Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:
Moest wel grinniken.Goed zo.quote:
Ik had een andere tt: Frikandellen maar"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dacht dat ik weer op ontvolgen gedrukt had
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Ben een beetje gaar, niet in topvormquote:
Hahaha, alsof mn humor dan beter is
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben een beetje gaar, niet in topvorm
Hahaha, alsof mn humor dan beter is
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Werewolf
![]()
Smiley aanvalWerewolf
Ik zag he die pride nichten zijn inclusief wanneer het ze zelf uitkomt. Iemand had jezus redt borden opgehangen bij de pride haalde een paar homos dat met geweld weer weg en zogenaamd zijn ze allemaal zo inclusief
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Las ik al ergensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag he die pride nichten zijn inclusief wanneer het ze zelf uitkomt. Iemand had jezus redt borden opgehangen bij de pride haalde een paar homos dat met geweld weer weg en zogenaamd zijn ze allemaal zo inclusiefWerewolf
Frikanrellenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:42 schreef Lovely het volgende:
Ik had een andere tt: Frikandellen maar
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Water besparenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zoll je de wc in de nacht niet doortrekken?
Ambi pur special editionquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zoll je de wc in de nacht niet doortrekken?Uw ADH vitamine Worst
Ook een mooiequote:
Ging toch niet over de wc?Werewolf
Op tiktok stonden er filmpjes van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je homo bent en je krijgt te horen dat Jezus je kan 'redden' is heel wat anders dan dat je respect het voor elkaars mening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag he die pride nichten zijn inclusief wanneer het ze zelf uitkomt. Iemand had jezus redt borden opgehangen bij de pride haalde een paar homos dat met geweld weer weg en zogenaamd zijn ze allemaal zo inclusief![]()
Kado voor jezelf de volgende ochtend.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Idd. Ik zou nooit veranderen omdat mensen dat willenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je homo bent en je krijgt te horen dat Jezus je kan 'redden' is heel wat anders dan dat je respect het voor elkaars mening.Werewolf
Is daar een uiting van christen op zoiets als de pride wat inclusief moet zijn is daar dan toch ook plek voor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je homo bent en je krijgt te horen dat Jezus je kan 'redden' is heel wat anders dan dat je respect het voor elkaars mening.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Het recht op 'demonstreren' is een groot goed in Nederland.
Maar een ander opleggen wat jij wil, is in mijn ogen nooit goed.
Ook niet als het in het in een zogenaamd beroemd, dik boek staat.
Of het nou Bijbel of Koran heet. (edit: om inclusief te blijven: of de Torah/Thora).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ftfyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Sally het volgende:
Maar een ander opleggen wat jij wil, is in mijn ogen nooit goed.
Ook niet als het in het in een zogenaamd beroemd, dik sprookjesboek staat.
Of het nou Bijbel of Koran heet.
Ja, idd.quote:
Het zijn slechts verhalen, van de een op ander doorverteld. Ooit in de Middelleeuwen opgetekend.
Door zogenaamd vrome mensen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik zal eerlijk zeggen dat ik niet weet wat er precies is gebeurd. Met geweld iets weghalen is nooit goed te keuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is daar een uiting van christen op zoiets als de pride wat inclusief moet zijn is daar dan toch ook plek voor?
Ik kan er zelf niet zo goed tegen dat er gedacht wordt dat je homo's kunt redden. Mensen zijn zoals ze zijn.![]()
Heerlijkquote:
En toch duiken er overal regenboog zebrapaden op waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Sally het volgende:
Maar een ander opleggen wat jij wil, is in mijn ogen nooit goed. .
En anderen eisen dat ze als wij en hun aangesproken worden omdat ze in de war zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het was hier iets te warm voor heerlijk. Anders kan ik er ook wel van genieten idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jij verschijnt hier ook zonder dat men het wilt. Jij eist ook dat je gefeliciteerd wordt omdat je in de war bent dat iemand dat moet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En toch duiken er overal regenboog zebrapaden op waar niemand op zit te wachten.
En anderen eisen dat ze als wij en hun aangesproken worden omdat ze in de war zijn.
Er is een verschil tussen dat jij over een regenboog zebrapad moet lopen of dat een homo niet mag zijn wie hij/zij is. Jij kan gewoon naar huis lopen en zijn wie je bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En toch duiken er overal regenboog zebrapaden op waar niemand op zit te wachten.
En anderen eisen dat ze als wij en hun aangesproken worden omdat ze in de war zijn.![]()
Oh nee rellen was het vorige topic.
Om te poepen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was hier iets te warm voor heerlijk. Anders kan ik er ook wel van genieten idd.
@Dotteke: ramen aan de zuidkantWerewolf
Nee in de badkamer en wc is het koel/frisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij me werd de ruim warm, bij jij ook??"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja, warm op mijn wc.quote:
En waarom denk je dat dat bord er hangt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag he die pride nichten zijn inclusief wanneer het ze zelf uitkomt. Iemand had jezus redt borden opgehangen bij de pride haalde een paar homos dat met geweld weer weg en zogenaamd zijn ze allemaal zo inclusief
Omdat ze anderen willen bekeren
Of omdat ze homo’s willen redden van het gay zijn?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Pot verwijt de ketel kerel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij verschijnt hier ook zonder dat men het wilt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En anderen eisen dat ze als wij en hun aangesproken worden omdat ze in de war zijn.
Omdat jij er niet op zit te wachten.
Daarom erger jij je eraan.
En jij vindt dat zíj in de war zijn???
Zij willen allleen zichzelf zijn.
Wat @Shii ook al zegt.
Laat hen lekker? Ook met hoe zij/hij/ze/hen/het/0/x aangesproken wenst te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja als ik nachmiddag mit doortrekken gewacht had wurde het en gasexplosion in wc geven
Uw ADH vitamine Worst
Vooral dat laatste. Daarom ging ik ook in de Belgian Pride.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
En waarom denk je dat dat bord er hangt?
Of omdat ze homo’s willen redden van het gay zijn?Werewolf
Maar als,je moet dan moet je tochquote:
Gewoon om te uiten dat ze in god geloven denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
En waarom denk je dat dat bord er hangt?
Of omdat ze homo’s willen redden van het gay zijn?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat anderen doen moeten ze helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Daarom ging ik ook in de Belgian Pride.
Dikke primaEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mikey Komop nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon om te uiten dat ze in god geloven denk ik.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Omdat men mij ook wilde veranderenWerewolf
Ik wil jullie allemaal ook veranderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omdat men mij ook wilde veranderen![]()
In iets waardoor jullie offline gaan en ik punten kan pakken.![]()
Ik ken een zeer religieus getrouwd lesbisch stel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omdat men mij ook wilde veranderen
Zij interpreteren dat stuk uit het Oude Testament anders; in die tijd verkrachtten Romeinse soldaten verslagen vijandelijke soldaten; dat was (in hun ogen) wat God zou verwerpen, niet de liefde tussen mensen van het zelfde geslacht in het algemeen.![]()
Wees inclusief hier Pinnemutske (Saar, toch?)quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omdat men mij ook wilde veranderen![]()
Let niet op wat er soms gezegd wordt.
Er wordt vaker over gediscussieerd![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht.
Omdat jij er niet op zit te wachten.
Daarom erger jij je eraan.
En jij vindt dat zíj in de war zijn???
Zij willen allleen zichzelf zijn.
Wat @:Shii ook al zegt.
Laat hen lekker? Ook met hoe zij/hij/ze/hen/het/0/x aangesproken wenst te worden.Jij zegt net ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je mag dus wel als je opeens een keer wakker wordt en denkt ik ben onzijdig of opeens een ander geslacht helemaal eisen van de wereld dat ze meegaat met je onzin.quote:Het recht op 'demonstreren' is een groot goed in Nederland.
Maar een ander opleggen wat jij wil, is in mijn ogen nooit goed. .
Dat is toch ook wil opleggen ?
Stel je college Henk komt opeens op werk en zegt vanaf morgen ben ik Maria ik kom voortaan in een jurk naar werk en iedereen moet mij nu als vrouw aanspreken hoe is dat geen wil opleggen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat ie lekker zo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon om te uiten dat ze in god geloven denk ik.F.K.A. SuperwormJim![]()
Swj komt weer punten pakken.
Niet allemaal tegelijk hoor.quote:
Ik post zo het filmpje wel even.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog meer buren ontmoet. Iedereen is hier zo aardig sociaal enzo.
Zo hartelijk ontvangen ook
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Komt er eindelijk ens wat nuttigs uit je smoel.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog meer buren ontmoet. Iedereen is hier zo aardig sociaal enzo.
Zo hartelijk ontvangen ookKlinkt goed!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt er eindelijk ens wat nuttigs uit je smoel.![]()
![]()
Dat is een wens van diegene.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zegt net dit
[..]
Maar je mag dus wel als je opeens een keer wakker wordt en denkt ik ben onzijdig of opeens een ander geslacht helemaal eisen van de wereld dat ze meegaat met je onzin.
Stel je college Henk komt opeens op werk en zegt vanaf morgen ben ik Maria ik kom voortaan in een jurk naar werk en iedereen moet mij nu als vrouw aanspreken hoe is dat geen wil opleggen?
En je hoeft het niet te eisen he.
Ik zou collega Maria met open armen verwelkomen en zo snel mogelijk proberen om geen hem maar haar tegen haar te zeggen.
Mensen vragen om inclusiviteit.
En dat jij dat niet wil, kan me erg voorstellen dat jouw collega Henk/Maria erg teleurgesteld in jou is.
Maar daar heb jij dan maar mee te dealen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
"Omdat ze in God geloven"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet allemaal tegelijk hoor.
Ik post zo het filmpje wel even.![]()
Iedereen weet dat ze om een andere reden daar staan. Jij ook. Ff lekker trollen in dts, vind je wel geil he.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb bij mijn nieuwe huis al wat babbeltjes gemaakt met diverse buren.
Die zeggen allemaal: "We hebben nu am leer met jou gepraat dan met alle andere buren in al die jaren dat we hier wonen."![]()
R.I.P DTS.![]()
Als je werkelijk denkt dat dat bord er voor niks hangtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZIJnoXW9P/
Dat bord doet niks en die mensen halen het weg.
Gaat er goed wat mis bij jeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik vind dat iedereen mag leven zoals hij/zij wilt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is een wens van diegene.
En je hoeft het niet te eisen he.
Ik zou collega Maria met open armen verwelkomen en zo snel mogelijk proberen om geen hem maar haar tegen haar te zeggen.
Mensen vragen om inclusiviteit.
En dat jij dat niet wil, kan me erg voorstellen dat jouw collega Henk/Maria erg teleurgesteld in jou is.
Maar daar heb jij dan maar mee te dealen.
Ik vind dat niemand het recht heeft om te oordelen over andermans levenskeuze.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ik heb niks met regenboogvlaggewapper en ik heb niks met religie (behalve een theoretische interesse over waar bepaalde dingen op gebaseerd zijn en hoe je het vandaag de dag allemaal onderuit kan halen).
Maar hier in DTS bolk ik gewoon iedereen de moeder, de vader, de zoon en de heilige geest.![]()
![]()
Om de sfeer wat minder grimmig te maken.Werewolf
Een kontpizza? Wel van een lekker wijf, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:03 schreef mario390 het volgende:
nach mijn sitzung had de ruim 30 grad de pizza was te scharf
heb nog en kont pizza vor avond![]()
Maar christelijke mensen mogen toch wel uiten dst ze christelijk zijn ? Er zijn vast wel christelijke mensen ook homo toch was daar eerder geen boot voor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je werkelijk denkt dat dat bord er voor niks hangt
Gaat er goed wat mis bij jeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trollquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZIJnoXW9P/
Dat bord doet niks en die mensen halen het weg.![]()
Dat bord is beledigend en provocerend. Dat weet jij ook. Tenminste, die intelligentie heb je heus wel. Hoop ik.F.K.A. SuperwormJim![]()
Omg echtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kontpizza? Wel van een lekker wijf, mag ik hopen?Werewolf
Iedereen is hier ook gewoon heerlijk betrokken met elkaarTrotste mama van Ambar
kant bedoel ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kontpizza? Wel van een lekker wijf, mag ik hopen?![]()
![]()
Precies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen mag leven zoals hij/zij wilt.
Ik vind dat niemand het recht heeft om te oordelen over andermans levenskeuze.
Ik vind het geen ONZIN als mensen zoiets van zichzelf vinden, denken of voelen.
Alleen dit forum, dat is ONZin.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dan toon je respect door voortaan Maria te proberen te zeggen. Maar je volgt de verkeerde mensen op social media dat je gelooft dat het zomaar een opwelling is. Vaak gaat daar jarenlang geworstel aan vooraf en is het niet iets wat je ineens denkt als je 's ochtends wakker wordt. Het is niet de weg van de minste weerstand.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zegt net dit
[..]
Maar je mag dus wel als je opeens een keer wakker wordt en denkt ik ben onzijdig of opeens een ander geslacht helemaal eisen van de wereld dat ze meegaat met je onzin.
Stel je college Henk komt opeens op werk en zegt vanaf morgen ben ik Maria ik kom voortaan in een jurk naar werk en iedereen moet mij nu als vrouw aanspreken hoe is dat geen wil opleggen?![]()
Professioneel moderator gedrag dit van je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
"Omdat ze in God geloven"![]()
Iedereen weet dat ze om een andere reden daar staan. Jij ook. Ff lekker trollen in dts, vind je wel geil he.
Wel grappig waarschijnlijk ben je gekomen omdat iemand tr zet die mij er laatst van beticht jou er altijd bij te roepen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is niet uiten dat ze Christelijk zijn. Dat is mensen beledigen door aan te geven dat ze gered moeten worden, oftewel ze zijn ziek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar christelijke mensen mogen toch wel uiten dst ze christelijk zijn ? Er zijn vast wel christelijke mensen ook homo toch was daar eerder geen boot voor?F.K.A. SuperwormJim![]()
Niet alles wat hier besproken wordt is automatisch alleen maar onzin, maar de nadruk ligt er wel op!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind het geen ONZIN als mensen zoiets van zichzelf vinden, denken of voelen.
Alleen dit forum, dat is ONZin.![]()
![]()
Dat bord hangt erquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar christelijke mensen mogen toch wel uiten dst ze christelijk zijn ? Er zijn vast wel christelijke mensen ook homo toch was daar eerder geen boot voor?
Om de gay mensen te redden !!
Snap dat danEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ja nou een pizza dat met de dikke harige reet van pizzaboer Luigi is gemaakt blief ik niet!
![]()
Liever een pizza kapsalon![]()
Of moet ik pozza zeggen?
Werewolf
Nee hoor. Absoluut niet. Ik hou gewoon niet van kortzichtige mensen en/of trolls.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Professioneel moderator gedrag dit van je.
Wel grappig waarschijnlijk ben je gekomen omdat iemand tr zet die mij er laatst van beticht jou er altijd bij te roepen.F.K.A. SuperwormJim![]()
lolquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ja nou een pizza dat met de dikke harige reet van pizzaboer Luigi is gemaakt blief ik niet!
![]()
![]()
![]()
Op sommige mensen naquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen is hier ook gewoon heerlijk betrokken met elkaar
Ik vond het wel grappig om een groep kaarsjesbrandende, biddende en zingende christenen te zien bij de (gothic) metal festivals waar ik naar toe ging!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat is niet uiten dat ze Christelijk zijn. Dat is mensen beledigen door aan te geven dat ze gered moeten worden, oftewel ze zijn ziek.![]()
![]()
'Ze mogen toch christelijk zijn' joe daar gaat het ook echt om....
Ja ik wilde "Mario" zeggen omdat die pizzabakker hier bekend is van een heel oude reclame, maar dat zou verwarring kunnen opleveren met jou!quote:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik ook niet![]()
Liever een pizza kapsalon![]()
Of moet ik pozza zeggen?
Gewoon pizza.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Bijna nietquote:
Ja die sluiten we expres buiten en feliciteren we niet als ze jarig zijn maar verder zijn we goeie mensen hoor.quote:
R.I.P DTS.![]()
Nu jij, onze redder, hier bent wel.quote:
Ja hoorquote:
Zolang je maar geloofd in God
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Met mij wel. Haartjes wassen. Laters.quote:Werewolf
Ik bedoelde bij mij aan het hofjequote:![]()
FOK! Is soms een ander verhaalTrotste mama van Ambar
Komt ie weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die sluiten we expres buiten en feliciteren we niet als ze jarig zijn maar verder zijn we goeie mensen hoor.
Ja dan moet ze straks op de blaren gaan zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef mario390 het volgende:
en meid kann me de pizza wel met naakte kont servieren
maaar ze zoll niet over 43 zijn![]()
Nee want jij bent zo lekker jongquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef mario390 het volgende:
en meid kann me de pizza wel met naakte kont servieren
maaar ze zoll niet over 43 zijn
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik mag het niet zeggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die sluiten we expres buiten en feliciteren we niet als ze jarig zijn maar verder zijn we goeie mensen hoor.
Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen. Ik mag het niet zeggen.
IkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
wat heeft christelijk er nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je homo bent en je krijgt te horen dat Jezus je kan 'redden' is heel wat anders dan dat je respect het voor elkaars mening.
Ik ken er genoeg en durf te zeggen het merendeel die daar geen problemen mee hebben homo of lesbisch of wat anders of niet. Incl mezelf natuurlijk.
met die Pride gaat het erom dat ze vooral uit willen stralen dat ze anders zijn. en dat overdrijven ze, naar mijn mening trouwens. En komt er alleen nog maar meer ellende van.
het zijn altijd kleine groepen enzo die het niet met elkaar eens zijn maar die wel een heel drama erover maken en de media smult ervan omdat uit te zenden, want heeeeeeeej dan zijn zijn ze iig inclusief enzo
Do what you love, love what you do!![]()
Lees even terug Kreequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
wat heeft christelijk er nu weer mee te maken?
Ik ken er genoeg en durf te zeggen het merendeel die daar geen problemen mee hebben homo of lesbisch of wat anders of niet. Incl mezelf natuurlijk.
met die Pride gaat het erom dat ze vooral uit willen stralen dat ze anders zijn. en dat overdrijven ze, naar mijn mening trouwens. En komt er alleen nog maar meer ellende van.
het zijn altijd kleine groepen enzo die het niet met elkaar eens zijn maar die wel een heel drama erover maken en de media smult ervan omdat uit te zenden, want heeeeeeeej dan zijn zijn ze iig inclusief enzoEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mensen positieve vibes. Het leven is leuk en heerlijk
Trotste mama van Ambar
haha niet gedaanquote:. sorry, maargoed alsnog is dit mijn mening erover in het algemeen. Als ik op iets specifieks moet reageren dan quote het maar ff
Maar dit is wat men tegenwoordig doet he iemand met een andere mening wegzetten als troll of nazi transfoob etc. Jan Roos en JK Rowling oa hardwerkende mensen die beveiliging nodig hebben omdat ze een mening hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:07 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee hoor. Absoluut niet. Ik hou gewoon niet van kortzichtige mensen en/of trolls.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Amenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik bedoelde bij mij aan het hofje![]()
FOK! Is soms een ander verhaal
meestal is dat wel het goede idee jahquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen positieve vibes. Het leven is leuk en heerlijkDo what you love, love what you do!![]()
Dit is heel wat anders dan dat je een hele groep buitensluit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat kan jou het schelen dat iemand je niet feliciteert?![]()
Aangezien hij er al 187201239x over is begonnen: heul veel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit is heel wat anders dan dat je een hele groep buitensluit.
Wat kan jou het schelen dat iemand je niet feliciteert?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Uh kree lees even de discussie vanaf het begin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:11 schreef kree het volgende:
[..]
wat heeft christelijk er nu weer mee te maken?
het zijn altijd kleine groepen enzo die het niet met elkaar eens zijn maar die wel een heel drama erover maken en de media smult ervan omdat uit te zenden, want heeeeeeeej dan zijn zijn ze iig inclusief enzo![]()
Nee joh, jij hebt helemaal geen andere mening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar dit is wat men tegenwoordig doet he iemand met een andere mening wegzetten als troll of nazi transfoob etc. Jan Roos en JK Rowling oa hardwerkende mensen die beveiliging nodig hebben omdat ze een mening hebben.
Feit: dat bord hangt daar om te provoceren en beledigen.
Als je zegt dat dat bord daar hangt omdat ze daarmee geheel onschuldig willen aangeven dat ze Christelijk zijn, dan ...
A. ... lieg je en ben je aan het trollen
B. ... snap je t echt niet.
Kies maar.F.K.A. SuperwormJim![]()
Tadadadada....quote:
Ja doeiquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:13 schreef kree het volgende:
[..]
haha niet gedaan. sorry, maargoed alsnog is dit mijn mening erover in het algemeen. Als ik op iets specifieks moet reageren dan quote het maar ff
Je doet aan cherry pickingEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik dacht meer aan schuren.quote:
iemand kan het mss ff nog samenvatten ofzo in een paar zinnen? hahaha wat is het probleem?
Ik reageer trouwens omdat ik denk lees wat iets wat onder christelijk geschoven is wat ik totaal niet zo zie gebeuren.Do what you love, love what you do!![]()
Is buitensluiten want elkaar feliciteren ze wel vervolgens was er eentje ziek zwak en misselijk en toen was het helemaal van och schatje toch beterschap zo zielig etc.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Dit is heel wat anders dan dat je een hele groep buitensluit.
Wat kan jou het schelen dat iemand je niet feliciteert?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Skaterboysquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Alle sport opheffen![]()
Al keek ik net skaten, dat vind ik wel leuk om te kijken![]()
![]()
Ik aan The Bue Oister.quote:
Nee je kunt gewoon terug lezenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef kree het volgende:
iemand kan het mss ff nog samenvatten ofzo in een paar zinnen? hahaha wat is het probleem?
Ik reageer trouwens omdat ik denk lees wat iets wat onder christelijk geschoven is wat ik totaal niet zo zie gebeuren.
Gewoon wat moeite doen
Als je een mening wilt vormenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Insert Djeeeezzzz-gifje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is buitensluiten want elkaar feliciteren ze wel vervolgens was er eentje ziek zwak en misselijk en toen was het helemaal van och schatje toch beterschap zo zielig etc.![]()
nee hoor? maar geen zin om hele topics terug te zoeken, gewoon omdat het me niet zo boeit en ik er niet wakker van lig ook. over het algemeen en daarom geef ik ook algemeen mijn idee erover en dat omvat het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja doei
Je doet aan cherry pickingDo what you love, love what you do!![]()
Wat een warme zonnige dag he mensen
Nee dat doet het nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor? maar geen zin om hele topics terug te zoeken, gewoon omdat het me niet zo boeit en ik er niet wakker van lig ook. over het algemeen en daarom geef ik ook algemeen mijn idee erover en dat omvat het eigenlijk wel.
Je leest 1 Ieniminie zin
En daar reageer je opEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nou dan laat het maar lekker gaan kreequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor? maar geen zin om hele topics terug te zoeken, gewoon omdat het me niet zo boeit en ik er niet wakker van lig ook. over het algemeen en daarom geef ik ook algemeen mijn idee erover en dat omvat het eigenlijk wel.![]()
![]()
nou dan hou ik het bij mijn algemene mening, daar ging het me ook om, zal vast wel specifiek weer iets zijn. Maar zal wel weer meevallen denk behalve dat er weer een hoop drama gemaakt is om niksquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee je kunt gewoon terug lezen
Gewoon wat moeite doen
Als je een mening wilt vormen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is buitensluiten want elkaar feliciteren ze wel vervolgens was er eentje ziek zwak en misselijk en toen was het helemaal van och schatje toch beterschap zo zielig etc.![]()
![]()
![]()
Stuur anders nog even een dm naar me met wat scheldwoorden en wat je van me vindt. Want zelf ben je o zo zielig en een slachtoffer natuurlijk.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Wij weten.quote:
ja doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:18 schreef maily het volgende:
[..]
Nou dan laat het maar lekker gaan kree
Tja zo gaat het hier, maar dat heeft niets met iemands geaardheid te maken maar met of je met elkaar overweg kunt of dat je geïnteresseerd bent of niet of dat je iets aan je voorbij laat gaan. Dit is niet je persoonlijke vriendenkring en je hoeft toch niet op iedereen geïnteresseerd te reageren. Dat doe ik ook niet. Heb ik ook geen zin in, omdat het dan hypocriet zou zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Morgen een koelere dag en daarna weer warmquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Maandag 30+quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen een koelere dag en daarna weer warm![]()
zoll niet zo en kont zijn, foto van fok nur openen als je wat outhoud nur komisch dat het bij fokbabes isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Krijgen we dan ingebouwde airco hier? Ik ben voor!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat het topic zo gebolkt gaat worden om de boel weer af te laten koelen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:20 schreef mario390 het volgende:
zoll niet zo en kont zijn, foto van fok nur openen als je wat outhoud nur komisch dat het bij fokbabes isIs dat je vriendin ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
onbegonnen werk om het met iedereen eens te zijn. LOL. truck in dit hele topic is ook meer om je daar dan maar niet teveel zorgen over te maken. En zeker met dit soort discussies (want ga ze wel in hoor). Maar zoveel keer al gedaan. Het heeft in dit topic alleen meestal weinig nut.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja zo gaat het hier, maar dat heeft niets met iemands geaardheid te maken maar met of je met elkaar overweg kunt of dat je geïnteresseerd bent of niet of dat je iets aan je voorbij laat gaan. Dit is niet je persoonlijke vriendenkring en je hoeft toch niet op iedereen geïnteresseerd te reageren. Dat doe ik ook niet. Heb ik ook geen zin in, omdat het dan hypocriet zou zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Zo staat ze op van de bank:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heeft ie in ieder geval zijn handen volquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
#dramaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan hou ik het bij mijn algemene mening, daar ging het me ook om, zal vast wel specifiek weer iets zijn. Maar zal wel weer meevallen denk behalve dat er weer een hoop drama gemaakt is om niksF.K.A. SuperwormJim![]()
Hoe is je vakantie ?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik las het idd,toen @Kissingbird zei dat het 34 werd bij haarquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Moet mutti helpenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ie in ieder geval zijn handen vol![]()
![]()
Ik zie nu hier 35 staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik las het idd,toen @:Kissingbird zei dat het 34 werd bij haar![]()
Ach joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is buitensluiten want elkaar feliciteren ze wel vervolgens was er eentje ziek zwak en misselijk en toen was het helemaal van och schatje toch beterschap zo zielig etc.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach joh, ga je daar nog om zeuren? Je noemde ons 'klein'.
Nee, kindertjes die vragen worden overgeslagen bij mij.
Ook mensen die ik niet zo mag.
Zo goed?
Kusje d'rop.
Movin' on.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Proestquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
Geannuleerd door Danny. Mario en kree lopen weer los in dts.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
hohoho blauwe, dat is niet eerlijk hequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
@Kissingbird is de winnaar!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik las het idd,toen @:Kissingbird zei dat het 34 werd bij haar![]()
![]()
Ik ben op dat soort dagen wel blij dat ik niet ver vd kust woon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik las het idd,toen @:Kissingbird zei dat het 34 werd bij haarActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
Geannuleerd door Danny. Mario en kree lopen weer los in dts.![]()
![]()
oh heb nu wel zin in kersenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja doei
Je doet aan cherry picking![]()
maar heb ze niet in huis
Smile, it's free therapy.![]()
Het leven is niet eerlijk, Santa Clausquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
hohoho blauwe, dat is niet eerlijk heF.K.A. SuperwormJim![]()
Bolkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
Geannuleerd door Danny. Mario en kree lopen weer los in dts.![]()
Hohohoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk, Santa ClausEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Naar mijn weten hebben christelijke mensen en homoseksuelen helemaal geen problemen met elkaar. Dus die Jezus redt mensen komen daar ook omdat het christelijke geloof terugloopt in Nederland dacht ik. Hier heb je ook van die figuren in het centrum op een bankje meestal loop ik snel door.Maar de pride is toch al een en al gekkigheid dan maakt die mensen die willen laten zien dat ze christelijk zijn er nog extra bij toch niet uit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:15 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee joh, jij hebt helemaal geen andere mening.
Feit: dat bord hangt daar om te provoceren en beledigen.
Als je zegt dat dat bord daar hangt omdat ze daarmee geheel onschuldig willen aangeven dat ze Christelijk zijn, dan ...
A. ... lieg je en ben je aan het trollen
B. ... snap je t echt niet.
Kies maar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Man man man, altijd weer die Danny weer met zijn wilde plannenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Omg! Heetquote:
Dit waren de girlz.quote:
Maar dus ook van 13 jaar al die daarbij in de finale stonden en eigenlijk allemaal best jong geloof ik.
De commentatoren zeiden dat bij de mannen er juist zelfs mannen van 50 jaar meededen
ja nee maar ik weet je hebt hier een handje van. Je moet het niet naar mij n u gaan reflecteren die hele discussie of meningsverschil of weet ik veel wat er. nu was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk, Santa Claus
Want dat is het niet he, maar neem aan grapje
Ik twijfel nog over je: A of B?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben christelijke mensen en homoseksuelen helemaal geen problemen met elkaar. Dus die Jezus redt mensen komen daar ook omdat het christelijke geloof terugloopt in Nederland dacht ik. Hier heb je ook van die figuren in het centrum op een bankje meestal loop ik snel door.Maar de pride is toch al een en al gekkigheid dan maakt die mensen die willen laten zien dat ze christelijk zijn er nog extra bij toch niet uit?F.K.A. SuperwormJim![]()
Dramaaaaaaaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja nee maar ik weet je hebt hier een handje van. Je moet het niet naar mij n u gaan reflecteren die hele discussie of meningsverschil of weet ik veel wat er. nu was.
Want dat is het niet he, maar neem aan grapjeF.K.A. SuperwormJim![]()
Goh, het is 1 topic. Dit. Paar posts geleden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor? maar geen zin om hele topics terug te zoeken, gewoon omdat het me niet zo boeit en ik er niet wakker van lig ook. over het algemeen en daarom geef ik ook algemeen mijn idee erover en dat omvat het eigenlijk wel.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat hij niet kan kiezenquote:
Tis maar goed dat AS er niet isquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Als ik jou zie altijd. Maar dat wordt niet bedoeld geloof ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
misschien is er iemand waar het nog warmer wordt maandagOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
33 graden op maandag. Locatie automatisch bepaald.quote:Werewolf
juist dat dus, in mijn ervaring is het ook niet zo. zelfs niet hier in Katwijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben christelijke mensen en homoseksuelen helemaal geen problemen met elkaar. Dus die Jezus redt mensen komen daar ook omdat het christelijke geloof terugloopt in Nederland dacht ik. Hier heb je ook van die figuren in het centrum op een bankje meestal loop ik snel door.Maar de pride is toch al een en al gekkigheid dan maakt die mensen die willen laten zien dat ze christelijk zijn er nog extra bij toch niet uit?Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet t wel zekerquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik jou zie altijd. Maar dat wordt niet bedoeld geloof ik.![]()
![]()
maar we kunnen hem wel taggenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis maar goed dat AS er niet is
aardappelschotel ze doet het weer![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis maar goed dat AS er niet is![]()
![]()
WAAT dat lees ik nu pasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Als ik jou zie altijd. Maar dat wordt niet bedoeld geloof ik.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar we kunnen hem wel taggen
@:aardappelschotel ze doet het weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Tot voor kort kende ik jou helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:18 schreef aeque het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Stuur anders nog even een dm naar me met wat scheldwoorden en wat je van me vindt. Want zelf ben je o zo zielig en een slachtoffer natuurlijk.
Nog steeds niet je bent een maatje van zure madam Sally zag elders in een slowchat maar verder vind ik het allemaal niet zo relevant.
Mij even feliciteren had ik wel tof gevonden pik.
R.I.P DTS.![]()
weet ik wel en zou het terug kunnen lezen, maar het zal wel weer zo een kleinigheid zijn dat ik geen zin heb om 300 posts terug te lezenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:25 schreef Sally het volgende:
[..]
Goh, het is 1 topic. Dit. Paar posts geleden.
Kutvogelquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:26 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
maar we kunnen hem wel taggen
@:aardappelschotel ze doet het weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]he? ja ik dacht ook dat het niet mocht.. maar.. ff werd deze week meerdere keren hier getagd een as ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus ja? uhm? kweetutooknietmeerzogoed dan
edit heb @ weggehaald maar zie het vaker deze week
PatattentalloorWerewolf
sally is niet zuur?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot voor kort kende ik jou helemaal niet.
Nog steeds niet je bent een maatje van zure madam Sally zag elders in een slowchat maar verder vind ik het allemaal niet zo relevant.
Hoe is het met mini?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat het topic zo gebolkt gaat worden om de boel weer af te laten koelen.![]()
Jezus Mikeyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je zoekt het wel heeel ver hè
Denk je nu echt dat iedereen die ik wel eens heb gesproken( Posts) mij gaat feliciteren
Zo kun je je altijd wel het lulletje voelenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oja?quote:
Druk met zijn harem natuurlijk.quote:
Ehm jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he? ja ik dacht ook dat het niet mocht.. maar.. ff werd deze week meerdere keren hier getagd een as ook?
dus ja? uhm? kweetutooknietmeerzogoed dan
edit heb @ weggehaald maar zie het vaker deze week
Even SwJ vragen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Helemaal top!quote:
Zijn vriendinnetje bleef logeren en vandaag zijn we naar een zwemplas gegaan waarna ze pizza hebben gegeten!![]()
![]()
Welke smaak ?quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik hou niet zo van ruziemaken
Lees wel mee danWerewolf
Denk je nou echt dat ik jou ga feliciteren als je mij een ochtend lang zwart probeert te maken in dit topic, loopt te drammen als klein kind en loopt te schelden in dm?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga lekker een stukje fietsen kleuter.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Soms in bedquote:
Nee, hier thuis niet, 31 volgens weeronline.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
misschien is er iemand waar het nog warmer wordt maandag
En waar ik dan zit is 28 graden voorspeld
Ik denk dat jij een cursus theologie moet gaan volgen, in welke religie dan ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrijwel alle religies die ik ken erkennen menselijk falen en scholen in het erkennen, herkennen en verbeteren daarvan om puurheid in ziel te verkrijgen. Naar mijn mening kun jij daar nog het een en ander van leren ipv in je eigen kortzichtigheid blijven hangen en zeuren over anderen
ik ook niet eigenlijk want zie dat ontsporen enzo dan. hahahaha maarja het blijft wel humor om te lezen dan. moet alleen van toetsenbord blijven dan ff denkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lees wel mee dan
Te makkelijk want ik zeg daar best zinnige dingen bij mijn weten hangen ze dat niet op om homoseksuelen te pesten maar voor aandacht voor het christendom want het aantal christen loopt terug in Nederland en dan is het niet gek als je dat dan op zoiets druk bezocht als de pride dat dan gaat promoten.quote:
vanuit dat oogpunt is het dan best gek om te zien dat homoseksuelen vervolgens die borden verwijderen terwijl ze normaal zo plat gaan op inclusief zijn met elkaar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ruziemaken is ook niet zo leuk. Discussiëren is weer wat anders wat mij betreft. Kan ook fel zijn, maar wel altijd met respect.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lees wel mee dan![]()
Geile draakquote:
Werewolf
Met dit weer is op het dekbed ook niet verkeerdquote:
ik ben het wel met jou eens, in de zin van meeste drama en daarmee eigenlijk ook haat tegen ze creëren ze welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Te makkelijk want ik zeg daar best zinnige dingen bij mijn weten hangen ze dat niet op om homoseksuelen te pesten maar voor aandacht voor het christendom want het aantal christen loopt terug in Nederland en dan is het niet gek als je dat dan op zoiets druk bezocht als de pride dat dan gaat promoten.
vanuit dat oogpunt is het dan best gek om te zien dat homoseksuelen vervolgens die borden verwijderen terwijl ze normaal zo plat gaan op inclusief zijn met elkaar.
beetje zelf.
het is niet veel anders als de A12-plakkers. want die kotst ook iedereen uit.Do what you love, love what you do!![]()
Wij hebben op werk een oven van 550 graden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
misschien is er iemand waar het nog warmer wordt maandagTrotste mama van Ambar
Totzo!quote:
Ook lekkerquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben op werk een oven van 550 graden?![]()
Dat telt
Scheidt?!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Karma als een kutvogel morgen op je kop scheidt![]()
![]()
Schijt is ook een moeilijk woordjequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
oh kud dat is wel een hele domme fout
![]()
3D geprinte draak (die lange)Werewolf
Fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal top!
Zijn vriendinnetje bleef logeren en vandaag zijn we naar een zwemplas gegaan waarna ze pizza hebben gegeten!![]()
![]()
en ik dacht wel bij het typen: dit ziet raar uit.. iets klopt niet.. maar dacht nee.. dt.. dus kloptquote:
Makkelijker gedaan dan geschrevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schijt is ook een moeilijk woordje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schijt is ook een moeilijk woordje![]()
ssssst AF jij
ik neem het altijd nog voor je op als mede limbo
Verbrand al het organische materiaal. Mocht je "materiaal" in de aanbieding hebben dan hoor ik het welquote:Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
oh kud dat is wel een hele domme fout![]()
![]()
waar het om gaat is, onder het mom van me-too kun je blijkbaar een hoop maken. veel meer als je als rest mag doen want het is demonstratie ofzo.
Ok dat misbruiken ze voor meer aandacht niet beseffende dat ze zich er eerder minder als meer populair door maken.
Tuurlijk snap hun punten wel, maar persoonlijk ik vind ze te ver gaan. En ok neerknuppelen hoeft nog niet. Maar beetje meer normaal gedragen mag wel ook al ben je me-too if een a12 klever.
Want ik heb er last van namelijk, zolang ik dat niet heb, geen probleem en doe lekker je dingDo what you love, love what you do!![]()
Er is m.i. nogal verschil tussen "Kom {alsjeblieft} bij onze kerk(genootschap!!!" of "Ga weer in God/Jaweh/Allah geloven!!111!!1111!"
of
"Jezus zal U redden!!" - want U ben verkeerd bezig. U gaat de verkeerde weg. U verdwaalt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dat is zowel correct als tevens juistquote:
Moet lachenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verbrand al het organische materiaal. Mocht je "materiaal" in de aanbieding hebben dan hoor ik het wel![]()
Handig die oven![]()
Oehquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:33 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik even de aandacht afleiden en zeggen dat ik pozza met ananas ga bestellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ftfyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ssssst AF jij
ik neem het altijd nog voor je op als mede buitenlander
Als mede Limbo weet ik ook hoe moeilijk het is om je daden te verwoordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ssssst AF jij
ik neem het altijd nog voor je op als mede limbo
@SwJ als die jezus redt mensen er daar alleen maar zijn om het eigen geloof te promoten en niet omdat ze homoseksuelen willen genezen of wat voor rare gedachten dan ook. is het toch juist de lgbt gemeenschap die op dat moment niet inclusief bezig is door die borden te verwijderen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Jij eet pizza ananas?quote:
We hebben nog wel meer handige snufjes op werkquote:
Trotste mama van Ambar
Wie bedoel je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef kree het volgende:
waar het om gaat is, onder het mom van me-too kun je blijkbaar een hoop maken. veel meer als je als rest mag doen want het is demonstratie ofzo.
Ok dat misbruiken ze voor meer aandacht niet beseffende dat ze zich er eerder minder als meer populair door maken.
Tuurlijk snap hun punten wel, maar persoonlijk ik vind ze te ver gaan. En ok neerknuppelen hoeft nog niet. Maar beetje meer normaal gedragen mag wel lokaal ben je me-too if een a12 klever.
Want ik heb er last van namelijk, zolang ik dat niet heb, geen probleem en doe lekker je ding
En wat bedoel je nu eigenlijk? beetje vaag verhaalSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Te makkelijk want ik zeg daar best zinnige dingen bij mijn weten hangen ze dat niet op om homoseksuelen te pesten maar voor aandacht voor het christendom want het aantal christen loopt terug in Nederland en dan is het niet gek als je dat dan op zoiets druk bezocht als de pride dat dan gaat promoten.
vanuit dat oogpunt is het dan best gek om te zien dat homoseksuelen vervolgens die borden verwijderen terwijl ze normaal zo plat gaan op inclusief zijn met elkaar.En daar gaat het mis. Het is geen mening. Er is geen "bij mijn weten". Die borden hangen daar om te provoceren en beledigen. Daar kun je het niet "niet mee eens zijn". Het is namelijk een feit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben het wel met jou eens, in de zin van meeste drama en daarmee eigenlijk ook haat tegen ze creëren ze wel
beetje zelf.
het is niet veel anders als de A12-plakkers. want die kotst ook iedereen uit.F.K.A. SuperwormJim![]()
Nee, maar überhaupt.quote:
Kunnen kree en Mikey niet een apart topic beginnen ofzo
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jezus Mikey
Je zoekt het wel heeel ver hè
Denk je nu echt dat iedereen die ik wel eens heb gesproken( Posts) mij gaat feliciteren
Zo kun je je altijd wel het lulletje voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nouja als ik spreek waar ik kom dan he? dan is dat niet zo die die keuze hoor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef Sally het volgende:
Er is m.i. nogal verschil tussen "Kom {alsjeblieft} bij onze kerk(genootschap!!!" of "Ga weer in God/Jaweh/Allah geloven!!111!!1111!"
of
"Jezus zal U redden!!" - want U ben verkeerd bezig. U gaat de verkeerde weg. U verdwaalt.
Dit is een gedachte uit de middeleeuwen (ok islam heeft het meer). maar ik zie dit echt nooit in kerken., gaat toch heel anders????
Weet niet, wie van jullie halen dit nu uit eigen info dat dat zo gaat. Of uit idee?Do what you love, love what you do!![]()
Er is geen "als". Die borden hangen daar om te provoceren. Feit. Geen mening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:swj als die jezus redt mensen er daar alleen maar zijn om het eigen geloof te promoten en niet omdat ze homoseksuelen willen genezen of wat voor rare gedachten dan ook. is het toch juist de lgbt gemeenschap die op dat moment niet inclusief bezig is door die borden te verwijderen?F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik denk dat haar vader daar ook nog een kleine rol in hadquote:
Ken er nog wel een paar die daar bij mogen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
Kunnen kree en Mikey niet een apart topic beginnen ofzo
Moest even zoeken, had het blijkbaaar op de badkamer gelegd.quote:
Een Margriet kookboek, wat ze in 1969 gekocht heeft!Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Waarom niet. Lekker boeien wat je erop gooit. Als je kiwi anijs lekker vindt, gooi je dat er toch opquote:![]()
![]()
wat ik bedoel de me-too Pride dus of a12 klevers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
En wat bedoel je nu eigenlijk? beetje vaag verhaalDo what you love, love what you do!![]()
Misschien is haar moeder een clownfish. We weten het niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat haar vader daar ook nog een kleine rol in had
Ow! Gouwe Ouwe, een verzamel exemplaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moest even zoeken, had het blijkbaaar op de badkamer gelegd.
Een Margriet kookboek, wat ze in 1969 gekocht heeft!![]()
![]()
Ik bedoelde ook niet dat het exclusief voor hun wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ken er nog wel een paar die daar bij mogen.
Nein! Warm fruit hoor niet op een ananas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom niet. Lekker boeien wat je erop gooit. Als je kiwi anijs lekker vindt, gooi je dat er toch op
net zoals heel veel andere dingen ook een feit zijn?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:37 schreef SwJ het volgende:
[..]
[..]
En daar gaat het mis. Het is geen mening. Er is geen "bij mijn weten". Die borden hangen daar om te provoceren en beledigen. Daar kun je het niet "niet mee eens zijn". Het is namelijk een feit.
Daar gaat het niet om, ik vind de manier waarop niet goed.
Die linkse a12 klojo's hebben de staat al een vermogen gekost. laat ze het ook zelf dan maar betalen.Do what you love, love what you do!![]()
Dat is nog niet alles... even foto maken...quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow! Gouwe Ouwe, een verzamel exemplaarOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶
Forum Opties Forumhop: Hop naar: