Dat bord hangt erquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar christelijke mensen mogen toch wel uiten dst ze christelijk zijn ? Er zijn vast wel christelijke mensen ook homo toch was daar eerder geen boot voor?
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ja nou een pizza dat met de dikke harige reet van pizzaboer Luigi is gemaakt blief ik niet!
Nee hoor. Absoluut niet. Ik hou gewoon niet van kortzichtige mensen en/of trolls.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Professioneel moderator gedrag dit van je.
Wel grappig waarschijnlijk ben je gekomen omdat iemand tr zet die mij er laatst van beticht jou er altijd bij te roepen.
lolquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]Ja nou een pizza dat met de dikke harige reet van pizzaboer Luigi is gemaakt blief ik niet!
Op sommige mensen naquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Iedereen is hier ook gewoon heerlijk betrokken met elkaar
Ik vond het wel grappig om een groep kaarsjesbrandende, biddende en zingende christenen te zien bij de (gothic) metal festivals waar ik naar toe ging!quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:06 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat is niet uiten dat ze Christelijk zijn. Dat is mensen beledigen door aan te geven dat ze gered moeten worden, oftewel ze zijn ziek.
Ja ik wilde "Mario" zeggen omdat die pizzabakker hier bekend is van een heel oude reclame, maar dat zou verwarring kunnen opleveren met jou!quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Nee ik ook niet![]()
Liever een pizza kapsalon![]()
Of moet ik pozza zeggen?
Bijna nietquote:
Ja die sluiten we expres buiten en feliciteren we niet als ze jarig zijn maar verder zijn we goeie mensen hoor.quote:
Nu jij, onze redder, hier bent wel.quote:
Ja hoorquote:
Met mij wel. Haartjes wassen. Laters.quote:
Ik bedoelde bij mij aan het hofjequote:
Komt ie weer.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die sluiten we expres buiten en feliciteren we niet als ze jarig zijn maar verder zijn we goeie mensen hoor.
Ja dan moet ze straks op de blaren gaan zitten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef mario390 het volgende:
en meid kann me de pizza wel met naakte kont servieren
maaar ze zoll niet over 43 zijn
Nee want jij bent zo lekker jongquote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef mario390 het volgende:
en meid kann me de pizza wel met naakte kont servieren
maaar ze zoll niet over 43 zijn
Ik mag het niet zeggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja die sluiten we expres buiten en feliciteren we niet als ze jarig zijn maar verder zijn we goeie mensen hoor.
wat heeft christelijk er nu weer mee te maken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2024 19:47 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je homo bent en je krijgt te horen dat Jezus je kan 'redden' is heel wat anders dan dat je respect het voor elkaars mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |