Ow wauw, Harrie is echt ongeveer langs mijn huis geweest in 2017quote:Op zondag 28 juli 2024 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Yep, dit is de database:
https://docs.google.com/s(...)H88/edit?gid=1#gid=1
De informatie hierop is weer overgenomen van Harry's plaatsnamen website: https://wegnummers.nl/pl/index.html
Ik heb ook nog een lijstje met alle borden in Den Helder:
https://docs.google.com/s(...)HAc/edit?usp=sharing
Tara heeft daar ook de borden van Groningen bij gezet.
Wij zochten een plek voor de stok, en dan ben je opeens bestemmingsverkeer toch?quote:Op maandag 29 juli 2024 10:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik weet vooral dat we heen en terug zijn gegaan op een weg met een boerennaam die niet eens een straatnaambord had waar je niet mocht komen als je er niets te zoeken had
jaquote:Op maandag 29 juli 2024 11:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wij zochten een plek voor de stok, en dan ben je opeens bestemmingsverkeer toch?
was mooi geweest als we die hadden moeten uitleggen aan meneer agentquote:Op maandag 29 juli 2024 11:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wij zochten een plek voor de stok, en dan ben je opeens bestemmingsverkeer toch?
Alsof ze daar agenten hebbenquote:Op maandag 29 juli 2024 11:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was mooi geweest als we die hadden moeten uitleggen aan meneer agent
"dit is me te ingewikkeld, kom allemaal maar even mee naar het bureau" .quote:Op maandag 29 juli 2024 11:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
was mooi geweest als we die hadden moeten uitleggen aan meneer agent
Met dat taaltje van st0kpater en @Fogel had ik dat wel gesnapt jaquote:Op maandag 29 juli 2024 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"dit is me te ingewikkeld, kom allemaal maar even mee naar het bureau" .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is best wel kut dat je zonder account die foto's in een Spoiler niet kan zien nie.
Zo moeilijk is ie toch niet te vinden zou ik zeggen....quote:Op maandag 29 juli 2024 17:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
poh mooi bloemetje
ik ga zo even verder zoeken, maar als ik het zo in google gooi dan heeft ie stress
maar het is in ieder geval aan de 'makkelijkere' kant van Helmond
Wat heeft Mierlo niet zou je denkenquote:
Straks waarschijnlijk geen extra stuk hout meer…quote:
Wat weet jij dat ik niet weetquote:Op maandag 29 juli 2024 17:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Straks waarschijnlijk geen extra stuk hout meer…
Gelukkig heeft handel maar een paar toegangsweggetjes en niet eens echt wegen dus dat maakt het wel makkelijk opsporenquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iets met great minds
Ik reed vol vertrouwen naar Mierlo hout en.... Daar was niets
Maar gelukkig was hij niet ver
Nu weer een paar dorpen verder
Tijd voor avond eten
En een pater want @:mizzezamy vertelde dat het dag van het bier is
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
image link
Geen alstublieft?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 11:54 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, stuur de code maar door van het nieuwe slot...
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |