Die kreeg ze.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:40 schreef Jane het volgende:
Had die arrogante Amerikaanse nu gewoon een kroontje opgezet?
Kreeg ze aangereiktquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:40 schreef Jane het volgende:
Had die arrogante Amerikaanse nu gewoon een kroontje opgezet?
Het is de schuld van de NOS, veel te veel druk op dat arme meisje. Terechte boycot.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ze wil niet reageren op de media.
[/xavi]
Klaver stortte toen al in op het laatste stuk en voor Femke was het ideaal dat ze kon jagen en een medaille al mooi was vanuit die positie.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Twee chokers met een gouden medalje allen.
quote:
O, oke, dat had ik ff niet meegekregen.quote:
Dat is natuurlijk gekkenwerk.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:36 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig hebben we Sifan Hassan nog die in drie dagen 52 kilometer gaat lopen en twee keer goud gaat opstrijken
Die zou ik wel over die horden willen hebben zien gaanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Manute Bol beste Bol.
Hockey sfeertje hier.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:42 schreef vul_maar_in het volgende:
Jeetje we zitten hier toch gewoon gezellig sport te kijken? Kalm aan een beetje. (en ja ik loop wat achter ben eten aan het maken)
Oh sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |