Hoe lang duurt het voordat jij hem gaat reddenquote:
Het chapter 11 process is afgesloten en SAS is wederom gered!quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:52 schreef tufkah het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat jij hem gaat reddenof heb je dat al gedaan
Het is gewoon de grote FokStok Zeeland tourquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, het stok overgooien is weer eens begonnen ...![]()
Dat ik hier enigszins kritisch op ben is wel bekend.
Als ie maar niet naar bijv Twente gaat, om vervolgens aan het eind van de dag in Bergen op Zoom te belanden, waarbij Twentse spelers het nakijken hebben
De enige reden dat een spel als dit lang kan blijven doorgaan is omdat iedereen het op z'n eigen manier kan spelen denk ikquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, het stok overgooien is weer eens begonnen ...![]()
Dat ik hier enigszins kritisch op ben is wel bekend.
Als ie maar niet naar bijv Twente gaat, om vervolgens aan het eind van de dag in Bergen op Zoom te belanden, waarbij Twentse spelers het nakijken hebben
Welke kloon?quote:Op donderdag 18 juli 2024 16:51 schreef tufkah het volgende:
[..]
De enige reden dat een spel als dit lang kan blijven doorgaan is omdat iedereen het op z'n eigen manier kan spelen denk ikDat sommige mensen er dan een kloon voor nodig hebben om hun kick er uit te krijgen kan ik me niet zo druk om maken
Hij lijkt wel een beetje op je, zelfde neus enzoquote:
Hij praat ook net zo onverstaanbaarquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op je, zelfde neus enzo
Wel wat jonger en een beetje dunquote:
Oeiquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:09 schreef Puala het volgende:
Shit achtkant bord vergeten. Nu wordt ie niet opgehaald
En ze is gemotiveerd door jong vlees?quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja lilak weet wel wat ze met een stok moet doen
Thuis heeft ze een bejaarde zitten dus snap dat welquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:35 schreef Fogel het volgende:
[..]
En ze is gemotiveerd door jong vlees?
Supporter van Schoon is een wassen neus/green washing van de verpakkingsindustrie. Alles bij de consument neerleggen terwijl er veel meer aan preventie gedaan kan worden wanneer het om zwerfafval gaat.quote:Op donderdag 18 juli 2024 17:31 schreef Fogel het volgende:
En door!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klinkt als een links gemeentebestuurquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Supporter van Schoon is een wassen neus/green washing van de verpakkingsindustrie. Alles bij de consument neerleggen terwijl er veel meer aan preventie gedaan kan worden wanneer het om zwerfafval gaat.
/rant
Gierig antwoordquote:Op donderdag 18 juli 2024 17:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Supporter van Schoon is een wassen neus/green washing van de verpakkingsindustrie. Alles bij de consument neerleggen terwijl er veel meer aan preventie gedaan kan worden wanneer het om zwerfafval gaat.
/rant
Kan het niet bijhouden.quote:
Je bent meteen de Wiki aan het bijwerkenquote:
Wees gerust: de kans dat een niet-Tukker de stok uit Twente komt ophalen, is niet zo heel groot. Stokkie heeft het gewoon enorm naar z'n zin in ons mooie Twentse coulissenlandschapquote:Op donderdag 18 juli 2024 16:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ben er speciaal voor naar Polen gereisd om hem te halen en ook als ie in Twente ligt belt hij me regelmatig: "Harrie kom op man het is eenzaam hier" dus ik zou er niet te zeker van zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:46 schreef r_one het volgende:
[..]
Wees gerust: de kans dat een niet-Tukker de stok uit Twente komt ophalen, is niet zo heel groot. Stokkie heeft het gewoon enorm naar z'n zin in ons mooie Twentse coulissenlandschap![]()
(zoveel is mij inmiddels al wel duidelijk geworden)
Drie zelfs, dus 2 klonen!quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:04 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vier borden met dezelfde plaatsnaam op een rij!
Ennuh, de volgens sommigen ‘kloon’ heeft een schaduw. Dus
Nogmaals ik maak me nergens druk over en of het je kind is of iemand die je toevallig ergens opgepikt hebt die nog geen Fok! account had en er speciaal hier voor 1 geregistreerd heeftquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:04 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vier borden met dezelfde plaatsnaam op een rij!
Ennuh, de volgens sommigen ‘kloon’ heeft een schaduw. Dus
Fun hebben we zekerquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:06 schreef tufkah het volgende:
[..]
Nogmaals ik maak me nergens druk over en of het je kind is of iemand die je toevallig ergens opgepikt hebt die nog geen Fok! account had en er speciaal hier voor 1 geregistreerd heeftHave Fun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:12 schreef Fogel het volgende:
Ik had al zo'n vermoedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
Krijg er honger vanquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:17 schreef St0kpater het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Woah. Zoek je gewoon picknick tafels op zonder mijquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooie picnic tafel gespot @:dud0r
Kijk daar is de "Oude" Stoof alquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah. Zoek je gewoon picknick tafels op zonder mij
Ja met nog twee mannen erbij ookquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah. Zoek je gewoon picknick tafels op zonder mij
Ik ben bij hem thuis geweest in Terneuzenquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:16 schreef tufkah het volgende:
Heej in Hulst daar ben ik nog ooit met een aantal Fok!kers geweest bij Blauwe thuis (Of was het Blauwe M&M?) geen idee te lang geleden.
Ow dan zal ik me wel vergissen. Ik was er volgens mij met Tazz en ??? geen idee meer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ben bij hem thuis geweest in Terneuzen
quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja met nog twee mannen erbij ook
Het was een verjaardagsfeestje met een koelkast vol met Grolschquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:28 schreef tufkah het volgende:
[..]
Ow dan zal ik me wel vergissen. Ik was er volgens mij met Tazz en ??? geen idee meer.
Nee ik was er voorafgaand aan een andere meeting volgens mij. Volle koelkasten kwam ik overal tegen (en nog steeds ) dus dat ik geen detail waar ik iets aan heb.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het was een verjaardagsfeestje met een koelkast vol met Grolsch
Het is gezelligquote:
Hoe laat is het Balquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wilde graag hierheen
Om
...
Redenen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Neuh, andere keer weer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:19 schreef tufkah het volgende:
[..]
Je bent meteen de Wiki aan het bijwerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:01 schreef Fogel het volgende:
Ik heb getwijfeld over Belgie…Volgens mij staat daar dat je hem van God naar Oss moet brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:04 schreef tufkah het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar dat je hem van God naar Oss moet brengen.U roept wij draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
U roept wij draaien
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
Daar ben ik ooit geweest in Februari 2020quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:01 schreef St0kpater het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Efteling Treinquote:
Welterustenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
De stok slaapt vannacht bij mij want het is echt te donker om nu nog buiten te spelen
Geen idee wat het is, geen infobord gezien.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:35 schreef tufkah het volgende:
[..]
De Efteling Trein(Dat is toch geen Diesel
)
Waarom lag hij dan te verpieteren, eerst in Reutum en daarna in Delden?quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:59 schreef tufkah het volgende:
[..]
Ben er speciaal voor naar Polen gereisd om hem te halen en ook als ie in Twente ligt belt hij me regelmatig: "Harrie kom op man het is eenzaam hier" dus ik zou er niet te zeker van zijn.
Wat moet-ie dan nu doodongelukkig zijn, al dat gesleep met 'm in Zeeland .....quote:Uiteindelijk voelt deze houten vriend zich het best op zijn gemak in het altijd gezellige Brabant
En Belgiëquote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom lag hij dan te verpieteren, eerst in Reutum en daarna in Delden?
En niemand die zich toen om Stokje bekommerde. Arm stuk hout
[..]
Wat moet-ie dan nu doodongelukkig zijn, al dat gesleep met 'm in Zeeland .....
Zoals ik dat stuk hout ook al vaker heb geprobeerd uit te leggen is het onmogelijk om altijd als ie belt meteen te komen. Ik probeer ook nog een eigen sociaal leven er naast te hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom lag hij dan te verpieteren, eerst in Reutum en daarna in Delden?
En niemand die zich toen om Stokje bekommerde. Arm stuk hout
[..]
Wat moet-ie dan nu doodongelukkig zijn, al dat gesleep met 'm in Zeeland .....
Kan strks mijn houten vriend wel gaan halen daar maar als iemand anders al onderweg is dan blijf ik gewoon thuis natuurlijk, krachten sparen voor morgenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Voor degene die morgen naar de Efteling gaan ( @:St0kpater @:jjh @:tufkah @:mickytjuh @:dud0r @:dezwabber ) de eer om het gevecht aan te gaan om hem op te halen en daar mee te nemen. Hij ligt in ieder geval al in de juiste gemeente.
Omgevingsfoto ookquote:Op zondag 21 juli 2024 19:04 schreef tufkah het volgende:
@:Deisyy helemaal vergeten toe te voegen aan mijn bericht.
quote:Op zondag 21 juli 2024 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omgevingsfoto ook
Ik zag pas toen ik thuis was dat die eerste foto wat wazig was sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruit, ik heb maar een omgevingsfoto voor je gemaakt in @Puala stijlquote:Op zondag 21 juli 2024 19:19 schreef tufkah het volgende:
[..]
Ik zag pas toen ik thuis was dat die eerste foto wat wazig was sorry
quote:Op zondag 21 juli 2024 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb maar een omgevingsfoto voor je gemaakt in @:puala stijl![]()
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnx Dude
Ik was in Haren heb ik nooit mogen gebruiken als Hashtag en deze Haaren is 16km lopen vanaf de Eftelingquote:Op zondag 21 juli 2024 22:31 schreef JJH het volgende:
Haren!
Bij Groningen is met één a.
Hier was ik gisteren in de buurt.
Die heb ik dan gemist anders was ik wel naar een ander dorp in de buurt gewandeldquote:Op maandag 22 juli 2024 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Daar lag hij best recent ook nog
maarja
@:light zijn site is al ff niet bijgewerkt
Ik ga maar eens even naar die wiki kijken
oh schatje,quote:Op maandag 22 juli 2024 11:55 schreef tufkah het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist anders was ik wel naar een ander dorp in de buurt gewandeld
zou wat zijn, ben ik naar zeeuws fucking vlaanderen geredenquote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Toevallig richting Friesland? Daar ben ik morgen t/m donderdag
Tevens hoi, mag ik meespelen? Volg dit topic al enige tijd.
Natuurlijk mag je meespelenquote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Waar heb je deze mee gemaakt? Ga ik er eentje maken voor mijn provinciequote:Op maandag 22 juli 2024 12:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh schatje,
in de buurt is zeer zeer weinig nog
Al de rode en groene delen zijn al geweest
[ link | afbeelding ]
Toevallig niet, voorlopig denk ik aan Limburg, maar ik heb letterlijk niks beters te doen dan die stok een slinger geven, dus je weet het nooit.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
google maps, photoshop, en een hoop geduldquote:Op maandag 22 juli 2024 12:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar heb je deze mee gemaakt? Ga ik er eentje maken voor mijn provincie
(en wat zijn de blauwe stippen?)
Daar ben ik vorige week nog geweestquote:Op maandag 22 juli 2024 12:17 schreef Fogel het volgende:
@:st0kpater was op de kaart aan het kijken en wees Kerkrade aan. Op zich wel een mooie plek toch?
Ik had op iets noordelijker gehoopt. Woensdag ben ik weer in de buurt van Noord-Limburg.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:17 schreef Fogel het volgende:
@:st0kpater was op de kaart aan het kijken en wees Kerkrade aan. Op zich wel een mooie plek toch?
Die blauwe "stippen" lijken wegnummers.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar heb je deze mee gemaakt? Ga ik er eentje maken voor mijn provincie
(en wat zijn de blauwe stippen?)
blauw is 'deze gemeente heeft alleen nog deze plaatsen en dan is ie 'af''quote:Op maandag 22 juli 2024 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die blauwe "stippen" lijken wegnummers.
Ah, okquote:Op maandag 22 juli 2024 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
blauw is 'deze gemeente heeft alleen nog deze plaatsen en dan is ie 'af''
Dat zijn dorpen binnen een gemeente die nog niet gevonden zijn, bijv Mariahout en Lieshout in Laarbeek (Beek&Donk / Aarle-Rixtel zijn al wel rood.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die blauwe "stippen" lijken wegnummers.
quote:Op maandag 22 juli 2024 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah ja naar belgie heb ik niet gekeken, die doet niet meequote:Op maandag 22 juli 2024 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok
EDIT Ik keek naar de donkerblauwe rechthoeken in België![]()
Vandaar ook de aanhalingstekens bij "stippen".
i have a systemquote:Op maandag 22 juli 2024 13:12 schreef tufkah het volgende:
[..]
Dat zijn dorpen binnen een gemeente die nog niet gevonden zijn, bijv Mariahout en Lieshout in Laarbeek (Beek&Donk / Aarle-Rixtel zijn al wel rood.
Het is net wat anders lees ik net bij Lilak
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2024 13:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah ja naar belgie heb ik niet gekeken, die doet niet mee
[..]
i have a system
I knowquote:Op maandag 22 juli 2024 13:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah ja naar belgie heb ik niet gekeken, die doet niet mee
[..]
i have a system
Top,quote:Op maandag 22 juli 2024 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is een verdraaid handig kaartje, voor toekomstige Groninger verplaatsingen...quote:Op maandag 22 juli 2024 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Top,
Ik heb hem net ietsje anders, omdat er voor veel gemeentes (we hebben hier erg grote gemeentes) nog veel kleine kutdorpjes nog geen bezoek hebben gehad.
Dus rode puntjes is waar de stok is geweest
De groene puntjes de plekken in gemeentes waar niet veel plaatsen meer moeten om de gemeente compleet te maken
[ afbeelding ]
heb m toegevoegd in de wikiquote:Op maandag 22 juli 2024 13:20 schreef Puala het volgende:
Kunnen we de pinpoint gegevens ook in de wiki toevoegen zodat als light een update wilt doen de gegevens gelijk compleet zijn?
Mijn verplaatsingen;
Hemmen - 51.930161, 5.699296
Ik heb nog een zooitje coordinaten toegevoegd. Maar ik vind t prima als iemand anders dan jij t doetquote:Op maandag 22 juli 2024 13:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb m toegevoegd in de wiki
als ik pinpoint in google maps heb ik blijkbaar een afwijking van 300 meter dus ik begin er niet meer aan
Dat zijn te veel cijfers voor de coordinaten op de wiki. Dat mag niet heb ik geleerdquote:Op maandag 22 juli 2024 13:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Reidierwolderpolder, de stok lag hier: 53.22259492384596, 7.197023459062075
Polen, neergelegd alhier: 53.41210148963445, 6.857242916536873
Hopelijk niet te ver hiervandaanquote:Op maandag 22 juli 2024 15:31 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
De stok is uit de auto bevrijd!
Hij mocht even aan een nieuw bord snuffelen, maar vond het een nare plaats, dus dat doen we em niet aan. Op naar de volgende!
ieuw kommas inplaatsvan puntenquote:
Sorry hoor!quote:Op maandag 22 juli 2024 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ieuw kommas inplaatsvan punten
heb je ook nog even de coördinaten van Milsbeek?
Onderweg naar.......quote:Op maandag 22 juli 2024 16:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry hoor!
Stok bleef niet in Milsbeek, wilde er alleen even kijken.
Was onderweg naar Gennep, maar daar issie ook alweer weg. Niet ver. Maar stomme foto uploaddinges wil niet meewerken.quote:
Echt he, wat een genep!quote:Op maandag 22 juli 2024 21:52 schreef tufkah het volgende:
Ben ook ff een paar uurtjes de deur uit, kom ik thuis.....
GennepOf all places
![]()
Wat ging er mis in MilsbeekIk snap het ff niet helemaal.
Ik heb trouwens helemaal niks tegen Gennep (Het is tenslotte geen Helmond)
Zat even te kijken door welke plaatsen ik allemaal heen kom als ik er met mijn scooter heen zou rijden.
Rijpelberg
Bakel
Milheeze
De Rips
Westerbeek
Sint Anthonis
Beugen
Oeffelt
Allemaal nog grijs op de site van Light
Zou zomaar kunnen dat ie nu dan in de juiste plaats ligt.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hopelijk niet te ver hiervandaan
Woensdag ben ik hier op ca 5 km afstand hemelsbreed.
Woensdag dat duurt nog wel even voordat het woensdag is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ie nu dan in de juiste plaats ligt.
Aan de overkant van de Maasquote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ie nu dan in de juiste plaats ligt.
Vind het vandaag nog wel meevallenquote:
Dinsdag moet er hard gewerkt worden hequote:
Ik snap datquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dinsdag moet er hard gewerkt worden he
Pas je ook nog even de TT aan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:03 schreef dud0r het volgende:
Meer stapjes is meer Hap(je)s
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Of @Fogelquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pas je ook nog even de TT aan?
Of @:deisyy of @:d.
Dus jij pakt zometeen een terrasje?quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:57 schreef Fogel het volgende:
Haps! Daar zitten de meisjes van de drank. Best goede selectie met speciaalbier voor schappelijke prijzen
Boeeeee!quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dus jij pakt zometeen een terrasje?
Dat is kutquote:
Ja, maar de stok is weer veilig in Limburg.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar de stok is weer veilig in Limburg.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar de stok is weer veilig in Limburg.
Ogenblikje, ligt nu nog in de auto te zweten.quote:
Pics daarvan lijkt me hilarischquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:38 schreef Fogel het volgende:
Maar volgens mij lag er een @:st0kpater in de bosjes hier….
Of een filmpje (met ondertitels) als hij uit de bosjes geslopen komt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pics daarvan lijkt me hilarisch
onderweg naar Bruno om pizza te halenquote:
Hey die afslag heb ik net ook gezienquote:
Woah die zag ik net ookquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:43 schreef Lenny77 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Belg met de stok![]()
![]()
@:MizzezAmy en Lenny zijn gefokstokt ontmaagd
Iets met vroege fogelsquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:46 schreef Starflyer het volgende:
Ik zie het al. Ben ik in de buurt, is de stok weer foetsie
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:43 schreef Lenny77 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Belg met de stok![]()
![]()
@:MizzezAmy en Lenny zijn gefokstokt ontmaagd
Als hij maar lol heeft voordat hij weer wegvliegtquote:
Ik vermoed dat die snel weer gelegd wordt!!quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:46 schreef Starflyer het volgende:
Ik zie het al. Ben ik in de buurt, is de stok weer foetsie
Daar is ie in 2010 al geweestquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Nu nog ff iets hoger. Ik rij vrijdag naar Hellendoorn.
Onder de rivieren is me te ver omrijden vanuit Den Helder naar Hellendoorn.quote:
Dat snap ik dan ook wel weer, eerst maar eens kijken waar ie nu terecht komt, het is nog geen vrijdagquote:Op donderdag 25 juli 2024 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder de rivieren is me te ver omrijden vanuit Den Helder naar Hellendoorn.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:24 schreef Fogel het volgende:
3 landen in een dag!
De stok is ontvoerd!?
[ afbeelding ]Ga eens naar rechts met die lage snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
van 0 tot 150 duurt zeker 5 minuten wat ik begreep dus die gaat niet meer naar rechtsquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga eens naar rechts met die lage snelheid
Nadat ik voorbij de vrachtwagen was ben ik weer naar rechts gegaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:42 schreef tufkah het volgende:
[..]
van 0 tot 150 duurt zeker 5 minuten wat ik begreep dus die gaat niet meer naar rechts
Ik ga zo naar mijn bed, plop net mijn laatste biertje (voor het slapen gaan) open dus proostquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nadat ik voorbij de vrachtwagen was ben ik weer naar rechts gegaan.
Maar… stand by voor de stok-update.
Twee weken terug reed ik 196 in mijn Clio 4 die een topsnelheid van 180 heeftquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:42 schreef tufkah het volgende:
[..]
van 0 tot 150 duurt zeker 5 minuten wat ik begreep dus die gaat niet meer naar rechts
De slome huurauto is een i20 met winterbanden. Vanaf de 160 is die te onstabiel om sneller te willen rijden. Echt geen idee waarom ze er middenin de zomer winterbanden onder frottenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twee weken terug reed ik 196 in mijn Clio 4 die een topsnelheid van 180 heeft
het is wel donker bij jou zegquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:25 schreef St0kpater het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ba-dum tssquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
En dan zo'n omgevingsfoto dan zo'n simpel veld
Dat is gewoon gevaarlijk, je hebt dan een veel langere remweg.quote:
Die eerste naam lijkt Duits, de tweede Frans. Alles behalve simpel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:25 schreef St0kpater het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Simpel gaat over dat veld dat er achter ligt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die eerste naam lijkt Duits, de tweede Frans. Alles behalve simpel.
Ga halen danquote:
It all felt so simple.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:46 schreef tufkah het volgende:
[..]
Simpel gaat over dat veld dat er achter ligt.
quote:
Als je em van links naar rechts gooit, heb je ook kans op de kortste verplaatsing.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:57 schreef gianni61 het volgende:
ik moest even denken, maar ik heb hem gevonden op streetview
hmm, dit klinkt wel als iets voor mij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Als je em van links naar rechts gooit, heb je ook kans op de kortste verplaatsing.
Oh dan ben ik niet voor niks onderwegquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:21 schreef gianni61 het volgende:
Op advies van fogel even een mega slinger aan de stok gegeven.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Als je em van links naar rechts gooit, heb je ook kans op de kortste verplaatsing.
Helaas. De kortste verplaatsing was 6 meter 72 cm Sexbierum - Pietersbierum deze verplaatsing is meer dan 7 meter.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:21 schreef gianni61 het volgende:
Op advies van fogel even een mega slinger aan de stok gegeven.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed bezig!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:21 schreef gianni61 het volgende:
You go girl!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dan ben ik niet voor niks onderweg
Heb het niet nagemeten, zag alleen dat de borden relatief dicht bij elkaar stonden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Helaas. De kortste verplaatsing was 6 meter 72 cm Sexbierum - Pietersbierum deze verplaatsing is meer dan 7 meter.
Verdomme, had ik hem aan de eerste paal moeten hangen zekerquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Helaas. De kortste verplaatsing was 6 meter 72 cm Sexbierum - Pietersbierum deze verplaatsing is meer dan 7 meter.
Kom je nu meequote:Op donderdag 25 juli 2024 19:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dan ben ik niet voor niks onderweg
dan is het zeker meer dan 7,5 meter ik heb met google earth gemeten van gras tot grasquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verdomme, had ik hem aan de eerste paal moeten hangen zeker
Wel lief dat je hem nog even in de buurt hebt gelaten, misschien dat ik dan nog een kans krijg om hem te pakkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:43 schreef Puala het volgende:
Zeau stukkie zuid nederland weer gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu plankgas weer naar de bewoonde wereld
Ja ik wacht wel ff tot ze hem in Helmond neer leggenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel lief dat je hem nog even in de buurt hebt gelaten, misschien dat ik dan nog een kans krijg om hem te pakken
De man weetquote:
Ze bezorgen de stok toch niet...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:10 schreef tufkah het volgende:
Hallo we staan vandaag voor de deur tussen 10 en 15.00 uur
pakket aangekomen in de regio.
Dan maar met een koude pater voor de deur liggen om op de bezorger te wachten
Weer bijgewerkt tot de laatste verplaatsing in de wiki.quote:Op maandag 22 juli 2024 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Daar lag hij best recent ook nog
maarja
@:light zijn site is al ff niet bijgewerkt
Ik ga maar eens even naar die wiki kijken
Lekker bezig @Lightquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:44 schreef Light het volgende:
[..]
Weer bijgewerkt tot de laatste verplaatsing in de wiki.
Omdat de meeste van die kernen dan geen plaatsborden hadden op t moment dat de site gemaakt werd jaren geleden.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:54 schreef Ynske het volgende:
Vraagje,waarom staat op die website van Light bij gemeente Kerkrade, Kerkrade en alleen Eygelshoven?
Kerkrade bestaat uit de gelijknamige plaats Kerkrade en uit de kernen Eygelshoven, Kaalheide, Spekholzerheide, Terwinselen, Chevremont en Bleijerheide.
Gat als ik het goed herinner. Bij Hoek.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef Puala het volgende:
of was t boerenhol @:loveislikeakiss en @:fogel
Wat ik er van gehoord heb is dat de site gemaakt is met een database die op dat moment voorhanden was en compleet leek maar later bleek dat daar toch nog wel wat dingen in miste.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:54 schreef Ynske het volgende:
Vraagje,waarom staat op die website van Light bij gemeente Kerkrade, Kerkrade en alleen Eygelshoven?
Kerkrade bestaat uit de gelijknamige plaats Kerkrade en uit de kernen Eygelshoven, Kaalheide, Spekholzerheide, Terwinselen, Chevremont en Bleijerheide.
Volgens Wikipedia zijn er alleen de woonplaatsen Kerkrade en Eygelshoven. Van Kerkrade geloof ik wel dat er een bord is, bij Eygelshoven en de andere kernen weet ik dat niet zeker. (Ik heb zo snel niets gevonden voor Eygelshoven.)quote:Op zondag 28 juli 2024 20:54 schreef Ynske het volgende:
Toppertje, lekker dynamisch met een harde betonnen fundering.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:43 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zijn er alleen de woonplaatsen Kerkrade en Eygelshoven. Van Kerkrade geloof ik wel dat er een bord is, bij Eygelshoven en de andere kernen weet ik dat niet zeker. (Ik heb zo snel niets gevonden voor Eygelshoven.)
En de site is niet in beton gegoten. Als er een plaats bij moet komen omdat er een bord staat, dan kan dat. En als er een plaats weg moet omdat er geen bord staat, dan kan dat ook. (Maar ik wil geen plaatsen weghalen waar de stok in het verleden geweest is en waar nu geen bord meer van te vinden is.)
Je hebt in ieder geval wel een toeristisch rondje gemaaktquote:Op zondag 28 juli 2024 22:58 schreef Ynske het volgende:
Thnx voor de info! Ik vond t vanmorgen iig erg leuk om te doenen stok vond t leuk achterop de scootmobiel
Yep, dit is de database:quote:Op zondag 28 juli 2024 22:23 schreef tufkah het volgende:
[..]
Wat ik er van gehoord heb is dat de site gemaakt is met een database die op dat moment voorhanden was en compleet leek maar later bleek dat daar toch nog wel wat dingen in miste.
Ja dat kan wel zijn maar hij belde net al weer dat hij dat zuidelijke einde van de bewoonde wereld niet leuk vind.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:58 schreef Ynske het volgende:
Thnx voor de info! Ik vond t vanmorgen iig erg leuk om te doenen stok vond t leuk achterop de scootmobiel
Dat dusquote:Op zondag 28 juli 2024 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, dit is de database:
https://docs.google.com/s(...)H88/edit?gid=1#gid=1
De informatie hierop is weer overgenomen van Harry's plaatsnamen website: https://wegnummers.nl/pl/index.html
Ik heb ook nog een lijstje met alle borden in Den Helder:
https://docs.google.com/s(...)HAc/edit?usp=sharing
Tara heeft daar ook de borden van Groningen bij gezet.
ik weet vooral dat we heen en terug zijn gegaan op een weg met een boerennaam die niet eens een straatnaambord had waar je niet mocht komen als je er niets te zoeken hadquote:Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef Puala het volgende:
of was t boerenhol @:loveislikeakiss en @:fogel
Ow wauw, Harrie is echt ongeveer langs mijn huis geweest in 2017quote:Op zondag 28 juli 2024 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, dit is de database:
https://docs.google.com/s(...)H88/edit?gid=1#gid=1
De informatie hierop is weer overgenomen van Harry's plaatsnamen website: https://wegnummers.nl/pl/index.html
Ik heb ook nog een lijstje met alle borden in Den Helder:
https://docs.google.com/s(...)HAc/edit?usp=sharing
Tara heeft daar ook de borden van Groningen bij gezet.
Wij zochten een plek voor de stok, en dan ben je opeens bestemmingsverkeer toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik weet vooral dat we heen en terug zijn gegaan op een weg met een boerennaam die niet eens een straatnaambord had waar je niet mocht komen als je er niets te zoeken had
jaquote:Op maandag 29 juli 2024 11:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wij zochten een plek voor de stok, en dan ben je opeens bestemmingsverkeer toch?
was mooi geweest als we die hadden moeten uitleggen aan meneer agentquote:Op maandag 29 juli 2024 11:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wij zochten een plek voor de stok, en dan ben je opeens bestemmingsverkeer toch?
Alsof ze daar agenten hebbenquote:Op maandag 29 juli 2024 11:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was mooi geweest als we die hadden moeten uitleggen aan meneer agent
"dit is me te ingewikkeld, kom allemaal maar even mee naar het bureau" .quote:Op maandag 29 juli 2024 11:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was mooi geweest als we die hadden moeten uitleggen aan meneer agent
Met dat taaltje van st0kpater en @Fogel had ik dat wel gesnapt jaquote:Op maandag 29 juli 2024 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"dit is me te ingewikkeld, kom allemaal maar even mee naar het bureau" .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
Zo moeilijk is ie toch niet te vinden zou ik zeggen....quote:Op maandag 29 juli 2024 17:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
poh mooi bloemetje
ik ga zo even verder zoeken, maar als ik het zo in google gooi dan heeft ie stress
maar het is in ieder geval aan de 'makkelijkere' kant van Helmond
Wat heeft Mierlo niet zou je denkenquote:
Straks waarschijnlijk geen extra stuk hout meer…quote:
Wat weet jij dat ik niet weetquote:Op maandag 29 juli 2024 17:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Straks waarschijnlijk geen extra stuk hout meer…
Gelukkig heeft handel maar een paar toegangsweggetjes en niet eens echt wegen dus dat maakt het wel makkelijk opsporenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iets met great minds
Ik reed vol vertrouwen naar Mierlo hout en.... Daar was niets
Maar gelukkig was hij niet ver
Nu weer een paar dorpen verder
Tijd voor avond eten
En een pater want @:mizzezamy vertelde dat het dag van het bier is
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
image link
Geen alstublieft?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, stuur de code maar door van het nieuwe slot...
Neequote:
ligt eraan of @OscarMopperkont er iets mee doetquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:08 schreef tufkah het volgende:
Is mijn vriend al onderweg of kan ik vanavond weer telefoon verwachten
T arme ding was vanaf de andere kant van t dorp al te horen, hartverscheurend gehuilquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:08 schreef tufkah het volgende:
Is mijn vriend al onderweg of kan ik vanavond weer telefoon verwachten
Nu snap ik het, hij belde..... Hoop ruis, slechte ontvangst, 5G=Kut, boeren, piraten en hoeren.....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:26 schreef Puala het volgende:
Hij ligt nu trouwens net buiten gehoorafstand te jammeren.. in eenzaamheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Deisyy typo in de ttquote:Op zondag 4 augustus 2024 03:46 schreef Mickytjuh het volgende:
@:deisyy puberstokkie doet het weeeeer
Ja, het moet Puala zijn!quote:
hervald is t ook niet, t is herveldquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, het moet Puala zijn!
tterquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, het moet Puala zijn!
wilde nacht met de stok?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |