Spel zonder Grenzen heette dat volgens mijquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bestaat dat nummer nog dat je zo tijdens het lopen over een horde moet springen en je komt dan in een bak met water.
Ben even de "naam" kwijt
kutquote:
Heeft de afgelopen 2 dagen denk ik ook geen oog dichtgedaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Xylos het volgende:
Femke lijkt bezweken onder de druk, was al lijkbleek toen ze het stadion binnen kwam. Niet dat ze anders goud had gepakt maar toch.
Mja al zijn die van McLovin en Holloway wel logischquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Amerikaanse dominantie is strontvervelend ook
Is al geweestquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik zit nog te wachten op het interview met Bol.
Neu.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk dingen veranderd met de vorige OS. nummers bijgekomen/weggevallen?
De 5000m hink-stap-sprong is erbij gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk dingen veranderd met de vorige OS. nummers bijgekomen/weggevallen?
Langste afstanden snelwandelen zijn weg. Mixed event is daarvoor in de plek gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oké Scottiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef PippenScottie het volgende:
Amerikaanse dominantie is strontvervelend ook
We gaan het zo horen want ze doet wel netjes het rondje in de mixed zone.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Xylos het volgende:
Femke lijkt bezweken onder de druk, was al lijkbleek toen ze het stadion binnen kwam. Niet dat ze anders goud had gepakt maar toch.
Hoog, ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Toby56 het volgende:
Ik vind die hekjes altijd maar in de weg staan.
Het is nu in Parijs ipv in Tokioquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
allang geweest op eurosportquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik zit nog te wachten op het interview met Bol.
Heb het interview al gezienquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We gaan het zo horen want ze doet wel netjes het rondje in de mixed zone.
Het is alleen leuk als er iemand op zijn MUIL gaat.quote:
De 50km snelwandelen is weg. @heywoodu in shamblesquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat zei ik al, schuld van Ben Broeders.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Heeft de afgelopen 2 dagen denk ik ook geen oog dichtgedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |