack al genoemd worden. Makes sense.
Treffende omschrijving van de campagne van Trump en Vance.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ho , ho, you never go full retard.
Het is inderdaad opmerkelijk hoe de partij van "Family Values" tekeer gaat tegen de familie van Walz.quote:
quote:Tim Walz’s Tater Tot Hotdish
Tater Tot Hotdish is a beloved upper Midwest staple, and this version comes from Minnesota Gov. Tim Walz, Kamala Harris’s vice-presidential pick.
https://www.washingtonpos(...)s-tater-tot-hotdish/
Hoe het kan ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 18:39 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Trump neemt het Kamala heel erg kwalijk dat ze het noch over de moordaanslag op hem, noch over de invasie van illegalen vanuit Canada heeft gehad. Hoe kan het ondanks deze waanzin en « the great late Hannibal L. » nog steeds nek-aan-nek zijn?
Ik vind het nergens voor nodig dat publieke figuren gedwongen zouden zijn zich met de politiek te bemoeien. Daarbij zou Swift ook een flink aantal swifties kwijt kunnen raken bij een endorsement, ik denk dat ze het hooguit bij een oproep tot registreren en stemmen houdt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:36 schreef Mikeytt het volgende:
Hoop dat Taylor Swift nog wel een kandidaat endorsed. Ze is opmerkelijk stil.
Volgens onderzoek kan ze in haar eentje hele staten laten flippen door een endorsement..
'Iets mis' is een understatement. Trump en cult zitten inmiddels vol op het fascisme orgelquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe het kan ?
Er is iets mis met het waarden/normenstelsel van christelijke/conservatieve/ rechtse/ antilinkse kiezers.
Naar ik begrijp sprak Swift vier jaar geleden ook haar steun uit voor Biden en Harris.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind het nergens voor nodig dat publieke figuren gedwongen zouden zijn zich met de politiek te bemoeien. Daarbij zou Swift ook een flink aantal swifties kwijt kunnen raken bij een endorsement, ik denk dat ze het hooguit bij een oproep tot registreren en stemmen houdt.
Ah, ik zie dat ze 4 jaar geleden inderdaad een uitzondering maakte. Normaal roept ze elke verkiezing haar stemmers op om te stemmen, 4 jaar geleden steunde ze een maand voor de verkiezingen Biden. Geen idee of haar dat volgers heeft gekost.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar ik begrijp sprak Swift vier jaar geleden ook haar steun uit voor Biden en Harris.
Ben het met je eens dat het eigenlijk nergens op slaat, maar in de VS werkt het nou eenmaal zo. En als dit kan bijdragen aan de winst van Harris, dan so be it.
Mja, als toch al bekend is wat er gaat gebeuren hoef ik ook niet te kijken ...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
RFK Jr. staat op het punt om uit de race te stappen en Trump te endorsen. Livestream van de personferentie staat al live maar moet nog beginnen.
Hij schijnt bij allebei gelobbied te hebben voor een plek in de regering in ruil voor zijn steun aan de kandidaat die toehapt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Mja, als toch al bekend is wat er gaat gebeuren hoef ik ook niet te kijken ...
Ik vraag me af in hoeverre ze gecoordineerd hebben in het opzetten van zijn campagne en nu het stoppen van zijn campagne en als ze dat gecoordineerd hebben, wat er in zit voor RFK Jr?!
Dat zou alleen het stoppen verklaren dan, maar niet het starten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hij schijnt bij allebei gelobbied te hebben voor een plek in de regering in ruil voor zijn steun aan de kandidaat die toehapt.
Really!?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik vraag me af in hoeverre ze gecoordineerd hebben in het opzetten van zijn campagne en nu het stoppen van zijn campagne en als ze dat gecoordineerd hebben, waarom RFK Jr er zich voor leende?!
Ze is miljardair, ik denk niet dat ze zich veel zorgen zal makenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:24 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat ze 4 jaar geleden inderdaad een uitzondering maakte. Normaal roept ze elke verkiezing haar stemmers op om te stemmen, 4 jaar geleden steunde ze een maand voor de verkiezingen Biden. Geen idee of haar dat volgers heeft gekost.
Spoiler voor Biden spelen. Dat leek van meet af aan de insteek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat zou alleen het stoppen verklaren dan, maar niet het starten?
Ja, wat is zijn motivatie om spoiler te spelen en daarbij te coordineren met de Trump campagne (als hij dat gedaan heeft)? Lijkt me een hoop gezeik en gedoe.quote:
Money, power and pussy.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, wat is zijn motivatie om spoiler te spelen en daarbij te coordineren met de Trump campagne (als hij dat gedaan heeft)? Lijkt me een hoop gezeik en gedoe.
Ze leeft van de aandacht, als niks haar kon schelen kon ze ook op een tropisch eiland gaan zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze is miljardair, ik denk niet dat ze zich veel zorgen zal maken
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat een bak met conspiracy drek komt er trouwens uit die man op het moment.
Zelf geen swiftie qua songs of teksten, zie ik dat zij een wereldster is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze leeft van de aandacht, als niks haar kon schelen kon ze ook op een tropisch eiland gaan zitten.
Volledig eens dat ze op het oog een goed mens is. Maar dan nog ben je niet gedwongen misschien miljoenen fans van je te vervreemden door te kiezen voor een bepaalde politicus in een gepolariseerde samenleving.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zelf geen swiftie qua songs of teksten, zie ik dat zij een wereldster is.
Taylor Swift werkt keihard en is ook een goed mens.
Bijv. optredens in Amsterdam en ¤ 100.000 voor de voedselbank. En dat doet zij in alle steden waar zij optreedt.
Toevallig zag ik de clip weer langskomen - en dankzij het verknipte algoritme vind ik het niet terug - waarin zij zich wil uitspreken tégen trump en haar vader waarschuwt voor negatieve gevolgen voor haar persoonlijk.
Ik zat meer te denken aan wat concrete beloftes of chantage ofzo. Ik begrijp wel waarom iemand ijdel genoeg is zich te kandideren, maar vroeg me af waarom hij wil spoileren ten faveure van iemand als Trump ipv bv. Biden destijds of Harris nu.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:56 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Money, power and pussy.
Ja sorry hoor, maar meer energie ga ik echt niet steken in zoveel wereldlijke naïviteit.
Wellicht zag hij een kans omdat zowel Biden als Trump bijzonder impopulair waren. Voor zover ik me kan herinneren was zijn eerste plan om als tegenkandidaat van Biden zich in te schrijven bij de primaries van de Democraten. Ik denk dat hij die ruimte nogal overschat heeft, maar er waren tijden waar hij toch 20% van de stemmen kreeg in polls. Uiteraard verdampen zulke percentages hoe dichter je bij de verkiezingen komt, maar toch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:32 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan wat concrete beloftes of chantage ofzo. Ik begrijp wel waarom iemand ijdel genoeg is zich te kandideren, maar vroeg me af waarom hij wil spoileren ten faveure van iemand als Trump ipv bv. Biden destijds of Harris nu.
"We hold these truths to be self-evident, that all men are created equal, that they are endowed by their Creator with certain unalienable Rights, that among these are Life, Liberty and the pursuit of Happiness."quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:15 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Freedom of choice. Freedom. Het grondbeginsel van de VS, zeg maar.
Hij beklaagde zich in het begin wel over rigged primaries enzo, dus zoiets zal het wel zijn en ik zal er wel te veel achter zoeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:37 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wellicht zag hij een kans omdat zowel Biden als Trump bijzonder impopulair waren. Voor zover ik me kan herinneren was zijn eerste plan om als tegenkandidaat van Biden zich in te schrijven bij de primaries van de Democraten. Ik denk dat hij die ruimte nogal overschat heeft, maar er waren tijden waar hij toch 20% van de stemmen kreeg in polls. Uiteraard verdampen zulke percentages hoe dichter je bij de verkiezingen komt, maar toch.
Ik denk het niet. Veel van de achterban van RFK zal het als verraad zien dat hij met Trump in zee gaat. Trump is namelijk de man die de wereld het Covid vaccin gaf door Operation Warp Speed. En nu gaat de man die keihard tegen dit soort dingen vocht ineens de Vader van het Vaccin aanbevelen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:45 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Buiten zijn zeer vervelende manier van spreken is dit wel de juiste beslissing. Dit zou zomaar de verkiezingen in bepaalde staten kunnen beslissen in het voordeel van Trump.
Ik lees her en der dat hem ook een positie in het nieuwe kabinet is beloofd.
Volgens het model van Nate Silver was de grootste drop van RFK nog voordat Trump beschoten werd. Hij kreeg een kleine boost toen Biden er uit stapte maar daarna is het ongeveer gelijk gebleven rond die 4-5%. Met Harris heeft het niets te maken eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hij beklaagde zich in het begin wel over rigged primaries enzo, dus zoiets zal het wel zijn en ik zal er wel te veel achter zoeken.
Dat instorten van zijn poll-percentages gebeurde overigens heel snel nadat Harris de (voorgenomen) kandidaat werd. Lijkt er op dat een groot deel van zijn aanhang toen is overgestapt, naar een procent of 4-5 nu.
Als dat je voornaamste punt is dan kun je beter helemaal niet meer stemmen. Bijna elke politicus was wel voor vaccinaties en een groot deel voor verregaande lockdowns.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Veel van de achterban van RFK zal het als verraad zien dat hij met Trump in zee gaat. Trump is namelijk de man die de wereld het Covid vaccin gaf door Operation Warp Speed. En nu gaat de man die keihard tegen dit soort dingen vocht ineens de Vader van het Vaccin aanbevelen?
quote:The campaign of independent presidential candidate Robert F. Kennedy Jr. is distancing itself from a court filing Friday that suggested that he will endorse former president Donald Trump.
“Mr. Kennedy has not endorsed President Trump,” Kennedy campaign spokesperson Stefanie Spear said in a statement. “The filing was made by an attorney and not reviewed by the campaign. The filing is being updated.”
The statement came as Kennedy was speaking about the future of his campaign in Phoenix.
https://www.washingtonpos(...)WHRRB7VEENJYBNMUEJHM
Ik weet niet goed waar hij die 15% ofzo op baseert. Ik zie dat niet teurg in datapunten in die grafiek.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:54 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Volgens het model van Nate Silver was de grootste drop van RFK nog voordat Trump beschoten werd. Hij kreeg een kleine boost toen Biden er uit stapte maar daarna is het ongeveer gelijk gebleven rond die 4-5%. Met Harris heeft het niets te maken eigenlijk.
[ afbeelding ]
Het is vreselijk hypocriet van RFK om de man die miljoenen levens redden door het vaccin te ontwikkelen in plaats van gewoon bij het promoten van bleekwater te houden aan te bevelen. En hypocrisie is heel erg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 21:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als dat je voornaamste punt is dan kun je beter helemaal niet meer stemmen. Bijna elke politicus was wel voor vaccinaties en een groot deel voor verregaande lockdowns.
Persoonlijk vind ik Silver betrouwbaarder dan de site die hem er uit gegooid heeft, maar in ieder geval kunnen we het er over eens zijn dat Harris er niets mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:01 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik weet niet goed waar hij die 15% ofzo op baseert. Ik zie dat niet teurg in datapunten in die grafiek.
Voor wat het waard is heeft hij nooit zo hoog gestaan op 538. Er waren wel wat individuele polls die hem zo hoog hadden, maar kijkend op 538 was hij de hele tijd zo rond 10.5-8.5%.
[ afbeelding ]
En eigenlijk direct daarna een stabiele 4.5-5%:
[ afbeelding ]
Je kunt zelf de datapunten van de polls zien in de grafiek van 538. Ik zou daarop gebaseerd niet op 15% uit komen op geen enkel moment in tijd, ongeacht welke site je betrouwbaarder acht. Aardige kans bovendien dat hij gewoon wat geinitialiseerd heeft en later pas polls kwamen die die ~15% wat naar beneden trokken in zijn model.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Silver betrouwbaarder dan de site die hem er uit gegooid heeft, maar in ieder geval kunnen we het er over eens zijn dat Harris er niets mee te maken heeft.
Dat komt in geen van beide modellen voor. Het model van Silver is zeer betrouwbaar en laat duidelijk zien dat voor de polls van RKF Harris een non-factor was. Ik snap dat je graag zou willen dat het anders was als Harris-fan, maar helaas.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je kunt zelf de datapunten van de polls zien in de grafiek van 538. Ik zou daarop gebaseerd niet op 15% uit komen op geen enkel moment in tijd, ongeacht welke site je betrouwbaarder acht. Aardige kans bovendien dat hij gewoon wat geinitialiseerd heeft en later pas polls kwamen die die ~15% wat naar beneden trokken in zijn model.
Ik zie niet in hoe we het er over eens kunnen zijn dat Harris er niks mee te maken heeft. De enige variabele die veranderde was Biden exit ipv Harris, wat bijna direct leidde tot zo'n 4% afname in de steun van RFK Jr.
Je ziet het duidelijk in de grafiekjes die springen van 8.7 naar 4.5. Ofwel ~4%.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:20 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat komt in geen van beide modellen voor. Het model van Silver is zeer betrouwbaar en laat duidelijk zien dat voor de polls van RKF Harris een non-factor was. Ik snap dat je graag zou willen dat het anders was als Harris-fan, maar helaas.
Nee, dat zie ik niet, want er is geknipt. Je zou dan de hele lijn moeten zien van begin juli tot nu, zoals bij Silver.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je ziet het duidelijk in de grafiekjes die springen van 8.7 naar 4.5. Ofwel ~4%.
RFK heeft ook wel hoger gepolld hoor, dus zo raar is het niet. Verder niet relevant voor het punt, Silver's model geeft duidelijk aan dat Harris geen invloed had op de steun voor RFK in de polls.quote:Voor wat betreft Silvers model vind ik het raar dat hij hem uberhaupt ooit op 15% had. Vind je dat niet raar? Ik zie duidelijk talloze polls die hem veel lager hadden gedurende die tijd waar ~15% zo'n beetje de bovengrens van al die polls was. Bovendien trekt hij steeds rechte lijnen voor hem. Misschien doet hij wat handmatige dingen ofzo?! Het is denk ik vrij duidelijk dat 15% een absurde schatting is als je kijkt naar hoeveel datapunten er zijn die dat weerspreken.
Je eigen familie even publiekelijk als een verrader bestempelen. Van je familie moet je het hebben zegt men wel eens……quote:
Exactly, de uitslag op de dag van de verkiezingen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zeg altijd maar zo wat betreft peilingen: er is maar één peiling die telt
Ja, goddank zitten daar nog wel wat verstandige mensen tussen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je eigen familie even publiekelijk als een verrader bestempelen. Van je familie moet je het hebben zegt men wel eens……
Tja, normale families doen dat als iemand totaal van het padje af is. Of een verkrachtende, frauderende crimineel is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je eigen familie even publiekelijk als een verrader bestempelen. Van je familie moet je het hebben zegt men wel eens……
'Betrayal of the values of our father and the family' vertalen met 'verrader'.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje obligaat. Even publiekelijk geschokt doen om je eigen reputatie 'vrij van smet' te houden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:42 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, goddank zitten daar nog wel wat verstandige mensen tussen.
Misschien hebben ze er wel een goede reden voor. En het is ook niet "verrader", maar "verrader ten aanzien van de familiewaarden en de waarden van onze vader".quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat dat dan nodig zou zijn om vrij van smet te blijven, dat zegt toch genoeg? Over Trump? Of niet danquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het wel een beetje obligaat. Even publiekelijk geschokt doen om je eigen reputatie 'vrij van smet' te houden.
Een verrader van de familie en de waarden waar ze voor staan even vrij vertaald. De vertaling naar verrader is wat dit betreft correct.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:43 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
'Betrayer of the values of our father and the family' vertalen met 'verrader'.
Ik houd er gewoon niet van, je helpt er ook de Harris campaign niet mee. Het is puur om je eigen belangen te beschermen. "Ja, wij hebben daar niks mee van doen hoor, met die malle ome Robert!"quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:50 schreef wpor het volgende:
[..]
Dat dat dan nodig zou zijn om vrij van smet te blijven, dat zegt toch genoeg? Over Trump? Of niet dan
Onmogelijke keuzes maken zijn ze dan wel weer gewend in Amerika, dat krijg je met zo'n twee partijen-stelsel en winner takes all-systeem.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:53 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, de wappies hebben nu de keus tussen de man die ze vaccins gaf of de vrouw die ze vaccins gaf. Word nog lastig voor die mensen.
Als ze op Trump gaan stemmen om dat ze voor klimaatmaatregelen zijn dan zijn de kiezers vermoedelijk ook met hersen wormen besmet
Wordt wat als de man minister van volksgezondheid wordt onder Trump. Een nieuw hoofdstuk in Iodiocracy.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:53 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, de wappies hebben nu de keus tussen de man die ze vaccins gaf of de vrouw die ze vaccins gaf. Word nog lastig voor die mensen.
Als ze op Trump gaan stemmen om dat ze voor klimaatmaatregelen zijn dan zijn de kiezers vermoedelijk ook met hersen wormen besmet
Nou nee hoor. Het is net als 'betrayal of trust'. 'Verrader' is een veel te beladen woord daarvoor. Hij heeft de (morele) waarden van zijn vader en de familie beschaamd is de juiste vertaling.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een verrader van de familie en de waarden waar ze voor staan even vrij vertaald. De vertaling naar verrader is wat dit betreft correct.
Als hij echt een post krijgt onder Trump ben ik wel benieuwd hoe dat gaat aflopen. De man mag dan koekoek zijn, hij is geen echte Trumpist policy wise.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wordt wat als de man minister van volksgezondheid wordt onder Trump. Een nieuw hoofdstuk in Iodiocracy.
Dat botsen met zijn eigen mensen is gezien zijn termijn in 2016 zo'n beetje standaard echter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als hij echt een post krijgt onder Trump ben ik wel benieuwd hoe dat gaat aflopen. De man mag dan koekoek zijn, hij is geen echte Trumpist policy wise.
Het kan bijna niet anders dan dat tot botsingen gaat leiden vroeg of laat, en waarschijnlijk eerder vroeg dan laat.
Daaromquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat botsen met zijn eigen mensen is gezien zijn termijn in 2016 zo'n beetje standaard echter.
Dat mind your own business is alleen als het hem uitkomt uiteraard. Tijdens COVID vond hij dat ambtenaren een vaccinatie moesten nemen voor baanbehoud. En nu kakelt hij over persoonlijke vrijheid, de hypocrisie is weer eens niet te harden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:48 schreef Kijkertje het volgende:
Zoals Tim Walz het zo treffend zei in zijn toespraak:
[ x ]
'Mind your own business!'
Ambtenaren mochten zich ook regelmatig laten testen hoor?! Wat denk je daar van? En tijdens een pandemie is het denk ik wel goed als de vrijheid van de ambtenaar ophoud waar die van de burger begint.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat mind your own business is alleen als het hem uitkomt uiteraard. Tijdens COVID vond hij dat ambtenaren een vaccinatie moesten nemen voor baanbehoud. En nu kakelt hij over persoonlijke vrijheid, de hypocrisie is weer eens niet te harden.
Zoals je al zo vaak is uitgelegd: persoonlijke vrijheid (een grondrecht) houdt natuurlijk op als anderen daar schade/last van ondervinden zoals bij een pandemie. En nee embryo's zijn geen mensen met grondrechten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:22 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat mind your own business is alleen als het hem uitkomt uiteraard. Tijdens COVID vond hij dat ambtenaren een vaccinatie moesten nemen voor baanbehoud. En nu kakelt hij over persoonlijke vrijheid, de hypocrisie is weer eens niet te harden.
Ik vind het op zich wel een goed argument, een vaccinatieverplichting is natuurlijk wel een inperking van de vrijheid. Je kunt er argumenten voor hebben natuurlijk, maar dat maakt het niet anders. Achteraf was het ook totaal onnodig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ambtenaren mochten zich ook regelmatig laten testen hoor?! Wat denk je daar van? En tijdens een pandemie is het denk ik wel goed als de vrijheid van de ambtenaar ophoud waar die van de burger begint.
Dat is wat hij vroeg aan Trump maar ik betwijfel of Trump hem ook maar iets gaat gevenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 22:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wordt wat als de man minister van volksgezondheid wordt onder Trump. Een nieuw hoofdstuk in Iodiocracy.
Ik snap dat soort verwijten ook nooit. Alsof bestuurlijke leiders voor de lol zulke beschermingsmaatregelen nemen met het expliciete doel mensen hun vrijheid af te nemen. Nou ja behalve als je echt een complotdenker bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
Er was dus geen vaccinatieverplichting. Er was een redelijk alternatief waar ambtenaren zich regelmatig konden laten testen.
Het was een mooie gelegenheid om de boel op stelten te zetten onder het mom van 'onze vrijheid'.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik snap dat soort verwijten ook nooit. Alsof bestuurlijke leiders voor de lol zulke beschermingsmaatregelen nemen met het expliciete doel mensen hun vrijheid af te nemen. Nou ja behalve als je echt een complotdenker bent.
Nee natuurlijk niet. Die bestuurders volgen ook alleen maar het advies van deskundigen op om de gehele bevolking zoveel mogelijk te beschermen tegen de schade die een (toen nog) onbekend virus kan aanrichten binnen de bevolking.
En abortussen zijn al helemaal geen bedreiging voor de rest van de bevolking. Het is geen verplichting of zo ..
Maar goed @:Chivaz grijpt iedere gelegenheid aan om voor de zoveelste keer met dezelfde brakke argumenten/vergelijkingen te komen alsof iedereen ze intussen vergeten is.
Ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 02:39 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik snap dat soort verwijten ook nooit. Alsof bestuurlijke leiders voor de lol zulke beschermingsmaatregelen nemen met het expliciete doel mensen hun vrijheid af te nemen. Nou ja behalve als je echt een complotdenker bent.
Nee natuurlijk niet. Die bestuurders volgen ook alleen maar het advies van deskundigen op om de gehele bevolking zoveel mogelijk te beschermen tegen de schade die een (toen nog) onbekend virus kan aanrichten binnen de bevolking.
En abortussen zijn al helemaal geen bedreiging voor de rest van de bevolking. Het is geen verplichting of zo ..
Maar goed @:Chivaz grijpt iedere gelegenheid aan om voor de zoveelste keer met dezelfde brakke argumenten/vergelijkingen te komen alsof iedereen ze intussen vergeten is.
Dan zou ik het kunnen omdraaien hè, de persoonlijke vrijheid om naar het werk te gaan word ernstig in gevaar gebracht met dat soort verplichtingen. Dat weet Walz ook wel maar nu kiest hij ervoor om het toch over diezelfde persoonlijke vrijheid te hebben omdat hij hier vierkant achter staat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoals je al zo vaak is uitgelegd: persoonlijke vrijheid (een grondrecht) houdt natuurlijk op als anderen daar schade/last van ondervinden zoals bij een pandemie. En nee embryo's zijn geen mensen met grondrechten.
Het is een alternatief maar redelijk is het absoluut niet. Erg onlogisch ook want vaccineren doe je toch echt voor jezelf. Als je bang bent om ziek te worden dan vaccineer je jezelf, heb je zoiets van ik neem het risico dan is de gevaccineerde beschermd tegen COVID. De logica van testen voor toegang ontgaat mij dan volledig, alleen de ongevaccineerde loopt risico op dat moment.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:45 schreef SnertMetChoco het volgende:
Er was dus geen vaccinatieverplichting. Er was een redelijk alternatief waar ambtenaren zich regelmatig konden laten testen.
Ja jammer dan maar de volksgezondheid van de gehele bevolking is belangrijker dan jouw persoonlijke vrijheid. Je hebt bovendien nog steeds de vrijheid om werk elders te zoeken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 03:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dan zou ik het kunnen omdraaien hè, de persoonlijke vrijheid om naar het werk te gaan word ernstig in gevaar gebracht met dat soort verplichtingen. Dat weet Walz ook wel maar nu kiest hij ervoor om het toch over diezelfde persoonlijke vrijheid te hebben omdat hij hier vierkant achter staat.
Maar als je gevaccineerd bent dan ben je toch beschermd? Hoe kan het zijn dat iemand anders verantwoordelijk word gesteld voor je eigen gezondheid? En met die verantwoordelijkheid komt bij Walz en Harris overigens ook de “verplichting” om jezelf te laten vaccineren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 03:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja jammer dan maar de volksgezondheid van de gehele bevolking is belangrijker dan jouw persoonlijke vrijheid. Je hebt bovendien nog steeds de vrijheid om werk elders te zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |