het is wel donker bij jou zegquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:25 schreef St0kpater het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ba-dum tssquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
En dan zo'n omgevingsfoto dan zo'n simpel veld
Dat is gewoon gevaarlijk, je hebt dan een veel langere remweg.quote:
Die eerste naam lijkt Duits, de tweede Frans. Alles behalve simpel.quote:Op donderdag 25 juli 2024 12:25 schreef St0kpater het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Simpel gaat over dat veld dat er achter ligt.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die eerste naam lijkt Duits, de tweede Frans. Alles behalve simpel.
Ga halen danquote:
It all felt so simple.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:46 schreef tufkah het volgende:
[..]
Simpel gaat over dat veld dat er achter ligt.
quote:
Als je em van links naar rechts gooit, heb je ook kans op de kortste verplaatsing.quote:Op donderdag 25 juli 2024 13:57 schreef gianni61 het volgende:
ik moest even denken, maar ik heb hem gevonden op streetview
hmm, dit klinkt wel als iets voor mij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Als je em van links naar rechts gooit, heb je ook kans op de kortste verplaatsing.
Oh dan ben ik niet voor niks onderwegquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:21 schreef gianni61 het volgende:
Op advies van fogel even een mega slinger aan de stok gegeven.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 juli 2024 15:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Als je em van links naar rechts gooit, heb je ook kans op de kortste verplaatsing.
Helaas. De kortste verplaatsing was 6 meter 72 cm Sexbierum - Pietersbierum deze verplaatsing is meer dan 7 meter.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:21 schreef gianni61 het volgende:
Op advies van fogel even een mega slinger aan de stok gegeven.[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed bezig!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:21 schreef gianni61 het volgende:
You go girl!quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dan ben ik niet voor niks onderweg
Heb het niet nagemeten, zag alleen dat de borden relatief dicht bij elkaar stonden.quote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Helaas. De kortste verplaatsing was 6 meter 72 cm Sexbierum - Pietersbierum deze verplaatsing is meer dan 7 meter.
Verdomme, had ik hem aan de eerste paal moeten hangen zekerquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:46 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Helaas. De kortste verplaatsing was 6 meter 72 cm Sexbierum - Pietersbierum deze verplaatsing is meer dan 7 meter.
Kom je nu meequote:Op donderdag 25 juli 2024 19:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dan ben ik niet voor niks onderweg
dan is het zeker meer dan 7,5 meter ik heb met google earth gemeten van gras tot grasquote:Op donderdag 25 juli 2024 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verdomme, had ik hem aan de eerste paal moeten hangen zeker
Wel lief dat je hem nog even in de buurt hebt gelaten, misschien dat ik dan nog een kans krijg om hem te pakkenquote:Op donderdag 25 juli 2024 20:43 schreef Puala het volgende:
Zeau stukkie zuid nederland weer gezien.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu plankgas weer naar de bewoonde wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |