SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Regenquote:
Ook bij andere beelden van gisteren denk je toch even Wtfquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit nep was, maar zie net ook foto's van de rest van het huis. Wtfdat zoiets kan joh.
Geen goed moment om de hond uit te laten! :/quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens buienradar zal hier rond halfacht bijna 20 mm regen gaan vallenEn daaromheen is het al veel.
Jeetje wat zijn jullie lui zegquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het voor Cyan niet vertaalt, maar wil je het wel voor mij vertalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Al komt er de komende paar uur ook niet echt een goed moment daarvoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen goed moment om de hond uit te laten! :/
Hont fout schrijvenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen goed moment om de hond uit te laten! :/
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn jullie lui zegNee hoor. We willen alleen zeker weten dat je dit niet van één of ander troll account hebt gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Nee hoor gewoon van het officiële kanaal van de Spaanse regering.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee hoor. We willen alleen zeker weten dat je dit niet van één of ander troll account hebt gekregen.
[..]
Jeetje wat zijn jullie lui zeg@Cyan9 ik heb een vertaling voor je geregeld!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Jeetje wat zijn jullie lui zegDat van die oorlog zal allemaal wel, maar wat is er mis met onze keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Die luiheid van jullie zorgt er wel voor dat het Spaanse leger allang gemobiliseerd is terwijl jullie nog druk in discussie zijn over of Engelbewaarder het beste Nederlandse lied ooit is of niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:Cyan9 ik heb een vertaling voor je geregeld!!
Nou ja, nóg meer oorlog dan oorlog kan niet dus dit maakt ook niet veel meer uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Na al dat gepraat over het Spaanse eten van gisteren ben ik geïnspireerd geraakt. Vanavond eet ik lasagna.
Ja het zijn niet mijn woorden hè... ik zit er weer eens tusseninquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat van die oorlog zal allemaal wel, maar wat is er mis met onze keuken
Jouw regering is jouw volksvertegenwoordiging! Ergo die brief vertegenwoordigt jou!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het zijn niet mijn woorden hè... ik zit er weer eens tussenin
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
Boterkoeken!! Boterkoeken!! Waarom vergeet iedereen toch altijd die boterkoeken?
Dit noteren we even voor de komende regeerperiode in Nederland.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jouw regering is jouw volksvertegenwoordiging! Ergo die brief vertegenwoordigt jou!
Bizarquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ook bij andere beelden van gisteren denk je toch even Wtf
[ x ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Na al dat gepraat over het Spaanse eten van gisteren ben ik geïnspireerd geraakt. Vanavond eet ik lasagna.
Ik neem publiekelijk afstand van uitspraken die de Nederlandse regering doet over het al dan niet aanwezig zijn van kwaliteiten in de Spaanse keuken!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit noteren we even voor de komende regeerperiode in Nederland.
Oké, ik geef het doorquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik neem publiekelijk afstand van uitspraken die de Nederlandse regering doet over het al dan niet aanwezig zijn van kwaliteiten in de Spaanse keuken!
Omdat die al op zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
Boterkoeken!! Boterkoeken!! Waarom vergeet iedereen toch altijd die boterkoeken?
Hiermee gaan jullie ook de oorlog niet winnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Die luiheid van jullie zorgt er wel voor dat het Spaanse leger allang gemobiliseerd is terwijl jullie nog druk in discussie zijn over of Engelbewaarder het beste Nederlandse lied ooit is of niet.
Zou dat ook in de Kamado kunnen. De appelcrumble van gisteren was een groot succesquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nu heb ik wel zin in boterkoek trouwens.
Vandaag nog gekocht omdat ik er weer eens zin in hadquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
Die heb ik zo vaak gemaakt dat ik ze niet eens meer kan vergeten al zou ik het willen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
Maar ook wel eens in een Kamado ?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die heb ik zo vaak gemaakt dat ik ze niet eens meer kan vergeten al zou ik het willen.
Boterkoekquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb ook heel veel differentiaalvergelijkingen gemaakt, maar mijn geheugen op dat onderwerp is toch vrij roestig hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die heb ik zo vaak gemaakt dat ik ze niet eens meer kan vergeten al zou ik het willen.
Nee, natuurlijk niet.quote:
Dat lijkt me dan ook lastiger dan een boterkoek.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel differentiaalvergelijkingen gemaakt, maar mijn geheugen op dat onderwerp is toch vrij roestig hoor.
Ja kanquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:24 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Maar ook wel eens in een Kamado ?
Ik vraag dit voor @:Troel
Kan wel weer sneller klaar zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook lastiger dan een boterkoek.
Niet als ik het doe.quote:
Wij hebben wel eens appeltaartjes gemaakt in gietijzeren pannetjes in de kamadi, dat was ook zi zaligquote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Zou dat ook in de Kamado kunnen. De appelcrumble van gisteren was een groot succes
Edit: ik weet wat mijn volgende experiment is![]()
Die liggen ook niet zo vaak bij de AH. Sowieso zijn de differentiaalvergelijkingen maar heel zelden in de bonus.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook lastiger dan een boterkoek.
Ik zou ook niet zo snel weten wat ik ermee moest, misschien dat ik er hooguit een zou bestellen als ik er een mooie gratis bezorgdeal mee kon krijgen of zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die liggen ook niet zo vaak bij de AH. Sowieso zijn de differentiaalvergelijkingen maar heel zelden in de bonus.
Je kan er makkelijk mee controleren of iets wel of geen differentiaal is bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 21 mei 2024 20:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo snel weten wat ik ermee moest, misschien dat ik er hooguit een zou bestellen als ik er een mooie gratis bezorgdeal mee kon krijgen of zo.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Je kan er makkelijk mee controleren of iets wel of geen differentiaal is bijvoorbeeld
Dus als ik een boterkoek heb die oneindig klein lijkt te worden, dan kan ik er zo'n ding op loslaten.quote:Een differentiaal is in de wiskunde een verandering (toename of afname), van een veranderlijke of een functiewaarde die oneindig klein wordt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Differentiaal
Die methode is effectiever om te voorkomen dat de boterkoek nog kleiner wordt, maar met zo'n vergelijking weet je hoe snel de boterkoek kleiner wordt. Vet, toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Dus als ik een boterkoek heb die oneindig klein lijkt te worden, dan kan ik er zo'n ding op loslaten.
Ik denk toch dat ik liever ouderwets met de pollepel op de vingers tik van degene die maar van die boterkoek blijft snoepen, lijkt me toch een stuk effectiever.
Hm, dat is idd niet oninteressant. Dan weet je dus, als het sneller gaat dan verwacht, dat er nog een tweede snoepert moet zijn die op de vingers getikt moet worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Die methode is effectiever om te voorkomen dat de boterkoek nog kleiner wordt, maar met zo'n vergelijking weet je hoe snel de boterkoek kleiner wordt. Vet, toch?
nadeel is toch wel dat je het bij anderen dan ook niet meer ziet toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
Hoe hebben jullie je instellingen staan voor de blauwe vinkjes en de 'last online' in Whatsapp?
Bij mij stonden beide aan maar ik heb ze nu toch maar eens uitgezet. Voel toch wel druk soms om te reageren terwijl ik het dan liever wat later doe. Een tijdje kijken hoe dit voelt.
Ik heb ze een tijdje geleden uitgezet die vinkjes en vind dat een stuk prettiger.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
Hoe hebben jullie je instellingen staan voor de blauwe vinkjes en de 'last online' in Whatsapp?
Bij mij stonden beide aan maar ik heb ze nu toch maar eens uitgezet. Voel toch wel druk soms om te reageren terwijl ik het dan liever wat later doe. Een tijdje kijken hoe dit voelt.
Blauwe vinkjes aan maar laatst gezien uit. Die laatste had ik ooit een keer uitgezet maar daarna nooit meer aangezetquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
Ja klopt maar misschien is dat voor mijn eigen gemoedsrust ook beterquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nadeel is toch wel dat je het bij anderen dan ook niet meer ziet toch?
Toch wel lekker hè dat je wat anoniemer online kunt zijn zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb ze een tijdje geleden uitgezet die vinkjes en vind dat een stuk prettiger.
ach ik word sowieso niet echt gespamt op WA, dus heb er geen last vanquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja klopt maar misschien is dat voor mijn eigen gemoedsrust ook beter
Even gekeken en ik heb vandaag met 10 verschillende personen berichten uitgewisseld op Whatsapp. En dan nog berichten uit negen groepen en dergelijke dingen. Dus ja best druk.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik word sowieso niet echt gespamt op WA, dus heb er geen last van
Alles aan, maar ik heb ongeveer altijd mn telefoon in mn hand dus reageer snel.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
Haha ja ik ook wel maar alleen als ik zin heb en ik heb niet altijd zinquote:Op dinsdag 21 mei 2024 23:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Alles aan, maar ik heb ongeveer altijd mn telefoon in mn hand dus reageer snel.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
Ik ga maar niet eens antwoorden.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch wel lekker hè dat je wat anoniemer online kunt zijn zo.
Heb beide uitstaan. Vind persoonlijk wel zo prettig. Bepaalde groepapps heb ik gedempt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn jullie lui zegLeiden is ver weg, dus akkoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Heb ik beide gewoon aanstaan. Ik ben een vrij actieve prater op What'sApp, dus ik voel niet snel druk om te reageren. Ik reageer namelijk bijna altijd snel.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
De meeste groepsapps staan bij mij ook op mute jaquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb beide uitstaan. Vind persoonlijk wel zo prettig. Bepaalde groepapps heb ik gedempt.
Israël is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:28 schreef Strani het volgende:
Overigens trots op Spanje dat het de Palestijnse staat gaat erkennenIk snap dat het erg complex is allemaal maar dit lijkt me een stap in de goede richting.
Nee, dat lijkt me ook een goed teken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Israël is het hier niet mee eens.
Dat zou nou eens de plot-twist van de eeuw zijn, als ze het er wel mee eens waren.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Israël is het hier niet mee eens.
De blauwe vinkjes heb ik aan, laatst gezien heb ik uit. Ik heb tegenwoordig geen last meer van druk dat ik snel zou moeten reagerenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:29 schreef Strani het volgende:
Oh díe keuken staat ze wel aan???quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:28 schreef Strani het volgende:
Overigens trots op Spanje dat het de Palestijnse staat gaat erkennenIk snap dat het erg complex is allemaal maar dit lijkt me een stap in de goede richting.
Sommige groepsapps heb ik gedempt, en de andere groepsapps maken een ander geluidje dan apps naar mij persoonlijk. Dan kan ik tijdens autorijden makkelijker inschatten of ik eventueel moet stoppen als er een reeks appjes binnenkomtquote:Op woensdag 22 mei 2024 08:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb beide uitstaan. Vind persoonlijk wel zo prettig. Bepaalde groepapps heb ik gedempt.
Curry bij je patat oorlog en zoquote:
Ohh we zien hier een mastermind in actiequote:Op woensdag 22 mei 2024 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Soms beantwoord ik een 'appje juist wel laat, zodat ze zirn dat ik het erg druk heb en tot pas tijd had om te reageren.![]()
![]()
En ik kan niet typen.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh we zien hier een mastermind in actie
Van eerder gemaakte fouten leren is ook niet iets waar men in Spanje goed in is, blijkt maar weer.quote:Op woensdag 22 mei 2024 12:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi. We verwachten dat we Leiden vrij snel omver zullen hebben en dan kijken we wel verder
Nee we gaan het deze keer iets anders doen. We snijden jullie internet afquote:Op woensdag 22 mei 2024 16:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Van eerder gemaakte fouten leren is ook niet iets waar men in Spanje goed in is, blijkt maar weer.
Gestemd op de verrassende nr 1quote:Op woensdag 22 mei 2024 16:02 schreef Guanabana het volgende:
Nu ook de nummers twee!
ESF / Wat is jouw favoriete nummer TWEE van de afgelopen tien jaar?
Succes daarmee, we hebben hier tegenwoordig zo veel verschillende soorten internet dat er best een lijntje of twee versneden kan worden.quote:Op woensdag 22 mei 2024 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee we gaan het deze keer iets anders doen. We snijden jullie internet af
Eigenlijk vind ik dat liedje na tig jaar alleen maar leuker geworden! Al is het niet de beste nr 2 van de jaren 10. Dat is 2011 met Follia d'amore.quote:Op woensdag 22 mei 2024 16:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het is verdeeld tot nu toeMaar Bulgarije verrast me wel ja.
Zeker gezien de nummer 1 dat jaarquote:Op woensdag 22 mei 2024 16:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat liedje na tig jaar alleen maar leuker geworden! Al is het niet de beste nr 2 van de jaren 10. Dat is 2011 met Follia d'amore.
Is dit gesprek tussen jullie soms codetaal voor jullie cokehandel?quote:Op woensdag 22 mei 2024 16:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Succes daarmee, we hebben hier tegenwoordig zo veel verschillende soorten internet dat er best een lijntje of twee versneden kan worden.
Soldi soldi 👏👏quote:Op woensdag 22 mei 2024 16:02 schreef Guanabana het volgende:
Nu ook de nummers twee!
ESF / Wat is jouw favoriete nummer TWEE van de afgelopen tien jaar?
13 jaar geleden alweer.quote:Op woensdag 22 mei 2024 16:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat liedje na tig jaar alleen maar leuker geworden! Al is het niet de beste nr 2 van de jaren 10. Dat is 2011 met Follia d'amore.
Hehe ik hóór je klapjes gewoonquote:
Een lijntje of twee versneden klinkt weer meer als Volendamquote:Op woensdag 22 mei 2024 16:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Succes daarmee, we hebben hier tegenwoordig zo veel verschillende soorten internet dat er best een lijntje of twee versneden kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |