Is al geweestquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik zit nog te wachten op het interview met Bol.
Neu.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk dingen veranderd met de vorige OS. nummers bijgekomen/weggevallen?
De 5000m hink-stap-sprong is erbij gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk dingen veranderd met de vorige OS. nummers bijgekomen/weggevallen?
Langste afstanden snelwandelen zijn weg. Mixed event is daarvoor in de plek gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oké Scottiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Amerikaanse dominantie is strontvervelend ook
We gaan het zo horen want ze doet wel netjes het rondje in de mixed zone.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Xylos het volgende:
Femke lijkt bezweken onder de druk, was al lijkbleek toen ze het stadion binnen kwam. Niet dat ze anders goud had gepakt maar toch.
Hoog, ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Toby56 het volgende:
Ik vind die hekjes altijd maar in de weg staan.
Het is nu in Parijs ipv in Tokioquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
allang geweest op eurosportquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik zit nog te wachten op het interview met Bol.
Heb het interview al gezienquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We gaan het zo horen want ze doet wel netjes het rondje in de mixed zone.
Het is alleen leuk als er iemand op zijn MUIL gaat.quote:
De 50km snelwandelen is weg. @heywoodu in shamblesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zei ik al, schuld van Ben Broeders.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Heeft de afgelopen 2 dagen denk ik ook geen oog dichtgedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |