quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij hebben op werk een oven van 550 graden?
Scheidt?!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Karma als een kutvogel morgen op je kop scheidt
Schijt is ook een moeilijk woordjequote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
oh kud dat is wel een hele domme fout
Fijnquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal top!
Zijn vriendinnetje bleef logeren en vandaag zijn we naar een zwemplas gegaan waarna ze pizza hebben gegeten!
en ik dacht wel bij het typen: dit ziet raar uit.. iets klopt niet.. maar dacht nee.. dt.. dus kloptquote:
Makkelijker gedaan dan geschrevenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schijt is ook een moeilijk woordje
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Schijt is ook een moeilijk woordje
Verbrand al het organische materiaal. Mocht je "materiaal" in de aanbieding hebben dan hoor ik het welquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:33 schreef Kissingbird het volgende:
oh kud dat is wel een hele domme fout
Dat is zowel correct als tevens juistquote:
Moet lachenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verbrand al het organische materiaal. Mocht je "materiaal" in de aanbieding hebben dan hoor ik het wel
Oehquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:33 schreef HappyCharly het volgende:
Zal ik even de aandacht afleiden en zeggen dat ik pozza met ananas ga bestellen![]()
![]()
![]()
Ftfyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ssssst AF jij
ik neem het altijd nog voor je op als mede buitenlander
Als mede Limbo weet ik ook hoe moeilijk het is om je daden te verwoordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ssssst AF jij
ik neem het altijd nog voor je op als mede limbo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |