Dat was nog voordat er een aanslag was op Trump.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Goed verhaal van Kennedy.
Het is een bijzonder stelletje bij elkaar. Vance noemde Trump niet zo heel lang geleden de 'Amerikaanse Hitler', en Kennedy liet eerder ook niets van hem heel.
Gezellige boel daar bij de GOP.
Dat was een kogel van rechts maestro. De man was een conservatieve Republikein.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:04 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat was nog voordat er een aanslag was op Trump.
Opeens zijn de overeenkomsten groter dan de verschillen.
Trump is getracht te vermoorden, een kogel van links.
Ook heeft Trump beloofd dat de documenten over de aanslag naar zijn oom, geopenbaard zullen worden.
[ x ]
Dan moet je je nieuwsbronnen eens updatenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat was een kogel van rechts maestro. De man was een conservatieve Republikein.
Nee hoor, hij stond ingeschreven als Republikein en stond bij zijn schoolgenoten bekend als conservatief.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dan moet je je nieuwsbronnen een updaten
Hij heeft geld gestort aan het Progressive Turnout Project, een liberale kiezersopkomstgroep , via het donatieplatform ActBlue van de Democratische Parti.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nee hoor, hij stond ingeschreven als Republikein en stond bij zijn schoolgenoten bekend als conservatief.
Het is overigens niet bekend wat zijn motief was. Kan 'gewoon' aandacht zijn geweest aangezien hij gezocht heeft naar campagne events van beide partijen.
Ik weet het. Dat was 15 dollar, waarna hij zich uitschreef van de nieuwsbrief via welke hij die donatie deed. Een tijd later registreerde hij zich als Republikein en een klasmaat beschreef hem als "definitely conservative".quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:15 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hij heeft geld gestort aan het Progressive Turnout Project, een liberale kiezersopkomstgroep , via het donatieplatform ActBlue van de Democratische Parti.
Een verre connectie is blijkbaar meer als zat, dan hebben de usual suspect hier genoeg links met links om als zwart witte liegende recalcitrante mensen hier het te blijven frame als een kogel van links.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:18 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik weet het. Dat was 15 dollar, waarna hij zich uitschreef van de nieuwsbrief via welke hij die donatie deed. Een tijd later registreerde hij zich als Republikein en een klasmaat beschreef hem als "definitely conservative".
Ja, ik snap dat zich nu achter Trump schaart.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:04 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Dat was nog voordat er een aanslag was op Trump.
Opeens zijn de overeenkomsten groter dan de verschillen.
Trump is getracht te vermoorden, een kogel van links.
Ook heeft Trump beloofd dat de documenten over de aanslag op zijn oom, geopenbaard zullen worden.
[ x ]
Dat heb ik vooral bij RFK jr. die zich bij Trump aansluit. Dat is van beide kanten echt niet te geloven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 00:22 schreef Chivaz het volgende:
de hypocrisie is weer eens niet te harden.
Nou even los van het feit dat kogels verhoudingsgewijs vaker van links komen dan van rechts en links ook geen geweld schuld om hun doelen te bereiken, is een voorlopige aanname dat de schutter zich niet kon identificeren met het gedachtengoed van conservatief Amerika natuurlijk evident.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Een verre connectie is blijkbaar meer als zat, dan hebben de usual suspect hier genoeg links met links om als zwart witte liegende recalcitrante mensen hier het te blijven frame als een kogel van links.
Dat heeft niks met bubbels te maken, Viesdik. Jij weet net zo min als ieder ander wat daar gebeurd is. Als je de mensen om hem heen moet geloven, was het een Republikein. Het kan natuurlijk best zo zijn dat hij kortsluiting in z'n hersenen kreeg. We kunnen het hem in ieder geval niet meer vragen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Maar prima, blijf maar lekker in je veilige bubbel roepen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat was een kogel van rechts maestro. De man was een conservatieve Republikein.
https://www.livemint.com/(...)-11722355328886.htmlquote:The man who tried to assassinate Republican presidential candidate Donald Trump appears to have posted violent antisemitic and anti-immigration content online as a teenager, a senior FBI official told a US Senate hearing on Tuesday.
Het heeft juist alles met een rechtse bubbel van viesdik te maken waarin hij opgejut is geworden om links als master of al evil te zien en hierdoor dus totaal niet open staat om objectief naar de dader analyse te kijken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heeft niks met bubbels te maken, Viesdik. Jij weet net zo min als ieder ander wat daar gebeurd is. Als je de mensen om hem heen moet geloven, was het een Republikein. Het kan natuurlijk best zo zijn dat hij kortsluiting in z'n hersenen kreeg. We kunnen het hem in ieder geval niet meer vragen.
Ja, eens hiermee. Ik vermoed eerlijk gezegd dat het kortsluiting was, hoewel dat inderdaad ook niet te weten is op dit moment, maar als iemand binnenkomt met "de kogel kwam van links" kan hij de wind van voren krijgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat heeft niks met bubbels te maken, Viesdik. Jij weet net zo min als ieder ander wat daar gebeurd is. Als je de mensen om hem heen moet geloven, was het een Republikein. Het kan natuurlijk best zo zijn dat hij kortsluiting in z'n hersenen kreeg. We kunnen het hem in ieder geval niet meer vragen.
Goh……quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 10:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nou even los van het feit dat kogels verhoudingsgewijs vaker van links komen dan van rechts en links ook geen geweld schuld om hun doelen te bereiken, is een voorlopige aanname dat de schutter zich niet kon identificeren met het gedachtengoed van conservatief Amerika natuurlijk evident.
En dan Left wing en islamitisch ook gewoon op één bult gegooid in die eerstequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 11:36 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Goh……
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Ik vraag me af hoe je op een bepaald moment in het leven moet staan als je van zoiets naar “full support for Trump” draait.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Het is een bijzonder stelletje bij elkaar. Vance noemde Trump niet zo heel lang geleden de 'Amerikaanse Hitler', en Kennedy liet eerder ook niets van hem heel.
De rijke groep wie Kennedy sponsorde, was een conservatieve wappie club. Waarom denkje alleen uit battlestates stappen? RKJ was een poging tot 2 snijdend zwaard voor de dems.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:46 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vraag me af hoe je op een bepaald moment in het leven moet staan als je van zoiets naar “full support for Trump” draait.
Is het dan toch zoiets in die laatste strohalm van de Robin Hood voor je eigen kapitaal en zakelijke connecties binnen de Republikeinse partij willen zijn omdat je weet dat de democraten je niet serieus nemen.
Wtfquote:
Holy fucking eggnog, Batman! .....quote:
Schaamteloos ...quote:
Zo werkt het in de politiek, neem Kamala Harris die in de primaries insinueerde dat Biden een smerige racist was. Een half jaar later werd ze de vice president.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Alweer zo'n belabberde vergelijking. Ze zei er nog specifiek bij dat Biden geen racist is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo werkt het in de politiek, neem Kamala Harris die in de primaries insinueerde dat Biden een smerige racist was. Een half jaar later werd ze de vice president.
quote:False. Harris criticized Biden on certain topics related to race during a debate in June 2019, but she prefaced those remarks with “I do not believe you are a racist.”
Bron
Je bent geen racist hoor VP Biden maarrrrrrrr….quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alweer zo'n belabberde vergelijking. Ze zei er nog specifiek bij dat Biden geen racist is.
[..]
De rapist felon Prez. en de Police Ass. Prez.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Schaamteloos ...
Ook genant:
[ x ]
Ja maarrrr .... je kan verschillen van mening over hoe je dezelfde standpunten (integratie in scholen) omzet in daadwerkelijk beleid (busing wel of niet opgelegd door de overheid). In geen verhouding dus met Kennedy en Trump die sws al totaal verschillen van standpunten, laat staan hoe het beleid wordt vormgegeven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bent geen racist hoor VP Biden maarrrrrrrr….
Nee maar dat is ook niet zo relevant, je kan je eerder afvragen hoe het komt dat uitgerekend een Kennedy zich niet meer welkom voelt bij de partij waar zijn familie zich al jaren voor inzet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In geen verhouding met het verschil in standpunten tussen Kennedy en Trump dus ....
Eenvoudig: omdat hij een complotwappie is en de Democraten (en de rest van de familie Kennedy) niet van de complottheorieen zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook niet zo relevant, je kan je eerder afvragen hoe het komt dat uitgerekend een Kennedy zich niet meer welkom voelt bij de partij waar zijn familie zich al jaren voor inzet.
Nou ja, iemand de 'Amerikaanse Hitler' noemen is toch wel even next level.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo werkt het in de politiek, neem Kamala Harris die in de primaries insinueerde dat Biden een smerige racist was. Een half jaar later werd ze de vice president.
quote:A number of high-profile Jewish groups are denouncing Democratic presidential contender Robert F. Kennedy Jr.’s false remarks that “Ashkenazi Jews and Chinese” people are “most immune” to Covid-19.
Speaking at a dinner in New York City earlier this week, Kennedy said “there’s an argument that it is ethnically targeted,” according to video shared by the New York Post on Saturday.
“Covid-19 is targeted to attack Caucasians and Black people. The people who are most immune are Ashkenazi Jews and Chinese,” Kennedy said, adding that “we don’t know whether it’s deliberately targeted that or not.”
Ashkenazi Jews trace their roots to Central and Eastern Europe and represent a majority of the US Jewish population.
Statement van zijn familie gezien?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook niet zo relevant, je kan je eerder afvragen hoe het komt dat uitgerekend een Kennedy zich niet meer welkom voelt bij de partij waar zijn familie zich al jaren voor inzet.
Wat zegt het dat uitgerekend George W. Bush Trump niet steunt? Of Pence? Of Cheney? Of hun families? Ik denk dat alle andere Republikeinse (vice-)presidenten dood zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen Newt Gingrich kwam nog (van de oude garde) opdagen bij de RNC maar hij is dan ook zo ongeveer de uitvinder van het belazeren van het goedgelovige volgvolk met misinformatie via moderne media.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:52 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Wat zegt het dat uitgerekend George W. Bush Trump niet steunt? Of Pence? Of Cheney? Of hun families? Ik denk dat alle andere Republikeinse (vice-)presidenten dood zijn.
Dan had Obama ook geen president mogen worden, zijn Keniaanse vader is nooit Amerikaans burger geweest, toch?quote:
Vermoedelijk door de hersenwormen en zijn wappie theorieen over vaccinaties. Dan hoor je tegenwoordig bij de wappie partij thuis, je weet wel, die van de bleach en niet-werkende paardenmiddelen die mensen schade toebrengen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja ik heb dat statement gezien, de schapen voelen zich altijd het prettigst bij de kudde. Ik vind het alleen jammer dat politiek blijkbaar belangrijker is dan familiebanden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Statement van zijn familie gezien?
RFJ Jr is de vreemde eend in de bijt, de andere Kennedy's voelen zich nog altijd prima thuis bij de Dems.
Ooit gehoord van "zwarte schapen"? Dus blijkbaar is het bij schapen helemaal geen usance om alles maar te accepteren omdat het familie is. Lijkt mij nogal ongezond, eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja ik heb dat statement gezien, de schapen voelen zich altijd het prettigst bij de kudde. Ik vind het alleen jammer dat politiek blijkbaar belangrijker is dan familiebanden.
Ik zou nooit mijn familiebanden beschadigen vanwege verschillen in politieke opvattingen.
Wat dat betreft ben je veel beter af met experimentele gentherapie waar de gevolgen op de lange termijn niet te over zien zijn en dat allemaal voor een zwaar griepje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vermoedelijk door de hersenwormen en zijn wappie theorieen over vaccinaties. Dan hoor je tegenwoordig bij de wappie partij thuis, je weet wel, die van de bleach en niet-werkende paardenmiddelen die mensen schade toebrengen.
Dit was dus toch ook Trumps stokpaardje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dan had Obama ook geen president mogen worden, zijn Keniaanse vader is nooit Amerikaans burger geweest, toch?
Aldus de man die heel graag met het woordje wappie strooit, vind je het heel gek dat ik je niet al te serieus neem?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ooit gehoord van "zwarte schapen"? Dus blijkbaar is het bij schapen helemaal geen usance om alles maar te accepteren omdat het familie is. Lijkt mij nogal ongezond, eigenlijk.
Wel opvallend hoe snel en vanuit welke hoek mensen weer worden aangemerkt als schapen...door iemand die eerder deze week dehumaniseren als stopwoordje had. Kijk eens in de spiegel?
Trumps moeder was Schots, het geldt dan net zo goed voor hem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit was dus toch ook Trumps stokpaardje?
Geboorte certificaat???
Trump is niet zwart hė.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:27 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Trumps moeder was Schots, het geldt dan net zo goed voor hem.
Ja, leuk man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja ik heb dat statement gezien, de schapen voelen zich altijd het prettigst bij de kudde. Ik vind het alleen jammer dat politiek blijkbaar belangrijker is dan familiebanden.
Ik zou nooit mijn familiebanden beschadigen vanwege verschillen in politieke opvattingen.
Niet om het een of ander, maar de Daily Mail is nou niet bepaald een links blaadje. Deze uitgave steunt standaard de Tories.quote:
Blablabla. Vaccins zoals voor covid en de griep moeten jaarlijks herhaald worden omdat de virussen zeer snel muteren. Iedereen met 2 breincellen weet en snapt dat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:24 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben je veel beter af met experimentele gentherapie waar de gevolgen op de lange termijn niet te over zien zijn en dat allemaal voor een zwaar griepje.
Het vaccin was zo goed en betrouwbaar dat de Harris campagne eist dat je alle herhaal prikken hebt gehad ondanks je ooit besmet bent geweest of niet.
Dus ouders mogen niet beslissen over de toekomst van hun ongeboren foetus, maar wel over de keuzes van hun adolescent die oud en wijs genoeg wordt geacht om de snelweg op te gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:38 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het Amerika dat de democraten graag voor ogen hebben. Je autistische kind wilt graag een meisje worden en zeer begrijpelijk keuren de ouders dat niet goed. Vervolgens word het kind van de ouders afgepakt en staan ze nu compleet machteloos.
Kun je dit soort troep bewaren voor het BNW topic? Dank je.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:38 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het Amerika dat de democraten graag voor ogen hebben. Je autistische kind wilt graag een meisje worden en zeer begrijpelijk keuren de ouders dat niet goed. Vervolgens word het kind van de ouders afgepakt en staan ze nu compleet machteloos.
Hij is toch ook het slachtoffer, als je politiek belangrijker vind dan je familiebanden dan is er serieus iets mis met je. Ik zou het wel uit mijn hoofd laten om met een publiek statement te komen waar ik mijn eigen familielid aan de schandpaal nagel vanwege een politieke keuze.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, leuk man.
Maar het is natuurlijk enorm flauw wat je doet. Eerst scherm je met het argument dat de Dems bij zichzelf te rade moeten gaan als een Kennedy zich er niet meer thuisvoelt. En wanneer je vervolgens wordt gewezen op het feit dat hij de enige Kennedy is voor wie dat geldt, richt je je plots op de familiebanden die sneuvelen (en RFJ jr is volgens jou uiteraard het slachtoffer).
Waarom? Dit is toch het platform van inclusivity? Kamala Harris wilt graag opkomen voor trans rights en daar horen dit soort excessen gewoon bij. Dit zijn de consequenties van de doorgeslagen transgender gekte. Als het hier niet besproken mag worden maar de gevolgen van een abortus ban wel dan meet je wederom met twee maten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kun je dit soort troep bewaren voor het BNW topic? Dank je.
Misschien omdat de man een gestoorde complotwappert is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hij is toch ook het slachtoffer, als je politiek belangrijker vind dan je familiebanden dan is er serieus iets mis met je. Ik zou het wel uit mijn hoofd laten om met een publiek statement te komen waar ik mijn eigen familielid aan de schandpaal nagel vanwege een politieke keuze.
Ik sta overigens nog steeds bij mijn punt dat de dems bij zichzelf ten rade moeten gaan waarom hij nu naar Trump over stapt. Hij wou zelf het liefst als democraat de verkiezingen in gaan hè.
Nee niet gelezen, welke post was dat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Misschien omdat de man een gestoorde complotwappert is?
Heb je hierboven gelezen wat hij zei over corona? Dat het virus joden en Chinezen bewust zou ontzien.
Knetter fucking gek.
https://x.com/steveguest/(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Owquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kun je dit soort troep bewaren voor het BNW topic? Dank je.
Verder kan ik dit artikel nergens bij de Daily Mail terugvinden, leg eens uit waarom je een plaatje post en geen link naar het artikel? Met andere woorden, doe dit gewoon niet meer.
Ik snap dit niet.... Kamala Harris is geboren in Amerika.quote:
Heb je het gelezen? Ik zie alleen maar beschuldigingen en geen enkel bewijs, ik zie geen enkele Democraat die erbij betrokkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:49 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://x.com/steveguest/(...)DDsct5U5kKJcDXT1q1Ow
Ja, maar ze is zwart.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik snap dit niet.... Kamala Harris is geboren in Amerika.
Ik dacht dat ze daardoor automatisch de Amerikaanse nationaliteit en heeft en geboren in Amerika kan ze president worden. Dat was toch een algemene opvatting en onderbouwd met wetten ?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee niet gelezen, welke post was dat?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou ja, iemand de 'Amerikaanse Hitler' noemen is toch wel even next level.
En RFK Jr had ook geen van beide kunnen steunen, dat doen de andere onafhankelijke kandidaten ook niet. Deze steunbetuiging lijkt vooral voort te komen uit opportunistische overwegingen.
Maar ik wens Trump veel succes met RFK Jr en zijn krankzinnige, antisemitische complottheorieën:
Jewish groups denounce RFK Jr.’s false remarks that Covid-19 was ‘ethnically targeted’ to spare Jews and Chinese people
[..]
Oppertunist doet oppertunistischquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:55 schreef Mike het volgende:
Een van de vreemdste kanten aan de move van RFK jr vind ik dat hij een groot deel van zijn leven zich heeft ingezet voor het milieu en tegen klimaatverandering en dat Trump in dat opzicht bijna de anti-RFK is.
Ook op het gebied van armoedebestrijding en sociale wetgeving kunnen ze haast niet verder uit elkaar liggen.
Blijkbaar is het RFK jr dat allemaal waard om op te geven voor een positie in Trump z'n kabinet.
Dus er moet zoals het de activistische media betaamt meteen een naam genoemd worden van een politicus al is de invloed indirect?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heb je het gelezen? Ik zie alleen maar beschuldigingen en geen enkel bewijs, ik zie geen enkele Democraat die erbij betrokken
Maar voor jou is het waar en pretendeer je dat het een verlengstuk is van Kamala Harris. Zum kotzen.
RFK zegt in dat artikel ook dat hij niet weet of het express is gedaan of niet. Ik kan hier overigens niet over oordelen want ik weet niet hoe het zit met de cijfers in China die sowieso niet betrouwbaar zijn en de cijfers onder de Ashkenazi Joden. Ik ben wel benieuwd waar dit vandaan komt want het lijkt weer op een uitspraak die de nodige context mist.quote:
Goh, nu het je niet uitkomt kun je er opeens niet over oordelen, terwijl bij alles wat wel in je straatje past je gebrek aan informatie je niet weerhoudt om te vooroordelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:05 schreef Chivaz het volgende:
[..]
hier overigens niet over oordelen
Omdat het een waardeloos artikel is zonder enige bronvermelding of context.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom? Dit is toch het platform van inclusivity? Kamala Harris wilt graag opkomen voor trans rights en daar horen dit soort excessen gewoon bij. Dit zijn de consequenties van de doorgeslagen transgender gekte. Als het hier niet besproken mag worden maar de gevolgen van een abortus ban wel dan meet je wederom met twee maten.
Context doet er niet meer toe? Geef je mij nu een vrijbrief om random uitspraken van democraten te posten zonder context?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:15 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Goh, nu het je niet uitkomt kun je er opeens niet over oordelen, terwijl bij alles wat wel in je straatje past je gebrek aan informatie je niet weerhoudt om te vooroordelen.
En dan gelooft ie ook nog dat ie echt een goed baantje van Trump krijgtquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:58 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Oppertunist doet oppertunistisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |