Wtfquote:
Holy fucking eggnog, Batman! .....quote:
Schaamteloos ...quote:
Zo werkt het in de politiek, neem Kamala Harris die in de primaries insinueerde dat Biden een smerige racist was. Een half jaar later werd ze de vice president.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 09:24 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Goed verhaal van Kennedy.
Het is een bijzonder stelletje bij elkaar. Vance noemde Trump niet zo heel lang geleden de 'Amerikaanse Hitler', en Kennedy liet eerder ook niets van hem heel.
Gezellige boel daar bij de GOP.
Alweer zo'n belabberde vergelijking. Ze zei er nog specifiek bij dat Biden geen racist is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo werkt het in de politiek, neem Kamala Harris die in de primaries insinueerde dat Biden een smerige racist was. Een half jaar later werd ze de vice president.
quote:False. Harris criticized Biden on certain topics related to race during a debate in June 2019, but she prefaced those remarks with “I do not believe you are a racist.”
Bron
Je bent geen racist hoor VP Biden maarrrrrrrr….quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:29 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Alweer zo'n belabberde vergelijking. Ze zei er nog specifiek bij dat Biden geen racist is.
[..]
De rapist felon Prez. en de Police Ass. Prez.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Schaamteloos ...
Ook genant:
[ x ]
Ja maarrrr .... je kan verschillen van mening over hoe je dezelfde standpunten (integratie in scholen) omzet in daadwerkelijk beleid (busing wel of niet opgelegd door de overheid). In geen verhouding dus met Kennedy en Trump die sws al totaal verschillen van standpunten, laat staan hoe het beleid wordt vormgegeven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:32 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je bent geen racist hoor VP Biden maarrrrrrrr….
Nee maar dat is ook niet zo relevant, je kan je eerder afvragen hoe het komt dat uitgerekend een Kennedy zich niet meer welkom voelt bij de partij waar zijn familie zich al jaren voor inzet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:36 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
In geen verhouding met het verschil in standpunten tussen Kennedy en Trump dus ....
Eenvoudig: omdat hij een complotwappie is en de Democraten (en de rest van de familie Kennedy) niet van de complottheorieen zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook niet zo relevant, je kan je eerder afvragen hoe het komt dat uitgerekend een Kennedy zich niet meer welkom voelt bij de partij waar zijn familie zich al jaren voor inzet.
Nou ja, iemand de 'Amerikaanse Hitler' noemen is toch wel even next level.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zo werkt het in de politiek, neem Kamala Harris die in de primaries insinueerde dat Biden een smerige racist was. Een half jaar later werd ze de vice president.
quote:A number of high-profile Jewish groups are denouncing Democratic presidential contender Robert F. Kennedy Jr.’s false remarks that “Ashkenazi Jews and Chinese” people are “most immune” to Covid-19.
Speaking at a dinner in New York City earlier this week, Kennedy said “there’s an argument that it is ethnically targeted,” according to video shared by the New York Post on Saturday.
“Covid-19 is targeted to attack Caucasians and Black people. The people who are most immune are Ashkenazi Jews and Chinese,” Kennedy said, adding that “we don’t know whether it’s deliberately targeted that or not.”
Ashkenazi Jews trace their roots to Central and Eastern Europe and represent a majority of the US Jewish population.
Statement van zijn familie gezien?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee maar dat is ook niet zo relevant, je kan je eerder afvragen hoe het komt dat uitgerekend een Kennedy zich niet meer welkom voelt bij de partij waar zijn familie zich al jaren voor inzet.
Wat zegt het dat uitgerekend George W. Bush Trump niet steunt? Of Pence? Of Cheney? Of hun families? Ik denk dat alle andere Republikeinse (vice-)presidenten dood zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit dus. Alleen Newt Gingrich kwam nog (van de oude garde) opdagen bij de RNC maar hij is dan ook zo ongeveer de uitvinder van het belazeren van het goedgelovige volgvolk met misinformatie via moderne media.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:52 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Wat zegt het dat uitgerekend George W. Bush Trump niet steunt? Of Pence? Of Cheney? Of hun families? Ik denk dat alle andere Republikeinse (vice-)presidenten dood zijn.
Dan had Obama ook geen president mogen worden, zijn Keniaanse vader is nooit Amerikaans burger geweest, toch?quote:
Vermoedelijk door de hersenwormen en zijn wappie theorieen over vaccinaties. Dan hoor je tegenwoordig bij de wappie partij thuis, je weet wel, die van de bleach en niet-werkende paardenmiddelen die mensen schade toebrengen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:41 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja ik heb dat statement gezien, de schapen voelen zich altijd het prettigst bij de kudde. Ik vind het alleen jammer dat politiek blijkbaar belangrijker is dan familiebanden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Statement van zijn familie gezien?
RFJ Jr is de vreemde eend in de bijt, de andere Kennedy's voelen zich nog altijd prima thuis bij de Dems.
Ooit gehoord van "zwarte schapen"? Dus blijkbaar is het bij schapen helemaal geen usance om alles maar te accepteren omdat het familie is. Lijkt mij nogal ongezond, eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ja ik heb dat statement gezien, de schapen voelen zich altijd het prettigst bij de kudde. Ik vind het alleen jammer dat politiek blijkbaar belangrijker is dan familiebanden.
Ik zou nooit mijn familiebanden beschadigen vanwege verschillen in politieke opvattingen.
Wat dat betreft ben je veel beter af met experimentele gentherapie waar de gevolgen op de lange termijn niet te over zien zijn en dat allemaal voor een zwaar griepje.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Vermoedelijk door de hersenwormen en zijn wappie theorieen over vaccinaties. Dan hoor je tegenwoordig bij de wappie partij thuis, je weet wel, die van de bleach en niet-werkende paardenmiddelen die mensen schade toebrengen.
Dit was dus toch ook Trumps stokpaardje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dan had Obama ook geen president mogen worden, zijn Keniaanse vader is nooit Amerikaans burger geweest, toch?
Aldus de man die heel graag met het woordje wappie strooit, vind je het heel gek dat ik je niet al te serieus neem?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ooit gehoord van "zwarte schapen"? Dus blijkbaar is het bij schapen helemaal geen usance om alles maar te accepteren omdat het familie is. Lijkt mij nogal ongezond, eigenlijk.
Wel opvallend hoe snel en vanuit welke hoek mensen weer worden aangemerkt als schapen...door iemand die eerder deze week dehumaniseren als stopwoordje had. Kijk eens in de spiegel?
Trumps moeder was Schots, het geldt dan net zo goed voor hem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:25 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Dit was dus toch ook Trumps stokpaardje?
Geboorte certificaat???
Trump is niet zwart hė.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 18:27 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Trumps moeder was Schots, het geldt dan net zo goed voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |