Nee dat doet het nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor? maar geen zin om hele topics terug te zoeken, gewoon omdat het me niet zo boeit en ik er niet wakker van lig ook. over het algemeen en daarom geef ik ook algemeen mijn idee erover en dat omvat het eigenlijk wel.
Nou dan laat het maar lekker gaan kreequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor? maar geen zin om hele topics terug te zoeken, gewoon omdat het me niet zo boeit en ik er niet wakker van lig ook. over het algemeen en daarom geef ik ook algemeen mijn idee erover en dat omvat het eigenlijk wel.
nou dan hou ik het bij mijn algemene mening, daar ging het me ook om, zal vast wel specifiek weer iets zijn. Maar zal wel weer meevallen denk behalve dat er weer een hoop drama gemaakt is om niksquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee je kunt gewoon terug lezen
Gewoon wat moeite doen
Als je een mening wilt vormen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is buitensluiten want elkaar feliciteren ze wel vervolgens was er eentje ziek zwak en misselijk en toen was het helemaal van och schatje toch beterschap zo zielig etc.
Wij weten.quote:
ja doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:18 schreef maily het volgende:
[..]
Nou dan laat het maar lekker gaan kree
Tja zo gaat het hier, maar dat heeft niets met iemands geaardheid te maken maar met of je met elkaar overweg kunt of dat je geïnteresseerd bent of niet of dat je iets aan je voorbij laat gaan. Dit is niet je persoonlijke vriendenkring en je hoeft toch niet op iedereen geïnteresseerd te reageren. Dat doe ik ook niet. Heb ik ook geen zin in, omdat het dan hypocriet zou zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is buitensluiten want elkaar feliciteren ze wel vervolgens was er eentje ziek zwak en misselijk en toen was het helemaal van och schatje toch beterschap zo zielig etc.
Morgen een koelere dag en daarna weer warmquote:
Maandag 30+quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen een koelere dag en daarna weer warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijgen we dan ingebouwde airco hier? Ik ben voor!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:19 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat het topic zo gebolkt gaat worden om de boel weer af te laten koelen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:20 schreef mario390 het volgende:
zoll niet zo en kont zijn, foto van fok nur openen als je wat outhoud nur komisch dat het bij fokbabes isIs dat je vriendin ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
onbegonnen werk om het met iedereen eens te zijn. LOL. truck in dit hele topic is ook meer om je daar dan maar niet teveel zorgen over te maken. En zeker met dit soort discussies (want ga ze wel in hoor). Maar zoveel keer al gedaan. Het heeft in dit topic alleen meestal weinig nut.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:20 schreef Shii het volgende:
[..]
Tja zo gaat het hier, maar dat heeft niets met iemands geaardheid te maken maar met of je met elkaar overweg kunt of dat je geïnteresseerd bent of niet of dat je iets aan je voorbij laat gaan. Dit is niet je persoonlijke vriendenkring en je hoeft toch niet op iedereen geïnteresseerd te reageren. Dat doe ik ook niet. Heb ik ook geen zin in, omdat het dan hypocriet zou zijn.
Zo staat ze op van de bank:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Heeft ie in ieder geval zijn handen volquote:
#dramaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:18 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan hou ik het bij mijn algemene mening, daar ging het me ook om, zal vast wel specifiek weer iets zijn. Maar zal wel weer meevallen denk behalve dat er weer een hoop drama gemaakt is om niks
Hoe is je vakantie ?quote:
Ik las het idd,toen @Kissingbird zei dat het 34 werd bij haarquote:
Moet mutti helpenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ie in ieder geval zijn handen vol
Ik zie nu hier 35 staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik las het idd,toen @:Kissingbird zei dat het 34 werd bij haar
Ach joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach joh, ga je daar nog om zeuren? Je noemde ons 'klein'.
Nee, kindertjes die vragen worden overgeslagen bij mij.
Ook mensen die ik niet zo mag.
Zo goed?
Kusje d'rop.
Movin' on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |