Leuke Grap. 31 jaar humor.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is nu in Parijs ipv in Tokio
Daarom, dat is toch het mooiste verhaal. De vedette die altijd wint maar wat arrogant wordt verslaan met je laatste kunstje. Mooier kan je het bijna niet schrijven.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
McLaughlin wint al vanaf haar 17e.
I concur :pquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Als we alles zouden googlen dan kunnen we beter fok opheffen.
scherp opgemerkt.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het is nu in Parijs ipv in Tokio
Die staan vooraan elke atleet op te wachten.quote:
Ja iets met herkansingen waar iedereen over loopt te jankenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zijn er eigenlijk dingen veranderd met de vorige OS. nummers bijgekomen/weggevallen?
Geef Femke maar een note.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
Jeroen heeft weer een mooi verhaal te pakken
Doe een hesje aan, 't is al donker.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
Elke dag na het kijken van de Olympische Spelen heb ik zin om te sporten
Joe, ik ga even hardlopen, tot straks
Loop maar gelijk een aantal dagen achter elkaar.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
Joe, ik ga even hardlopen, tot straks
Je het er altijd wel zo eentje bij.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:54 schreef wimderon het volgende:
Roberts heeft meer horden wel dan niet geraakt
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach meiske. de natie is sowieso TROTS op jou.![]()
![]()
Femke werd in ieder geval geen achtstequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Ff in de finale iets anders geprobeerd, dat kennen we!
Maar hier was dit vooraf besproken en wist ze dat ze haar beste race ooit nodig had om McLovin te verslaan.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:54 schreef Pino112 het volgende:
Ff in de finale iets anders geprobeerd, dat kennen we!
Emotiequote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Heeft Femke altijd zo'n piepstem of is het de emotie?
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:53 schreef Mikeytt het volgende:
Altijd kort na haar race.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
In ieder geval altijd na een race, maar normaal ook wel hoog.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom niet iig een collapse optie voor vorige quotes?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
OK kan iemand mij uitleggen waarom Fok! maar 1 post quote?
Super irritant.
Altijd na een race. Viel nog wel mee nu eigenlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
normaal heeft ze een doorrookte zware shag stemquote:
Eeuwig Sesamstraat in de prefrontale cortex.quote:
Heeft te maken met haar ademhalingstechniek. Ze heeft normaal een andere stem.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Vandaar die gele tanden.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
normaal heeft ze een doorrookte zware shag stem
Ik ben van mening als sportschieten een OS discipline is moet Darts dat ook zijn.quote:
Caroline van der Plas achtig jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, ze heeft een normale stem. Dit is alleen na een inspanningquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Altijd na een wedstrijdquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat wordt schroeien zaterdagquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ze lijkt wel veerkrachtig en tijdens het gesprek al een beetje bij te trekken.
Da's vlak voor de race inderdaad.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Bol Burger Beweging.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Caroline van der Plas achtig ja
pak de trein naar parijsquote:
Dat sluit ik niet uit.quote:
Geen verkeerde dag.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:52 schreef Redefine het volgende:
Vandaag 2 goud, 1 zilver en 2 brons, maar de NOS is in shambles.
Ga eens uit huis.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders willen niet wegzappen. Meh.
En nog wel meer ook.quote:
Niet je eigen tv hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders willen niet wegzappen. Meh.
Ik een beurt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Dat denk ik ookquote:
Heb ik ook niet, de vrouw is de baasquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik een beurt.Nee, dit kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Boven wel, maar zit hier geïnstalleerd met laptop + monitor & tablet.quote:
Pop bedoel je.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, de vrouw is de baas
tegenwoordig hebben mensen toch een klein tv toestelletje in hun broekzak.quote:
een vrouw hebbenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet, de vrouw is de baas
Het is goed om erover te praten.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En pas op dat je geen Begische polsstok in je hol krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |