quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben op werk een oven van 550 graden?
Scheidt?!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Karma als een kutvogel morgen op je kop scheidt
Schijt is ook een moeilijk woordjequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
oh kud dat is wel een hele domme fout
Fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal top!
Zijn vriendinnetje bleef logeren en vandaag zijn we naar een zwemplas gegaan waarna ze pizza hebben gegeten!
en ik dacht wel bij het typen: dit ziet raar uit.. iets klopt niet.. maar dacht nee.. dt.. dus kloptquote:
Makkelijker gedaan dan geschrevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schijt is ook een moeilijk woordje
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schijt is ook een moeilijk woordje
Verbrand al het organische materiaal. Mocht je "materiaal" in de aanbieding hebben dan hoor ik het welquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
oh kud dat is wel een hele domme fout
Dat is zowel correct als tevens juistquote:
Moet lachenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verbrand al het organische materiaal. Mocht je "materiaal" in de aanbieding hebben dan hoor ik het wel
Oehquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:33 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik even de aandacht afleiden en zeggen dat ik pozza met ananas ga bestellen![]()
![]()
![]()
Ftfyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ssssst AF jij
ik neem het altijd nog voor je op als mede buitenlander
Als mede Limbo weet ik ook hoe moeilijk het is om je daden te verwoordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ssssst AF jij
ik neem het altijd nog voor je op als mede limbo
Jij eet pizza ananas?quote:
We hebben nog wel meer handige snufjes op werkquote:
Wie bedoel je?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef kree het volgende:
waar het om gaat is, onder het mom van me-too kun je blijkbaar een hoop maken. veel meer als je als rest mag doen want het is demonstratie ofzo.
Ok dat misbruiken ze voor meer aandacht niet beseffende dat ze zich er eerder minder als meer populair door maken.
Tuurlijk snap hun punten wel, maar persoonlijk ik vind ze te ver gaan. En ok neerknuppelen hoeft nog niet. Maar beetje meer normaal gedragen mag wel lokaal ben je me-too if een a12 klever.
Want ik heb er last van namelijk, zolang ik dat niet heb, geen probleem en doe lekker je ding
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Te makkelijk want ik zeg daar best zinnige dingen bij mijn weten hangen ze dat niet op om homoseksuelen te pesten maar voor aandacht voor het christendom want het aantal christen loopt terug in Nederland en dan is het niet gek als je dat dan op zoiets druk bezocht als de pride dat dan gaat promoten.
vanuit dat oogpunt is het dan best gek om te zien dat homoseksuelen vervolgens die borden verwijderen terwijl ze normaal zo plat gaan op inclusief zijn met elkaar.
En daar gaat het mis. Het is geen mening. Er is geen "bij mijn weten". Die borden hangen daar om te provoceren en beledigen. Daar kun je het niet "niet mee eens zijn". Het is namelijk een feit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben het wel met jou eens, in de zin van meeste drama en daarmee eigenlijk ook haat tegen ze creëren ze wel
beetje zelf.
het is niet veel anders als de A12-plakkers. want die kotst ook iedereen uit.
Nee, maar überhaupt.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jezus Mikey
Je zoekt het wel heeel ver hè
Denk je nu echt dat iedereen die ik wel eens heb gesproken( Posts) mij gaat feliciteren
Zo kun je je altijd wel het lulletje voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
nouja als ik spreek waar ik kom dan he? dan is dat niet zo die die keuze hoor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef Sally het volgende:
Er is m.i. nogal verschil tussen "Kom {alsjeblieft} bij onze kerk(genootschap!!!" of "Ga weer in God/Jaweh/Allah geloven!!111!!1111!"
of
"Jezus zal U redden!!" - want U ben verkeerd bezig. U gaat de verkeerde weg. U verdwaalt.
Er is geen "als". Die borden hangen daar om te provoceren. Feit. Geen mening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:swj als die jezus redt mensen er daar alleen maar zijn om het eigen geloof te promoten en niet omdat ze homoseksuelen willen genezen of wat voor rare gedachten dan ook. is het toch juist de lgbt gemeenschap die op dat moment niet inclusief bezig is door die borden te verwijderen?
Ik denk dat haar vader daar ook nog een kleine rol in hadquote:
Ken er nog wel een paar die daar bij mogen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:37 schreef DerRabbit het volgende:
Kunnen kree en Mikey niet een apart topic beginnen ofzo
Moest even zoeken, had het blijkbaaar op de badkamer gelegd.quote:
Waarom niet. Lekker boeien wat je erop gooit. Als je kiwi anijs lekker vindt, gooi je dat er toch opquote:
wat ik bedoel de me-too Pride dus of a12 klevers.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Wie bedoel je?
En wat bedoel je nu eigenlijk? beetje vaag verhaal
Misschien is haar moeder een clownfish. We weten het niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat haar vader daar ook nog een kleine rol in had
Ow! Gouwe Ouwe, een verzamel exemplaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moest even zoeken, had het blijkbaaar op de badkamer gelegd.
Een Margriet kookboek, wat ze in 1969 gekocht heeft!
Ik bedoelde ook niet dat het exclusief voor hun wasquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ken er nog wel een paar die daar bij mogen.
Nein! Warm fruit hoor niet op een ananas.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom niet. Lekker boeien wat je erop gooit. Als je kiwi anijs lekker vindt, gooi je dat er toch op
net zoals heel veel andere dingen ook een feit zijn?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:37 schreef SwJ het volgende:
[..]
[..]
En daar gaat het mis. Het is geen mening. Er is geen "bij mijn weten". Die borden hangen daar om te provoceren en beledigen. Daar kun je het niet "niet mee eens zijn". Het is namelijk een feit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |