SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Gozer moet zijn bril op doen om de horden te zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die zou ik wel over die horden willen hebben zien gaan
Die neemt gewoon een stukje de bus.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig hebben we Sifan Hassan nog die in drie dagen 52 kilometer gaat lopen en twee keer goud gaat opstrijken
Die hep Lyles wel een klein beetje verpestquote:
Zat jij ook achter het doel?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef Toby56 het volgende:
Het is wel anders geworden, atletiek op tv.
JORIS KLEP DICHT.
Ik ben nog groot geworden met Theo Reitsma en Ben de Graaf.
Wat een heerlijke rust was dat. Mooie beelden met kalm & waardig commentaar.
"Welterusten, boomer."
En jullie allemaal welterusten!
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef Marcoss het volgende:
McLaughlin met horden sneller dan Klaver zonder horden
Alles aan deze vrouw is nep en een geregisseerde actquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef Szura het volgende:
Eng eng eng eng eng
Met je tiara, ik heb een flinke hekel aan de uitstraling van deze vrouw
TheoGod.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef Toby56 het volgende:
Het is wel anders geworden, atletiek op tv.
JORIS KLEP DICHT.
Ik ben nog groot geworden met Theo Reitsma en Ben de Graaf.
Wat een heerlijke rust was dat. Mooie beelden met kalm & waardig commentaar.
"Welterusten, boomer."
En jullie allemaal welterusten!
Bol (en Klaver en co) heeft al goud, dus dat is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar moet Hassan weer alle kastanjes uit het vuur halen
Prachtig verwoord.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Die hype trailer gaan we nog een hoop lol aan beleven. Schandalig optimisme maakt zilver zuur en brons oneetbaar.
Ik hoop het ten zeerste. De perfecte racequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als ie ooit een keer volledig kan doortrekken.
Nee, ik zat op de kruising met Jan Bols.quote:
steeplechasequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bestaat dat nummer nog dat je zo tijdens het lopen over een horde moet springen en je komt dan in een bak met water.
Ben even de "naam" kwijt
McLaughlin wint al vanaf haar 17e.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Einde tijdperkEen goede montage en over 4 jaar is ze gretiger dan ooit om werkelijk iedereen te slopen.
Kijken jullie nooit films ofzo. Als het hoofdpersonage nooit teleurstelling kent heb je geen spanningsboog.
Dat is al klaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bestaat dat nummer nog dat je zo tijdens het lopen over een horde moet springen en je komt dan in een bak met water.
Ben even de "naam" kwijt
Vlaamse scoutingquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben even de "naam" kwijt
Steeplechase en waarom heb je niet even gegoogled?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben even de "naam" kwijt
De steeplechase heb je gemist ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben even de "naam" kwijt
moet dit nog komen?quote:
Ja, gisteren nog op tv.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben even de "naam" kwijt
al klaarquote:
Als we alles zouden googlen dan kunnen we beter fok opheffen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Steeplechase en waarom heb je niet even gegoogled?
NK bommetje?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben even de "naam" kwijt
Die mythe bestaat al jaren niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:49 schreef -XOR- het volgende:
Muratake veegt de vloer aan met de mythe dat aziaten niet zouden kunnen sprinten.
Met een trainer van iemand die nu nog licht geeft vanuit haar grafquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
McLaughlin wint al vanaf haar 17e.
Spel zonder Grenzen heette dat volgens mijquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben even de "naam" kwijt
kutquote:
Heeft de afgelopen 2 dagen denk ik ook geen oog dichtgedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Xylos het volgende:
Femke lijkt bezweken onder de druk, was al lijkbleek toen ze het stadion binnen kwam. Niet dat ze anders goud had gepakt maar toch.
Mja al zijn die van McLovin en Holloway wel logischquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Amerikaanse dominantie is strontvervelend ook
Is al geweestquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik zit nog te wachten op het interview met Bol.
Neu.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk dingen veranderd met de vorige OS. nummers bijgekomen/weggevallen?
De 5000m hink-stap-sprong is erbij gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk dingen veranderd met de vorige OS. nummers bijgekomen/weggevallen?
Langste afstanden snelwandelen zijn weg. Mixed event is daarvoor in de plek gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oké Scottiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Amerikaanse dominantie is strontvervelend ook
We gaan het zo horen want ze doet wel netjes het rondje in de mixed zone.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Xylos het volgende:
Femke lijkt bezweken onder de druk, was al lijkbleek toen ze het stadion binnen kwam. Niet dat ze anders goud had gepakt maar toch.
Hoog, ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Toby56 het volgende:
Ik vind die hekjes altijd maar in de weg staan.
Het is nu in Parijs ipv in Tokioquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
allang geweest op eurosportquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik zit nog te wachten op het interview met Bol.
Heb het interview al gezienquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We gaan het zo horen want ze doet wel netjes het rondje in de mixed zone.
Het is alleen leuk als er iemand op zijn MUIL gaat.quote:
De 50km snelwandelen is weg. @heywoodu in shamblesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zei ik al, schuld van Ben Broeders.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Heeft de afgelopen 2 dagen denk ik ook geen oog dichtgedaan.
Leuke Grap. 31 jaar humor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is nu in Parijs ipv in Tokio
Daarom, dat is toch het mooiste verhaal. De vedette die altijd wint maar wat arrogant wordt verslaan met je laatste kunstje. Mooier kan je het bijna niet schrijven.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
McLaughlin wint al vanaf haar 17e.
I concur :pquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Als we alles zouden googlen dan kunnen we beter fok opheffen.
scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is nu in Parijs ipv in Tokio
Die staan vooraan elke atleet op te wachten.quote:
Ja iets met herkansingen waar iedereen over loopt te jankenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Geef Femke maar een note.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
Jeroen heeft weer een mooi verhaal te pakken
Doe een hesje aan, 't is al donker.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
Elke dag na het kijken van de Olympische Spelen heb ik zin om te sporten
Joe, ik ga even hardlopen, tot straks
Loop maar gelijk een aantal dagen achter elkaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
Je het er altijd wel zo eentje bij.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:54 schreef wimderon het volgende:
Roberts heeft meer horden wel dan niet geraakt
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach meiske. de natie is sowieso TROTS op jou.![]()
![]()
Femke werd in ieder geval geen achtstequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Ff in de finale iets anders geprobeerd, dat kennen we!
Maar hier was dit vooraf besproken en wist ze dat ze haar beste race ooit nodig had om McLovin te verslaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Ff in de finale iets anders geprobeerd, dat kennen we!
Emotiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Heeft Femke altijd zo'n piepstem of is het de emotie?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
Altijd kort na haar race.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
In ieder geval altijd na een race, maar normaal ook wel hoog.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom niet iig een collapse optie voor vorige quotes?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
OK kan iemand mij uitleggen waarom Fok! maar 1 post quote?
Super irritant.
Altijd na een race. Viel nog wel mee nu eigenlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
normaal heeft ze een doorrookte zware shag stemquote:
Eeuwig Sesamstraat in de prefrontale cortex.quote:
Heeft te maken met haar ademhalingstechniek. Ze heeft normaal een andere stem.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Vandaar die gele tanden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
normaal heeft ze een doorrookte zware shag stem
Ik ben van mening als sportschieten een OS discipline is moet Darts dat ook zijn.quote:
Caroline van der Plas achtig jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, ze heeft een normale stem. Dit is alleen na een inspanningquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Altijd na een wedstrijdquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat wordt schroeien zaterdagquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze lijkt wel veerkrachtig en tijdens het gesprek al een beetje bij te trekken.
Da's vlak voor de race inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Bol Burger Beweging.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Caroline van der Plas achtig ja
pak de trein naar parijsquote:
Dat sluit ik niet uit.quote:
Geen verkeerde dag.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:52 schreef Redefine het volgende:
Vandaag 2 goud, 1 zilver en 2 brons, maar de NOS is in shambles.
Ga eens uit huis.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders willen niet wegzappen. Meh.
En nog wel meer ook.quote:
Niet je eigen tv hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders willen niet wegzappen. Meh.
Ik een beurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat denk ik ookquote:
Heb ik ook niet, de vrouw is de baasquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik een beurt.Nee, dit kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Boven wel, maar zit hier geïnstalleerd met laptop + monitor & tablet.quote:
Pop bedoel je.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, de vrouw is de baas
tegenwoordig hebben mensen toch een klein tv toestelletje in hun broekzak.quote:
een vrouw hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is goed om erover te praten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En pas op dat je geen Begische polsstok in je hol krijgt
[..]
Ik een beurt.Nee, hier moet ik helaas een TR voor plaatsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
[..]
Ik een beurt.Een beurt willen van ManiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha R-woud zit onder de medaille.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ik een beurt.Voor dit soort opmerkingen hoor je eigenlijk in een register gezet te worden met meldplicht als je in een nieuwe buurt komt wonen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Femke Bol he klapjanusquote:
dat zal bij een knuffel geen probleem zijn, mits vriendelijk toestemming aan femke gevraagd enzoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En pas op dat je geen Begische polsstok in je hol krijgt
Ben benieuwd hoe de NOS dat gaat doen met de hockeyfinale tegelijk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Morgen weer een nieuwe Sifanact jaaa
Tot morgenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom kijk ik dit eigenlijk? Atletieken is echt super saai
Wordt nu wel tweede achter Chebetquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:01 schreef Pino112 het volgende:
De hele race Louis Meintjes spelenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:01 schreef Pino112 het volgende:
Is heerlijk ja, lekker in de donker en de stilte.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
Voor de sfeer in dit topic.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:02 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom kijk ik dit eigenlijk? Atletieken is echt super saai
Nee hoor, ik neem je op geen enkele manier serieus.quote:
dan deinstalleer je je laptop en tablet en ga je gewoon naar je kamerquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Boven wel, maar zit hier geïnstalleerd met laptop + monitor & tablet.
Gewoon omdat je een vrouw wilt poepen (op z'n vlaams) ?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Voor dit soort opmerkingen hoor je eigenlijk in een register gezet te worden met meldplicht als je in een nieuwe buurt komt wonen.
Owwwwww dan is het goed. Waarom dan wel serieus doen via DM? Blijf lekker jezelf joh.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik neem je op geen enkele manier serieus.
Nee, kijk al de hele spelen met vaders. Maar moeders kijkt nu ineens ook mee want HYPE.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan deinstalleer je je laptop en tablet en ga je gewoon naar je kamer
Keirin deden ze ook niet live vanavond toch? Denk dan Hassan ook nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de NOS dat gaat doen met de hockeyfinale tegelijk.
Weer NPO 1 en 3 tegelijk, net als vanavond? Maar dan met verschillende wedstrijdenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de NOS dat gaat doen met de hockeyfinale tegelijk.
Ik vind dit net zo leuk als de EK ondanks dat ik voetbal veel meer waardeer als kijksport. Het is alle onzin eromheen waarvoor ik hier ben.quote:
Ontspanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Voor dit soort opmerkingen hoor je eigenlijk in een register gezet te worden met meldplicht als je in een nieuwe buurt komt wonen.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:03 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Owwwwww dan is het goed. Waarom dan wel serieus doen via DM? Blijf lekker jezelf joh.
Oh, was keirin op de andere zender ja? Dat had ik gemistquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weer NPO 1 en 3 tegelijk, net als vanavond? Maar dan met verschillende wedstrijden
dat weten we allemaal, laat gaanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Volgende OS in de Ganges zwemmen, diegene die niet dood gaat heeft Goud.quote:
Welke succes? Buiten het 4x400 kan ik me niks herinneren?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:05 schreef beantherio het volgende:
Ondanks dat het een hele succesvolle dag was voor Nederland en het niet halen van goud door Bol niet eens een echte verrassing was voelt deze afsluiter toch een beetje als een anticlimax.![]()
Misschien dat we een beetje verwend zijn met succes dit jaar.
Keirin was wel live. Maar dat kwam wel heel goed uit tussen kwart 1 en 2.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Keirin deden ze ook niet live vanavond toch? Denk dan Hassan ook niet
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk enige spanning tussen user @:ploplap en moderator @:r-woud93
Komt vooral omdat het niet ‘gewoon’ zilver werd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:05 schreef beantherio het volgende:
Ondanks dat het een hele succesvolle dag was voor Nederland en het niet halen van goud door Bol niet eens een echte verrassing was voelt deze afsluiter toch een beetje als een anticlimax.![]()
Dan maakt India eindelijk een goede kans op goud.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende OS in de Ganges zwemmen, diegene die niet dood gaat heeft Goud.
Jaja, zou ik ook zeggen. Laf.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leuk geweest jongens.quote:
Bol was overhyped en had eigenlijk geen kans behalve zilver. De rest van de dag maakt het meer dan goed. JUICHEN!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:05 schreef beantherio het volgende:
Die gaat morgen toch goud winnen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan maakt India eindelijk een goede kans op goud.
Dat gaat wel het verschil maken denk ik jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Femke snel iets post op Instagram zodat ik haar in de comments een hart onder de riem kan steken en ze dan misschien reageert in mijn DM's.
slappe act.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke succes? Buiten het 4x400 kan ik me niks herinneren?
Of is de rest in van die fopsporten gewonnen?
Stuur haar een linkje naar dit topic, misschien wil ze hier ook wel komen reagerenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Femke snel iets post op Instagram zodat ik haar in de comments een hart onder de riem kan steken en ze dan misschien reageert in mijn DM's.
Ik stuur haar wel een leuke fotoquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Mogen ze niet volgens mij, maar wel een extra stream.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weer NPO 1 en 3 tegelijk, net als vanavond? Maar dan met verschillende wedstrijden
Maar als het geen goud was dan hadden "we" hoe dan ook goud verloren: het had niet uit moeten maken of het dan zilver of brons was geweest.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Komt vooral omdat het niet ‘gewoon’ zilver werd.
Viezerik.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik stuur haar wel een leuke foto
Coach potato @Hyaenidae (wie?) haalt genadeloos uit naar TeamNL. Daar zullen ze vast wakker van liggen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke succes? Buiten het 4x400 kan ik me niks herinneren?
Of is de rest in van die fopsporten gewonnen?
Basketbal is nog wel lachenquote:
Best case scenario zou zijn dat Femke op het laatste rechte stuk nog tot binnen een halve seconde zou komen waardoor je héél waardig ten onder gaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:09 schreef beantherio het volgende:
[..]
Maar als het geen goud was dan hadden "we" hoe dan ook goud verloren: het had niet uit moeten maken of het dan zilver of brons was geweest.
Wat er misschien achter zat is dat het geen echte tweestrijd werd. Ik had wel verwacht dat het verschil beperkt zou blijven en dat er nog wel wat spektakel zou zijn.
Snel het ijsbad inquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:11 schreef Marcoss het volgende:
Bol mag morgen om 10.40 ook alweer aan de bak, zie ik
(Er vanuit gaande dat ze loopt)
Ik zou haar rust gunnen (als daar ruimte voor is)quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:11 schreef Marcoss het volgende:
Bol mag morgen om 10.40 ook alweer aan de bak, zie ik
(Er vanuit gaande dat ze loopt)
Zou ook helemaal niet vreemd zijn, deze race is echt een bizarre anomaly.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
Op de ARD speculeren ze ook over covid bij Bol, omdat ze met een rood hoofd interviews stond te geven.
Lekker willekeurig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
Op de ARD speculeren ze ook over covid bij Bol, omdat ze met een rood hoofd interviews stond te geven.
Ze zag er vooraf wel al moe uit. Wallen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
Is covid tegenwoordig de nieuwe naam voor griep?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
Ze delen gratis condooms uit in Parijs hequote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze zag er vooraf wel al moe uit. Wallen.
Zonder Bol kan het wel, denk ik, maar dan moet Klaver wel 2x lopenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou haar rust gunnen (als daar ruimte voor is)
En de Belgische polstokhoogspringer is al een tijdje klaar!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:14 schreef Jonmen het volgende:
[..]
Ze delen gratis condooms uit in Parijs he
Dan moeten die twee maar overleggen wie de rust het hardst nodig heeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zonder Bol kan het wel, denk ik, maar dan moet Klaver wel 2x lopen
....Ik mag hopen dat het je eerste is.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:17 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:ikgeefenkellikes ligt nog niet op bed.
Gebeurde met Bol ook al iets bij de 4x4 mixed op WK, waar ze eerst door kon versnellen lukte dat niet toen ze al op kop lag.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:26 schreef Ericr het volgende:
Ze stond er ook zwaar gespannen bij. Geforceerde start en snel zonder energie. Gaat nooit winnen van McL, dat is een ijskonijn.
Wel opvallend dat Klaver en Bol zo opvallend falen.
Eens, Aldi troepquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Gebeurde met Bol ook al iets bij de 4x4 mixed op WK, waar ze eerst door kon versnellen lukte dat niet toen ze al op kop lag.
Blijft wel vreemd, want had juist bij haar het idee dat er een goede kop op zat (op dat gebied). Dat vind ik bij Klaver altijd al minder
Gierend kut.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De 50km snelwandelen is weg. @:heywoodu in shambles
Kans wel groot dat McLaughlin naar de 400 zonder horden gaat.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:26 schreef Ericr het volgende:
Ze stond er ook zwaar gespannen bij. Geforceerde start en snel zonder energie. Gaat nooit winnen van McL, dat is een ijskonijn.
Wel opvallend dat Klaver en Bol zo opvallend falen.
Wel 2x in een situatie die ze niet gewend is. Estafette vorig jaar lag ze opeens voor ipv dat ze kon jagen en denk dat ze nu veel te hard en dus geforceerd wilde starten ipv haar eigen race te lopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Gebeurde met Bol ook al iets bij de 4x4 mixed op WK, waar ze eerst door kon versnellen lukte dat niet toen ze al op kop lag.
Blijft wel vreemd, want had juist bij haar het idee dat er een goede kop op zat (op dat gebied). Dat vind ik bij Klaver altijd al minder
Dat mag.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:15 schreef Wereldgozer het volgende:
Een like van @:ikgeefenkellikes
@:Zipportal
Derde race ooitquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:40 schreef Ericr het volgende:
Joetoep maar even mijden, al die knuppels vieren dat Sydney ook echt beter is. Sydney kan weer haar bunker in tot het volgende toernooi. Pas derde race ooit waar Bol en McL tegen elkaar lopen, blijft een gotspe. Zelfs met blessure slaat dat nergens op.
Bol zal op de OS nooit iets individueel winnen zolang McL tegen haar loopt.
Nooit?? Dus in de komende 4 jaar kan niets veranderen en Bol zich niet sterk verbeteren? Kortzichtige visiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:40 schreef Ericr het volgende:
Joetoep maar even mijden, al die knuppels vieren dat Sydney ook echt beter is. Sydney kan weer haar bunker in tot het volgende toernooi. Pas derde race ooit waar Bol en McL tegen elkaar lopen, blijft een gotspe. Zelfs met blessure slaat dat nergens op.
Bol zal op de OS nooit iets individueel winnen zolang McL tegen haar loopt.
Ja, je hoeft het topic niet vol te posten per se.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |