Omgevingsfoto ookquote:Op zondag 21 juli 2024 19:04 schreef tufkah het volgende:
@:Deisyy helemaal vergeten toe te voegen aan mijn bericht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zondag 21 juli 2024 19:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Omgevingsfoto ook
Ik zag pas toen ik thuis was dat die eerste foto wat wazig was sorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
Nou vooruit, ik heb maar een omgevingsfoto voor je gemaakt in @Puala stijlquote:Op zondag 21 juli 2024 19:19 schreef tufkah het volgende:
[..]
Ik zag pas toen ik thuis was dat die eerste foto wat wazig was sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zondag 21 juli 2024 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb maar een omgevingsfoto voor je gemaakt in @:puala stijl![]()
[ link | afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thnx Dude
Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
Ik was in Haren heb ik nooit mogen gebruiken als Hashtag en deze Haaren is 16km lopen vanaf de Eftelingquote:Op zondag 21 juli 2024 22:31 schreef JJH het volgende:
Haren!
Bij Groningen is met één a.
Hier was ik gisteren in de buurt.
Die heb ik dan gemist anders was ik wel naar een ander dorp in de buurt gewandeldquote:Op maandag 22 juli 2024 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Daar lag hij best recent ook nog
maarja
@:light zijn site is al ff niet bijgewerkt
Ik ga maar eens even naar die wiki kijken
oh schatje,quote:Op maandag 22 juli 2024 11:55 schreef tufkah het volgende:
[..]
Die heb ik dan gemist anders was ik wel naar een ander dorp in de buurt gewandeld
zou wat zijn, ben ik naar zeeuws fucking vlaanderen geredenquote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Toevallig richting Friesland? Daar ben ik morgen t/m donderdag
Tevens hoi, mag ik meespelen? Volg dit topic al enige tijd.
Natuurlijk mag je meespelenquote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Waar heb je deze mee gemaakt? Ga ik er eentje maken voor mijn provinciequote:Op maandag 22 juli 2024 12:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh schatje,
in de buurt is zeer zeer weinig nog
Al de rode en groene delen zijn al geweest
[ link | afbeelding ]
Toevallig niet, voorlopig denk ik aan Limburg, maar ik heb letterlijk niks beters te doen dan die stok een slinger geven, dus je weet het nooit.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:09 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
google maps, photoshop, en een hoop geduldquote:Op maandag 22 juli 2024 12:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar heb je deze mee gemaakt? Ga ik er eentje maken voor mijn provincie
(en wat zijn de blauwe stippen?)
Daar ben ik vorige week nog geweestquote:Op maandag 22 juli 2024 12:17 schreef Fogel het volgende:
@:st0kpater was op de kaart aan het kijken en wees Kerkrade aan. Op zich wel een mooie plek toch?
Ik had op iets noordelijker gehoopt. Woensdag ben ik weer in de buurt van Noord-Limburg.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:17 schreef Fogel het volgende:
@:st0kpater was op de kaart aan het kijken en wees Kerkrade aan. Op zich wel een mooie plek toch?
Die blauwe "stippen" lijken wegnummers.quote:Op maandag 22 juli 2024 12:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Waar heb je deze mee gemaakt? Ga ik er eentje maken voor mijn provincie
(en wat zijn de blauwe stippen?)
blauw is 'deze gemeente heeft alleen nog deze plaatsen en dan is ie 'af''quote:Op maandag 22 juli 2024 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die blauwe "stippen" lijken wegnummers.
Ah, okquote:Op maandag 22 juli 2024 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
blauw is 'deze gemeente heeft alleen nog deze plaatsen en dan is ie 'af''
Dat zijn dorpen binnen een gemeente die nog niet gevonden zijn, bijv Mariahout en Lieshout in Laarbeek (Beek&Donk / Aarle-Rixtel zijn al wel rood.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die blauwe "stippen" lijken wegnummers.
quote:Op maandag 22 juli 2024 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah ja naar belgie heb ik niet gekeken, die doet niet meequote:Op maandag 22 juli 2024 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok
EDIT Ik keek naar de donkerblauwe rechthoeken in België![]()
Vandaar ook de aanhalingstekens bij "stippen".
i have a systemquote:Op maandag 22 juli 2024 13:12 schreef tufkah het volgende:
[..]
Dat zijn dorpen binnen een gemeente die nog niet gevonden zijn, bijv Mariahout en Lieshout in Laarbeek (Beek&Donk / Aarle-Rixtel zijn al wel rood.
Het is net wat anders lees ik net bij Lilak
[..]
quote:Op maandag 22 juli 2024 13:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah ja naar belgie heb ik niet gekeken, die doet niet mee
[..]
i have a system
I knowquote:Op maandag 22 juli 2024 13:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah ja naar belgie heb ik niet gekeken, die doet niet mee
[..]
i have a system
Top,quote:Op maandag 22 juli 2024 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is een verdraaid handig kaartje, voor toekomstige Groninger verplaatsingen...quote:Op maandag 22 juli 2024 13:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Top,
Ik heb hem net ietsje anders, omdat er voor veel gemeentes (we hebben hier erg grote gemeentes) nog veel kleine kutdorpjes nog geen bezoek hebben gehad.
Dus rode puntjes is waar de stok is geweest
De groene puntjes de plekken in gemeentes waar niet veel plaatsen meer moeten om de gemeente compleet te maken
[ afbeelding ]
heb m toegevoegd in de wikiquote:Op maandag 22 juli 2024 13:20 schreef Puala het volgende:
Kunnen we de pinpoint gegevens ook in de wiki toevoegen zodat als light een update wilt doen de gegevens gelijk compleet zijn?
Mijn verplaatsingen;
Hemmen - 51.930161, 5.699296
Ik heb nog een zooitje coordinaten toegevoegd. Maar ik vind t prima als iemand anders dan jij t doetquote:Op maandag 22 juli 2024 13:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb m toegevoegd in de wiki
als ik pinpoint in google maps heb ik blijkbaar een afwijking van 300 meter dus ik begin er niet meer aan
Dat zijn te veel cijfers voor de coordinaten op de wiki. Dat mag niet heb ik geleerdquote:Op maandag 22 juli 2024 13:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Reidierwolderpolder, de stok lag hier: 53.22259492384596, 7.197023459062075
Polen, neergelegd alhier: 53.41210148963445, 6.857242916536873
Hopelijk niet te ver hiervandaanquote:Op maandag 22 juli 2024 15:31 schreef Fogel het volgende:
[ link | afbeelding ]
De stok is uit de auto bevrijd!
Hij mocht even aan een nieuw bord snuffelen, maar vond het een nare plaats, dus dat doen we em niet aan. Op naar de volgende!
ieuw kommas inplaatsvan puntenquote:
Sorry hoor!quote:Op maandag 22 juli 2024 15:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ieuw kommas inplaatsvan punten
heb je ook nog even de coördinaten van Milsbeek?
Onderweg naar.......quote:Op maandag 22 juli 2024 16:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sorry hoor!
Stok bleef niet in Milsbeek, wilde er alleen even kijken.
Was onderweg naar Gennep, maar daar issie ook alweer weg. Niet ver. Maar stomme foto uploaddinges wil niet meewerken.quote:
Echt he, wat een genep!quote:Op maandag 22 juli 2024 21:52 schreef tufkah het volgende:
Ben ook ff een paar uurtjes de deur uit, kom ik thuis.....
GennepOf all places
![]()
Wat ging er mis in MilsbeekIk snap het ff niet helemaal.
Ik heb trouwens helemaal niks tegen Gennep (Het is tenslotte geen Helmond)
Zat even te kijken door welke plaatsen ik allemaal heen kom als ik er met mijn scooter heen zou rijden.
Rijpelberg
Bakel
Milheeze
De Rips
Westerbeek
Sint Anthonis
Beugen
Oeffelt
Allemaal nog grijs op de site van Light
Zou zomaar kunnen dat ie nu dan in de juiste plaats ligt.quote:Op maandag 22 juli 2024 15:45 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hopelijk niet te ver hiervandaan
Woensdag ben ik hier op ca 5 km afstand hemelsbreed.
Woensdag dat duurt nog wel even voordat het woensdag is.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ie nu dan in de juiste plaats ligt.
Aan de overkant van de Maasquote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen dat ie nu dan in de juiste plaats ligt.
Vind het vandaag nog wel meevallenquote:
Ik snap datquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dinsdag moet er hard gewerkt worden he
Pas je ook nog even de TT aan?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:03 schreef dud0r het volgende:
Meer stapjes is meer Hap(je)s
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Of @Fogelquote:Op dinsdag 23 juli 2024 22:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pas je ook nog even de TT aan?
Of @:deisyy of @:d.
Dus jij pakt zometeen een terrasje?quote:Op woensdag 24 juli 2024 01:57 schreef Fogel het volgende:
Haps! Daar zitten de meisjes van de drank. Best goede selectie met speciaalbier voor schappelijke prijzen
Boeeeee!quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dus jij pakt zometeen een terrasje?
Dat is kutquote:
Ja, maar de stok is weer veilig in Limburg.quote:
quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar de stok is weer veilig in Limburg.
quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar de stok is weer veilig in Limburg.
Ogenblikje, ligt nu nog in de auto te zweten.quote:
Pics daarvan lijkt me hilarischquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:38 schreef Fogel het volgende:
Maar volgens mij lag er een @:st0kpater in de bosjes hier….
Of een filmpje (met ondertitels) als hij uit de bosjes geslopen komt.quote:Op woensdag 24 juli 2024 16:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Pics daarvan lijkt me hilarisch
Hey die afslag heb ik net ook gezienquote:
Woah die zag ik net ookquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:43 schreef Lenny77 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Belg met de stok![]()
![]()
@:MizzezAmy en Lenny zijn gefokstokt ontmaagd
Iets met vroege fogelsquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:46 schreef Starflyer het volgende:
Ik zie het al. Ben ik in de buurt, is de stok weer foetsie
quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:43 schreef Lenny77 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Belg met de stok![]()
![]()
@:MizzezAmy en Lenny zijn gefokstokt ontmaagd
Als hij maar lol heeft voordat hij weer wegvliegtquote:
Ik vermoed dat die snel weer gelegd wordt!!quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:46 schreef Starflyer het volgende:
Ik zie het al. Ben ik in de buurt, is de stok weer foetsie
Daar is ie in 2010 al geweestquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
Nu nog ff iets hoger. Ik rij vrijdag naar Hellendoorn.
Onder de rivieren is me te ver omrijden vanuit Den Helder naar Hellendoorn.quote:
Dat snap ik dan ook wel weer, eerst maar eens kijken waar ie nu terecht komt, het is nog geen vrijdagquote:Op donderdag 25 juli 2024 00:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Onder de rivieren is me te ver omrijden vanuit Den Helder naar Hellendoorn.
quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:24 schreef Fogel het volgende:
3 landen in een dag!
De stok is ontvoerd!?
[ afbeelding ]Ga eens naar rechts met die lage snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
van 0 tot 150 duurt zeker 5 minuten wat ik begreep dus die gaat niet meer naar rechtsquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ga eens naar rechts met die lage snelheid
Nadat ik voorbij de vrachtwagen was ben ik weer naar rechts gegaan.quote:Op donderdag 25 juli 2024 01:42 schreef tufkah het volgende:
[..]
van 0 tot 150 duurt zeker 5 minuten wat ik begreep dus die gaat niet meer naar rechts
Ik ga zo naar mijn bed, plop net mijn laatste biertje (voor het slapen gaan) open dus proostquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nadat ik voorbij de vrachtwagen was ben ik weer naar rechts gegaan.
Maar… stand by voor de stok-update.
Twee weken terug reed ik 196 in mijn Clio 4 die een topsnelheid van 180 heeftquote:Op donderdag 25 juli 2024 01:42 schreef tufkah het volgende:
[..]
van 0 tot 150 duurt zeker 5 minuten wat ik begreep dus die gaat niet meer naar rechts
De slome huurauto is een i20 met winterbanden. Vanaf de 160 is die te onstabiel om sneller te willen rijden. Echt geen idee waarom ze er middenin de zomer winterbanden onder frottenquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Twee weken terug reed ik 196 in mijn Clio 4 die een topsnelheid van 180 heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |