Oja?quote:
Druk met zijn harem natuurlijk.quote:
Ehm jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
he? ja ik dacht ook dat het niet mocht.. maar.. ff werd deze week meerdere keren hier getagd een as ook?
dus ja? uhm? kweetutooknietmeerzogoed dan
edit heb @ weggehaald maar zie het vaker deze week
Helemaal top!quote:
Welke smaak ?quote:
Denk je nou echt dat ik jou ga feliciteren als je mij een ochtend lang zwart probeert te maken in dit topic, loopt te drammen als klein kind en loopt te schelden in dm?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot voor kort kende ik jou helemaal niet.
Nog steeds niet je bent een maatje van zure madam Sally zag elders in een slowchat maar verder vind ik het allemaal niet zo relevant.
Mij even feliciteren had ik wel tof gevonden pik.
Soms in bedquote:
Nee, hier thuis niet, 31 volgens weeronline.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
misschien is er iemand waar het nog warmer wordt maandag
Ik denk dat jij een cursus theologie moet gaan volgen, in welke religie dan ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot voor kort kende ik jou helemaal niet.
Nog steeds niet je bent een maatje van zure madam Sally zag elders in een slowchat maar verder vind ik het allemaal niet zo relevant.
Mij even feliciteren had ik wel tof gevonden pik.
ik ook niet eigenlijk want zie dat ontsporen enzo dan. hahahaha maarja het blijft wel humor om te lezen dan. moet alleen van toetsenbord blijven dan ff denkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik hou niet zo van ruziemaken
Lees wel mee dan
Te makkelijk want ik zeg daar best zinnige dingen bij mijn weten hangen ze dat niet op om homoseksuelen te pesten maar voor aandacht voor het christendom want het aantal christen loopt terug in Nederland en dan is het niet gek als je dat dan op zoiets druk bezocht als de pride dat dan gaat promoten.quote:
Ruziemaken is ook niet zo leuk. Discussiëren is weer wat anders wat mij betreft. Kan ook fel zijn, maar wel altijd met respect.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik hou niet zo van ruziemaken
Lees wel mee dan
Geile draakquote:
Met dit weer is op het dekbed ook niet verkeerdquote:
ik ben het wel met jou eens, in de zin van meeste drama en daarmee eigenlijk ook haat tegen ze creëren ze welquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Te makkelijk want ik zeg daar best zinnige dingen bij mijn weten hangen ze dat niet op om homoseksuelen te pesten maar voor aandacht voor het christendom want het aantal christen loopt terug in Nederland en dan is het niet gek als je dat dan op zoiets druk bezocht als de pride dat dan gaat promoten.
vanuit dat oogpunt is het dan best gek om te zien dat homoseksuelen vervolgens die borden verwijderen terwijl ze normaal zo plat gaan op inclusief zijn met elkaar.
Wij hebben op werk een oven van 550 graden?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
misschien is er iemand waar het nog warmer wordt maandag
Totzo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |