Ja met nog twee mannen erbij ookquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah. Zoek je gewoon picknick tafels op zonder mij
Ik ben bij hem thuis geweest in Terneuzenquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:16 schreef tufkah het volgende:
Heej in Hulst daar ben ik nog ooit met een aantal Fok!kers geweest bij Blauwe thuis (Of was het Blauwe M&M?) geen idee te lang geleden.
Ow dan zal ik me wel vergissen. Ik was er volgens mij met Tazz en ??? geen idee meer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ben bij hem thuis geweest in Terneuzen
quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja met nog twee mannen erbij ook
Het was een verjaardagsfeestje met een koelkast vol met Grolschquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:28 schreef tufkah het volgende:
[..]
Ow dan zal ik me wel vergissen. Ik was er volgens mij met Tazz en ??? geen idee meer.
Nee ik was er voorafgaand aan een andere meeting volgens mij. Volle koelkasten kwam ik overal tegen (en nog steeds ) dus dat ik geen detail waar ik iets aan heb.quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het was een verjaardagsfeestje met een koelkast vol met Grolsch
Het is gezelligquote:
Hoe laat is het Balquote:Op donderdag 18 juli 2024 19:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wilde graag hierheen
Om
...
Redenen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Neuh, andere keer weer.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:19 schreef tufkah het volgende:
[..]
Je bent meteen de Wiki aan het bijwerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:01 schreef Fogel het volgende:
Ik heb getwijfeld over Belgie…Volgens mij staat daar dat je hem van God naar Oss moet brengen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:04 schreef tufkah het volgende:
[..]
Volgens mij staat daar dat je hem van God naar Oss moet brengen.U roept wij draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
quote:Op donderdag 18 juli 2024 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
U roept wij draaien
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
Daar ben ik ooit geweest in Februari 2020quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:01 schreef St0kpater het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
De Efteling Treinquote:
Welterustenquote:Op donderdag 18 juli 2024 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
De stok slaapt vannacht bij mij want het is echt te donker om nu nog buiten te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |