pak de trein naar parijsquote:
Dat sluit ik niet uit.quote:
Geen verkeerde dag.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:52 schreef Redefine het volgende:
Vandaag 2 goud, 1 zilver en 2 brons, maar de NOS is in shambles.
Ga eens uit huis.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders willen niet wegzappen. Meh.
En nog wel meer ook.quote:
Niet je eigen tv hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders willen niet wegzappen. Meh.
Ik een beurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat denk ik ookquote:
Heb ik ook niet, de vrouw is de baasquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik een beurt.Nee, dit kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Boven wel, maar zit hier geïnstalleerd met laptop + monitor & tablet.quote:
Pop bedoel je.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, de vrouw is de baas
tegenwoordig hebben mensen toch een klein tv toestelletje in hun broekzak.quote:
een vrouw hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, de vrouw is de baas
Het is goed om erover te praten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En pas op dat je geen Begische polsstok in je hol krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |