Ik las het idd,toen @Kissingbird zei dat het 34 werd bij haarquote:
Moet mutti helpenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ie in ieder geval zijn handen vol
Ik zie nu hier 35 staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik las het idd,toen @:Kissingbird zei dat het 34 werd bij haar
Ach joh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is buitensluiten want elkaar feliciteren ze wel vervolgens was er eentje ziek zwak en misselijk en toen was het helemaal van och schatje toch beterschap zo zielig etc.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach joh, ga je daar nog om zeuren? Je noemde ons 'klein'.
Nee, kindertjes die vragen worden overgeslagen bij mij.
Ook mensen die ik niet zo mag.
Zo goed?
Kusje d'rop.
Movin' on.
Proestquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
Geannuleerd door Danny. Mario en kree lopen weer los in dts.
hohoho blauwe, dat is niet eerlijk hequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
@Kissingbird is de winnaar!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben op dat soort dagen wel blij dat ik niet ver vd kust woon.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
oh heb nu wel zin in kersenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja doei
Je doet aan cherry picking
Het leven is niet eerlijk, Santa Clausquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef kree het volgende:
[..]
hohoho blauwe, dat is niet eerlijk he
Bolkquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
Hohohoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk, Santa Claus
Naar mijn weten hebben christelijke mensen en homoseksuelen helemaal geen problemen met elkaar. Dus die Jezus redt mensen komen daar ook omdat het christelijke geloof terugloopt in Nederland dacht ik. Hier heb je ook van die figuren in het centrum op een bankje meestal loop ik snel door.Maar de pride is toch al een en al gekkigheid dan maakt die mensen die willen laten zien dat ze christelijk zijn er nog extra bij toch niet uit?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:15 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee joh, jij hebt helemaal geen andere mening.
Feit: dat bord hangt daar om te provoceren en beledigen.
Als je zegt dat dat bord daar hangt omdat ze daarmee geheel onschuldig willen aangeven dat ze Christelijk zijn, dan ...
A. ... lieg je en ben je aan het trollen
B. ... snap je t echt niet.
Kies maar.
Man man man, altijd weer die Danny weer met zijn wilde plannenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:23 schreef SwJ het volgende:
[..]
Omg! Heetquote:
Dit waren de girlz.quote:
ja nee maar ik weet je hebt hier een handje van. Je moet het niet naar mij n u gaan reflecteren die hele discussie of meningsverschil of weet ik veel wat er. nu was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef SwJ het volgende:
[..]
Het leven is niet eerlijk, Santa Claus
Ik twijfel nog over je: A of B?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Naar mijn weten hebben christelijke mensen en homoseksuelen helemaal geen problemen met elkaar. Dus die Jezus redt mensen komen daar ook omdat het christelijke geloof terugloopt in Nederland dacht ik. Hier heb je ook van die figuren in het centrum op een bankje meestal loop ik snel door.Maar de pride is toch al een en al gekkigheid dan maakt die mensen die willen laten zien dat ze christelijk zijn er nog extra bij toch niet uit?
Dramaaaaaaaquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja nee maar ik weet je hebt hier een handje van. Je moet het niet naar mij n u gaan reflecteren die hele discussie of meningsverschil of weet ik veel wat er. nu was.
Want dat is het niet he, maar neem aan grapje
Goh, het is 1 topic. Dit. Paar posts geleden.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:17 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor? maar geen zin om hele topics terug te zoeken, gewoon omdat het me niet zo boeit en ik er niet wakker van lig ook. over het algemeen en daarom geef ik ook algemeen mijn idee erover en dat omvat het eigenlijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |