Geen idee wat het is, geen infobord gezien.quote:Op donderdag 18 juli 2024 22:35 schreef tufkah het volgende:
[..]
De Efteling Trein(Dat is toch geen Diesel
)
Waarom lag hij dan te verpieteren, eerst in Reutum en daarna in Delden?quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:59 schreef tufkah het volgende:
[..]
Ben er speciaal voor naar Polen gereisd om hem te halen en ook als ie in Twente ligt belt hij me regelmatig: "Harrie kom op man het is eenzaam hier" dus ik zou er niet te zeker van zijn.
Wat moet-ie dan nu doodongelukkig zijn, al dat gesleep met 'm in Zeeland .....quote:Uiteindelijk voelt deze houten vriend zich het best op zijn gemak in het altijd gezellige Brabant
En Belgiëquote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom lag hij dan te verpieteren, eerst in Reutum en daarna in Delden?
En niemand die zich toen om Stokje bekommerde. Arm stuk hout
[..]
Wat moet-ie dan nu doodongelukkig zijn, al dat gesleep met 'm in Zeeland .....
Zoals ik dat stuk hout ook al vaker heb geprobeerd uit te leggen is het onmogelijk om altijd als ie belt meteen te komen. Ik probeer ook nog een eigen sociaal leven er naast te hebben.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 00:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom lag hij dan te verpieteren, eerst in Reutum en daarna in Delden?
En niemand die zich toen om Stokje bekommerde. Arm stuk hout
[..]
Wat moet-ie dan nu doodongelukkig zijn, al dat gesleep met 'm in Zeeland .....
Kan strks mijn houten vriend wel gaan halen daar maar als iemand anders al onderweg is dan blijf ik gewoon thuis natuurlijk, krachten sparen voor morgenquote:Op vrijdag 19 juli 2024 11:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Voor degene die morgen naar de Efteling gaan ( @:St0kpater @:jjh @:tufkah @:mickytjuh @:dud0r @:dezwabber ) de eer om het gevecht aan te gaan om hem op te halen en daar mee te nemen. Hij ligt in ieder geval al in de juiste gemeente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |