het is wel donker bij jou zegquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:25 schreef St0kpater het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ba-dum tssquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
En dan zo'n omgevingsfoto dan zo'n simpel veld
Dat is gewoon gevaarlijk, je hebt dan een veel langere remweg.quote:
Die eerste naam lijkt Duits, de tweede Frans. Alles behalve simpel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:25 schreef St0kpater het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Simpel gaat over dat veld dat er achter ligt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die eerste naam lijkt Duits, de tweede Frans. Alles behalve simpel.
Ga halen danquote:
It all felt so simple.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:46 schreef tufkah het volgende:
[..]
Simpel gaat over dat veld dat er achter ligt.
quote:
Als je em van links naar rechts gooit, heb je ook kans op de kortste verplaatsing.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:57 schreef gianni61 het volgende:
ik moest even denken, maar ik heb hem gevonden op streetview
hmm, dit klinkt wel als iets voor mij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Als je em van links naar rechts gooit, heb je ook kans op de kortste verplaatsing.
Oh dan ben ik niet voor niks onderwegquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:21 schreef gianni61 het volgende:
Op advies van fogel even een mega slinger aan de stok gegeven.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Als je em van links naar rechts gooit, heb je ook kans op de kortste verplaatsing.
Helaas. De kortste verplaatsing was 6 meter 72 cm Sexbierum - Pietersbierum deze verplaatsing is meer dan 7 meter.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:21 schreef gianni61 het volgende:
Op advies van fogel even een mega slinger aan de stok gegeven.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed bezig!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:21 schreef gianni61 het volgende:
You go girl!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dan ben ik niet voor niks onderweg
Heb het niet nagemeten, zag alleen dat de borden relatief dicht bij elkaar stonden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Helaas. De kortste verplaatsing was 6 meter 72 cm Sexbierum - Pietersbierum deze verplaatsing is meer dan 7 meter.
Verdomme, had ik hem aan de eerste paal moeten hangen zekerquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Helaas. De kortste verplaatsing was 6 meter 72 cm Sexbierum - Pietersbierum deze verplaatsing is meer dan 7 meter.
Kom je nu meequote:Op donderdag 25 juli 2024 19:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dan ben ik niet voor niks onderweg
dan is het zeker meer dan 7,5 meter ik heb met google earth gemeten van gras tot grasquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verdomme, had ik hem aan de eerste paal moeten hangen zeker
Wel lief dat je hem nog even in de buurt hebt gelaten, misschien dat ik dan nog een kans krijg om hem te pakkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:43 schreef Puala het volgende:
Zeau stukkie zuid nederland weer gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu plankgas weer naar de bewoonde wereld
Ja ik wacht wel ff tot ze hem in Helmond neer leggenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel lief dat je hem nog even in de buurt hebt gelaten, misschien dat ik dan nog een kans krijg om hem te pakken
De man weetquote:
Ze bezorgen de stok toch niet...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:10 schreef tufkah het volgende:
Hallo we staan vandaag voor de deur tussen 10 en 15.00 uur
pakket aangekomen in de regio.
Dan maar met een koude pater voor de deur liggen om op de bezorger te wachten
Weer bijgewerkt tot de laatste verplaatsing in de wiki.quote:Op maandag 22 juli 2024 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Daar lag hij best recent ook nog
maarja
@:light zijn site is al ff niet bijgewerkt
Ik ga maar eens even naar die wiki kijken
Lekker bezig @Lightquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:44 schreef Light het volgende:
[..]
Weer bijgewerkt tot de laatste verplaatsing in de wiki.
Omdat de meeste van die kernen dan geen plaatsborden hadden op t moment dat de site gemaakt werd jaren geleden.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:54 schreef Ynske het volgende:
Vraagje,waarom staat op die website van Light bij gemeente Kerkrade, Kerkrade en alleen Eygelshoven?
Kerkrade bestaat uit de gelijknamige plaats Kerkrade en uit de kernen Eygelshoven, Kaalheide, Spekholzerheide, Terwinselen, Chevremont en Bleijerheide.
Gat als ik het goed herinner. Bij Hoek.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef Puala het volgende:
of was t boerenhol @:loveislikeakiss en @:fogel
Wat ik er van gehoord heb is dat de site gemaakt is met een database die op dat moment voorhanden was en compleet leek maar later bleek dat daar toch nog wel wat dingen in miste.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:54 schreef Ynske het volgende:
Vraagje,waarom staat op die website van Light bij gemeente Kerkrade, Kerkrade en alleen Eygelshoven?
Kerkrade bestaat uit de gelijknamige plaats Kerkrade en uit de kernen Eygelshoven, Kaalheide, Spekholzerheide, Terwinselen, Chevremont en Bleijerheide.
Volgens Wikipedia zijn er alleen de woonplaatsen Kerkrade en Eygelshoven. Van Kerkrade geloof ik wel dat er een bord is, bij Eygelshoven en de andere kernen weet ik dat niet zeker. (Ik heb zo snel niets gevonden voor Eygelshoven.)quote:Op zondag 28 juli 2024 20:54 schreef Ynske het volgende:
Toppertje, lekker dynamisch met een harde betonnen fundering.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:43 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zijn er alleen de woonplaatsen Kerkrade en Eygelshoven. Van Kerkrade geloof ik wel dat er een bord is, bij Eygelshoven en de andere kernen weet ik dat niet zeker. (Ik heb zo snel niets gevonden voor Eygelshoven.)
En de site is niet in beton gegoten. Als er een plaats bij moet komen omdat er een bord staat, dan kan dat. En als er een plaats weg moet omdat er geen bord staat, dan kan dat ook. (Maar ik wil geen plaatsen weghalen waar de stok in het verleden geweest is en waar nu geen bord meer van te vinden is.)
Je hebt in ieder geval wel een toeristisch rondje gemaaktquote:Op zondag 28 juli 2024 22:58 schreef Ynske het volgende:
Thnx voor de info! Ik vond t vanmorgen iig erg leuk om te doenen stok vond t leuk achterop de scootmobiel
Yep, dit is de database:quote:Op zondag 28 juli 2024 22:23 schreef tufkah het volgende:
[..]
Wat ik er van gehoord heb is dat de site gemaakt is met een database die op dat moment voorhanden was en compleet leek maar later bleek dat daar toch nog wel wat dingen in miste.
Ja dat kan wel zijn maar hij belde net al weer dat hij dat zuidelijke einde van de bewoonde wereld niet leuk vind.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:58 schreef Ynske het volgende:
Thnx voor de info! Ik vond t vanmorgen iig erg leuk om te doenen stok vond t leuk achterop de scootmobiel
Dat dusquote:Op zondag 28 juli 2024 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, dit is de database:
https://docs.google.com/s(...)H88/edit?gid=1#gid=1
De informatie hierop is weer overgenomen van Harry's plaatsnamen website: https://wegnummers.nl/pl/index.html
Ik heb ook nog een lijstje met alle borden in Den Helder:
https://docs.google.com/s(...)HAc/edit?usp=sharing
Tara heeft daar ook de borden van Groningen bij gezet.
ik weet vooral dat we heen en terug zijn gegaan op een weg met een boerennaam die niet eens een straatnaambord had waar je niet mocht komen als je er niets te zoeken hadquote:Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef Puala het volgende:
of was t boerenhol @:loveislikeakiss en @:fogel
Ow wauw, Harrie is echt ongeveer langs mijn huis geweest in 2017quote:Op zondag 28 juli 2024 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, dit is de database:
https://docs.google.com/s(...)H88/edit?gid=1#gid=1
De informatie hierop is weer overgenomen van Harry's plaatsnamen website: https://wegnummers.nl/pl/index.html
Ik heb ook nog een lijstje met alle borden in Den Helder:
https://docs.google.com/s(...)HAc/edit?usp=sharing
Tara heeft daar ook de borden van Groningen bij gezet.
Wij zochten een plek voor de stok, en dan ben je opeens bestemmingsverkeer toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik weet vooral dat we heen en terug zijn gegaan op een weg met een boerennaam die niet eens een straatnaambord had waar je niet mocht komen als je er niets te zoeken had
jaquote:Op maandag 29 juli 2024 11:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wij zochten een plek voor de stok, en dan ben je opeens bestemmingsverkeer toch?
was mooi geweest als we die hadden moeten uitleggen aan meneer agentquote:Op maandag 29 juli 2024 11:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wij zochten een plek voor de stok, en dan ben je opeens bestemmingsverkeer toch?
Alsof ze daar agenten hebbenquote:Op maandag 29 juli 2024 11:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was mooi geweest als we die hadden moeten uitleggen aan meneer agent
"dit is me te ingewikkeld, kom allemaal maar even mee naar het bureau" .quote:Op maandag 29 juli 2024 11:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was mooi geweest als we die hadden moeten uitleggen aan meneer agent
Met dat taaltje van st0kpater en @Fogel had ik dat wel gesnapt jaquote:Op maandag 29 juli 2024 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"dit is me te ingewikkeld, kom allemaal maar even mee naar het bureau" .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
Zo moeilijk is ie toch niet te vinden zou ik zeggen....quote:Op maandag 29 juli 2024 17:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
poh mooi bloemetje
ik ga zo even verder zoeken, maar als ik het zo in google gooi dan heeft ie stress
maar het is in ieder geval aan de 'makkelijkere' kant van Helmond
Wat heeft Mierlo niet zou je denkenquote:
Straks waarschijnlijk geen extra stuk hout meer…quote:
Wat weet jij dat ik niet weetquote:Op maandag 29 juli 2024 17:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Straks waarschijnlijk geen extra stuk hout meer…
Gelukkig heeft handel maar een paar toegangsweggetjes en niet eens echt wegen dus dat maakt het wel makkelijk opsporenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iets met great minds
Ik reed vol vertrouwen naar Mierlo hout en.... Daar was niets
Maar gelukkig was hij niet ver
Nu weer een paar dorpen verder
Tijd voor avond eten
En een pater want @:mizzezamy vertelde dat het dag van het bier is
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
image link
Geen alstublieft?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, stuur de code maar door van het nieuwe slot...
Neequote:
ligt eraan of @OscarMopperkont er iets mee doetquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:08 schreef tufkah het volgende:
Is mijn vriend al onderweg of kan ik vanavond weer telefoon verwachten
T arme ding was vanaf de andere kant van t dorp al te horen, hartverscheurend gehuilquote:Op zaterdag 3 augustus 2024 15:08 schreef tufkah het volgende:
Is mijn vriend al onderweg of kan ik vanavond weer telefoon verwachten
Nu snap ik het, hij belde..... Hoop ruis, slechte ontvangst, 5G=Kut, boeren, piraten en hoeren.....quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 23:26 schreef Puala het volgende:
Hij ligt nu trouwens net buiten gehoorafstand te jammeren.. in eenzaamheid.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Deisyy typo in de ttquote:Op zondag 4 augustus 2024 03:46 schreef Mickytjuh het volgende:
@:deisyy puberstokkie doet het weeeeer
Ja, het moet Puala zijn!quote:
hervald is t ook niet, t is herveldquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, het moet Puala zijn!
tterquote:Op zondag 4 augustus 2024 11:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, het moet Puala zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |