Keirin deden ze ook niet live vanavond toch? Denk dan Hassan ook nietquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de NOS dat gaat doen met de hockeyfinale tegelijk.
Weer NPO 1 en 3 tegelijk, net als vanavond? Maar dan met verschillende wedstrijdenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de NOS dat gaat doen met de hockeyfinale tegelijk.
Ik vind dit net zo leuk als de EK ondanks dat ik voetbal veel meer waardeer als kijksport. Het is alle onzin eromheen waarvoor ik hier ben.quote:
Ontspanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:01 schreef beantherio het volgende:
[..]
Voor dit soort opmerkingen hoor je eigenlijk in een register gezet te worden met meldplicht als je in een nieuwe buurt komt wonen.
Geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:03 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Owwwwww dan is het goed. Waarom dan wel serieus doen via DM? Blijf lekker jezelf joh.
Oh, was keirin op de andere zender ja? Dat had ik gemistquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weer NPO 1 en 3 tegelijk, net als vanavond? Maar dan met verschillende wedstrijden
dat weten we allemaal, laat gaanquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
Volgende OS in de Ganges zwemmen, diegene die niet dood gaat heeft Goud.quote:
Welke succes? Buiten het 4x400 kan ik me niks herinneren?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:05 schreef beantherio het volgende:
Ondanks dat het een hele succesvolle dag was voor Nederland en het niet halen van goud door Bol niet eens een echte verrassing was voelt deze afsluiter toch een beetje als een anticlimax.![]()
Misschien dat we een beetje verwend zijn met succes dit jaar.
Keirin was wel live. Maar dat kwam wel heel goed uit tussen kwart 1 en 2.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Keirin deden ze ook niet live vanavond toch? Denk dan Hassan ook niet
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:03 schreef Coco het volgende:
Ik bemerk enige spanning tussen user @:ploplap en moderator @:r-woud93
Komt vooral omdat het niet ‘gewoon’ zilver werd.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:05 schreef beantherio het volgende:
Ondanks dat het een hele succesvolle dag was voor Nederland en het niet halen van goud door Bol niet eens een echte verrassing was voelt deze afsluiter toch een beetje als een anticlimax.![]()
Dan maakt India eindelijk een goede kans op goud.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgende OS in de Ganges zwemmen, diegene die niet dood gaat heeft Goud.
Jaja, zou ik ook zeggen. Laf.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Leuk geweest jongens.quote:
Bol was overhyped en had eigenlijk geen kans behalve zilver. De rest van de dag maakt het meer dan goed. JUICHEN!quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:05 schreef beantherio het volgende:
Die gaat morgen toch goud winnen?quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dan maakt India eindelijk een goede kans op goud.
Dat gaat wel het verschil maken denk ik jaquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Femke snel iets post op Instagram zodat ik haar in de comments een hart onder de riem kan steken en ze dan misschien reageert in mijn DM's.
slappe act.quote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Welke succes? Buiten het 4x400 kan ik me niks herinneren?
Of is de rest in van die fopsporten gewonnen?
Stuur haar een linkje naar dit topic, misschien wil ze hier ook wel komen reagerenquote:Op donderdag 8 augustus 2024 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat Femke snel iets post op Instagram zodat ik haar in de comments een hart onder de riem kan steken en ze dan misschien reageert in mijn DM's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |