quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt er eindelijk ens wat nuttigs uit je smoel.
Dat is een wens van diegene.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zegt net dit
[..]
Maar je mag dus wel als je opeens een keer wakker wordt en denkt ik ben onzijdig of opeens een ander geslacht helemaal eisen van de wereld dat ze meegaat met je onzin.
Dat is toch ook wil opleggen ?
Stel je college Henk komt opeens op werk en zegt vanaf morgen ben ik Maria ik kom voortaan in een jurk naar werk en iedereen moet mij nu als vrouw aanspreken hoe is dat geen wil opleggen?
"Omdat ze in God geloven"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet allemaal tegelijk hoor.
Ik post zo het filmpje wel even.
Als je werkelijk denkt dat dat bord er voor niks hangtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZIJnoXW9P/
Dat bord doet niks en die mensen halen het weg.
Ik vind dat iedereen mag leven zoals hij/zij wilt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is een wens van diegene.
En je hoeft het niet te eisen he.
Ik zou collega Maria met open armen verwelkomen en zo snel mogelijk proberen om geen hem maar haar tegen haar te zeggen.
Mensen vragen om inclusiviteit.
En dat jij dat niet wil, kan me erg voorstellen dat jouw collega Henk/Maria erg teleurgesteld in jou is.
Maar daar heb jij dan maar mee te dealen.
Een kontpizza? Wel van een lekker wijf, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:03 schreef mario390 het volgende:
nach mijn sitzung had de ruim 30 grad de pizza was te scharf
heb nog en kont pizza vor avond
Maar christelijke mensen mogen toch wel uiten dst ze christelijk zijn ? Er zijn vast wel christelijke mensen ook homo toch was daar eerder geen boot voor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je werkelijk denkt dat dat bord er voor niks hangt
Gaat er goed wat mis bij je
Trollquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZIJnoXW9P/
Dat bord doet niks en die mensen halen het weg.
Omg echtquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kontpizza? Wel van een lekker wijf, mag ik hopen?
kant bedoel ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kontpizza? Wel van een lekker wijf, mag ik hopen?
Precies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen mag leven zoals hij/zij wilt.
Ik vind dat niemand het recht heeft om te oordelen over andermans levenskeuze.
Dan toon je respect door voortaan Maria te proberen te zeggen. Maar je volgt de verkeerde mensen op social media dat je gelooft dat het zomaar een opwelling is. Vaak gaat daar jarenlang geworstel aan vooraf en is het niet iets wat je ineens denkt als je 's ochtends wakker wordt. Het is niet de weg van de minste weerstand.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zegt net dit
[..]
Maar je mag dus wel als je opeens een keer wakker wordt en denkt ik ben onzijdig of opeens een ander geslacht helemaal eisen van de wereld dat ze meegaat met je onzin.
Dat is toch ook wil opleggen ?
Stel je college Henk komt opeens op werk en zegt vanaf morgen ben ik Maria ik kom voortaan in een jurk naar werk en iedereen moet mij nu als vrouw aanspreken hoe is dat geen wil opleggen?
Professioneel moderator gedrag dit van je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
"Omdat ze in God geloven"![]()
Iedereen weet dat ze om een andere reden daar staan. Jij ook. Ff lekker trollen in dts, vind je wel geil he.
Dat is niet uiten dat ze Christelijk zijn. Dat is mensen beledigen door aan te geven dat ze gered moeten worden, oftewel ze zijn ziek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar christelijke mensen mogen toch wel uiten dst ze christelijk zijn ? Er zijn vast wel christelijke mensen ook homo toch was daar eerder geen boot voor?
Niet alles wat hier besproken wordt is automatisch alleen maar onzin, maar de nadruk ligt er wel op!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind het geen ONZIN als mensen zoiets van zichzelf vinden, denken of voelen.
Alleen dit forum, dat is ONZin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |