Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciaal gedicht voor de winnaarOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
quote:
Moest wel grinniken.Goed zo.quote:
Ik had een andere tt: Frikandellen maar"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dacht dat ik weer op ontvolgen gedrukt had
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Ben een beetje gaar, niet in topvormquote:
Hahaha, alsof mn humor dan beter is
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben een beetje gaar, niet in topvorm
Hahaha, alsof mn humor dan beter is
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
![]()
Werewolf
![]()
Smiley aanvalWerewolf
Ik zag he die pride nichten zijn inclusief wanneer het ze zelf uitkomt. Iemand had jezus redt borden opgehangen bij de pride haalde een paar homos dat met geweld weer weg en zogenaamd zijn ze allemaal zo inclusief
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Las ik al ergensquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag he die pride nichten zijn inclusief wanneer het ze zelf uitkomt. Iemand had jezus redt borden opgehangen bij de pride haalde een paar homos dat met geweld weer weg en zogenaamd zijn ze allemaal zo inclusiefWerewolf
Frikanrellenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:42 schreef Lovely het volgende:
Ik had een andere tt: Frikandellen maar
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Water besparenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zoll je de wc in de nacht niet doortrekken?
Ambi pur special editionquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zoll je de wc in de nacht niet doortrekken?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ook een mooiequote:
Ging toch niet over de wc?Werewolf
Op tiktok stonden er filmpjes van.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als je homo bent en je krijgt te horen dat Jezus je kan 'redden' is heel wat anders dan dat je respect het voor elkaars mening.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zag he die pride nichten zijn inclusief wanneer het ze zelf uitkomt. Iemand had jezus redt borden opgehangen bij de pride haalde een paar homos dat met geweld weer weg en zogenaamd zijn ze allemaal zo inclusief![]()
Kado voor jezelf de volgende ochtend.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Idd. Ik zou nooit veranderen omdat mensen dat willenquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je homo bent en je krijgt te horen dat Jezus je kan 'redden' is heel wat anders dan dat je respect het voor elkaars mening.Werewolf
Is daar een uiting van christen op zoiets als de pride wat inclusief moet zijn is daar dan toch ook plek voor?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je homo bent en je krijgt te horen dat Jezus je kan 'redden' is heel wat anders dan dat je respect het voor elkaars mening.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Het recht op 'demonstreren' is een groot goed in Nederland.
Maar een ander opleggen wat jij wil, is in mijn ogen nooit goed.
Ook niet als het in het in een zogenaamd beroemd, dik boek staat.
Of het nou Bijbel of Koran heet. (edit: om inclusief te blijven: of de Torah/Thora).Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ftfyquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Sally het volgende:
Maar een ander opleggen wat jij wil, is in mijn ogen nooit goed.
Ook niet als het in het in een zogenaamd beroemd, dik sprookjesboek staat.
Of het nou Bijbel of Koran heet.
Ja, idd.quote:
Het zijn slechts verhalen, van de een op ander doorverteld. Ooit in de Middelleeuwen opgetekend.
Door zogenaamd vrome mensen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Ik zal eerlijk zeggen dat ik niet weet wat er precies is gebeurd. Met geweld iets weghalen is nooit goed te keuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is daar een uiting van christen op zoiets als de pride wat inclusief moet zijn is daar dan toch ook plek voor?
Ik kan er zelf niet zo goed tegen dat er gedacht wordt dat je homo's kunt redden. Mensen zijn zoals ze zijn.![]()
Heerlijkquote:
En toch duiken er overal regenboog zebrapaden op waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:50 schreef Sally het volgende:
Maar een ander opleggen wat jij wil, is in mijn ogen nooit goed. .
En anderen eisen dat ze als wij en hun aangesproken worden omdat ze in de war zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het was hier iets te warm voor heerlijk. Anders kan ik er ook wel van genieten idd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Jij verschijnt hier ook zonder dat men het wilt. Jij eist ook dat je gefeliciteerd wordt omdat je in de war bent dat iemand dat moet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En toch duiken er overal regenboog zebrapaden op waar niemand op zit te wachten.
En anderen eisen dat ze als wij en hun aangesproken worden omdat ze in de war zijn.
Er is een verschil tussen dat jij over een regenboog zebrapad moet lopen of dat een homo niet mag zijn wie hij/zij is. Jij kan gewoon naar huis lopen en zijn wie je bent.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En toch duiken er overal regenboog zebrapaden op waar niemand op zit te wachten.
En anderen eisen dat ze als wij en hun aangesproken worden omdat ze in de war zijn.![]()
Oh nee rellen was het vorige topic.
Om te poepen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Het was hier iets te warm voor heerlijk. Anders kan ik er ook wel van genieten idd.
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: