Nee in de badkamer en wc is het koel/frisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij me werd de ruim warm, bij jij ook??
Ja, warm op mijn wc.quote:
En waarom denk je dat dat bord er hangt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag he die pride nichten zijn inclusief wanneer het ze zelf uitkomt. Iemand had jezus redt borden opgehangen bij de pride haalde een paar homos dat met geweld weer weg en zogenaamd zijn ze allemaal zo inclusief
Pot verwijt de ketel kerel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij verschijnt hier ook zonder dat men het wilt.
Wacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En toch duiken er overal regenboog zebrapaden op waar niemand op zit te wachten.
En anderen eisen dat ze als wij en hun aangesproken worden omdat ze in de war zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja als ik nachmiddag mit doortrekken gewacht had wurde het en gasexplosion in wc geven
Vooral dat laatste. Daarom ging ik ook in de Belgian Pride.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
En waarom denk je dat dat bord er hangt?
Omdat ze anderen willen bekeren
Of omdat ze homo’s willen redden van het gay zijn?
Maar als,je moet dan moet je tochquote:
Gewoon om te uiten dat ze in god geloven denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
En waarom denk je dat dat bord er hangt?
Omdat ze anderen willen bekeren
Of omdat ze homo’s willen redden van het gay zijn?
Wat anderen doen moeten ze helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Daarom ging ik ook in de Belgian Pride.
Mikey Komop nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon om te uiten dat ze in god geloven denk ik.
Ik wil jullie allemaal ook veranderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omdat men mij ook wilde veranderen
Ik ken een zeer religieus getrouwd lesbisch stel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Wees inclusief hier Pinnemutske (Saar, toch?)quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht.
Omdat jij er niet op zit te wachten.
Daarom erger jij je eraan.
En jij vindt dat zíj in de war zijn???
Zij willen allleen zichzelf zijn.
Wat @:Shii ook al zegt.
Laat hen lekker? Ook met hoe zij/hij/ze/hen/het/0/x aangesproken wenst te worden.Jij zegt net ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je mag dus wel als je opeens een keer wakker wordt en denkt ik ben onzijdig of opeens een ander geslacht helemaal eisen van de wereld dat ze meegaat met je onzin.quote:Het recht op 'demonstreren' is een groot goed in Nederland.
Maar een ander opleggen wat jij wil, is in mijn ogen nooit goed. .
Dat is toch ook wil opleggen ?
Stel je college Henk komt opeens op werk en zegt vanaf morgen ben ik Maria ik kom voortaan in een jurk naar werk en iedereen moet mij nu als vrouw aanspreken hoe is dat geen wil opleggen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Gaat ie lekker zo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon om te uiten dat ze in god geloven denk ik.
Niet allemaal tegelijk hoor.quote:
Komt er eindelijk ens wat nuttigs uit je smoel.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog meer buren ontmoet. Iedereen is hier zo aardig sociaal enzo.
Zo hartelijk ontvangen ook
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt er eindelijk ens wat nuttigs uit je smoel.
Dat is een wens van diegene.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zegt net dit
[..]
Maar je mag dus wel als je opeens een keer wakker wordt en denkt ik ben onzijdig of opeens een ander geslacht helemaal eisen van de wereld dat ze meegaat met je onzin.
Stel je college Henk komt opeens op werk en zegt vanaf morgen ben ik Maria ik kom voortaan in een jurk naar werk en iedereen moet mij nu als vrouw aanspreken hoe is dat geen wil opleggen?
"Omdat ze in God geloven"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet allemaal tegelijk hoor.
Ik post zo het filmpje wel even.
Als je werkelijk denkt dat dat bord er voor niks hangtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZIJnoXW9P/
Dat bord doet niks en die mensen halen het weg.
Ik vind dat iedereen mag leven zoals hij/zij wilt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is een wens van diegene.
En je hoeft het niet te eisen he.
Ik zou collega Maria met open armen verwelkomen en zo snel mogelijk proberen om geen hem maar haar tegen haar te zeggen.
Mensen vragen om inclusiviteit.
En dat jij dat niet wil, kan me erg voorstellen dat jouw collega Henk/Maria erg teleurgesteld in jou is.
Maar daar heb jij dan maar mee te dealen.
Een kontpizza? Wel van een lekker wijf, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:03 schreef mario390 het volgende:
nach mijn sitzung had de ruim 30 grad de pizza was te scharf
heb nog en kont pizza vor avond
Maar christelijke mensen mogen toch wel uiten dst ze christelijk zijn ? Er zijn vast wel christelijke mensen ook homo toch was daar eerder geen boot voor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je werkelijk denkt dat dat bord er voor niks hangt
Gaat er goed wat mis bij je
Trollquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZIJnoXW9P/
Dat bord doet niks en die mensen halen het weg.
Omg echtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kontpizza? Wel van een lekker wijf, mag ik hopen?
kant bedoel ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kontpizza? Wel van een lekker wijf, mag ik hopen?
Precies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen mag leven zoals hij/zij wilt.
Ik vind dat niemand het recht heeft om te oordelen over andermans levenskeuze.
Dan toon je respect door voortaan Maria te proberen te zeggen. Maar je volgt de verkeerde mensen op social media dat je gelooft dat het zomaar een opwelling is. Vaak gaat daar jarenlang geworstel aan vooraf en is het niet iets wat je ineens denkt als je 's ochtends wakker wordt. Het is niet de weg van de minste weerstand.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zegt net dit
[..]
Maar je mag dus wel als je opeens een keer wakker wordt en denkt ik ben onzijdig of opeens een ander geslacht helemaal eisen van de wereld dat ze meegaat met je onzin.
Stel je college Henk komt opeens op werk en zegt vanaf morgen ben ik Maria ik kom voortaan in een jurk naar werk en iedereen moet mij nu als vrouw aanspreken hoe is dat geen wil opleggen?
Professioneel moderator gedrag dit van je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
"Omdat ze in God geloven"![]()
Iedereen weet dat ze om een andere reden daar staan. Jij ook. Ff lekker trollen in dts, vind je wel geil he.
Dat is niet uiten dat ze Christelijk zijn. Dat is mensen beledigen door aan te geven dat ze gered moeten worden, oftewel ze zijn ziek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar christelijke mensen mogen toch wel uiten dst ze christelijk zijn ? Er zijn vast wel christelijke mensen ook homo toch was daar eerder geen boot voor?
Niet alles wat hier besproken wordt is automatisch alleen maar onzin, maar de nadruk ligt er wel op!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind het geen ONZIN als mensen zoiets van zichzelf vinden, denken of voelen.
Alleen dit forum, dat is ONZin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |