kant bedoel ikquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Een kontpizza? Wel van een lekker wijf, mag ik hopen?
Precies.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen mag leven zoals hij/zij wilt.
Ik vind dat niemand het recht heeft om te oordelen over andermans levenskeuze.
Dan toon je respect door voortaan Maria te proberen te zeggen. Maar je volgt de verkeerde mensen op social media dat je gelooft dat het zomaar een opwelling is. Vaak gaat daar jarenlang geworstel aan vooraf en is het niet iets wat je ineens denkt als je 's ochtends wakker wordt. Het is niet de weg van de minste weerstand.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij zegt net dit
[..]
Maar je mag dus wel als je opeens een keer wakker wordt en denkt ik ben onzijdig of opeens een ander geslacht helemaal eisen van de wereld dat ze meegaat met je onzin.
Dat is toch ook wil opleggen ?
Stel je college Henk komt opeens op werk en zegt vanaf morgen ben ik Maria ik kom voortaan in een jurk naar werk en iedereen moet mij nu als vrouw aanspreken hoe is dat geen wil opleggen?
Professioneel moderator gedrag dit van je.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:02 schreef SwJ het volgende:
[..]
"Omdat ze in God geloven"![]()
Iedereen weet dat ze om een andere reden daar staan. Jij ook. Ff lekker trollen in dts, vind je wel geil he.
Dat is niet uiten dat ze Christelijk zijn. Dat is mensen beledigen door aan te geven dat ze gered moeten worden, oftewel ze zijn ziek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar christelijke mensen mogen toch wel uiten dst ze christelijk zijn ? Er zijn vast wel christelijke mensen ook homo toch was daar eerder geen boot voor?
Niet alles wat hier besproken wordt is automatisch alleen maar onzin, maar de nadruk ligt er wel op!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Precies.
Ik vind het geen ONZIN als mensen zoiets van zichzelf vinden, denken of voelen.
Alleen dit forum, dat is ONZin.
Dat bord hangt erquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar christelijke mensen mogen toch wel uiten dst ze christelijk zijn ? Er zijn vast wel christelijke mensen ook homo toch was daar eerder geen boot voor?
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ja nou een pizza dat met de dikke harige reet van pizzaboer Luigi is gemaakt blief ik niet!
Nee hoor. Absoluut niet. Ik hou gewoon niet van kortzichtige mensen en/of trolls.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Professioneel moderator gedrag dit van je.
Wel grappig waarschijnlijk ben je gekomen omdat iemand tr zet die mij er laatst van beticht jou er altijd bij te roepen.
lolquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ja nou een pizza dat met de dikke harige reet van pizzaboer Luigi is gemaakt blief ik niet!
Op sommige mensen naquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen is hier ook gewoon heerlijk betrokken met elkaar
Ik vond het wel grappig om een groep kaarsjesbrandende, biddende en zingende christenen te zien bij de (gothic) metal festivals waar ik naar toe ging!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat is niet uiten dat ze Christelijk zijn. Dat is mensen beledigen door aan te geven dat ze gered moeten worden, oftewel ze zijn ziek.
Ja ik wilde "Mario" zeggen omdat die pizzabakker hier bekend is van een heel oude reclame, maar dat zou verwarring kunnen opleveren met jou!quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik ook niet![]()
Liever een pizza kapsalon![]()
Of moet ik pozza zeggen?
Bijna nietquote:
Ja die sluiten we expres buiten en feliciteren we niet als ze jarig zijn maar verder zijn we goeie mensen hoor.quote:
Nu jij, onze redder, hier bent wel.quote:
Ja hoorquote:
Met mij wel. Haartjes wassen. Laters.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |