Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:
Moest wel grinniken.Goed zo.quote:
Ik had een andere tt: Frikandellen maar"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dacht dat ik weer op ontvolgen gedrukt had
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Ben een beetje gaar, niet in topvormquote:
Hahaha, alsof mn humor dan beter is
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben een beetje gaar, niet in topvorm
Hahaha, alsof mn humor dan beter is
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Werewolf
![]()
Smiley aanvalWerewolf
Ik zag he die pride nichten zijn inclusief wanneer het ze zelf uitkomt. Iemand had jezus redt borden opgehangen bij de pride haalde een paar homos dat met geweld weer weg en zogenaamd zijn ze allemaal zo inclusief
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Las ik al ergensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag he die pride nichten zijn inclusief wanneer het ze zelf uitkomt. Iemand had jezus redt borden opgehangen bij de pride haalde een paar homos dat met geweld weer weg en zogenaamd zijn ze allemaal zo inclusiefWerewolf
Frikanrellenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:42 schreef Lovely het volgende:
Ik had een andere tt: Frikandellen maar
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Water besparenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zoll je de wc in de nacht niet doortrekken?
Ambi pur special editionquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zoll je de wc in de nacht niet doortrekken?Uw ADH vitamine Worst
Ook een mooiequote:
Ging toch niet over de wc?Werewolf
Op tiktok stonden er filmpjes van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je homo bent en je krijgt te horen dat Jezus je kan 'redden' is heel wat anders dan dat je respect het voor elkaars mening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag he die pride nichten zijn inclusief wanneer het ze zelf uitkomt. Iemand had jezus redt borden opgehangen bij de pride haalde een paar homos dat met geweld weer weg en zogenaamd zijn ze allemaal zo inclusief![]()
Kado voor jezelf de volgende ochtend.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Idd. Ik zou nooit veranderen omdat mensen dat willenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je homo bent en je krijgt te horen dat Jezus je kan 'redden' is heel wat anders dan dat je respect het voor elkaars mening.Werewolf
Is daar een uiting van christen op zoiets als de pride wat inclusief moet zijn is daar dan toch ook plek voor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je homo bent en je krijgt te horen dat Jezus je kan 'redden' is heel wat anders dan dat je respect het voor elkaars mening.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Het recht op 'demonstreren' is een groot goed in Nederland.
Maar een ander opleggen wat jij wil, is in mijn ogen nooit goed.
Ook niet als het in het in een zogenaamd beroemd, dik boek staat.
Of het nou Bijbel of Koran heet. (edit: om inclusief te blijven: of de Torah/Thora).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ftfyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Sally het volgende:
Maar een ander opleggen wat jij wil, is in mijn ogen nooit goed.
Ook niet als het in het in een zogenaamd beroemd, dik sprookjesboek staat.
Of het nou Bijbel of Koran heet.
Ja, idd.quote:
Het zijn slechts verhalen, van de een op ander doorverteld. Ooit in de Middelleeuwen opgetekend.
Door zogenaamd vrome mensen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik zal eerlijk zeggen dat ik niet weet wat er precies is gebeurd. Met geweld iets weghalen is nooit goed te keuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is daar een uiting van christen op zoiets als de pride wat inclusief moet zijn is daar dan toch ook plek voor?
Ik kan er zelf niet zo goed tegen dat er gedacht wordt dat je homo's kunt redden. Mensen zijn zoals ze zijn.![]()
Heerlijkquote:
En toch duiken er overal regenboog zebrapaden op waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Sally het volgende:
Maar een ander opleggen wat jij wil, is in mijn ogen nooit goed. .
En anderen eisen dat ze als wij en hun aangesproken worden omdat ze in de war zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het was hier iets te warm voor heerlijk. Anders kan ik er ook wel van genieten idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jij verschijnt hier ook zonder dat men het wilt. Jij eist ook dat je gefeliciteerd wordt omdat je in de war bent dat iemand dat moet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En toch duiken er overal regenboog zebrapaden op waar niemand op zit te wachten.
En anderen eisen dat ze als wij en hun aangesproken worden omdat ze in de war zijn.
Er is een verschil tussen dat jij over een regenboog zebrapad moet lopen of dat een homo niet mag zijn wie hij/zij is. Jij kan gewoon naar huis lopen en zijn wie je bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En toch duiken er overal regenboog zebrapaden op waar niemand op zit te wachten.
En anderen eisen dat ze als wij en hun aangesproken worden omdat ze in de war zijn.![]()
Oh nee rellen was het vorige topic.
Om te poepen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was hier iets te warm voor heerlijk. Anders kan ik er ook wel van genieten idd.
@Dotteke: ramen aan de zuidkantWerewolf
Nee in de badkamer en wc is het koel/frisquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij me werd de ruim warm, bij jij ook??"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja, warm op mijn wc.quote:
En waarom denk je dat dat bord er hangt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag he die pride nichten zijn inclusief wanneer het ze zelf uitkomt. Iemand had jezus redt borden opgehangen bij de pride haalde een paar homos dat met geweld weer weg en zogenaamd zijn ze allemaal zo inclusief
Omdat ze anderen willen bekeren
Of omdat ze homo’s willen redden van het gay zijn?Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Pot verwijt de ketel kerel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij verschijnt hier ook zonder dat men het wilt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wacht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En anderen eisen dat ze als wij en hun aangesproken worden omdat ze in de war zijn.
Omdat jij er niet op zit te wachten.
Daarom erger jij je eraan.
En jij vindt dat zíj in de war zijn???
Zij willen allleen zichzelf zijn.
Wat @Shii ook al zegt.
Laat hen lekker? Ook met hoe zij/hij/ze/hen/het/0/x aangesproken wenst te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja als ik nachmiddag mit doortrekken gewacht had wurde het en gasexplosion in wc geven
Uw ADH vitamine Worst
Vooral dat laatste. Daarom ging ik ook in de Belgian Pride.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
En waarom denk je dat dat bord er hangt?
Of omdat ze homo’s willen redden van het gay zijn?Werewolf
Maar als,je moet dan moet je tochquote:
Gewoon om te uiten dat ze in god geloven denk ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
En waarom denk je dat dat bord er hangt?
Of omdat ze homo’s willen redden van het gay zijn?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat anderen doen moeten ze helemaal zelf wetenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:56 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vooral dat laatste. Daarom ging ik ook in de Belgian Pride.
Dikke primaEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mikey Komop nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon om te uiten dat ze in god geloven denk ik.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Omdat men mij ook wilde veranderenWerewolf
Ik wil jullie allemaal ook veranderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omdat men mij ook wilde veranderen![]()
In iets waardoor jullie offline gaan en ik punten kan pakken.![]()
Ik ken een zeer religieus getrouwd lesbisch stel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omdat men mij ook wilde veranderen
Zij interpreteren dat stuk uit het Oude Testament anders; in die tijd verkrachtten Romeinse soldaten verslagen vijandelijke soldaten; dat was (in hun ogen) wat God zou verwerpen, niet de liefde tussen mensen van het zelfde geslacht in het algemeen.![]()
Wees inclusief hier Pinnemutske (Saar, toch?)quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omdat men mij ook wilde veranderen![]()
Let niet op wat er soms gezegd wordt.
Er wordt vaker over gediscussieerd![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:55 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht.
Omdat jij er niet op zit te wachten.
Daarom erger jij je eraan.
En jij vindt dat zíj in de war zijn???
Zij willen allleen zichzelf zijn.
Wat @:Shii ook al zegt.
Laat hen lekker? Ook met hoe zij/hij/ze/hen/het/0/x aangesproken wenst te worden.Jij zegt net ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar je mag dus wel als je opeens een keer wakker wordt en denkt ik ben onzijdig of opeens een ander geslacht helemaal eisen van de wereld dat ze meegaat met je onzin.quote:Het recht op 'demonstreren' is een groot goed in Nederland.
Maar een ander opleggen wat jij wil, is in mijn ogen nooit goed. .
Dat is toch ook wil opleggen ?
Stel je college Henk komt opeens op werk en zegt vanaf morgen ben ik Maria ik kom voortaan in een jurk naar werk en iedereen moet mij nu als vrouw aanspreken hoe is dat geen wil opleggen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gaat ie lekker zo?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon om te uiten dat ze in god geloven denk ik.F.K.A. SuperwormJim![]()
Swj komt weer punten pakken.
Niet allemaal tegelijk hoor.quote:
Ik post zo het filmpje wel even.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nog meer buren ontmoet. Iedereen is hier zo aardig sociaal enzo.
Zo hartelijk ontvangen ook
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Komt er eindelijk ens wat nuttigs uit je smoel.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog meer buren ontmoet. Iedereen is hier zo aardig sociaal enzo.
Zo hartelijk ontvangen ookKlinkt goed!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt er eindelijk ens wat nuttigs uit je smoel.![]()
![]()
Dat is een wens van diegene.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zegt net dit
[..]
Maar je mag dus wel als je opeens een keer wakker wordt en denkt ik ben onzijdig of opeens een ander geslacht helemaal eisen van de wereld dat ze meegaat met je onzin.
Dat is toch ook wil opleggen ?
Stel je college Henk komt opeens op werk en zegt vanaf morgen ben ik Maria ik kom voortaan in een jurk naar werk en iedereen moet mij nu als vrouw aanspreken hoe is dat geen wil opleggen?
En je hoeft het niet te eisen he.
Ik zou collega Maria met open armen verwelkomen en zo snel mogelijk proberen om geen hem maar haar tegen haar te zeggen.
Mensen vragen om inclusiviteit.
En dat jij dat niet wil, kan me erg voorstellen dat jouw collega Henk/Maria erg teleurgesteld in jou is.
Maar daar heb jij dan maar mee te dealen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
"Omdat ze in God geloven"quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Niet allemaal tegelijk hoor.
Ik post zo het filmpje wel even.![]()
Iedereen weet dat ze om een andere reden daar staan. Jij ook. Ff lekker trollen in dts, vind je wel geil he.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik heb bij mijn nieuwe huis al wat babbeltjes gemaakt met diverse buren.
Die zeggen allemaal: "We hebben nu am leer met jou gepraat dan met alle andere buren in al die jaren dat we hier wonen."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: