Ik hoop het niet, misschien vanavond toch even kijkenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie winnen van fc twente
Vorige keer tegen die noren gingen twente fans lopen rellen hier.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, misschien vanavond toch even kijken
quote:
Gladde kerel is dat.quote:
Ik heb hem live gezienquote:
ja salzburg , maar de boeien me niet zoquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie winnen van fc twente
Ik bedoel nachtaap spelenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef aeque het volgende:
Ik trek weleens door in de nacht hoor. Huehuehue
Tja, ik zie van vrijwel elke club wel eens berichten langskomen dat de supporters rellen. Waren het niet de Feyenoord supporters die paar jaar in Rome zo'n schade aanrichtten?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vorige keer tegen die noren gingen twente fans lopen rellen hier.
Ah daar zijn al mensen voor. Die heel vaak gapen.quote:
Ik las hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:37 schreef aeque het volgende:
Ik trek weleens door in de nacht hoor. Huehuehue
Stoppen met bestaan en die domme sport opheffen. Zou een begin zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Tja, ik zie van vrijwel elke club wel eens berichten langskomen dat de supporters rellen. Waren het niet de Feyenoord supporters die paar jaar in Rome zo'n schade aanrichtten?
Ik weet niet of de voetbalclub zelf er veel aan kan doen.
De nachtgaap!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah daar zijn al mensen voor. Die heel vaak gapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |