Ja ik wacht wel ff tot ze hem in Helmond neer leggenquote:Op donderdag 25 juli 2024 22:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel lief dat je hem nog even in de buurt hebt gelaten, misschien dat ik dan nog een kans krijg om hem te pakken
De man weetquote:
Ze bezorgen de stok toch niet...quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:10 schreef tufkah het volgende:
Hallo we staan vandaag voor de deur tussen 10 en 15.00 uur
pakket aangekomen in de regio.
Dan maar met een koude pater voor de deur liggen om op de bezorger te wachten
Weer bijgewerkt tot de laatste verplaatsing in de wiki.quote:Op maandag 22 juli 2024 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Daar lag hij best recent ook nog
maarja
@:light zijn site is al ff niet bijgewerkt
Ik ga maar eens even naar die wiki kijken
Lekker bezig @Lightquote:Op zaterdag 27 juli 2024 11:44 schreef Light het volgende:
[..]
Weer bijgewerkt tot de laatste verplaatsing in de wiki.
Omdat de meeste van die kernen dan geen plaatsborden hadden op t moment dat de site gemaakt werd jaren geleden.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:54 schreef Ynske het volgende:
Vraagje,waarom staat op die website van Light bij gemeente Kerkrade, Kerkrade en alleen Eygelshoven?
Kerkrade bestaat uit de gelijknamige plaats Kerkrade en uit de kernen Eygelshoven, Kaalheide, Spekholzerheide, Terwinselen, Chevremont en Bleijerheide.
Gat als ik het goed herinner. Bij Hoek.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef Puala het volgende:
of was t boerenhol @:loveislikeakiss en @:fogel
Wat ik er van gehoord heb is dat de site gemaakt is met een database die op dat moment voorhanden was en compleet leek maar later bleek dat daar toch nog wel wat dingen in miste.quote:Op zondag 28 juli 2024 20:54 schreef Ynske het volgende:
Vraagje,waarom staat op die website van Light bij gemeente Kerkrade, Kerkrade en alleen Eygelshoven?
Kerkrade bestaat uit de gelijknamige plaats Kerkrade en uit de kernen Eygelshoven, Kaalheide, Spekholzerheide, Terwinselen, Chevremont en Bleijerheide.
Volgens Wikipedia zijn er alleen de woonplaatsen Kerkrade en Eygelshoven. Van Kerkrade geloof ik wel dat er een bord is, bij Eygelshoven en de andere kernen weet ik dat niet zeker. (Ik heb zo snel niets gevonden voor Eygelshoven.)quote:Op zondag 28 juli 2024 20:54 schreef Ynske het volgende:
Toppertje, lekker dynamisch met een harde betonnen fundering.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:43 schreef Light het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia zijn er alleen de woonplaatsen Kerkrade en Eygelshoven. Van Kerkrade geloof ik wel dat er een bord is, bij Eygelshoven en de andere kernen weet ik dat niet zeker. (Ik heb zo snel niets gevonden voor Eygelshoven.)
En de site is niet in beton gegoten. Als er een plaats bij moet komen omdat er een bord staat, dan kan dat. En als er een plaats weg moet omdat er geen bord staat, dan kan dat ook. (Maar ik wil geen plaatsen weghalen waar de stok in het verleden geweest is en waar nu geen bord meer van te vinden is.)
Je hebt in ieder geval wel een toeristisch rondje gemaaktquote:Op zondag 28 juli 2024 22:58 schreef Ynske het volgende:
Thnx voor de info! Ik vond t vanmorgen iig erg leuk om te doenen stok vond t leuk achterop de scootmobiel
Yep, dit is de database:quote:Op zondag 28 juli 2024 22:23 schreef tufkah het volgende:
[..]
Wat ik er van gehoord heb is dat de site gemaakt is met een database die op dat moment voorhanden was en compleet leek maar later bleek dat daar toch nog wel wat dingen in miste.
Ja dat kan wel zijn maar hij belde net al weer dat hij dat zuidelijke einde van de bewoonde wereld niet leuk vind.quote:Op zondag 28 juli 2024 22:58 schreef Ynske het volgende:
Thnx voor de info! Ik vond t vanmorgen iig erg leuk om te doenen stok vond t leuk achterop de scootmobiel
Dat dusquote:Op zondag 28 juli 2024 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, dit is de database:
https://docs.google.com/s(...)H88/edit?gid=1#gid=1
De informatie hierop is weer overgenomen van Harry's plaatsnamen website: https://wegnummers.nl/pl/index.html
Ik heb ook nog een lijstje met alle borden in Den Helder:
https://docs.google.com/s(...)HAc/edit?usp=sharing
Tara heeft daar ook de borden van Groningen bij gezet.
ik weet vooral dat we heen en terug zijn gegaan op een weg met een boerennaam die niet eens een straatnaambord had waar je niet mocht komen als je er niets te zoeken hadquote:Op zondag 28 juli 2024 22:03 schreef Puala het volgende:
of was t boerenhol @:loveislikeakiss en @:fogel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |