SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Regenquote:
Ook bij andere beelden van gisteren denk je toch even Wtfquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit nep was, maar zie net ook foto's van de rest van het huis. Wtfdat zoiets kan joh.
Geen goed moment om de hond uit te laten! :/quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens buienradar zal hier rond halfacht bijna 20 mm regen gaan vallenEn daaromheen is het al veel.
Jeetje wat zijn jullie lui zegquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het voor Cyan niet vertaalt, maar wil je het wel voor mij vertalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Al komt er de komende paar uur ook niet echt een goed moment daarvoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen goed moment om de hond uit te laten! :/
Hont fout schrijvenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen goed moment om de hond uit te laten! :/
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn jullie lui zegNee hoor. We willen alleen zeker weten dat je dit niet van één of ander troll account hebt gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Nee hoor gewoon van het officiële kanaal van de Spaanse regering.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee hoor. We willen alleen zeker weten dat je dit niet van één of ander troll account hebt gekregen.
[..]
Jeetje wat zijn jullie lui zeg@Cyan9 ik heb een vertaling voor je geregeld!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Jeetje wat zijn jullie lui zegDat van die oorlog zal allemaal wel, maar wat is er mis met onze keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Die luiheid van jullie zorgt er wel voor dat het Spaanse leger allang gemobiliseerd is terwijl jullie nog druk in discussie zijn over of Engelbewaarder het beste Nederlandse lied ooit is of niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:Cyan9 ik heb een vertaling voor je geregeld!!
Nou ja, nóg meer oorlog dan oorlog kan niet dus dit maakt ook niet veel meer uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Na al dat gepraat over het Spaanse eten van gisteren ben ik geïnspireerd geraakt. Vanavond eet ik lasagna.
Ja het zijn niet mijn woorden hè... ik zit er weer eens tusseninquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat van die oorlog zal allemaal wel, maar wat is er mis met onze keuken
Jouw regering is jouw volksvertegenwoordiging! Ergo die brief vertegenwoordigt jou!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het zijn niet mijn woorden hè... ik zit er weer eens tussenin
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
Boterkoeken!! Boterkoeken!! Waarom vergeet iedereen toch altijd die boterkoeken?
Dit noteren we even voor de komende regeerperiode in Nederland.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jouw regering is jouw volksvertegenwoordiging! Ergo die brief vertegenwoordigt jou!
Bizarquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ook bij andere beelden van gisteren denk je toch even Wtf
[ x ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Na al dat gepraat over het Spaanse eten van gisteren ben ik geïnspireerd geraakt. Vanavond eet ik lasagna.
Ik neem publiekelijk afstand van uitspraken die de Nederlandse regering doet over het al dan niet aanwezig zijn van kwaliteiten in de Spaanse keuken!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit noteren we even voor de komende regeerperiode in Nederland.
Oké, ik geef het doorquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik neem publiekelijk afstand van uitspraken die de Nederlandse regering doet over het al dan niet aanwezig zijn van kwaliteiten in de Spaanse keuken!
Omdat die al op zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
Boterkoeken!! Boterkoeken!! Waarom vergeet iedereen toch altijd die boterkoeken?
Hiermee gaan jullie ook de oorlog niet winnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Die luiheid van jullie zorgt er wel voor dat het Spaanse leger allang gemobiliseerd is terwijl jullie nog druk in discussie zijn over of Engelbewaarder het beste Nederlandse lied ooit is of niet.
Zou dat ook in de Kamado kunnen. De appelcrumble van gisteren was een groot succesquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu heb ik wel zin in boterkoek trouwens.
Vandaag nog gekocht omdat ik er weer eens zin in hadquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
Die heb ik zo vaak gemaakt dat ik ze niet eens meer kan vergeten al zou ik het willen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
Maar ook wel eens in een Kamado ?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die heb ik zo vaak gemaakt dat ik ze niet eens meer kan vergeten al zou ik het willen.
Boterkoekquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb ook heel veel differentiaalvergelijkingen gemaakt, maar mijn geheugen op dat onderwerp is toch vrij roestig hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die heb ik zo vaak gemaakt dat ik ze niet eens meer kan vergeten al zou ik het willen.
Nee, natuurlijk niet.quote:
Dat lijkt me dan ook lastiger dan een boterkoek.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel differentiaalvergelijkingen gemaakt, maar mijn geheugen op dat onderwerp is toch vrij roestig hoor.
Ja kanquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar ook wel eens in een Kamado ?
Ik vraag dit voor @:Troel
Kan wel weer sneller klaar zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook lastiger dan een boterkoek.
Niet als ik het doe.quote:
Wij hebben wel eens appeltaartjes gemaakt in gietijzeren pannetjes in de kamadi, dat was ook zi zaligquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Zou dat ook in de Kamado kunnen. De appelcrumble van gisteren was een groot succes
Edit: ik weet wat mijn volgende experiment is![]()
Die liggen ook niet zo vaak bij de AH. Sowieso zijn de differentiaalvergelijkingen maar heel zelden in de bonus.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook lastiger dan een boterkoek.
Ik zou ook niet zo snel weten wat ik ermee moest, misschien dat ik er hooguit een zou bestellen als ik er een mooie gratis bezorgdeal mee kon krijgen of zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die liggen ook niet zo vaak bij de AH. Sowieso zijn de differentiaalvergelijkingen maar heel zelden in de bonus.
Je kan er makkelijk mee controleren of iets wel of geen differentiaal is bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo snel weten wat ik ermee moest, misschien dat ik er hooguit een zou bestellen als ik er een mooie gratis bezorgdeal mee kon krijgen of zo.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan er makkelijk mee controleren of iets wel of geen differentiaal is bijvoorbeeld
Dus als ik een boterkoek heb die oneindig klein lijkt te worden, dan kan ik er zo'n ding op loslaten.quote:Een differentiaal is in de wiskunde een verandering (toename of afname), van een veranderlijke of een functiewaarde die oneindig klein wordt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Differentiaal
Die methode is effectiever om te voorkomen dat de boterkoek nog kleiner wordt, maar met zo'n vergelijking weet je hoe snel de boterkoek kleiner wordt. Vet, toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Dus als ik een boterkoek heb die oneindig klein lijkt te worden, dan kan ik er zo'n ding op loslaten.
Ik denk toch dat ik liever ouderwets met de pollepel op de vingers tik van degene die maar van die boterkoek blijft snoepen, lijkt me toch een stuk effectiever.
Hm, dat is idd niet oninteressant. Dan weet je dus, als het sneller gaat dan verwacht, dat er nog een tweede snoepert moet zijn die op de vingers getikt moet worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Die methode is effectiever om te voorkomen dat de boterkoek nog kleiner wordt, maar met zo'n vergelijking weet je hoe snel de boterkoek kleiner wordt. Vet, toch?
nadeel is toch wel dat je het bij anderen dan ook niet meer ziet toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
Hoe hebben jullie je instellingen staan voor de blauwe vinkjes en de 'last online' in Whatsapp?
Bij mij stonden beide aan maar ik heb ze nu toch maar eens uitgezet. Voel toch wel druk soms om te reageren terwijl ik het dan liever wat later doe. Een tijdje kijken hoe dit voelt.
Ik heb ze een tijdje geleden uitgezet die vinkjes en vind dat een stuk prettiger.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
Hoe hebben jullie je instellingen staan voor de blauwe vinkjes en de 'last online' in Whatsapp?
Bij mij stonden beide aan maar ik heb ze nu toch maar eens uitgezet. Voel toch wel druk soms om te reageren terwijl ik het dan liever wat later doe. Een tijdje kijken hoe dit voelt.
Blauwe vinkjes aan maar laatst gezien uit. Die laatste had ik ooit een keer uitgezet maar daarna nooit meer aangezetquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
Ja klopt maar misschien is dat voor mijn eigen gemoedsrust ook beterquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nadeel is toch wel dat je het bij anderen dan ook niet meer ziet toch?
Toch wel lekker hè dat je wat anoniemer online kunt zijn zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ze een tijdje geleden uitgezet die vinkjes en vind dat een stuk prettiger.
ach ik word sowieso niet echt gespamt op WA, dus heb er geen last vanquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja klopt maar misschien is dat voor mijn eigen gemoedsrust ook beter
Even gekeken en ik heb vandaag met 10 verschillende personen berichten uitgewisseld op Whatsapp. En dan nog berichten uit negen groepen en dergelijke dingen. Dus ja best druk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik word sowieso niet echt gespamt op WA, dus heb er geen last van
Alles aan, maar ik heb ongeveer altijd mn telefoon in mn hand dus reageer snel.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
Haha ja ik ook wel maar alleen als ik zin heb en ik heb niet altijd zinquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Alles aan, maar ik heb ongeveer altijd mn telefoon in mn hand dus reageer snel.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
Ik ga maar niet eens antwoorden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch wel lekker hè dat je wat anoniemer online kunt zijn zo.
Heb beide uitstaan. Vind persoonlijk wel zo prettig. Bepaalde groepapps heb ik gedempt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn jullie lui zegLeiden is ver weg, dus akkoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Heb ik beide gewoon aanstaan. Ik ben een vrij actieve prater op What'sApp, dus ik voel niet snel druk om te reageren. Ik reageer namelijk bijna altijd snel.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
De meeste groepsapps staan bij mij ook op mute jaquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb beide uitstaan. Vind persoonlijk wel zo prettig. Bepaalde groepapps heb ik gedempt.
Israël is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:28 schreef Strani het volgende:
Overigens trots op Spanje dat het de Palestijnse staat gaat erkennenIk snap dat het erg complex is allemaal maar dit lijkt me een stap in de goede richting.
Nee, dat lijkt me ook een goed teken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Israël is het hier niet mee eens.
Dat zou nou eens de plot-twist van de eeuw zijn, als ze het er wel mee eens waren.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Israël is het hier niet mee eens.
De blauwe vinkjes heb ik aan, laatst gezien heb ik uit. Ik heb tegenwoordig geen last meer van druk dat ik snel zou moeten reagerenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
Oh díe keuken staat ze wel aan???quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:28 schreef Strani het volgende:
Overigens trots op Spanje dat het de Palestijnse staat gaat erkennenIk snap dat het erg complex is allemaal maar dit lijkt me een stap in de goede richting.
Sommige groepsapps heb ik gedempt, en de andere groepsapps maken een ander geluidje dan apps naar mij persoonlijk. Dan kan ik tijdens autorijden makkelijker inschatten of ik eventueel moet stoppen als er een reeks appjes binnenkomtquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb beide uitstaan. Vind persoonlijk wel zo prettig. Bepaalde groepapps heb ik gedempt.
Curry bij je patat oorlog en zoquote:
Ohh we zien hier een mastermind in actiequote:Op woensdag 22 mei 2024 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Soms beantwoord ik een 'appje juist wel laat, zodat ze zirn dat ik het erg druk heb en tot pas tijd had om te reageren.![]()
![]()
En ik kan niet typen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh we zien hier een mastermind in actie
Van eerder gemaakte fouten leren is ook niet iets waar men in Spanje goed in is, blijkt maar weer.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi. We verwachten dat we Leiden vrij snel omver zullen hebben en dan kijken we wel verder
Nee we gaan het deze keer iets anders doen. We snijden jullie internet afquote:Op woensdag 22 mei 2024 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van eerder gemaakte fouten leren is ook niet iets waar men in Spanje goed in is, blijkt maar weer.
Gestemd op de verrassende nr 1quote:Op woensdag 22 mei 2024 16:02 schreef Guanabana het volgende:
Nu ook de nummers twee!
ESF / Wat is jouw favoriete nummer TWEE van de afgelopen tien jaar?
Succes daarmee, we hebben hier tegenwoordig zo veel verschillende soorten internet dat er best een lijntje of twee versneden kan worden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee we gaan het deze keer iets anders doen. We snijden jullie internet af
Eigenlijk vind ik dat liedje na tig jaar alleen maar leuker geworden! Al is het niet de beste nr 2 van de jaren 10. Dat is 2011 met Follia d'amore.quote:Op woensdag 22 mei 2024 16:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is verdeeld tot nu toeMaar Bulgarije verrast me wel ja.
Zeker gezien de nummer 1 dat jaarquote:Op woensdag 22 mei 2024 16:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat liedje na tig jaar alleen maar leuker geworden! Al is het niet de beste nr 2 van de jaren 10. Dat is 2011 met Follia d'amore.
Is dit gesprek tussen jullie soms codetaal voor jullie cokehandel?quote:Op woensdag 22 mei 2024 16:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Succes daarmee, we hebben hier tegenwoordig zo veel verschillende soorten internet dat er best een lijntje of twee versneden kan worden.
Soldi soldi 👏👏quote:Op woensdag 22 mei 2024 16:02 schreef Guanabana het volgende:
Nu ook de nummers twee!
ESF / Wat is jouw favoriete nummer TWEE van de afgelopen tien jaar?
13 jaar geleden alweer.quote:Op woensdag 22 mei 2024 16:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat liedje na tig jaar alleen maar leuker geworden! Al is het niet de beste nr 2 van de jaren 10. Dat is 2011 met Follia d'amore.
Hehe ik hóór je klapjes gewoonquote:
Een lijntje of twee versneden klinkt weer meer als Volendamquote:Op woensdag 22 mei 2024 16:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Succes daarmee, we hebben hier tegenwoordig zo veel verschillende soorten internet dat er best een lijntje of twee versneden kan worden.
Vast wel.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
Gaat er nog iemand de docu van S10 kijken?
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Vast wel.
Ik niet, maar iemand anders zal toch wel?
Ik heb S t/m S9 nog niet gezienquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
Staat aan ja.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
Da's z'n taak denk ik, haar kammen. 24/7.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:32 schreef RipCity het volgende:
Kan die gozer met kam 1 seconde niet haar kammen?
Ik heb 'm nog niet gezien dus kan niet helemaal oordelen, maar is het ook niet inherent aan de keuzes die ze toch ook zelf gemaakt heeft, ten eerste om zangeres te worden en ten tweede om naar het ESF te willen, wat dan uiteindelijk ook lukt?quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:49 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik vond die docu van S10 best heftig. Ik wist al wel dat ze geen gemakkelijk leven heeft gehad, maar wat een druk er dan nog bij komt kijken rondom esf... Zingen, heel emotioneel worden daarbij, daarna persco om 10 keer te vertellen dat je heel emotioneel werd... Jeez.
Maar als haar talent ligt bij zingen, dan is het maar de vraag hoe succesvol ze op een ander vakgebied zou zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 00:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet gezien dus kan niet helemaal oordelen, maar is het ook niet inherent aan de keuzes die ze toch ook zelf gemaakt heeft, ten eerste om zangeres te worden en ten tweede om naar het ESF te willen, wat dan uiteindelijk ook lukt?
Ze had immers ook een veilige baan in personeelszaken kunnen vinden, bijvoorbeeld.
Ze haalt juist geluk uit dat zingen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 00:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet gezien dus kan niet helemaal oordelen, maar is het ook niet inherent aan de keuzes die ze toch ook zelf gemaakt heeft, ten eerste om zangeres te worden en ten tweede om naar het ESF te willen, wat dan uiteindelijk ook lukt?
Ze had immers ook een veilige baan in personeelszaken kunnen vinden, bijvoorbeeld.
Dat wordt een massale volksverhuizing dus, iedereen voelt zich veilig.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:34 schreef H_T het volgende:
Ik wil even benadrukken dat ik vandaag niet met de trein ben
Tussen bijvoorbeeld Dordrecht en Breda loopt de hele boel al spaak!quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:40 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat wordt een massale volksverhuizing dus, iedereen voelt zich veilig.
Overmoed komt voor de val.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Tussen bijvoorbeeld Dordrecht en Breda loopt de hele boel al spaak!
Geloof ik niet! Mijn dochter kan alweer niet thuiskomen met de trein!quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:34 schreef H_T het volgende:
Hoogmoed, mijn waarde Cyan! Zoals bezoekjes aan de Efteling je kunnen lerenquote:
De meeste storingen zouden rond half vijf weer verholpen moeten zijnquote:Op donderdag 23 mei 2024 10:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geloof ik niet! Mijn dochter kan alweer niet thuiskomen met de trein!
Dat is wel ver weg.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoogmoed, mijn waarde Cyan! Zoals bezoekjes aan de Efteling je kunnen leren
Tuurlijk maar er zijn ook genoeg beroepsgroepen waarbij talent niet heel belangrijk is. M'n punt is; de muziek is als je succesvol wilt zijn denk ik altijd een beroepsgroep met hoge druk. Normaal heb je dan ook andere mensen in dienst en die hangen af van jouw artistieke prestaties. Dat lijkt me sowieso al niet makkelijk. Dus als je die industrie ingaat, moet je denk ik wel actief de keuze maken dat je met die druk om wilt gaan. Als je dat niet kunt, dan moet je misschien toch iets anders doen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 06:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar als haar talent ligt bij zingen, dan is het maar de vraag hoe succesvol ze op een ander vakgebied zou zijn natuurlijk.
Het was m'n eerste gedachte toen ik het lasquote:Op donderdag 23 mei 2024 09:34 schreef H_T het volgende:
Ja, maar ook leuk!quote:
Ja, ik nu.quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
Een topic met favoriete laatste plaatsen!quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik zal me inhouden om niet ook een 'favoriete derde plaats' topic te maken, tenzij er animo voor is.
Ik ga mij dan te veel ergeren aan mensen die Italie 2015 of Zwitserland 2021 niet in hun top 3 hebben staanquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:11 schreef Guanabana het volgende:
Ik zal me inhouden om niet ook een 'favoriete derde plaats' topic te maken, tenzij er animo voor is.
Ja zo kan je eeuwig doorgaan, maar na derde plaatsen zou ik wel stoppen hoor.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Een topic met favoriete laatste plaatsen!
Gjonquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik ga mij dan te veel ergeren aan mensen die Italie 2015 of Zwitserland 2021 niet in hun top 3 hebben staan![]()
Die vind ik ook wel leuk, want het is vaak genoeg gebeurd dat er een goed liedje als laatste eindigde.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik wil best stemmen in de poll, maar ik denk dat er dan weer geen top 10 van mij bij zou komenquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:11 schreef Guanabana het volgende:
En dan daarna nog, de beste liedjes die de finale niet haaldenquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:20 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Om over een paar jaar te eindigen met liedjes die nooit bestaan hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2024 17:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan daarna nog, de beste liedjes die de finale niet haalden
Oh ik dacht we gaan gewoon door tot 26.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:11 schreef Guanabana het volgende:
Black Smokequote:Op donderdag 23 mei 2024 15:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel leuk, want het is vaak genoeg gebeurd dat er een goed liedje als laatste eindigde.
Daar hebben we tegenwoordig AI voor.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Om over een paar jaar te eindigen met liedjes die nooit bestaan hebben
quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oh ik dacht we gaan gewoon door tot 26.
Die werd 27e.quote:
Als je een beetje doorfiets. 13 uur.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe lang doe je er over van Berkel en Rodenrijs naar Veenendaal?
Ah ok. Hij was om 3:25 uur vannacht vertrokken, dus zou je zeggen dat ie daar nu wel zo'n beetje aan zou moeten komen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:10 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je een beetje doorfiets. 13 uur.
Ben je weer aan het dromen over je wiskunde examen ?quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah ok. Hij was om 3:25 uur vannacht vertrokken, dus zou je zeggen dat ie daar nu wel zo'n beetje aan zou moeten komen.
Dan kunnen wij ook eindelijk eens meedoen met een inzendingquote:Op donderdag 23 mei 2024 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Om over een paar jaar te eindigen met liedjes die nooit bestaan hebben
Lord of the lost en Gåtequote:Op donderdag 23 mei 2024 15:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die vind ik ook wel leuk, want het is vaak genoeg gebeurd dat er een goed liedje als laatste eindigde.
Er is een pakketje naar mij onderweg. Maar de eerste etappe loopt van Berken en Rodenrijs naar Veenendaal. Wat is op zich een beetje een aparte route vind voor iets dat vanuit het westen (B&R) naar het zuid-westen van Nederland moet.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ben je weer aan het dromen over je wiskunde examen ?
Of mis ik iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is bezig aan ronde door Nederland.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is een pakketje naar mij onderweg. Maar de eerste etappe loopt van Berken en Rodenrijs naar Veenendaal. Wat is op zich een beetje een aparte route vind voor iets dat vanuit het westen (B&R) naar het zuid-westen van Nederland moet.
Hoeft op zich niet. Als de pakketleverancier het centrale/grootste sorteercentrum in Veenendaal heeft is het vrij logisch dat het daar heen gaat.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er is een pakketje naar mij onderweg. Maar de eerste etappe loopt van Berken en Rodenrijs naar Veenendaal. Wat is op zich een beetje een aparte route vind voor iets dat vanuit het westen (B&R) naar het zuid-westen van Nederland moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, willen jullie nog een update van badmintonmeisjeZo, die laat er geen gras over groeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
Hoe lang zijn we verder nu?quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zo, die laat er geen gras over groeien
Een kleine twee jaar verder ?quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe lang zijn we verder nu?
Ohh ik dacht korter! En ik denk Guana ook, voelt echt als drie maanden ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:16 schreef Meke het volgende:
Willen jullie ook een update over de Ajacied?Dat heeft Francesco Farioli snel gedaan. En een nieuwe baan in Amsterdam en daar ook al de liefde gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij moet zich nog eerst bewijzen voordat hij zich Ajacied mag noemen,Life is what happens to you while you're busy making other plans
Nee maar dat kan ook niet hè, want dan moet ze eigenlijk gedwongen een tennismeisje worden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zo, die laat er geen gras over groeien
Hoe is het met Harry Vermeegen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:25 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik geen updates te geven heb dus ik kan niet meedoen met deze nieuwe SC-trend
Dat weet jij beter dan wijquote:Op donderdag 23 mei 2024 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe lang zijn we verder nu?
Ik zat te twijfelen dus bijna een jaar en bijna twee jaar. Maar zal dan wel 1 driekwart jaar zijn zo ongeveer.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat weet jij beter dan wijHet lijkt niet zo lang geleden, voor mijn gevoel anderhalf jaar ofzo.
Toch al ruim twee jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou dit nog eventjes niet vertellen aan badmintonmeisje.
quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, willen jullie nog een update van badmintonmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:16 schreef Meke het volgende:
Willen jullie ook een update over de Ajacied?Hier kan iets moois uit bloeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
O nouja anderhalf jaar dan inderdaadquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar toen 'datete' ik nog met haar. En na de zomer van dat jaar had ze een ander.
Ik heb ook geen updates momenteelquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:25 schreef Strani het volgende:
Ik geloof dat ik geen updates te geven heb dus ik kan niet meedoen met deze nieuwe SC-trend
Tussen wie precies?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Hier kan iets moois uit bloeien
Twee leeuwenquote:
Dat zeg je nou! Destijds zei je volgens mij nooit dat het daadwerkelijk dates warenquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar toen 'datete' ik nog met haar. En na de zomer van dat jaar had ze een ander.
Maar jij hebt New Mexico. Dan heb je toch geen dates meer nodig.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:15 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb ook geen updates momenteel![]()
Ook geen gewone dates
Nee ook in een relatie heb je juist dates nodig, anders gaat het foutquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:25 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar jij hebt New Mexico. Dan heb je toch geen dates meer nodig.
Dat noemen ze tegenwoordig de Binck Bank tour.quote:Op donderdag 23 mei 2024 18:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is bezig aan ronde door Nederland.
Oh.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Gjon![]()
Ja, die mensen doen niet meer mee.
Binck Bank bestaat toch niet meer?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat noemen ze tegenwoordig de Binck Bank tour.
Klopt, ik zie dat het tegenwoordig de Renewi tour is. Ik neem aan dat ze finishen op de VAM-berg.quote:
Ik was hier ook wel verbaasd over inderdaadquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeg je nou! Destijds zei je volgens mij nooit dat het daadwerkelijk dates waren
Die playboy zat ons gewoon te fuckenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik was hier ook wel verbaasd over inderdaad
Amstel Gold wordt ook niet meer gemaakt. Renewi klinkt nog wel kutter dan Binck Bank als sponsorquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klopt, ik zie dat het tegenwoordig de Renewi tour is. Ik neem aan dat ze finishen op de VAM-berg.
Hm dan gaat het pakketje van Luctor ook nog een dagen door Belgiëquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:26 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat noemen ze tegenwoordig de Binck Bank tour.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zeg je nou! Destijds zei je volgens mij nooit dat het daadwerkelijk dates waren
Wij schakelen over naar Renaat en José voor een stukje duiding.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hm dan gaat het pakketje van Luctor ook nog een dagen door België
SPOILER: update ziekte huize YesseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
'Allemaal leuk en aardig wat dat pakketje daar doet, maar Evenepoel zou m eraf gereden hebben.'quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wij schakelen over naar Renaat en José voor een stukje duiding.
De Afvalverwerkingstour is inderdaad een beetje vreemd ja.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Klopt, ik zie dat het tegenwoordig de Renewi tour is. Ik neem aan dat ze finishen op de VAM-berg.
Grappig genoeg wordt het woord 'paquete' in Spanje ook gebruikt om een sporter aan te duiden die veelbelovend was maar uiteindelijk zwaar teleurstelt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Allemaal leuk en aardig wat dat pakketje daar doet, maar Evenepoel zou m eraf gereden hebben.'
Maar dat past dan niet echt bij REV. Wout kom er maar in.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig genoeg wordt het woord 'paquete' in Spanje ook gebruikt om een sporter aan te duiden die veelbelovend was maar uiteindelijk zwaar teleurstelt.
Ja misschien heeft hij ook wel expres niet "met een ander" gezegd, en blijkt hij nu met haar getrouwd te zijnquote:
Ik denk dat je weleens iets op het spoor kan zijnquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja misschien heeft hij ook wel expres niet "met een ander" gezegd, en blijkt hij nu met haar getrouwd te zijn
Omdat daar nooit uit is gehaald wat er in zit?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Grappig genoeg wordt het woord 'paquete' in Spanje ook gebruikt om een sporter aan te duiden die veelbelovend was maar uiteindelijk zwaar teleurstelt.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja misschien heeft hij ook wel expres niet "met een ander" gezegd, en blijkt hij nu met haar getrouwd te zijn
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:43 schreef Yesse het volgende:
Meneer Yesse is nog steeds meneer Yesse maar hij is nu ziekjes dus lijkt nu meer op een grote baby.SPOILER: update ziekte huize YesseOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik heb eigenlijk geen idee waar het op slaat. Misschien was er ooit een Spaans forum waar mensen kwamen posten die eerst veelbelovend waren en toen telkens over pakketjes begonnen waarna het nooit meer goedkwam met ze?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Omdat daar nooit uit is gehaald wat er in zit?
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat je weleens iets op het spoor kan zijn
Dit lijkt me de enige optie.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]'t zal toch niet
Het is zo hè?? Het is gewoon zo
@Luctor.et.Emergo LEG DIT MAAR EENS UITquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me de enige optie.
EN WAAR WAS ONZE UITNODIGING?!
We hadden zo'n mooi Krista-koor kunnen zijn!quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Die zijn verstuurd via de pakketdienst. Gezien het geluk van de SC daarmee, zijn komen die voorlopig nog niet aanquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:49 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik vermoed dat de verklaring van Luctor langer zal laten wachten dan die van de EBU rondom Joost.quote:
Misschien zit hij flink onder de plak bij Emergoquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:48 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Maar als je echt erge sponsornamen wil, is er dit weekend ook F1quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Amstel Gold wordt ook niet meer gemaakt. Renewi klinkt nog wel kutter dan Binck Bank als sponsor
Laten we het wel over echte sporten blijven hebben he.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar als je echt erge sponsornamen wil, is er dit weekend ook F1
Benieuwd of Visa Cash App RB Formula One Team erin slaagt voor Stake F1 Team Kick Sauber te blijven!quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:58 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Maar als je echt erge sponsornamen wil, is er dit weekend ook F1
Ja inderdaad, goed dat je het zegt Banco Santander Strani.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:04 schreef Strani het volgende:
Belachelijk dat tegenwoordig overal maar sponsors zichtbaar moeten zijn.
Ja straks gaan mensen hun ondertitel op FOK! nog te koop zettenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:04 schreef Strani het volgende:
Belachelijk dat tegenwoordig overal maar sponsors zichtbaar moeten zijn.
Als ze af en toe ook eens naar rechts zouden gaan, waren ze sneller thuis.quote:
Ja toch. Voor de goedkoopste leningen moet je bij Banco Santander zijn. Het is echt een hellend vlak, alles draait maar om geld tegenwoordigquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja inderdaad, goed dat je het zegt Banco Santander Strani.
Breng Danny nou niet op ideeën hequote:Op donderdag 23 mei 2024 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja straks gaan mensen hun ondertitel op FOK! nog te koop zetten
Absoluut. Daarom ben ik ervoor dat iedereen alleen nog maar Redefine Meat eetquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja toch. Voor de goedkoopste leningen moet je bij Banco Santander zijn. Het is echt een hellend vlak, alles draait maar om geld tegenwoordig
Heel goedquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Absoluut. Daarom ben ik ervoor dat iedereen alleen nog maar Redefine Meat eet
Sommigen doen dat ook, maar meestal is daarna hun auto stukquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als ze af en toe ook eens naar rechts zouden gaan, waren ze sneller thuis.
Mijn tv van bijna 15 jaar oud doet het nog primaquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:11 schreef Strani het volgende:
Mijn TV van slechts zes jaar oud is zojuist overleden. Dat wil zeggen, een paar dagen geleden begon de onderste helft van het scherm raar te doen en nu zie ik net een zwart plekje verschijnen aan de rechterkant. Voelde ook heel warm aan. Dus maar gauw uitgezet en de stekker eruit getrokken.
Nou ja, dat haalt wel meteen de twijfel weg of er nog hoop is voor deze TV en dan kan ik op zoek naar een nieuwe
Ja, in de slaapkamer heb ik ook nog een TV staan van inmiddels een jaar of 12-14 of zoiets, doet het ook nog prima.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn tv van bijna 15 jaar oud doet het nog primaEén keer gerepareerd onder garantie, daarna geen centje pijn
Ze moeten de instructies van hun navigatie ook niet te letterlijk nemen he.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Sommigen doen dat ook, maar meestal is daarna hun auto stuk
Zal iets doms met Covid zijn geweest toen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
Even een oude quote naar boven halen hoor.
[..]
Ja, hebbes! Ben jij getrouwd?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:47 schreef BillDauterive het volgende:
Even een oude quote naar boven halen hoor.
[..]
Uitstekend plan, ga ik ook doenquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is wel heel oud ja, want ik kijk nu echt nooit meer voetbal. Ik speel zelfs met het idee om het EK niet te gaan kijken ().
Nee. Daar heb ik nog niemand voor gevonden.quote:
Maar de statistieken wijzen er toch op dat we Europees kampioen worden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is wel heel oud ja, want ik kijk nu echt nooit meer voetbal. Ik speel zelfs met het idee om het EK niet te gaan kijken ().
Het WK keek ik niet omdat het in Qatar was, en daarna (nou ja, eigenlijk daarvoor al) ben ik totaal mijn interesse verloren.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Uitstekend plan, ga ik ook doen![]()
(Tenzij Nederland de finale haalt natuurlijk)
Ik vond er ook weinig aan toen ik nog wel jonger was dan de spelersquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het WK keek ik niet omdat het in Qatar was, en daarna (nou ja, eigenlijk daarvoor al) ben ik totaal mijn interesse verloren.
Mijn theorie is ook dat als je zelf ouder wordt dan de voetballers in het Nederlands Elftal de glans eraf is, maar misschien slaat dat nergens op en geldt dat alleen voor mij
Met de generatie Van Persie, Robben en Sneijder was het echt nog wat, nu is het een armzalig clubje jongens. (Ik weet amper wie erin zitten nu maar toch)
De keiharde bewijzen die in jouw afwezigheid zijn gevonden wijzen echter iets anders uitquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee. Daar heb ik nog niemand voor gevonden.
Oeh.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]
De keiharde bewijzen die in jouw afwezigheid zijn gevonden wijzen echter iets anders uit
Dat heb ik ook hoor, als kind/tiener zijn het nog mannen om tegenop te kijken. En als je eenmaal een paar generaties hebt meegemaakt dan is het toch allemaal wat minder 'belangrijk'. Meer een doorlopend komen en gaan. Ook toernooien zelf lijken steeds minder belangrijk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het WK keek ik niet omdat het in Qatar was, en daarna (nou ja, eigenlijk daarvoor al) ben ik totaal mijn interesse verloren.
Mijn theorie is ook dat als je zelf ouder wordt dan de voetballers in het Nederlands Elftal de glans eraf is, maar misschien slaat dat nergens op en geldt dat alleen voor mij
Met de generatie Van Persie, Robben en Sneijder was het echt nog wat, nu is het een armzalig clubje jongens. (Ik weet amper wie erin zitten nu maar toch)
En wacht je dan tot iemand een berichtje stuurt of zelfs belt, dat dat dan lekker voelt met die vibratie?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond er ook weinig aan toen ik nog wel jonger was dan de spelersBij anderen kijken vond ik wel gezellig, maar dan gaf ik nog steeds weinig om de wedstrijd. En dus wilde ik best bier of snacks halen voor de rest
Aan de andere kant ben ik aardig uitgekeken op F1. Ik zit steeds meer op mijn telefoon tijdens de races
Het gaat mij vooral om het balanceren. Op een bank blijven zitten is natuurlijk geen kunstquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:49 schreef Strani het volgende:
[..]
En wacht je dan tot iemand een berichtje stuurt of zelfs belt, dat dat dan lekker voelt met die vibratie?
Oh dat ga ik ook eens proberenquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om het balanceren. Op een bank blijven zitten is natuurlijk geen kunst
Dat lijkt me ook wel een goede spiertraining.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat ga ik ook eens proberen
Over balanceren gesproken, ik heb vandaag getest of ik zonder m'n armen te gebruiken op m'n bed vanuit liggende positie kan opstaan (en dan dus ook op het bed staan, uiteindelijk).
Dat kan ik dus. Toch mooi gebruik gemaakt van m'n vrije dag.
Valt op zich mee, het is meer een handige rolbeweging om op je knieën terecht te komen en daarna lukt dat opstaan verder ook wel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel een goede spiertraining.
Via de methode benen terugtrekken en schoppen of toch wat anders?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat ga ik ook eens proberen
Over balanceren gesproken, ik heb vandaag getest of ik zonder m'n armen te gebruiken op m'n bed vanuit liggende positie kan opstaan (en dan dus ook op het bed staan, uiteindelijk).
Dat kan ik dus. Toch mooi gebruik gemaakt van m'n vrije dag.
Gewoon uit een stoel of van de bsnk opstaan zonder je handen te gebruiken is al goed voor de spieren in je benen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Valt op zich mee, het is meer een handige rolbeweging om op je knieën terecht te komen en daarna lukt dat opstaan verder ook wel.
Knieën wat gebogen en dan met kracht zo rollen dat je, eventueel met een tweede poging gebruik makend van de vering van het bed, uiteindelijk op je knieën roltquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Via de methode benen terugtrekken en schoppen of toch wat anders?
Oo knieën rollen om op te staan doe ik nooitquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Knieën wat gebogen en dan met kracht zo rollen dat je, eventueel met een tweede poging gebruik makend van de vering van het bed, uiteindelijk op je knieën roltDus een soort half zijwaardse rol eigenlijk.
En dan sta je uiteindelijk op het bed? Niet naast het bed?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Oo knieën rollen om op te staan doe ik nooitOfwel mijn karige buikspieren gebruiken ofwel terugrollen en schoppen
Mijn bed is niet heel veel langer dan ik, dus daar komen we samen wel uitquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan sta je uiteindelijk op het bed? Niet naast het bed?
Ja maar voor de bedoeling van dit experiment moet je dus óp het bed staan uiteindelijk. Náást het bed is makkelijk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:26 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn bed is niet heel veel langer dan ik, dus daar komen we samen wel uit
In de woorden van de invloedrijke filosoof Nielson: waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar voor de bedoeling van dit experiment moet je dus óp het bed staan uiteindelijk. Náást het bed is makkelijk.
Ik heb een dichte fles Havana Club thuisquote:
Waarom doen mannen dingen? Heb je je dat wel eens afgevraagd? Ik niet. Moet je ook niet doenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
In de woorden van de invloedrijke filosoof Nielson: waarom zou je dat doen?
Mijn theorie is dat mannen eerder bereid zijn debiel veel tijd te steken in een hobby of interessequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom doen mannen dingen? Heb je je dat wel eens afgevraagd? Ik niet. Moet je ook niet doen
Ja precies. Wij halen daar geluk uit, omdat we er niet teveel bij na hoeven te denken.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Mijn theorie is dat mannen eerder bereid zijn debiel veel tijd te steken in een hobby of interesse
Hangt natuurlijk wel een beetje van het bed af.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar voor de bedoeling van dit experiment moet je dus óp het bed staan uiteindelijk. Náást het bed is makkelijk.
Maar ik heb al weekendquote:Op vrijdag 24 mei 2024 04:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet
[ afbeelding ]
Tijd om aan het werk te gaan mensen, bijna weekend!
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 04:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet
[ afbeelding ]
Tijd om aan het werk te gaan mensen, bijna weekend!
Dat is dan bij dezen ingetrokken, vermoed ik.quote:
Waarom heb je geen bed?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 04:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk wel een beetje van het bed af.
Mijn (vrij dunne) matras ligt op de grond, dus op of naast het bed maakt echt niet veel verschil.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 07:25 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
Nog een half dagje werken en dan 1,5 week vakantie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:31 schreef Arizona het volgende:
[..]Wat leuk! Veel plezier in Denemarken! Ga je ook nog naar Legoland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nee, wel naar het bierproeffestival in Den Haag. Ook leuk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:19 schreef NailQueen het volgende:
En is er hier iemand die vanavond naar de toppers gaat?
Ik denk dat ik liever daarheen ga dan naar de Toppersquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee, wel naar het bierproeffestival in Den Haag. Ook leuk.
Leukquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:27 schreef Ann-Lynn het volgende:
Het is besloten: Zwitserland als zomervakantie bestemming!!! ESF winnaar je zomervakantie laten bepalen - sounds like a plan! (ok, ik zou heel hard achter mijn oor krabben bij een aantal landen als die winnen...)
Heej, ik had dezelfde 3 maar wel iets minder overtuigend, 70, 67 en 67%.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:18 schreef Cyan9 het volgende:
Het is weer stemwijzer tijd! Zoals verwacht ben ik weer walgelijk links, @:Meke kan trots zijn.
[ afbeelding ]
Ik ook, terwijl ik geen bier lustquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk dat ik liever daarheen ga dan naar de Toppers
Veel plezier dan!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:35 schreef Strani het volgende:
Ik ben de komende week op Tenerife, ik dacht ik doe eens gek en even een weekje rust ook van FOK!kers, is af en toe wel nodig
Hoe kan je het zo eens zijn met partijenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:18 schreef Cyan9 het volgende:
Het is weer stemwijzer tijd! Zoals verwacht ben ik weer walgelijk links, @:Meke kan trots zijn.
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft 'ie gewoon aan Meke gevraagd wat 'ie moet vindenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:37 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Heej, ik had dezelfde 3 maar wel iets minder overtuigend, 70, 67 en 67%.
Mij was ook zon belooft. Nou daar komt ook nog weinig van terecht.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:05 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ik geloof dat ze alles wel onder controle hebben.
En dit is allemaal de schuld van de (s)linkse media.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:05 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Ik geloof dat ze alles wel onder controle hebben.
Stiekem ben ik Jesse Klaver.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe kan je het zo eens zijn met partijen
Mijn eerste partijen zijn D66 en 50Plus () met beiden 63%, daarna PvdA/Groenlinks met 60%.
Voor de balans in de SC had ik dan weer VVD en NSC bovenaanquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:18 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou inderdaad. Ik heb meestal wel als ik dan de argumenten lees van de partijen waar ik het meer mee eens ben ook wel begrijp waarom ze iets anders kiezen. En sowieso weet ik lang niet alle nuance achter zo'n stelling.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe kan je het zo eens zijn met partijen
Mijn eerste partijen zijn D66 en 50Plus () met beiden 63%, daarna PvdA/Groenlinks met 60%.
Nee klopt, ik zeg ook best vaak Geen van Beiden of Geen Mening omdat ik gewoon niet genoeg kennis heb over een onderwerp.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Ik heb meestal wel als ik dan de argumenten lees van de partijen waar ik het meer mee eens ben ook wel begrijp waarom ze iets anders kiezen. En sowieso weet ik lang niet alle nuance achter zo'n stelling.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Veel plezier dan!
@:h_t help het werkt niet
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:45 schreef Strani het volgende:
Ook even een tennis-abo geregeld op Tenerife voor een weekje, lijkt me leuk om daar eens mee te beginnen
Dit vind ik een zeer kwalijke post.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Voor de plannen van vanavond vraag ik jullie: naar welke serie op netflix of Disney+ kijken jullie op dit moment?
(Ik zoek dus een nieuwe serie. De nieuwe seizoenen van Grey's anatomy vallen behoorlijk tegen)
Dat covid seizoen heb ik overgeslagen. Na die ene gebeurtenis was ik er klaar mee.quote:
PvdA/GroenLinks en PvdD zaten bij mij dicht genoeg op elkaar voor extra stellingen, daarna PvdD nipt bovenaan.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:18 schreef Cyan9 het volgende:
[ afbeelding ]
Een beetje in de categorie grey's anatomy: 9-1-1 op Disney. Kijkt lekker weg, maar veel meer sympathiekere characters. En wat drama.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:16 schreef NailQueen het volgende:
Voor de plannen van vanavond vraag ik jullie: naar welke serie op netflix of Disney+ kijken jullie op dit moment?
(Ik zoek dus een nieuwe serie. De nieuwe seizoenen van Grey's anatomy vallen behoorlijk tegen)
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat covid seizoen heb ik overgeslagen. Na die ene gebeurtenis was ik er klaar mee.
In een spoiler voor als mensen het nog niet gezien hebben.Ik blijf het kijken maar is inmiddels wel een soort zelfkastijding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |