SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What can change the nature of a man?
Gozer moet zijn bril op doen om de horden te zien.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die zou ik wel over die horden willen hebben zien gaan
Die neemt gewoon een stukje de bus.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig hebben we Sifan Hassan nog die in drie dagen 52 kilometer gaat lopen en twee keer goud gaat opstrijken
Die hep Lyles wel een klein beetje verpestquote:
Zat jij ook achter het doel?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef Toby56 het volgende:
Het is wel anders geworden, atletiek op tv.
JORIS KLEP DICHT.
Ik ben nog groot geworden met Theo Reitsma en Ben de Graaf.
Wat een heerlijke rust was dat. Mooie beelden met kalm & waardig commentaar.
"Welterusten, boomer."
En jullie allemaal welterusten!
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef Marcoss het volgende:
McLaughlin met horden sneller dan Klaver zonder horden
Alles aan deze vrouw is nep en een geregisseerde actquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:39 schreef Szura het volgende:
Eng eng eng eng eng
Met je tiara, ik heb een flinke hekel aan de uitstraling van deze vrouw
TheoGod.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef Toby56 het volgende:
Het is wel anders geworden, atletiek op tv.
JORIS KLEP DICHT.
Ik ben nog groot geworden met Theo Reitsma en Ben de Graaf.
Wat een heerlijke rust was dat. Mooie beelden met kalm & waardig commentaar.
"Welterusten, boomer."
En jullie allemaal welterusten!
Bol (en Klaver en co) heeft al goud, dus dat is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:37 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar moet Hassan weer alle kastanjes uit het vuur halen
Prachtig verwoord.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:47 schreef vul_maar_in het volgende:
Die hype trailer gaan we nog een hoop lol aan beleven. Schandalig optimisme maakt zilver zuur en brons oneetbaar.
Ik hoop het ten zeerste. De perfecte racequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als ie ooit een keer volledig kan doortrekken.
Nee, ik zat op de kruising met Jan Bols.quote:
steeplechasequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bestaat dat nummer nog dat je zo tijdens het lopen over een horde moet springen en je komt dan in een bak met water.
Ben even de "naam" kwijt
McLaughlin wint al vanaf haar 17e.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Einde tijdperkEen goede montage en over 4 jaar is ze gretiger dan ooit om werkelijk iedereen te slopen.
Kijken jullie nooit films ofzo. Als het hoofdpersonage nooit teleurstelling kent heb je geen spanningsboog.
Dat is al klaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bestaat dat nummer nog dat je zo tijdens het lopen over een horde moet springen en je komt dan in een bak met water.
Ben even de "naam" kwijt
Vlaamse scoutingquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben even de "naam" kwijt
Steeplechase en waarom heb je niet even gegoogled?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben even de "naam" kwijt
De steeplechase heb je gemist ja.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben even de "naam" kwijt
moet dit nog komen?quote:
Ja, gisteren nog op tv.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben even de "naam" kwijt
al klaarquote:
Als we alles zouden googlen dan kunnen we beter fok opheffen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Steeplechase en waarom heb je niet even gegoogled?
NK bommetje?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben even de "naam" kwijt
Die mythe bestaat al jaren niet meer.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:49 schreef -XOR- het volgende:
Muratake veegt de vloer aan met de mythe dat aziaten niet zouden kunnen sprinten.
Met een trainer van iemand die nu nog licht geeft vanuit haar grafquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
McLaughlin wint al vanaf haar 17e.
Spel zonder Grenzen heette dat volgens mijquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben even de "naam" kwijt
kutquote:
Heeft de afgelopen 2 dagen denk ik ook geen oog dichtgedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Xylos het volgende:
Femke lijkt bezweken onder de druk, was al lijkbleek toen ze het stadion binnen kwam. Niet dat ze anders goud had gepakt maar toch.
Mja al zijn die van McLovin en Holloway wel logischquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Amerikaanse dominantie is strontvervelend ook
Is al geweestquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik zit nog te wachten op het interview met Bol.
Neu.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk dingen veranderd met de vorige OS. nummers bijgekomen/weggevallen?
De 5000m hink-stap-sprong is erbij gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk dingen veranderd met de vorige OS. nummers bijgekomen/weggevallen?
Langste afstanden snelwandelen zijn weg. Mixed event is daarvoor in de plek gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oké Scottiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Amerikaanse dominantie is strontvervelend ook
We gaan het zo horen want ze doet wel netjes het rondje in de mixed zone.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Xylos het volgende:
Femke lijkt bezweken onder de druk, was al lijkbleek toen ze het stadion binnen kwam. Niet dat ze anders goud had gepakt maar toch.
Hoog, ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Toby56 het volgende:
Ik vind die hekjes altijd maar in de weg staan.
Het is nu in Parijs ipv in Tokioquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
allang geweest op eurosportquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik zit nog te wachten op het interview met Bol.
Heb het interview al gezienquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We gaan het zo horen want ze doet wel netjes het rondje in de mixed zone.
Het is alleen leuk als er iemand op zijn MUIL gaat.quote:
De 50km snelwandelen is weg. @heywoodu in shamblesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zei ik al, schuld van Ben Broeders.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Heeft de afgelopen 2 dagen denk ik ook geen oog dichtgedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |